Je jedno co je dřív, jde o ty severní země- to nikdo nekopíruje od nikoho. Holt vyšel Skyrim dřív, do toho seriál Vikingové a už mě všichni ti Jarlové, Bjorgové, Bjornové, Bwhahajajové vadí do toho i ve hře o trůny ty severské rody. Ochlastové s hrubým hlasem, všichni hrozně tvrdí. Jde čistě o ten setting.. to není chyba hry. Jako jásal bych, kdyby místo toho byla Zerrikánie. A to říkám jako někdo, kdo má hodně rád sníh ve hrách.. Hodně jsem se na Skellige těšil no. A teď... třeba ale fakt budu mít lepší dojmy ještě. Poprvé jsem moc spěchal.
Diskuze
@Paul (06.05.2016 22:41): Pomoct jsi mohl Cerys i Hjalmarovi, ne?
Jinak Skellige v knihách moc přesně popsané nebylo, klidně to mohlo být míň podobný Skyrimu.
Jinak Skellige v knihách moc přesně popsané nebylo, klidně to mohlo být míň podobný Skyrimu.
@Neelixx (06.05.2016 23:38): GOG mi říká 234 hodin, ale to je i s datadiskem. Snad jediná hra, u které jsem strávil tolik času.
@Neelixx (06.05.2016 19:57): Já to dohrál taky 2x. Podruhý NG+ takže lvl69, Q všechny splněný,vysbíraný i ty hovadiny v moři a stříhám metr do vydání DLC.
@BINGMAN (06.05.2016 23:27): Kolik si do toho investoval času ? To bych asi hned nedal, první průchod (bez DLC) mi zabral bezmála sto hodin a to jsem někdy za půlkou bojoval s vyhořením, nakonec jsem musel dát pár dní pauzu.
@Paul (06.05.2016 22:41): To se dozvíš až si to zahraješ podruhé. :)
@Paul (06.05.2016 22:41): To se dozvíš až si to zahraješ podruhé. :)
@Neelixx (06.05.2016 19:57): Já ho dohrál podruhé hned po prvním dohrání. To se u mě stalo snad poprvé.
@Neelixx (06.05.2016 19:57): bylo to součástí pomoci Cerys, pokud jsi šel pomoci Hjalmarovi tak jsi tento quest asi neměl. Já zas vůbec nevím co se mohlo stát s Hjalmarem :)
@SilentWolf (06.05.2016 20:44): Tak to spíš Skyrim je Skelligský, když už, že ? Skellige bylo v knihách popsáno když Todd Howard ještě tahal kačera po Morrowindu.
@kuler91 (06.05.2016 20:49): To mám jednoduché, Homefront mě neláká, UC4 čekám na Neo verzi, Dishonored vyjde až v listopadu..takže bude čas na Zaklínače :)
@SilentWolf (06.05.2016 20:44): Tak to spíš Skyrim je Skelligský, když už, že ? Skellige bylo v knihách popsáno když Todd Howard ještě tahal kačera po Morrowindu.
@kuler91 (06.05.2016 20:49): To mám jednoduché, Homefront mě neláká, UC4 čekám na Neo verzi, Dishonored vyjde až v listopadu..takže bude čas na Zaklínače :)
Skellige je luxusní, tam je ta atmosféra fakt výborná. Jinak já už tu hru dohrál dvakrát, možná i třikrát, teď nějak nevím. Ale dát to na jeden zátah i s oběma datadisky, navíc, když druhý datadisk bude tak velký... Uh. To bych nedal.
@kuler91 (06.05.2016 20:49): Warhammer! Na homefront kasli :D
@Paul (06.05.2016 18:39): ten lov na obra, považuji za jeden z něj Q, připadal jsem si jak v nějakém filmu : )
Já to rozjel znova a jsem zaseklej ve velenu, asi to podruhé nedohraju, protože těch 100 hodin nepřipadá v úvahu ... Bude U4, možná i homefront (pokud překvapí) a pak blood and wine, takže tak: (
Já to rozjel znova a jsem zaseklej ve velenu, asi to podruhé nedohraju, protože těch 100 hodin nepřipadá v úvahu ... Bude U4, možná i homefront (pokud překvapí) a pak blood and wine, takže tak: (
@Paul (06.05.2016 18:39): Ten obr jo a zaver taky. Ale jinak je to cosi moc Skyrimovske..uvidim. Dojmy z druheho hrani budu psat i nadale. Treba me to okouzli vic nez poprve.
@Paul (06.05.2016 18:39): Nemluvně v troubě ? Na to si vůbec nevzpomínám a to jsem questy na Skellige určitě udělal na sto procent.
Je tu někdo kdo projel celýho Witchera 3 už dvakrát ?
Hehe, teď koukám - z deseti posledních hodnocení je devětkrát stovka a jednou pětadevadesát, tohle už asi Mafie nedožene.
Je tu někdo kdo projel celýho Witchera 3 už dvakrát ?
Hehe, teď koukám - z deseti posledních hodnocení je devětkrát stovka a jednou pětadevadesát, tohle už asi Mafie nedožene.
