Tak já předchozí díly nehrál, ale prostě tuhle nejtrapnější z trapnejch konspiračních teoriií bych očekával v nějaký hře-parodii, ne ve hře, která se bere vážně. Oukej, illumináti byli i v původním deus exovi, ale to neznamená, že se na to nemohli v Square Enix vysrat a vypustit to. Když se na to teď podívám retrospektivně, tak je to jak příběh od 12 letýho haranta, včetně postav. No nic, už to nechám bejt.
Diskuze
@Barbar Conan (29.05.2015 15:21): Tak předloha filmu Kingsman je starší než tahle hra, tak nevim no, takže jak píše User. Ale souhlasím s tím, že Ilumináti jsou trapný, ale v roce 2000 nebyli :) aspoň ne tak moc.
Tyvole kde to sem? Co je tohle zase za duplicitní profil hry? :(
Tyvole kde to sem? Co je tohle zase za duplicitní profil hry? :(
"Za největší fail považuju příběh...illuminati? Opravdu? Nevěděl jsem, jestli se mám smát, nebo brečet."
No, kritizovat přítomnost Illuminati v Deus Ex hře je poněkud mimo.
"všimli jste si, jak se Kingsman nechali inspirovat? :) Pochybuju, že by to byla náhoda"
Tipnu si, že to byla náhoda. Genocidních plánů na podobným principu se asi ve filmech/hrách/knihách dá najít spousta...
No, kritizovat přítomnost Illuminati v Deus Ex hře je poněkud mimo.
"všimli jste si, jak se Kingsman nechali inspirovat? :) Pochybuju, že by to byla náhoda"
Tipnu si, že to byla náhoda. Genocidních plánů na podobným principu se asi ve filmech/hrách/knihách dá najít spousta...
Teda musím říct, že jsem dost zklamanej. Na Deus Exe jsem se těšíl už od tý doby, co to vyšlo, párkrát jsem ho rozehrál, ale nikdy jsem ho nedokončil. Až teď po matuře a docela toho lituju, protože zatímco od roku 2011 jsem měl super vzpomínky na začátek hry (nejdál jsem se dostal do márnice), tak teď se to celý posralo. Za největší fail považuju příběh...illuminati? Opravdu? Nevěděl jsem, jestli se mám smát, nebo brečet.
Další fail je ta úchylná sluníčkově pacifistická propaganda. Nejenom, že za nezabíjení je víc expů, ale dokonce v závěrečným monologu si vývojáři ústy hlavního hrdiny neodpustí poznámky k tomu, že jsem zastřelil pár "zlejch hochů", really?!
No snad mi spraví chuť Zaklínač...
Btw, všimli jste si, jak se Kingsman nechali inspirovat? :) Pochybuju, že by to byla náhoda.
Další fail je ta úchylná sluníčkově pacifistická propaganda. Nejenom, že za nezabíjení je víc expů, ale dokonce v závěrečným monologu si vývojáři ústy hlavního hrdiny neodpustí poznámky k tomu, že jsem zastřelil pár "zlejch hochů", really?!
No snad mi spraví chuť Zaklínač...
Btw, všimli jste si, jak se Kingsman nechali inspirovat? :) Pochybuju, že by to byla náhoda.
Ještě den za necelé 4€ https://www.humblebundle.com/store/p/deusex_humanrevolutiondc_storefront
@Marcusss (30.04.2015 08:37): DRM:Steamworks (Requires a third-party download and account)
@Mirus (29.04.2015 22:51): Předpokládám Steam klíče?
Tak či tak jsou Adamovi mechanické augmentaci mnohem víc high tech než JCovi nano implantáty... chudák Gunther plakal, že patří do šrotu a přitom by všem mohl dát dneska na prdel.
Jinak doufám, že se tam zase mihne nějaká známá postava. Tracer Tong byl v minulém díle absolutně zabitej. Toho Gunthera bych viděl třeba rád.
Btw konečně jsem si ten trailer pustil na tv a je to famózní. Ale teda od HR se to fakt moc neliší, ani v tempu :)
Každopádně konečně vim jakou hru si koupim v PS4 bundlu :)
Jinak doufám, že se tam zase mihne nějaká známá postava. Tracer Tong byl v minulém díle absolutně zabitej. Toho Gunthera bych viděl třeba rád.
