@M.a.t.t. (25.01.2016 18:01): Jj, nejlepší by bylo, kdyby tazatel dostal jen jednu nadřazenou pravdu, je mi to jasný.
Diskuze
@M.a.t.t. (25.01.2016 18:01): nezdá, nezdá
Ako... mne to už príde ako zbytočný flame, kde obe strany opakujú dookola tie isté argumenty a dabata sa vôbec neposúva. Alebo sa mi to len zdá :D
@Paul (25.01.2016 16:32): Skellige a Kaer Morhen mají hodně dobrou atmosféru, to Kaer Morhen skoro na levelu jedničky (asi i proto, že je to lokace z jedničky). Třeba ten průsmyk má neskutečnou atmosféru. Ale Velen a Novigrad taky, no, já proti té atmosféře nemůžu nic moc říct, je fakt dobrá, jen prostě to necítím až tak do morku kostí jako u jedničky. Ve dvojce taky - Vergen a ten Henseltův tábor, to jsou taky lokace s úžasnou atmosférou. Ale prostě jednička to není.
Já uznávám, že co se kvality příběhu týče, tak jsou dvojka a trojka někde jinde než jednička. Ale psát tady lidem, ať jedničku klidně přeskočí... Nevím, no.
Já uznávám, že co se kvality příběhu týče, tak jsou dvojka a trojka někde jinde než jednička. Ale psát tady lidem, ať jedničku klidně přeskočí... Nevím, no.
@účet smazán (25.01.2016 15:34): musím souhlasit s leviathan, ale asi mi pokazila cítění dalších dílů :D .....dvojka mě už tolik nebere a ke trojce se nemůžu dokopat
@účet smazán (25.01.2016 15:34): mě zase běhá mráz po zádech v bažinách Velenu nebo při prozkoumávání majestických ostrovů Skellige..
Dohadovat se o tom jak moc kdo co cítí mi přijde stupidní už kvůli té naprosté subjektivnosti. Je škoda že na tebe sequely tak nezapůsobily, co se dá dělat. Uvidíme co pak napíše Aaron_Hill až si to všechno zahraje.
Dohadovat se o tom jak moc kdo co cítí mi přijde stupidní už kvůli té naprosté subjektivnosti. Je škoda že na tebe sequely tak nezapůsobily, co se dá dělat. Uvidíme co pak napíše Aaron_Hill až si to všechno zahraje.
@Paul (25.01.2016 15:30): Pochybuju, že ze všech třech her cítíš něco na úrovni toho, co já z jedničky. Já spustím menu, vidím ty ponuré barvy a slyším tu hudbu, létají tam ti havrani... A úplně mi běhá mráz po zádech.
@účet smazán (25.01.2016 14:47): tak upřímnou soustrast, no, já tu hutnou atmosféru cítím ve všech třech hrách, a narozdíl od jedničky mají sequely i téměř univerzálně dobrý writing :)
Podobně hutnou atmosféru mám rád u Vampire Bloodlines, Deus Ex, Fallout, Gothic
Podobně hutnou atmosféru mám rád u Vampire Bloodlines, Deus Ex, Fallout, Gothic
@účet smazán (25.01.2016 14:47): Ach ano, ono nepopsatelné "to" :) všechny moje stovkový hry "to" maj, včetně prvního Zaklínače. Takže chápu.
@Paul (25.01.2016 14:43): Nevím, já prostě z trojky takovou hutnou a syrovou atmosféru, co z jedničky, necítím. To se nedá popsat, to prostě jde jen cítit.
@Paul (25.01.2016 14:43): Ty mi musíš všechno zkazit.
@účet smazán (25.01.2016 13:59): dvojka a trojka jsou napsaný víceméně stejně kvalitně..dvojka je víc politická a "dense" takže může vypadat lépe..ale zase nemá nic co by zapůsobilo tak jako určité věci ve trojce. Samozřejmě že i trojka má pár narativních nedostatků, ale poměr množství/kvalita je stejně mnohem výše než prakticky jakákoliv jiná hra kromě New Vegas.
