@TombSpirit (25.07.2016 10:53): 2 mega :D
Diskuze
@Garret (25.07.2016 10:47): Bylo prodáno 6.5 milionů kopií TR3 (info z r. 2009) a 8.5 milionů kopií TR2013, to zas tak velký rozdíl není.
@Coldplaz (25.07.2016 02:11): tak poslední díl ještě není kreklý a původní díly nebyly přístupné pro takové masy lidí kvůli obtížnosti a ovládání, takže to není zase tak překvapivé
@Coldplaz (25.07.2016 02:11): nevšim ale nepřekvapuje mě to :)
Lol všimol si niekto že dvakrát viac ľudí dohralo a hodnotilo túto hru ako akýkoľvek iný diel série?
@Hrdlodus (09.02.2016 14:09): a ja som stihol MP a nebavil ma, nestál za veľa a hralo ho málo ľudí. Do výsledného hodnotenia ho ani vôbec nezapočítavam.
@Hrdlodus (09.02.2016 14:09): Tak ako jasné, netvrdím, že bol zlý ale asi nie dosť aby ľudia sa k nemu radi vracali. Ako hej rada, by som si ho vyskúšala, ale ktovie ako by to dopadlo u mňa.
[neexistující komentář]: Já ještě stihl MP a bavil mě.
@mazar1234 (28.01.2016 12:32): my o voze, Ty o kozách.
Heal factor level Rambo.
Ja si každopádne počkám na zľavu, až tak strašne ma TR netrápi aby som išiel do pre-orderu.
Ja si každopádne počkám na zľavu, až tak strašne ma TR netrápi aby som išiel do pre-orderu.
@Walome (28.01.2016 08:23): Jo, heal factor mají stejný.
@Walome (28.01.2016 08:23): Revenanta som videl a tak trochu sa na tú Laru fakt podobal :) ale inak to bol dobrý film, len by som ho o polhodinu skrátil.
@Walome (28.01.2016 08:23): Dneska se mi zdálo, že Leo opět nevyhrál Oscara. Revenanta jsem neviděl.
Viděl tu někdo Revenanta s DiCapriem? Když popadesáté unikl jisté smrti (hlavně při pádu do vršku stromu) jsem vzpomínal na otlučenou Laru :)
Není.
Na to se ptáš špatného sokolíka, ale šance je na všechno, co spadá do Danova vkusu.
Btw - koupil jsem Draculu X a dost mě to překvapilo, oproti SotN je to skoro 1:1 první castlevania (pravda, dostal jsem se max k druhému bosu a pak toho nechal, protože mám rozehranou i první Cas.
Na to se ptáš špatného sokolíka, ale šance je na všechno, co spadá do Danova vkusu.
Btw - koupil jsem Draculu X a dost mě to překvapilo, oproti SotN je to skoro 1:1 první castlevania (pravda, dostal jsem se max k druhému bosu a pak toho nechal, protože mám rozehranou i první Cas.
@Bodkin (21.01.2016 19:41): Hmm, je v KCD taky nějaký vrak bitevní lodi, když už na to přišla řeč?
A čistě OT - pokud hypoteticky KCD vyjde, a bude hypoteticky úspěšné, je tu šance na něco jako FC3: Blood Dragon verze? .-) Klidně třeba ve stylu Vampire Hunter D (upíří vládci se prohání feudálně-westernovou postapo krajinou na svých kybernetických ořích)?
A čistě OT - pokud hypoteticky KCD vyjde, a bude hypoteticky úspěšné, je tu šance na něco jako FC3: Blood Dragon verze? .-) Klidně třeba ve stylu Vampire Hunter D (upíří vládci se prohání feudálně-westernovou postapo krajinou na svých kybernetických ořích)?
Ok, dorazil jsem na pláž, které vévodí vrak japonské bitevní lodi a vše je odpuštěno. Laro, už se na tebe nezlobím.
@orromis (21.01.2016 16:27): Tvůj vhlky herní sen přece!
@Bodkin (21.01.2016 15:59): A to je co zase?
@Bodkin (21.01.2016 15:59): No však aj na to sa teším to je jasná vec :D
@Maximus (21.01.2016 15:37): :D Máš se přece nejvíce těšit na KCD!