Btw konečně jsem si ten trailer pustil na tv a je to famózní. Ale teda od HR se to fakt moc neliší, ani v tempu :)
Každopádně konečně vim jakou hru si koupim v PS4 bundlu :)
@Fatality (09.04.2015 12:47): jj, dříve občas můj případ (dnes už se nedostává času spíše než peněz, zejména s tím milionem slev všude možně). Half-Life 2 jsem dohrál 2x, pak jej koupil a samozřejmě mám na Steamu nahrané asi 4 minuty. Ale těžko říci, kolik takových her a hráčů je.
V souvislosti s výše uvedeným, zejména dnes není problém v různých slevách koupit kvanta her, některé z nich jsem ještě ani nenainstaloval, utěšuju se tím, že to všechno stihnu v důchodu :-)) Občas třeba také nefungují achievementy, ale holt je to asi tak, že většina lidí hry zkrátka nedohrává (ani ty velmi dobré, nemluvě o průměrných až špatných). Není to tak dávno, co kravaťáci omlouvali klesající úroveň pokročilejších částí dlouhých her tím, že se k tomu stejně většina hráčů nedostane, tak jaképak copak.
V souvislosti s výše uvedeným, zejména dnes není problém v různých slevách koupit kvanta her, některé z nich jsem ještě ani nenainstaloval, utěšuju se tím, že to všechno stihnu v důchodu :-)) Občas třeba také nefungují achievementy, ale holt je to asi tak, že většina lidí hry zkrátka nedohrává (ani ty velmi dobré, nemluvě o průměrných až špatných). Není to tak dávno, co kravaťáci omlouvali klesající úroveň pokročilejších částí dlouhých her tím, že se k tomu stejně většina hráčů nedostane, tak jaképak copak.
@Cobot (09.04.2015 12:02): Ono to bude asi tím, že anglicky mluvící čech a rus je prakticky k nerozeznání.
@Say (09.04.2015 12:12): Mladší generace hráčů naopak RPG prvky vyžadují. Samozřejmě se nebavím o 12-letých dětech.
Například takový Mass Effect má jednu z nejvyšších dohraností vůbec.
Nedohrávání her není problémem jenom toho, že by lidi hra nebavila. Ono taky by to chtělo napsat, kolik hráčů hrálo déle než pár minut (jsou hráči, kteří hru prostě zapnou, otestují, ale nikdy ji nehodlali aktivně hrát) a pak je taky hodně hráčů, kteří jsou, s odpuštěním, lamy a co normálnímu člověku zabere hodiny, s tím se pižlají třeba tři hodiny. Výsledkem je, že to takoví hráči nedohrají.
No a pak je tu ta bílo-šedá zóna pirátů, kteří si hry skutečně kupují, ale až poté co je dohrají. Osobně jsem taky takto už větší množství her osamploval než jsem je koupil, i když já se většinou rozhodnu hned v první půlhodině.
@Say (09.04.2015 12:12): Mladší generace hráčů naopak RPG prvky vyžadují. Samozřejmě se nebavím o 12-letých dětech.
Například takový Mass Effect má jednu z nejvyšších dohraností vůbec.
Nedohrávání her není problémem jenom toho, že by lidi hra nebavila. Ono taky by to chtělo napsat, kolik hráčů hrálo déle než pár minut (jsou hráči, kteří hru prostě zapnou, otestují, ale nikdy ji nehodlali aktivně hrát) a pak je taky hodně hráčů, kteří jsou, s odpuštěním, lamy a co normálnímu člověku zabere hodiny, s tím se pižlají třeba tři hodiny. Výsledkem je, že to takoví hráči nedohrají.
No a pak je tu ta bílo-šedá zóna pirátů, kteří si hry skutečně kupují, ale až poté co je dohrají. Osobně jsem taky takto už větší množství her osamploval než jsem je koupil, i když já se většinou rozhodnu hned v první půlhodině.
Asi je to tím, že většinu her lidi koupí na Steamu ve slevě zpětně po tom, co odehrajou pirátskou verzi a ještě ji nerozehráli podruhé. To je i můj případ (u HR) a určitě nebudu sám.
