Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jedná z mála her ve které jsem se opravdu snažil hledat všechny collectables, teda až ty policejní zatykače či co, ty jsem nenašel ani jedny. :D
Z jednoho rozhovoru k mafii 3: "Fyzikální model aut z Mafie 2 byl prý skvělý a ve trojce je rozpracován, avšak s přidáním hollywoodských prvků (nárazy, výbuchy, používání auta jako zbraně)"

Ty hollywoodský prvky si mohli odpustit :-(
A teď zpět k Mafii 2 :-)
Fakt nikdo ještě neudělal nějaký mód, který by přeskládal všechny mise ze všech DLC do jednoho kompaktního celku tak, jak byla hra původně zamýšlena? Hádám, že je to asi moc složité a nemožné udělat. Nebo něco takového existuje? Díky!
Já mám od GK 1 na New Orleans a tamní černošskou kliku slabost, takže v tomhle ohledu vyčkávám jak se to promítne do příběhu a atmosféry. Zatím opravdu těžko soudit.
Vždyť je snad dobře, že postava bude mít super hard-cool hlas. Je to lepší než normálně dobrý hlas.
@mvp23 (09.08.2015 20:13): Mne skor vadi ten jeho hlas, to aj A. Jensen alebo Witcher mi pridu proti nemu ako Pavarotti.
Hento je taky "super hard-cool" voice pre 5 rocne deti, ktore z neho mozno budu mat strach.
@Blackhand47 (09.08.2015 17:36): No, to uz zni trochu logicteji, ale stale mi tam logicky nezapada po jejich boku ten mulat, nebo co to je. Ten bude bojovat proti komu a za koho?
Nicmene, je hrozne skaredy! Vito byl vicemene italsky fesak! Dokonce i ten ubreceny xicht Angela jsem snesl lepe.
Me pobavila ta ctyrka hlavnich protagonistu z traileru. Ten pan s sedyma vlasama, co vypada jako Tomas Hanak se zaroven opravdu podoba Vitovi, coz je v poradku. Ten Ir (?) s tim knirem - dejme tomu, ale co v tehle italske branzi dela ta cernoska s tim bordelem na hlave? No a nejvetsi sracka je ten hlavni hrdina, co mluvi jako dement a navic je to nejaky skaredy mulat?! To se nam tahle multi-kulti propagace od slunickaru nevyhne uz ani v pocitacovych hrach o mafii? Jeste tam chybi eskymak a modni navrhar homosexualni orientace!
Cely ten trailer vypada jak nejaka reklama na MTV. Panu Salierimu musi byt ta rakve sakra mala, jak se v ni prevraci...
Ve dvojce se za jízdy nestřilí, nebo alespoň si to nevybavuju. A v jedničce mi to nevadilo, ono konec konců střílet za jízdy asi není prdel ani v reálu.
Honičky s policií jsou v této hře blbý vtip. Teď jsem po Angelovi a tu část jedu po sedmnácté. Joe by se netrefil ani při chcaní do hajzlu, zato federálové ustřelujou letící mouše křídla. Blbej vtip.

EDIT:
...a na téma blbých vtipů je tu vždycky zlatý hřeb - checkpointy. Kterej retard?!

EDIT2:
...a Molotovy, který zraňujou za roh??? Panebože, kdo dělal tu druhou polovinu hry?
Simulace je fajn, ale v jedničce je jízdní model furt víc hardcore = zábavnější, zejména na manuál (to snad ani ve dvojce nešlo). Tady vypadá na hovno fyzika (auto letící vzduchem), ty výbuchy jsou jak v GTA San Andreas.

