Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je jedno co je dřív, jde o ty severní země- to nikdo nekopíruje od nikoho. Holt vyšel Skyrim dřív, do toho seriál Vikingové a už mě všichni ti Jarlové, Bjorgové, Bjornové, Bwhahajajové vadí do toho i ve hře o trůny ty severské rody. Ochlastové s hrubým hlasem, všichni hrozně tvrdí. Jde čistě o ten setting.. to není chyba hry. Jako jásal bych, kdyby místo toho byla Zerrikánie. A to říkám jako někdo, kdo má hodně rád sníh ve hrách.. Hodně jsem se na Skellige těšil no. A teď... třeba ale fakt budu mít lepší dojmy ještě. Poprvé jsem moc spěchal.
@Neelixx (06.05.2016 19:57): bylo to součástí pomoci Cerys, pokud jsi šel pomoci Hjalmarovi tak jsi tento quest asi neměl. Já zas vůbec nevím co se mohlo stát s Hjalmarem :)

@SilentWolf (06.05.2016 20:44): Tak to spíš Skyrim je Skelligský, když už, že ? Skellige bylo v knihách popsáno když Todd Howard ještě tahal kačera po Morrowindu.

@kuler91 (06.05.2016 20:49): To mám jednoduché, Homefront mě neláká, UC4 čekám na Neo verzi, Dishonored vyjde až v listopadu..takže bude čas na Zaklínače :)
@Paul (06.05.2016 18:39): ten lov na obra, považuji za jeden z něj Q, připadal jsem si jak v nějakém filmu : )

Já to rozjel znova a jsem zaseklej ve velenu, asi to podruhé nedohraju, protože těch 100 hodin nepřipadá v úvahu ... Bude U4, možná i homefront (pokud překvapí) a pak blood and wine, takže tak: (
Jak průběžně hraji W3 tak mám chut zvyšovat hodnocení, ale už jsem na 100ce :)).

Tedy nečekal jsem že někdy může být cRPG tak dobré, od Ultimy VII to nejvíce propracované zatím pro mě.
Tak z datadisku nakonec bude snad plnohodnotna hra. Rozloha bude odpovidat ostrovum Skellige, tedy bez more, pevnine. Coz je obri mapa.
Cosi to na mě působí fakt líp při tom druhém hraní. To bude tím stylem hraní, kdy poprvé jsem to jel stylem Ubisoftí hry. Teď jak vezmu quest, tak pro mě nic jiného neexistuje, žádné otazníčky, žádné scavanger hunt po zbrojích.. prostě dělám quest. A je to rázem perfektní. Z hudby v baronově questech mě už dost mrazí. https://www.youtube.com/watch?v=z31xypjDuLY To nakonec bude na tu stovku. Jen to muselo uzrát a měl jsem v té době holt jinou modlu.

Navíc jsem se konečně začetl znovu do knih. Tak dneska možná dočtu 3 díl ságy.
@účet smazán (01.05.2016 10:11): Hned na začátku v hospodě jsem rozsekal Baronovy chlapy. Časem jsem potkal další bandu..

1. Pomocí Axii jsem je mohl přesvědčit ať bylinkáře nechají na pokoji.
2. Pomocí konverzace zase že vyřeším jejich problém s jejich nemocným kolegou - při úspěchu.
3. Při té samé konverzaci na mě ale vystartovali že jsem zabil jejich chlapy a zaútočili na mě.

Takže být Axii tak je přesvědčím a nic se neděje. Ale tím že jsem ho neměl a zkoušel jsem je ukecat A záviselo na tom jak jsem se zachoval kdysi... tak to trochu potěšilo. Protože jde o to že Axii jsem používal furt a bez něj tam je popravdě víc obsahu.. i ten vedlejšák pro glejt. Předtím jsem ho jen ukecal ať mi dá slevu.