To procento musí bejt malý, lidi nemaj trpělivost se začátky. Já třeba ještě jo, ale už mnohem míň než dříve, jen letos jsem dal k ledu tři hry páč mě prostě nebavily... není to tak dávno (well, 15 let) co jsem se taky do jedné hry nutil, tou hrou je Deus Ex. Takže někdy se to vyplatí, no.
@Bodkin (09.04.2015 12:26): No z vlastní zkušenosti vím, že nechat se chytit nějakou nově vydanou hrou je raritnější, než se zdá=/
@Cobot (09.04.2015 12:02): Tak třeba o toho Arkham City získalo 79,2 % hráčů první achievement. Ten hráč získá, když se poprvé oblékne do obleku, tak po 15 minutách. Jak postupuje hra, tak procenta s každým achievementem lineárně klesají k těm 35,4. První 6 achievementů má rychlý pokles procent, pak to klesá pomaleji.
RPG prvky jsou už vpodstatě všude, nezájem mýtické mladší populace hráčů bych hledal jinde.
Bral bych za reálné spíše to, že hra hráče unudila, něčím zarazila (Helicopter Crash?) nebo vyšlo něco, co je odlákalo.
Bral bych za reálné spíše to, že hra hráče unudila, něčím zarazila (Helicopter Crash?) nebo vyšlo něco, co je odlákalo.
@Cobot (09.04.2015 12:02): Inu, když hráčská populace stárne a má méně času na hraní, je to celkem logicky vyplývající číslo. Tedy v širším spektru her. Mladí hráči po hrách s RPG prvky asi jen tak nesáhnou.
@Hrdlodus (09.04.2015 11:57): Mě tyhle statisky fakt nejdou na rozum. Jako jasně může se stát, že něco koupim a nebaví mě to, ale ty procenta dohranejch her jsou fakt strašně nízký. Je to u spousty her.
EDIT: jinak by mě fakt zajímalo, kdo stojí v pozadí tý Český republiky... Nějakej Čech to tam musel prosadit.. Jinak netrvám na 100% přesnosti. Plně spokojenej budu s náznakem architektury a českýma reáliema jen prosím ne ruskej přízvuk.
EDIT: jinak by mě fakt zajímalo, kdo stojí v pozadí tý Český republiky... Nějakej Čech to tam musel prosadit.. Jinak netrvám na 100% přesnosti. Plně spokojenej budu s náznakem architektury a českýma reáliema jen prosím ne ruskej přízvuk.
@Cobot (09.04.2015 11:46): "Mimochodem HR dohrálo dle steamu 18,4% lidí."
Pro porovnání. Arkham City, tedy neobtížnou hru, dohrálo 35,4 %
Pro porovnání. Arkham City, tedy neobtížnou hru, dohrálo 35,4 %
Mě moc nesedí to časové zasazení. Vypadá to až moc futuristicky. (rozhodně oproti původnímu DE, který se odehrává o 25 let později). Za čtrnáct let je takovej pokrok dost nereálnej. V HR jsem bral, že mě ty mechanický augmentace jako ještě OK. I když i to bylo na hraně. No ale tak je to hra no.. :D
Deus Ex: HR - 2027, Deus Ex: MD - 2029, Deus Ex - 2052, Deus Ex: IW - 2072
Trailer je sice nabušenej, atmosféru ale má. Je jen škoda, že prodávají to o čem ta hra moc není. Nebo spíš by v našich očích bejt neměla. Jenže třeba to casual hráči hrajou úplně jinak, co já vim. Ve srovnání s trailerem na Cyberpunk 2077 to ale doslova bije do očí. Trailer k DE sice obsahuje střelbu minimálně, ale zas není zdlaeka tak "bombastickej".
Mě se hra líbila. Měla svoje chyby ale na dnešní dobu zvládla prequel víc než dobře. Nepatřím ani k onanistům nad prvním dílem, který je sice super hra, ale dokonalá taky není. Mimochodem HR dohrálo dle steamu 18,4% lidí. Pokud tohle o něčem vypovídá, tak bych bejt na místě vydavatele udělal z Deuse další CoD... Tak snad to tak nebude...
