Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (28.11.2015 14:58): :D

Nepřesné mi to nijak nepřišlo a alchymie je ok (jsou tam pak i lektvary co vydrží dlouho atd), ale každopádně ten dungeon je jedinej podobně rozsáhlej, tam to fakt chce jít připravenej. Ale mám dojem že můžeš vypadnout a vrátit se. A s Keirou sranda teprv bude, neboj :D

(já jí galantně odmítl..)
@Paul (28.11.2015 12:38): Příjde mi to strašlivě nepřesné a furt tam jen skákám a sekám a někdy mě minou a někdy trefí a lektvar vydrží chviličku a vlezl jsem do nějaké jeskyňky s tím, že tam pokecáme/pošukáme a je tam místo toho šílený dungeon plný bordelu a mám všechno rozbitý a nemám nic na oživování a tam je to samý boss (golem pak jezdec) a Keira je úplně k hovnu (nedělá žádnou damage, takže je to všechno na mě) a já ani nevím, jestli se můžu vrátit zpátky a všechno si opravit a vyspat a nejít tam bez ničeho.
Zaklínače jsem teď nějakou dobu nehrál a něco se mi nezdá - mám dojem, že fungoval quick save F5 (ten je v pořádku) a quick load F9. Při použití klávesy F9 se neděje nic, ani při jiných klávesách, je to bolbost nebo ne? Hlavně když to uložím a nahraji znovu, tak mi pořád skáče takové úvodní video, to mi určitě dělalo jen poprvé, když jsem nahrál nějakou uloženou hru a ne pokaždé. Nevíte někdo co s tím?
@Bodkin (28.11.2015 11:55): co je konkrétně fujky ? Mě přišel o dost lepší než ve dvojce, srovnatelný zábavností s Dark Souls (jež jsem dohrál oba, hezky v singlu). V Dark Souls je větší variabilita zbraní a kouzel, ale tak to je dané tím že se nehraje za specifickou postavu.
TAk jsem se k tomu po půl roce zase vrátil a baví mě to, ale ten soubojový systém je fujky, obzvláště ve srovnání s Dark Souls...
@účet smazán (27.11.2015 23:54): No dobre no áno je to subjektívne, ale keď si odmyslíme hlasy tak aspoň hlášky sú genitálne.
:::hnije mi noha, jedna z miestnych kurev ma syfilis, nasernogram, ba ba ba, cihla čo mu jebla na hlavu, hmmmmm kráľ rybár, pokazené mäso, záchody ve skrini, pijan
::: to boli nezabudnuteľné okamžiky.

vraj toto je ten retard, vlastne on nebol retardérom ale mutantom

https://www.google.sk/search?q=rudolf+ku ... zRQKHctqBiUQ_AUIBigB
@Paul (27.11.2015 23:49): Třeba jak se s Vesemirem baví o tom, co je potřeba ještě udělat, a Geralt řekne jenom "BANDITI". Jak úplný retard :D

Nebo to jeho "Myslím, že ano" :D

Ale jiné postavy jsou naštěstí o dost povedenější.
Já českej dabing nesnáším, hlavně geralta...mluví tak retardovaně že mě fyzicky bolí ho poslouchat :)
@Garret (27.11.2015 22:14): No možno máš pravdu ale keď ja ako slovák, asi celkom inak ocením ten dabing. Ja som si naň zvykol a som rád že tam vôbec je, aspoň su to hlasy známe.
Chápem ako možno pôsobí kvalitou na domáceho: ale u mňa na isto tu atmosferu ešte znásobil.

Ono na mňa pôsobi smiešne takmer všetko domáce, pričom vše české mimoriadne uznávam- aspoň čo sa týka filmu, dabingu a hercov.
Ano. samozrejme okrem hlasu starého Rajniaka a Mullera.
No máte pravdu ale i tak mimo toho som nemohol proste.
Len tak si to proste púšťám , ta atmosféra, nerozumiem tomu, snáď žiadnou inou hrou som nebol fascinovaný viac- tomu sa proste hovorí asi splnený mokrý sen- trefa do čierneho mysle.
Len tak poslúchať miestnych vesničanov, ako sa hrajú deti, ranná letná búrka, pijani v hospodách, hudba, zvuky, proste všetko dookola.
Svojím spôsobom som si teraz uvedomil že ta hra nielen na svoju dobu, bola skutočne prelomovým NEXT GENOM - ASPOŇ ako to chápem ja.
Na poli žijúceho sveta určite.
Jeden piatkový večer sa u mňa premietalo to celé. Všetko dobre..............

https://www.youtube.com/watch?v=EIJgvfW1 ... qtWAsQ_1wFdXj3TvGy37

https://www.youtube.com/watch?v=RWfW25VI ... wFdXj3TvGy37&index=2

@Maximus (27.11.2015 16:52): no, to u mě witcher právě taky :)
U pohřbívání Baronovy dcery...u nalezení Ciri na ostrově mlh...u Vesemirova skonu...na konci při rozloučení s Ciri před jejím odjezdem...tyhle momenty zapůsobily stejně mocně jako zjištění co se stalo Chloe po záchraně jejího táty, nebo konec kdy bylo nutné se vrátit na začátek..
@Maximus (27.11.2015 16:12): Víš jak moc se mi LiS líbilo, ale...Witcher to dostal zaslouženě. Už proto že je mnohem rozsáhlejší a přitom konzistentně vysokokvalitně napsanej, osobně bych řekl ještě lépe než LiS. A to i s těmi pár přehmaty (Dijkstra).
Pribeh ma Life Is Strange lepsi a cena mala ist tam. Ale ako pise Garret inak cheers :)
Nevíte někdo o módu, co by do hry přidal takový ten kulatý kurzor z jedničky? Dost mi to pří hraní myší chybí.
@Paul (19.11.2015 15:15): Hele já to poprvé hrál, když mi bylo patnáct a mám na to nostalgické vzpomínky, které mi vnímání té hry trošku zkreslují, tak kdyžtak sorry, jestli plácám blbosti :D