Co se atmosféry jedničky týče, je skvělá, ale tuhle přehnanou adoraci nechápu, trojka není v ničem slabší..naopak, je ještě silnější a kombinuje toho mnohem víc, jak slovanskou atmosféru ve Velenu, tak potom Kaer Morhen, Skellige i Novigrad jsou zase laděné jinak a taky fantasticky.
@Walome (25.01.2016 14:01): by ses divil ale na redditu apod. se najde spousta lidí co hrajou na xboxech a ptaj se kde maj začít s knihama.
Co se atmosféry jedničky týče, je skvělá, ale tuhle přehnanou adoraci nechápu, trojka není v ničem slabší..naopak, je ještě silnější a kombinuje toho mnohem víc, jak slovanskou atmosféru ve Velenu, tak potom Kaer Morhen, Skellige i Novigrad jsou zase laděné jinak a taky fantasticky.
@Walome (25.01.2016 14:01): by ses divil ale na redditu apod. se najde spousta lidí co hrajou na xboxech a ptaj se kde maj začít s knihama.
Jsem si teď představil nějakýho casual xbox gamera, jak se před hraním W3 ptá, co si má přečíst za knihy. A ta představa mě pobavila :) HC MASTER RACE VOE!
@SilentWolf (25.01.2016 12:07): Dvojka je perfektní hra a je líp napsaná jak trojka...
@Paul (25.01.2016 13:18): Máš pravdu, že příběhem je jednička v rámci trilogie naprosto zbytečná, a navíc tam dělají z Triss Yennefer a z Alvina Ciri atd., což je vrchol trapnosti, ale ta atmosféra je tak těžce geniální, že jí další dvě hry nesahají ani po paty (hlavně dvojka) a právě jednička si podle mě může pro ten svět lidi získat, tou atmosférou...
@Paul (25.01.2016 13:18): Máš pravdu, že příběhem je jednička v rámci trilogie naprosto zbytečná, a navíc tam dělají z Triss Yennefer a z Alvina Ciri atd., což je vrchol trapnosti, ale ta atmosféra je tak těžce geniální, že jí další dvě hry nesahají ani po paty (hlavně dvojka) a právě jednička si podle mě může pro ten svět lidi získat, tou atmosférou...
@Aaron_Hill (25.01.2016 12:33): Doporučuju přečíst knihy, pak dvojku a trojku.
Jednička je taky skvělá, hlavně atmosférou a laděním, ale ten příběh je tam nejslabší a nejvíc koliduje s knížkama. Za zahrání stojí, pár menších odkazů na ní ve trojce je..ale pokud jí přeskočíš, nijak výrazně se to na zážitku z dvojky a trojky nepodepíše. Ale aspoň její outro si zkoukni ať víš na co dvojka navazuje :)
Jednička je taky skvělá, hlavně atmosférou a laděním, ale ten příběh je tam nejslabší a nejvíc koliduje s knížkama. Za zahrání stojí, pár menších odkazů na ní ve trojce je..ale pokud jí přeskočíš, nijak výrazně se to na zážitku z dvojky a trojky nepodepíše. Ale aspoň její outro si zkoukni ať víš na co dvojka navazuje :)
@Aaron_Hill (25.01.2016 12:33): Prostě Sága -> 2 -> 3, jednička je takový zaklínačský Phantom Menace, pro spoustu lidí to bylo první a jedinečné, ale postrádá to nějakou rozumnou návaznost jak na knihy, tak na druhý díl.
Tak, skoro jste se shodli :)). Na hru tedy spěchat nebudu. Pokusím se nejdříve dočíst ságu a pak uvidíme.