Deus Ex: HR - 2027, Deus Ex: MD - 2029, Deus Ex - 2052, Deus Ex: IW - 2072
Trailer je sice nabušenej, atmosféru ale má. Je jen škoda, že prodávají to o čem ta hra moc není. Nebo spíš by v našich očích bejt neměla. Jenže třeba to casual hráči hrajou úplně jinak, co já vim. Ve srovnání s trailerem na Cyberpunk 2077 to ale doslova bije do očí. Trailer k DE sice obsahuje střelbu minimálně, ale zas není zdlaeka tak "bombastickej".
Mě se hra líbila. Měla svoje chyby ale na dnešní dobu zvládla prequel víc než dobře. Nepatřím ani k onanistům nad prvním dílem, který je sice super hra, ale dokonalá taky není. Mimochodem HR dohrálo dle steamu 18,4% lidí. Pokud tohle o něčem vypovídá, tak bych bejt na místě vydavatele udělal z Deuse další CoD... Tak snad to tak nebude...
@Bodkin (09.04.2015 10:48): Doufam, ze v te Praze na 1:32 je uvnitr toho skleneneho moderniho bordelu Karluv most. Uplne vidim tu misi dostat se z jednoho jeho konce na druhy :)
Tak česká republika jako ruské dominium a cyberZeman sedící na svěm zlatém truně plně napojen na grid...
To by docela šlo...
To by docela šlo...
V tom traileru neco cesky bylo, konkretne napis policie na rameni policajta. Jinak rustina a anglictina. Zajimavy mix :D
@Walome (09.04.2015 09:19): Když Praha, tak by to aspoň mohli udělat v češtině! :-) Ale i tak bych do toho jednoznačně šel.
@HolyMeatball (09.04.2015 09:12): Nu, v tom teaseru se nikdo nepohnul (až na ty oči), ale bylo to uprostřed zamražené akce.
Jo a schválně jsem se mrknul na trailer na HR a tam jim trvalo mnohem déle, než se Jensen pustil do zabíjení. A vypadal zajímavějc (to že byl vlastně lživý a ve hře Jensen nijak extra neřešil, že je naráz z 90% robot. Stejné zklamání jako s Kaydenem :/).
Jo a schválně jsem se mrknul na trailer na HR a tam jim trvalo mnohem déle, než se Jensen pustil do zabíjení. A vypadal zajímavějc (to že byl vlastně lživý a ve hře Jensen nijak extra neřešil, že je naráz z 90% robot. Stejné zklamání jako s Kaydenem :/).
@HolyMeatball (09.04.2015 09:12): No jasně, ale vymysli to :)
@Walome (09.04.2015 09:03): Cool trailer bez akce ze je tezke? Vzpomenme teaser na Cyberpunk 2077 bez jedineho pohybu. :)
A souhlas, taky mi to Prahou nijak zvlast nezapacha, ale furt to vypada lip, nez vetsina starsich cizackych pokusu o vyobrazeni Ceska. Tady se aspon mihla mapa.
A souhlas, taky mi to Prahou nijak zvlast nezapacha, ale furt to vypada lip, nez vetsina starsich cizackych pokusu o vyobrazeni Ceska. Tady se aspon mihla mapa.
Od včerejší půlnoci jsem to viděl 3x na tabletu a nemůžu se dočkat až si to pustím na pc. Ten trailer je skvělej, podobně nakopávací jako u HR, ale tam byl lepší... ačkoli sliboval něco, co ve hře nakonec vůbec nebylo (osobní vztah k záporákům).
Ač nerad, musím souhlasit s Bodkinem :) Adam máchající čepelama a měnící se v diamant není zrovna Deusový, ale udělat cool trailer bez akce by bylo o dost těžší.
No a Praha... nevim, je tam, ale jako Praha to moc nevypadá.
Ač nerad, musím souhlasit s Bodkinem :) Adam máchající čepelama a měnící se v diamant není zrovna Deusový, ale udělat cool trailer bez akce by bylo o dost těžší.
No a Praha... nevim, je tam, ale jako Praha to moc nevypadá.