Jinak souhlas, zaklínači se povedli na jedničku. Jenom mi neseděl Lambertův hlas v angličtině, nevím, nějak mi to nepasovalo k jeho charakteru, ale v polštině se vyvedl.
@účet smazán (19.11.2015 09:41): Píšu asi, nevím jaká je jeho povaha, ale tipuju, že je prostě takový ten tichý ne moc komunikativní člověk. Pokud je v knihách pravý opak, tak to je chyba hry v tom případě. Ale jako Zaklínač co se straní funguje na jedničku.. :D
@Paul (19.11.2015 09:28): No jednička byla celá o ukradených zaklínačských tajemstvích. Je celkem jedno, jestli tam byli přítomni další zaklínači, jde o to, že se kolem nich točil příběh.
Ale zase je fakt, že mě dost mrzelo, že už jsem se pak v jedničce nevrátil na Kaer Morhen... Klidně bych tam po zabití Javeda šel a tu divnou linii s Velmistrem si mohli odpustit :-)



@SilentWolf (19.11.2015 07:57): Proč to tak má být?
@Paul (19.11.2015 09:28): Nepamatujes. Ostatne v jednicce se po tutorialu potkas, pokud me pamet nesali, jen s jedinym dalsim zaklinacem (Berengar). Clobrdu v outru nepocitam.

Cili je mi veru zahadou, jak byla v tomto jednicka jakkoliv bohatsi, kdyz tady je cely dlouhy prolog s Vesemirem, pak slusne rozvinuta quest line s Lambertem, pak DLC quest diskuzovany nize, no a pak cely Kaer Morhen. :)
@účet smazán (19.11.2015 03:04): tak to mi přijde zvláštní, v jedničce se po tutoriálu s ostatními zaklínači rozejdeš a už je do konce hry nevidíš, kaer morhen jakbysmet (nebo si to blbě pamatuju ?)

Ve trojce mi právě ta část na Kaer Morhen přišla velmi výživná a extrémně zábavná, je tam i dost questů o kterých ti nikdo neřekne a je potřeba prozkoumávat.
Questy s jinými zaklínači jsou celkově nejlepší. Škoda, že jich ve hře není víc a že obecně hlavní příběh není víc postavený na zaklínačích a Kaer Morhen. Právě tohle je jedna z věcí, proč mám i přes bombastičnost trojky pořád nejradši jedničku.
@Red (18.11.2015 14:59): já měl za to, že to funguje, tak, že ve vzduchu na moři na jednu ránu vezmu siréně půl zdraví, tedy stačí dvě rány. a nad pevninou ji tím přišpendlím k zemi a tam propíchnu. s tou nosností tomu moc nerozumím - mám přesně opačný problém, Geralt unese asi 160 a já se nedostal přes 60.

@Red (18.11.2015 16:20): tohle měl Morrowind a co si budeme povídat, i tak to byla někdy pruda, když jsem něco nemohl najít.

@Maximus (18.11.2015 16:26): mně přijde zajímavé i jen tak stát ve vysoké trávě a kochat se :-) ani se mi nechce postupovat v příběhu, jen tak se tam toulám. naštěstí tak mám ještě ten datáč.

@Paul (18.11.2015 16:13): chm, tak to potom ale udělal něco z přesvědčení, že koná dobrou věc. zatímco ve Ctivíně se ten kočičí witcher pustil do zabíjení nevinných jen ze vzeku.
@Red (18.11.2015 17:10): Chce to postupovat systematicky a nasbírat kloudný list. První hraní jsem na to dlabal a tězce dostával na prdel a to až tolik, že jsem celý Gwint zabalil.Teď podruhé jsem poctivě hrál s každým kdo mi přišel do cesty a dá se říct, že z 10 her jednu nedám.
Gwint taky hraju, proti těm údajně nejlepším je to phodička, ale porazit random kováře nebo obchodníka je horší:D
@Maximus (18.11.2015 16:26): Heh, ver tomu, ze clovek nemusi ucelne smejdit po kazdem milimetru mapy, aby se to i tak natahlo, kdyz jsou otazniky vypnute. :)

A ano, Gwint to taky kurwa prodluzuje. Kor kdyz te u toho chytne Pokemon syndrom (ktery nakonec stejne nenasytis :D ).
Ahá! Tak preto ste tam nahrali 200 hodín, že ste mali vypnuté otázniky a pěšky ste prešli každý jeden milimeter mapy :)

to by sa mi teda nechcelo, lebo sa v tom svete vlastne nič zaujímavé nedeje

a ja, že čo ste tam tak dlho všetci robili, že či ste 100 hodín hrali karty alebo čo :)
To mi připomnělo že mi naopak chybí relikt staré doby bez kompasu. Tehdy se řeklo že 100m odtud po cestě za velkým dubem vedle staré zídky je poklad a tady dostanu že na sever odtud je poklad a už jen běžím za navigací. To mě taky dost zklamalo.