Jsou to maličkosti ale poprvé jak jsem hru dohrál jsem si nevšiml ani jedné situace kdy něco mohlo mít nějaký dopad krom Barona a úplného konce.
Výborně, díky absenci Axii v mém druhém hraní si víc všímám větvení mých voleb. Ta hra bude ve výsledku fakt na 100%, jen jsem při prvním hraní podceňoval, že tam jsou ty volby- inu jsou..
Zdravím, mimo danej témy, na podporu jednej fakt detailnej stránky, - praktický rozbor kvalitných hier, hlavne skôr adventúr ako je Posel smrti, ale čtení, zatiaľ síce len prvého dielu Geraltovho príbehu je podmanivo nostalgické, má to svoje kúzlo, hlavne preto, lebo sú tam popísane rôzne dodatky, detaily či špekulácie ktoré neraz napadli aj mňa . Kebyže náhodou pre niekoho novinka. Všetko dobré.

http://www.adventurista.cz/
@Maximus (29.04.2016 14:16): je fakt že tyhle hry vyžadujou velkou trpělivost a odolnost proti únavě :)

Některý ty tweety jsou mean ale funny
Ah yes, sage advice from the makers of "Walking", "The Bad Amnesia Game" and "Walking Again."

Makers of ableist games (walking simulators) cultural appropriators accuse polaks showing they're racists as well :^) @ChineseRoom

:)
@Paul (29.04.2016 14:13): Tiež to kúpim, ale až za nejaké drobné, aj tak sa tam bojím tej pooooomalej chôdze, celkovo som v posledných dňoch dosť unavený, tak by som určite pri hraní Rapture zaspával :)
@Bodkin (29.04.2016 13:45): už čekám článek na polygonu :)) A stejně za všechno může Vávra jakožto gamergoober incarnate! :D

@Maximus (29.04.2016 14:05): montana z toho byl nadšenej, já to plánoval koupit až to bude v humble bundle (což bude cobydup vzhledem k tristním prodejům) a na tom plánu se nic nemění :)
fanboy alert!

Uff, takto nepekne písať o tej krásnej Zaklínačskej erotike ♥, chcel som si Rapture kúpiť dnes za plnú sumu, ale za tento tweet to kúpim už len v nejakej zľave keď to bude za pár centov :)
Tak jasně, marketing totiž není potřeba a je jasný že když se daj prachy na ten, tak pak hra stojí za hovno viz TW3, wtz
@Paul (29.04.2016 07:36): Tak moc nevěřím tomu, že to povede k vypiplanějším projektům, spíš si myslím, že budou rvát víc peněz taky do marketingu, a zase to hra někde odskáče.
Ono už je mi to v podstatě i jedno, protože i kdyby byli největší studio na světě, tak Zaklínače 3 už zpětně nevylepší a případná čtyřka mě nezajímá, protože nebudeme hrát za Geralta... Ale to už s tím nesouvisí.
@účet smazán (29.04.2016 00:16): není to tak dávno cos tu brečel že u TW3 neměli dost lidí/času a museli vystřihnout část obsahu aby to zvládli vydat, a teď ti vadí že mají ambice ? A mohl bys linknout tu finanční zprávu a kde přesně řekli že chtějí patřit mezi 3 největší studia ? Protože co já vím tak je jejich goal (jak zní i v tom rozhovoru na gameindustry) patřit mez TOP 3 studia, což rozhodně neznamená velikostí. Co Iwinski říká:

"The Witcher finished with 80 people, The Witcher 3 finished with 250, so Cyberpunk will probably be even more. Don't think about scale in terms of us doing 20 projects; no, we'll focus, we'll focus on certain things... We don't want to be a 10 project studio. The Rockstar model is nice."

Tím tedy myslí že najímají další lidi, ale budou se (jako Rockstar) soustředit primárně na jeden hlavní projekt naráz, narozdíl od Ubisoftu který dělá každý rok kopírky.