@SilentWolf (25.01.2016 12:07): Ja som hral dvojku bez toho aby som si prečítal čo i len riadok z kníh a užil som si to na plno. Až vďaka tej hre sa zo mňa stal fanúšik Zaklínača a prečítal som si všetko čo sa prečítať dalo :)
@M.a.t.t. (25.01.2016 12:09): Hra to špatná není, jedna z nejlepších když se to tak vezme.. ale tady jde o to doporučení. Doporučit ji nedokážu.. :D
@SilentWolf (25.01.2016 12:07): Ty si hrozný kacír :D
Já knížky nečetl vůbec a jedničku jsem už dohrál třikrát, dvojku zatím jen dvakrát.
Já bych třeba dvojku fakt nedoporučoval. To je příběhový maglajz miliónu jmen a zemí. Nečtenáři u toho umřou. Navíc to má tak 5 druhů nepřátel.. Radil bych fakt tu trojku raději, než se odradit dvojkou.
@Aaron_Hill (25.01.2016 10:38): Všetci Ti tu radia úplne niečo iné :D vieš Ty čo, vyser sa na rady a urob to ako chceš :D
Každopádně být tebou, tak nejdřív přečtu celou sérii knih, pak kdyžtak přeskočit W1, ale hrát rovnou W3 je trochu škoda. Poprvý to dohraješ jen jednou, že jo...Já si to třeba pořád šetřím (ano, ještě jsem to nedohrál, psst).
Zaklínače 2 jsem například dohrál poprvé až těsně po vydání Zaklínače 3 a to jsem měl sběratelku na xzone předobjednanou už v roce 2010 :-DD
Vlastně když teď nad tím přemýšlím, tak jsem asi trochu divnej...
Zaklínače 2 jsem například dohrál poprvé až těsně po vydání Zaklínače 3 a to jsem měl sběratelku na xzone předobjednanou už v roce 2010 :-DD
Vlastně když teď nad tím přemýšlím, tak jsem asi trochu divnej...
@Aaron_Hill (25.01.2016 09:51): Trojka to asi ustojí sama o sobě, ale začal bych rozhodně dvojkou, jednak se jde sehnat skoro zadara a druhak se tam vysvětlí konec knih a poskytne důvod pro trojku a je to relativně krátké a dobře dávkované a... tak.
Jedničku klidně omrdej, je vpodstatě k ničemu, příběh tam na nic nenavazuje, není moc dobrý a akorát jim pak později dělá bordel. Bez ní je ten zážitek imo lepší.
Jedničku klidně omrdej, je vpodstatě k ničemu, příběh tam na nic nenavazuje, není moc dobrý a akorát jim pak později dělá bordel. Bez ní je ten zážitek imo lepší.
@Aaron_Hill (25.01.2016 10:38): Nerobil by som z toho problém. Ja som Zaklínača 2 začal tiež hrať bez hrania prvej časti a bez prečítania kníh. No hra sa mi tak veľmi páčila, že som si potom prečítal knihy všetky. Zaklínač 3 je spravený tak, že ho môžu hrať ľudia čo sa so svetom Zaklínača nestretli úplne v pohode.
Ty si aj čítal prvé dve poviedkové knihy, čo sú zďaleka najlepšie a v ostatných už bude len viac a viac vaty a nudy. Kludne si tú trojku zahraj :)
Ty si aj čítal prvé dve poviedkové knihy, čo sú zďaleka najlepšie a v ostatných už bude len viac a viac vaty a nudy. Kludne si tú trojku zahraj :)
@Jack_Dark (25.01.2016 10:24): Už je to nějaký pátek, ale mám tušení, že jsem hru odložil právě po dokončení té první části. Tehdy jsem neměl ještě nic načteno, že šlo Kaer Morhen jsem si vlastně uvědomil až teď. No, snad bych tomu mohl dát šanci. Ale rozhodně bez českého dabingu, ten příšerný hlas Geralta mě straší dodnes.
@Aaron_Hill (25.01.2016 10:16): Záleží jak rychle si sekl s prvním Zaklínačem? Mě to ze začátku vůbec nechytlo a říkal jsem si co jsem to proboha koupil, ale dostaneš se z Kaer Morhen do Podhradí a tam mě to chytlo a nepustilo do konce.