@Bodkin (21.01.2016 15:32): No čo narobíš, očakávaná je (už len podľa rebríčku očakávaných hier 2016 na DH) a dostatočne kvalitná je podľa ohlasov vo svete asi tiež. Mne sa dosť páčil aj tento reboot, tak mi pravdepodobne sadne aj to pokračovanie. Ja sa teším převelice :)
@Maximus (21.01.2016 14:03): " jedna z najočakávanejších a pravdepodobne najkvalitnejších hier roka,"
Mě chceš nasrat, jo?!
Mě chceš nasrat, jo?!
@Maximus (21.01.2016 14:57): Fakt to nesledujem deň po dni, takže... ale do budúcna treba kričať skôr :)
@M.a.t.t. (21.01.2016 14:53): Nejaký ten mesiac už ale dátum bol nie? či si to pletiem?
@Kuba1911 (21.01.2016 14:32): Ja to chápem, preto som sa s tým osobne babrať nechcel.
@Kuba1911 (21.01.2016 14:32): Ja to chápem, preto som sa s tým osobne babrať nechcel.
@Maximus (21.01.2016 14:22): Veľké hry hlavne mali presný dátum, Tomb Raider ho nemal.
@Maximus (21.01.2016 14:25): Nz, jinak se nedivím že se do toho nikomu nechtělo, popis jsem předělával snad tisíckrát.
@Maximus (21.01.2016 14:22): se psalo, že to tam bylo, ale záhadně zmizelo. To neva, že bys to odflákl, stejně to u těch AAA her nikdo nečte :)
@Kuba1911 (21.01.2016 14:24): tak snad se Maximus dočká :)
@Kuba1911 (21.01.2016 14:24): tak snad se Maximus dočká :)
Tak panstvo, právě jsem odeslal návrh teď už jen čekat ;)
@Walome (21.01.2016 14:19): Pridal som sem 38 hier a ak by som mal náladu tak to pridám sám, ale nechce sa mi písať popisok k takto veľkej a známej hre momentálne. Proste sa na to necítim, lebo by som ho len odflákol :)
a ine veľké hry sú tu pridané už dávno pred vydaním, preto nechápem, prečo ešte nikto nepridal nový Tomb
a ine veľké hry sú tu pridané už dávno pred vydaním, preto nechápem, prečo ešte nikto nepridal nový Tomb
@Maximus (21.01.2016 14:16): Krámy je hrozný slovo :) no ne, jen mi to hlava nebere, toť vše. Nejedná se o nic na co by ses musel cítit, je to pár canců a dohledatelného infa navíc, tak kdybych to tu chtěl, tak to prostě přidám.
@Walome (21.01.2016 14:12): Necítím sa na to, preto píšem, či to niekto pridá. Iné AAA hry sú tu pridané už polroka dopredu. Čo máš nejaké mindráky chlapec? do všetkého pičuješ jak keby si mal nonstop krámy :)
@Maximus (21.01.2016 14:03): TAK PROČ SI TO KURVA NEPŘIDÁŠ SÁM?! :D Tohle fakt nechápu.
Haló? Pridá niekto Rise of The Tomb Raider? jedna z najočakávanejších a pravdepodobne najkvalitnejších hier roka, vychádza za týždeň a ešte ju tu nevidím :)
@Wolverine (12.01.2016 19:25): Edit: Tak přece jen byl jeden QTE, až v závěru hry :-)
Jinak Rise of the TR byl opět fajnový (dohráno na Xbox 360).
Jinak Rise of the TR byl opět fajnový (dohráno na Xbox 360).
@Lukaskon (komentář): Naopak, Laru vidíme všichni stejně :) to je tak, když scénář píše ženská co se snaží vymyslet ženský charakter, ale pak tam ti game designéři stejně naserou armádu nepřátel.
Ale nevadilo mi to, zvyknul jsem si rychle. Já od Lary totiž vůbec nic nečekal, což je vždycky nejlepší :)
Ale nevadilo mi to, zvyknul jsem si rychle. Já od Lary totiž vůbec nic nečekal, což je vždycky nejlepší :)
@Lukaskon (12.01.2016 06:38): Já nikdy TR nehrál, tudíž jsem kupoval Uncharted a tohle je přeci jen zajímavější.
@Walome (12.01.2016 08:29): Je to vtipné, já si právě představuju, že já jako hráč jsem její pud sebezáchovy, ta 'fight-or-flight' ozvěna jejího plazího mozku.