"For us, it's never about money," Iwinski says. "Yes, we deliver results, but we always explain to our investors that we have a long-term perspective. They shouldn't expect us to annualise, or suddenly start releasing games just because there's a business opportunity. Fundamentally, The Witcher 3 has proven that... and right now we have a lot of credit, so we should use that and take the time to make Cyberpunk something really meaningful for the whole industry. It has to reach the next quality bar, and I'm not talking just for us, but for the market.
@Paul (28.04.2016 21:51): Oni řekli, v té svojí finanční zprávě, že chtějí patřit mezi 3 NEJVĚTŠÍ studia. Největší a nejlepší není to stejné. Největší je o penězích, ne o kvalitě. Takže souhlas s kulerem.
@kuler91 (28.04.2016 21:29): když se jich novinář na GDC, kde zrovna vyhráli cenu za hru roku volenou ostatními vývojáři, zeptá, jaké jsou jejich plány, a oni odpoví že být mezi nejlepšími studii na světě a zaměřovat se vždy na jeden hlavní projekt místo deseti najednou (jako to dělá ten ubisoft) tak je to podle tebe špatně ? Četl jsi ten linkovanej článek ?
Tohle fakt nechápu - neřeknu kdyby začali dělat ty kraviny kterejch se bojíš, tak ok boj se, ale dokud dělaj pravej opak tak mi přijde nesmyslný mít apokalyptický představy jak se z nich stane ubisoft.
Mě se poslední dobou přestávají celkem líbit ty neustále výroky o tom, jak chtějí používat praktiky rockstaru, že chtějí být jedním z top hráčů na trhu a podobne. Nepochybuji o tom, že jejich hry budou vždy minimálně nadprůměrné, ale začínám to trochu cítit tak, ze jim úspěch vlezl trochu do hlavy, což je sice naprosto zaslouzene, ale mě jako hráči se tyhle výroky moc nelíbí a vůbec bych se nezlobil, kdyby podobné věci vůbec nevypousteli. Jejich aktuální politika se začíná trochu podobat valné většině spolecnostia, já měl za to, ze tak velkou oblibu si získali nejen kvalitou her, ale taky snahou a přístupem se trochu odlišit, ze se snaží o to dělat hry, které by sami chtěli hrát, ale z tohodle já trochu začínám cítit prachy, což trochu srazí me sympatie k CD projektu a jde mi především o budoucí kvalitu her viz. Ubisoft, který měl na počátku opravdu výborné hry a teď je z toho recyklovana sranda za srajdou. .. No uvidíme
Hlavně, aby to už vydali. Dojmy novinářů mi u datadisku přijdou úplně zbytečný, to chápu u nové plné hry.
Ono to už asi brzo vyjde co ? A já kvůli výměně verzí hry stále na začátku.. Snad se do toho zas dostanu. U takových megalomanských her není nikdy příjemné, když ji máte rozehranou, tak se do toho všeho vracet. Než se člověk zorientuje v jaké fázi je, kde byl, co udělal a hlavně jak vlastně bojoval celou tu dobu. :D
@M.a.t.t. (27.04.2016 11:45): "hoci sa CDPR snažili o čo najvernejšie spracovanie knihy, viacero dejových detailov im aj tak ušlo"
To mě štve taky, i když nevím, co teď zrovna myslíš, ale to už jsem si vyřešil, to teď není žádná novinka.

"no zopár detailov si prispôsobili"
Hele já si pod pojmem přizpůsobit si něco představím, že něco změníš pro nějaký účel v rámci nějaké kreativní nebo výrobní činnosti. Nějak ale nechápu, proč změnit jasně popsanou barvu vlasů. V čem je to lepší, jak jim to pomohlo? Pochopil bych to u malíře, co maluje obraz a nemá tu konkrétní barvu, ale proč to proboha dělat u hry? Hlava mi to prostě nebere, a to mě na tom sere. To naprosto zbytečné měnění něčeho.

K Sapkowskému a alternativní realitě - já to samozřejmě neberu jako pokračování knížek. Beru to jako možné, ale neoficiální pokračování. Nicméně pokračování se stejnými postavami. Které mají vypadat prostě stejně. Sorry :D