Tak to jsem přesně nechtěl slyšet. Knihy dočtu rád (snad i v tomto životě). I ten druhý díl Zaklínače bych si zahrál. Ale první hra se mi nelíbila už kdysi, co teprve teď :(.
@Aaron_Hill (25.01.2016 09:51): Dá se to hrát i bez, ale asi budeš mít bordel v tom kdo je kdo a navíc tam je množství odkazů a nostalgických momentů, které asi těžko plně doceníš.
@Aaron_Hill (25.01.2016 09:51): Osobně bych ti doporučil nejdřív dočíst knihy a zahrát si oba předchozí díly jelikož patří k tomu nej co kdy vyšlo podle knih. Až pak se vrhnout do trojky která je největší a má i nejvíc odkazů na předchozí události a postavy z knih.
Dotázek. Četl jsem pouze první dvě knihy o Zaklínači, tj. Poslední přání a Meč osudu. V budoucnu mám v plánu dočíst i zbytek. Předchozí hry jsem nehrál vůbec (a ani se mi do nich moc nechce). Má smysl v mém případě začít hrát tuto hru? Nebudou mi citelně scházet znalosti knih a her a zároveň nepřipravím se hraním této hry o překvapení ze zásadních zvratů z knih?
No, zvolil jsem druhou nejlehčí obtížnost, ale mám jiný problém. S mou GTX 650 si nemůžu dovolit hrát v nativním rozlišení a chtěl bych se zeptat, zda je nějaká možnost hrát na celé obrazovce aniž bych hrál v nativním rozlišení?
Pokud to nepůjde, tak nezbývá než koupit novou GPU už teď. A to jsem si chtěl počkat na novou Pascal architekturu.
j.calling.2.bad: Dvojku jsem hrál na střední obtížnost a vyloženě těžké mi to nepřišlo, ale ten souboj s drakem mi dal fakt zabrat. No jsem zvědavý, když jsem zvolil tu druhou nejlehčí obtížnost, ale první se musím vypořádat s tím grafickým nastavením anebo jít příští měsíc koupit novou GPU. Každopádně dvojka i jednička mě hodně bavily, tak trojku si nechci nechat ujít.
EDIT: Tak jsem našel nastavení. Nechápu, jak se mi to povedlo předtím přehlédnout.
Pokud to nepůjde, tak nezbývá než koupit novou GPU už teď. A to jsem si chtěl počkat na novou Pascal architekturu.
j.calling.2.bad: Dvojku jsem hrál na střední obtížnost a vyloženě těžké mi to nepřišlo, ale ten souboj s drakem mi dal fakt zabrat. No jsem zvědavý, když jsem zvolil tu druhou nejlehčí obtížnost, ale první se musím vypořádat s tím grafickým nastavením anebo jít příští měsíc koupit novou GPU. Každopádně dvojka i jednička mě hodně bavily, tak trojku si nechci nechat ujít.
EDIT: Tak jsem našel nastavení. Nechápu, jak se mi to povedlo předtím přehlédnout.
Zacina to tu byt spis databaze buzen...
@CrocoRay (19.01.2016 13:56): Jestli to rozehrajes na jednu z prvnich dvou obtiznosti a bude se ti to jevit premrstene tezke, seknul bych s akcnimi RPG obecne.
@CrocoRay (19.01.2016 13:56): Žádný QTE ve trojce není.
Tak se to instaluje. Na jednu stranu se těším, na druhou mám obavy z přemrštěné obtížnosti. Ještě doteď mi uvízla v paměti vzpomínka na boj s drakem z druhého Zaklínače, kterého jsem udolával snad hodinu.
http://www.onlysp.com/69058/
No, máme se nač těšit. A prý to bude velké. Toussaint bude prý rozlohou srovnatelný s Velenem/Skellige/Novigradem. Aspoň se s Geraltem rozloučíme pořádně.