@Zero (08.04.2015 23:44): Splinter Cell. A Sam drží míč na basket v jedné ruce. Je to frajer :) (teda ja to zvládnu taky, ale mám chapadla)
@Zero (08.04.2015 23:44): No neviem, v CoD Black OPS 2 je multi-player mapa, kde je basket ihrisko a daju sa tam odstrelovat lopty do kosa. Takze bud je to vynimka potvrdzujuca pravidlo "Žeby se podle basketu poznala dobrá hra" alebo to vobec neplati (ale skor asi ano a BO2 je len blba vynimka).
Žeby se podle basketu poznala dobrá hra? V Bloodlines je taky.
@Cobot (08.04.2015 23:37): Ano, značí to přímou interakci s předměty a fyziku a stuff.
Tak basket byl už v Thiefovi. Něco to asi má znamenat, když to do her cpou už od Looking Glass.
@pajmič (08.04.2015 21:22): To jsou ovšem dva extrémy a jak známo, obě tyhle hry ani tak moc hrami nebyly, jako právě spíš těmi filmy. :)
A jinak souhlasím, CGI trailery už dlouho neřeknou absolutně nic. Ale tady tomuhle nemám moc důvod nevěřit. Jestli razantně zlepší world+level design a vyhnou se rybízáckým nápadům (již zmíněný time freeze a požírání Snickers), věřím tomu, že si pořádně zahihňám. :)
A jinak souhlasím, CGI trailery už dlouho neřeknou absolutně nic. Ale tady tomuhle nemám moc důvod nevěřit. Jestli razantně zlepší world+level design a vyhnou se rybízáckým nápadům (již zmíněný time freeze a požírání Snickers), věřím tomu, že si pořádně zahihňám. :)
Aaaach, ja som sa naivne domnieval, ze to bude nejaky "easter egg na easter egg" ... a ono je to onicom.
@Bodkin (08.04.2015 21:16): A ještě o basketu :).
@HolyMeatball (08.04.2015 21:12): Čemu se tlemíš? Podíváš se na hry jako order 1886 nebo Ryse....chvíli na to čumíš a nevíš jestli vidíš film nebo hru. CGI trailery jsou na prd. Jako účel oznámení hry slouží dobře, ale s dnešníma technologiea je to podle mě ztráta peněz. Na E3 možná gameplay?
@Marcusss (08.04.2015 20:21): Ano, Deus Ex je rozhodně o probodávání náhodných lidí pažními čepelemi.
@pajmič (08.04.2015 21:07): lol. Samozřejmě CGI.
@kristmeister (08.04.2015 20:25): pitva traileru
Je ten trailer z enginu nebo je to render? V dnešní době člověk neví. V tom prvním případě to vypadá vizuálně opravdu pěkně a ta hudba...paráda.
@Marcusss (08.04.2015 20:21): Myslím, že základní věc, která dělá Deus Ex tím, čím byl, je možnost vystřílet sniperkou karbaníky u stolu, kdy po každém zásahu řekne jeden z těch zbylých "Asi krysa."
Ale pokud jde o mě, mohli by přidat solidní CQC - čehož se ale pochopitelně nedočkáme.
Ale pokud jde o mě, mohli by přidat solidní CQC - čehož se ale pochopitelně nedočkáme.
@Paul (08.04.2015 19:16): Zrovna jsem ti to taky chtěl napsat, že sis přál hru, která se odehrává v ČR a hle, nový Deus Ex v ČR :D
@Bodkin (08.04.2015 19:49): Upřesnění - Squeenix pořád nepochopil, co dělá podle Bodkina Deuse Deusem.
Nu, Squeenix pořád nepochopil, co dělá Deuse Deusem. Nebo to minimálně neukázali.
Ten mladej týpek vypadá jak Adam... že by nějakej uprchlej experiment z laboratorních pokusů vyrobit JCho?
Trailer pěknej jako u HR, Praha potěšila (oni snad četli naší nedávnou diskuzi u Kingdom Come nebo co).
Fakt ale doufám že upravili některý designový elementy. Čas mrznoucí takedowny by si třeba mohli odpustit.
Fakt ale doufám že upravili některý designový elementy. Čas mrznoucí takedowny by si třeba mohli odpustit.
@Marty34 (08.04.2015 18:31): Pěkně nablýskané, plné akce, ale Deuse nikde nevidím=(
v životě by mě nenapadlo, že si zahraju Deus Ex v Národním...