Takové jednoduché pravidlo: Pokud na tebe zničehonic vyskočí zmáčkni tlačítko, během chvíle zmizí, něco tě zabije a loaduješ (ideálně 10 minut starý save), tak je to debilní design. To je můj designový Rule of Thumb.
Pokud něco mačkáš jakože do něčeho bušíš, tak je to sice lame, ale jinak neškodné (pokud to není mučící minihra v MGS)
@Walome (12.01.2016 08:29): Je to vtipné, já si právě představuju, že já jako hráč jsem její pud sebezáchovy, ta 'fight-or-flight' ozvěna jejího plazího mozku.
Takové jednoduché pravidlo: Pokud na tebe zničehonic vyskočí zmáčkni tlačítko, během chvíle zmizí, něco tě zabije a loaduješ (ideálně 10 minut starý save), tak je to debilní design. To je můj designový Rule of Thumb.
Pokud něco mačkáš jakože do něčeho bušíš, tak je to sice lame, ale jinak neškodné (pokud to není mučící minihra v MGS)
@Paul (12.01.2016 19:39): Witcher 2 + Lords of Shadow 2, které jsem zmiňoval níže. Mohl by někdo sepsat kompletní seznam.
@Wolverine (12.01.2016 19:25): Áleluja.
@Wolverine (12.01.2016 19:25): Áleluja.
@Jirx (12.01.2016 16:42): Pleteš si to možná s Witcherem 2, to je snad jediná hra o které vím že to jde v menu vypnout.
@Wolverine (12.01.2016 19:25): dobrá zpráva.
@Wolverine (12.01.2016 19:25): dobrá zpráva.
Ať už jste fanoušci QTE nebo ne, tak v Rise of the Tomb Raider již nejsou.
@HolyMeatball (12.01.2016 16:33): Tak to jsem si to asi nějak blbě zapamatoval, ale byl jsem si fakt jistý, že se to vypnout v menu dá. Hru už nemám nainstalovanou, tak nevím, ale na netu jsem to nikde nenašel, takže si to nejspíš s něčim pletu. Takže sorry =)
@Jirx (12.01.2016 16:24): tebe, to odkdy?
@Bodkin (11.01.2016 23:18): QTE se dají v Tomb Raideru vypnout.
Pokud celou hru mám kameru za postavou a najednou je kamera stabilní a sleduje mě někde shora, tak mě to v ovládání zmate. Ještě lépe, když se kamer při tom posouvá. Příkladem je Arkham Origins - souboj s Firefly. Ale s Mad Hattem nebo Scarecrowem v prvních dvou dílech to takový problém není.
Jinak QTE mám rád a chtěl bych je ještě více - abych opravdu jen nesledoval filmeček, ale přímo ho hrál. Samozřejmě, když jsou QTE udělány logicky, je to dobré, ale nevšiml jsme si, že by mi to přišlo někde pitomé. (Běžím? mačkám AD, chci někoho kopnout, stisknu akční klávesu.)
Vybavují se mi Fahrenheit, Telltale, Arkham, Tomb Raider. Možná I Am Alive - tam to měli trošku jinak a to dobře.
Jinak QTE mám rád a chtěl bych je ještě více - abych opravdu jen nesledoval filmeček, ale přímo ho hrál. Samozřejmě, když jsou QTE udělány logicky, je to dobré, ale nevšiml jsme si, že by mi to přišlo někde pitomé. (Běžím? mačkám AD, chci někoho kopnout, stisknu akční klávesu.)
Vybavují se mi Fahrenheit, Telltale, Arkham, Tomb Raider. Možná I Am Alive - tam to měli trošku jinak a to dobře.
@SilentWolf (12.01.2016 11:28): Jo todle! No to je bomba :)
@Walome (12.01.2016 11:22): Nejpříšernější fíčurku ze všech... představ si scénář.. postava utíká před něčím příšerným (boss, vrtulník), před ní se všechno bortí, musí obíhat překážky a přeskakovat díry. Ale aby to bylo víc user friendly, tak kamera zabírá hrdinu zepředu. Hráč tak nevidí absolutně nic, jámy si zapamatuje až poté, co do všech nejprve spadl a až pak je schopen je oběhnout.
"Boží" prvek.. :D
"Boží" prvek.. :D
@SilentWolf (12.01.2016 10:21): Vůbec nevím co myslíš, ale proto jsem napsal "skoro všechny" :)