No, máme se nač těšit. A prý to bude velké. Toussaint bude prý rozlohou srovnatelný s Velenem/Skellige/Novigradem. Aspoň se s Geraltem rozloučíme pořádně.
@montana (16.01.2016 19:41): Ježiš ! jsme lidé :) * opraveno
@FildasCZ Aspon to kopiruj bez te Alzy, ne? Kdyz uz tou zajimavost neprepises vlastnimi slovy.
A zajimavost od Tyrael je nesmysl, jak rika Leviathan. Myslel jsem, ze se to overuje pres schvalenim. Prodalo se 8 milionu Zaklinace celkove do roku 2014. Mozna to tak autor zamyslel napsat, ale vyzniva to jinak.
A zajimavost od Tyrael je nesmysl, jak rika Leviathan. Myslel jsem, ze se to overuje pres schvalenim. Prodalo se 8 milionu Zaklinace celkove do roku 2014. Mozna to tak autor zamyslel napsat, ale vyzniva to jinak.
Nějaké velké změny na novém patchi? Četl jsem něco o vánočním contestu pro designéry, měli vytvořit nějaký dobrý vánoční obleček pro Geralta. Objevil se ve hře?
K te zajimavosti - nejak se mi to nezda. 8 milionu se jednicky a dvojky prodalo mozna celkove, urcite ne jen za rok 2014...
@USER47 (12.01.2016 00:09): Přesně tak, Old Shatterhand měl koně jménem Hatátitlá a Vinetou koníka Ilči :) Většinou lidi znají právě toho prvního :) Kam se hrabou se jmény na Klepnu!
@USER47 (12.01.2016 00:37): Spíš to druhý, ale snad to opraví :D
Prý se to tak zobrazuje s módem na zobrazování všech aktivních questů.
Prý se to tak zobrazuje s módem na zobrazování všech aktivních questů.
Co to, chystaj Maribor nebo se jim do patche zatoulal odkaz na Toussaint a teleportoval se nad Maribor?
@mazar1234 (12.01.2016 00:19): On se ptal, kdo to ví bez wiki, tak jsem předpokládal, že ani googlení není povolené :-)
Mimochodem
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h ... 43320184221425_o.jpg
Mimochodem
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/h ... 43320184221425_o.jpg
@účet smazán (12.01.2016 00:11): Stacilo 2 sekundy googlit.
Ilči a Hatátitlá
Ilči ("Vítr") je hřebec, který patřil Vinnetouovi. Byl to vraník, stejně jako jeho bratr Hatátitlá ("Blesk"), kterého Vinnetou věnoval svému pokrevnímu bratrovi Old Shatterhandovi. Oba hřebci pocházeli ze stejného chovu a vyznačovali se červeným chřípím. Ve vlastní trilogii "Vinnetou" nebyli tito hřebci zpočátku nazýváni svými jmény. Protože je však čtenáři znali z jiných románů, začali je vydavatelé ve svých přepracováních označovat jako Ilči a Hatátitlá.
Ilči a Hatátitlá
Ilči ("Vítr") je hřebec, který patřil Vinnetouovi. Byl to vraník, stejně jako jeho bratr Hatátitlá ("Blesk"), kterého Vinnetou věnoval svému pokrevnímu bratrovi Old Shatterhandovi. Oba hřebci pocházeli ze stejného chovu a vyznačovali se červeným chřípím. Ve vlastní trilogii "Vinnetou" nebyli tito hřebci zpočátku nazýváni svými jmény. Protože je však čtenáři znali z jiných románů, začali je vydavatelé ve svých přepracováních označovat jako Ilči a Hatátitlá.
@USER47 (12.01.2016 00:09): Tak nic :D
Toho měl Old Shatterhand.:D
@strejdafido (11.01.2016 20:35): Ten černý kůň ale vypadá celý nějak divně a nemá hřívu, když přiběhne, až pak mu doskočí.
Vinetou měl koně Hatatitlu (akorát netuším, jak se to píše).
Vinetou měl koně Hatatitlu (akorát netuším, jak se to píše).