Škoda, že se nikdy nedozvíme, co by s dvojkou a trojkou udělali původní tvůrci bez zásahů těch, kteří zasáhli.
já si ponechal základní arkádu ;) ale kdyby to byla jen simulace, tak bych se určitě nezbláznil ;) prostě, věřím, že ten jízdní model z M3 je jen velká bublina, která snad brzo splaskne ;)
Já si třeba nestěžuju. M2 jsem každopádně hrál s tím simulačním modelem, aby to byla větší sranda :-) Možnost výběru je ale asi dobrá cesta.
Prdlajs neovladatelný, je to rukama. V režimu simulace je to na sněhu bomba, všechny zatáčky hezky dveřma napřed, jen musí být člověk opatrný s plynem a při rozjezdu dávat omezovač. Mafia2 má lepší fyziku než většina závodních simů, ale pro některé je to prostě moc hardcore...
Tak to nesmíte hrát na klávesnici, ale na volantu. Hraju M2 na simulaci a je to s prstem v nose i na sněhu.
@Zbyisek (08.08.2015 22:15): určitě jsi zkoušel tu simulaci, možná jsi ji i normálně hrál, ty auta byly do zatáček absolutně neovladatelný ;) představ si to samý u bestií jako jsou auta z přelomu 60. a 70. let :D
@MarkJude (08.08.2015 22:12): Možná budeme vzhledem k autům ze 60. let ještě rádi za arkádový model řízení, neboť na simulační bychom nikam nedojeli :-D Výbuchy jsou strašný, ale co teprve torpééédo!
@Gordon (08.08.2015 20:53): zároveň ale řekli, že bude možnost přepnout na simulaci ;) btw. já třeba hrál M2 řízení na arkádu a nijak mě to nevadilo... pokud se to bude držet dvojky, tak je to ok (ty výbuchy ale nekomentuju)
@Bedivere (08.08.2015 15:05): Třeba v tom rozhovoru o autech mi přišlo že řekli že máme pravdu ale my to tak už máme a měnit to nebudem, dvojku jsem sice nehrál ale jestli řekli že to vylepšili ale chtěj se držet holywoodského pojetí (arkáda, výbuchu, fyzika na sračku), tak to bude něco jako ve Watch dogs kde my stačilo video s jízdou na motorce, tudíž uplně na nic. Naopak ten jizdní model z jedničky se mi líbíl díky té reálnosti.
Vypadá to velmi dobře! Každým dílem lepší, snad to teď bude 100%.
Myslím, že ve dvojce ty policajty zvládli suprově a že v trojce by to mohlo být dost podobné. V jedničce to na druhou stranu stálo celkem na hovno. I inteligence sidekicků, i pravidla policie.
@Hrdlodus (06.08.2015 21:26): Ťažko povedať, ja nie som vývojár :)

Ale k nesmrteľným sidekickom by som povedal len toľko - je to určite lepšie riešenie, ako keď máš dávať dávať pozor nielen na seba, ale súčasne aj na nich a pritom sa o seba vôbec nevedia postarať a nechajú sa zabiť prvou strelou.
@Hrdlodus (06.08.2015 21:26): "A nesmrtelní sidekickové mě děsně iritují. " - Ano, ALE..... sidekickovia v Mafii boli absolutne dementni retardovani kokoti. Takze napadaju ma iba a len 3 riesenia tejto reality:

1. Naprogramovat edge-cutting inteligenciu (co zjavne prakticky nikto nedokaze)
2. Nedat tam vobec ziadnych sidekickov
3. Override na demenciu nejakou barlickou

Bod 3 sa da riesit aj inac, napr. ze sidekickovia by boli len bezcenni statisti, ktori postavaju niekde vzadu a nic nerobia aby sa neprejavila ich totalna demencia. Lenze to by posobilo dost odveci, to by bolo ako keby tam ani neboli ale vyzeralo by to hlupejsie ako keby tam neboli. Nesmrtelnost a skripty ich dostavaju spon do nejakej cinnosti.
Otazne je nakolko maju byt schopni, osobne uprednostnim nejake schopnosti hoci by sa to dalo exploitovat, ale ja si neviem predstavit ako by ma mohlo bavit hranie nejakej hry systemom, ze stojim niekde vzadu a cumim do blba a cakam kym to nesmrtelni sidekickovia vyriesia a po pol hodine postupim o meter dopredu.
Nikdy by som tak hru nehral, aj keby to bolo mozne tak hrat. V Mafii 2 som bol vzdy ten prvy vpredu.
@Hrdlodus (06.08.2015 21:26): Třeba kouzelnou funkcí "random", kterou umí snad každej programovací jazyk, dát policajtům range foukání do píšťalky po překročení rychlosti od 5 do 15 km/h a záhada programu vyřešena ;)
@M.a.t.t. (06.08.2015 20:23): Jakože měla foukat do píšťalky po překročení 2? Nebo 3? Nebo 4? Nebo 5? Je to program, jak mají tu hranici nastavit?

Jinak rychlost a světla byly jedny z důvodů, proč je (pro mě) ta hra tak dobrá.

A nesmrtelní sidekickové mě děsně iritují.
Buď jsou úplně na nic, nebo naopak umějí trefit a to pak stačí čekat, než všechnu práci udělá sidekick.
Lenže to to správanie polície v jednotke po tom, čo hráč prekročil povolenú rýchlosť čo len o 1 km bolo prehnané. Ale chápem, v meste nebolo čo robiť, tak sa snažili priechod ním aspoň trochu ozvláštniť. Keby aspoň polícia reagovala tak nejak... normálnejšie a primeranejšie, nepovedal by som ani slovo.