@SilentWolf (06.05.2016 15:10): huh ? Skellige bylo úžasný. Ta atmosféra, hudba.., zajímavý postavy, skvělý questy..kde jinde můžeš hodit nemluvně do trouby ? :D A ten lov na Obra, to bylo jak samostatná game in game :)
Ikdyž moje nejoblíbenější část vůbec je celý Kaer Morhen..
Už aby vyšlo Blood and WIne, snad budu prokousanej MGS5 a rozjedu si znova celej tenhle magnum opus.
Ikdyž moje nejoblíbenější část vůbec je celý Kaer Morhen..
Už aby vyšlo Blood and WIne, snad budu prokousanej MGS5 a rozjedu si znova celej tenhle magnum opus.
Jak průběžně hraji W3 tak mám chut zvyšovat hodnocení, ale už jsem na 100ce :)).
Tedy nečekal jsem že někdy může být cRPG tak dobré, od Ultimy VII to nejvíce propracované zatím pro mě.
Tedy nečekal jsem že někdy může být cRPG tak dobré, od Ultimy VII to nejvíce propracované zatím pro mě.
@účet smazán (05.05.2016 23:49): No jo..nebudu předstírat že je to jinak: Skellige je u mě na prd. Netěším se tam.
@účet smazán (04.05.2016 13:17): Tvůrci již od začátku tvrdili, že datadisk by měl být dlouhý asi jako druhý díl. :D
@SilentWolf (04.05.2016 10:41): Já si taky u Barona vždycky říkám, že to bude už na stovku, jenomže pak Baronova linka skončí :D
Tak z datadisku nakonec bude snad plnohodnotna hra. Rozloha bude odpovidat ostrovum Skellige, tedy bez more, pevnine. Coz je obri mapa.
@Paul (04.05.2016 11:08): Ach.. dobrý nápad. :D Díky.
@SilentWolf (04.05.2016 10:41): otazníky si vypni v menu. Je to design oversight že je nechali zaplý.
Cosi to na mě působí fakt líp při tom druhém hraní. To bude tím stylem hraní, kdy poprvé jsem to jel stylem Ubisoftí hry. Teď jak vezmu quest, tak pro mě nic jiného neexistuje, žádné otazníčky, žádné scavanger hunt po zbrojích.. prostě dělám quest. A je to rázem perfektní. Z hudby v baronově questech mě už dost mrazí. https://www.youtube.com/watch?v=z31xypjDuLY To nakonec bude na tu stovku. Jen to muselo uzrát a měl jsem v té době holt jinou modlu.
Navíc jsem se konečně začetl znovu do knih. Tak dneska možná dočtu 3 díl ságy.
Navíc jsem se konečně začetl znovu do knih. Tak dneska možná dočtu 3 díl ságy.
@účet smazán (01.05.2016 10:11): Hned na začátku v hospodě jsem rozsekal Baronovy chlapy. Časem jsem potkal další bandu..
1. Pomocí Axii jsem je mohl přesvědčit ať bylinkáře nechají na pokoji.
2. Pomocí konverzace zase že vyřeším jejich problém s jejich nemocným kolegou - při úspěchu.
3. Při té samé konverzaci na mě ale vystartovali že jsem zabil jejich chlapy a zaútočili na mě.
Takže být Axii tak je přesvědčím a nic se neděje. Ale tím že jsem ho neměl a zkoušel jsem je ukecat A záviselo na tom jak jsem se zachoval kdysi... tak to trochu potěšilo. Protože jde o to že Axii jsem používal furt a bez něj tam je popravdě víc obsahu.. i ten vedlejšák pro glejt. Předtím jsem ho jen ukecal ať mi dá slevu.
Jsou to maličkosti ale poprvé jak jsem hru dohrál jsem si nevšiml ani jedné situace kdy něco mohlo mít nějaký dopad krom Barona a úplného konce.
1. Pomocí Axii jsem je mohl přesvědčit ať bylinkáře nechají na pokoji.
2. Pomocí konverzace zase že vyřeším jejich problém s jejich nemocným kolegou - při úspěchu.
3. Při té samé konverzaci na mě ale vystartovali že jsem zabil jejich chlapy a zaútočili na mě.
Takže být Axii tak je přesvědčím a nic se neděje. Ale tím že jsem ho neměl a zkoušel jsem je ukecat A záviselo na tom jak jsem se zachoval kdysi... tak to trochu potěšilo. Protože jde o to že Axii jsem používal furt a bez něj tam je popravdě víc obsahu.. i ten vedlejšák pro glejt. Předtím jsem ho jen ukecal ať mi dá slevu.
Jsou to maličkosti ale poprvé jak jsem hru dohrál jsem si nevšiml ani jedné situace kdy něco mohlo mít nějaký dopad krom Barona a úplného konce.
@SilentWolf (30.04.2016 12:53): Jaký volby myslíš? Já axii taky skoro nepoužíval, a voleb jsem moc nepostřehl. No hate, jen se ptám.
Výborně, díky absenci Axii v mém druhém hraní si víc všímám větvení mých voleb. Ta hra bude ve výsledku fakt na 100%, jen jsem při prvním hraní podceňoval, že tam jsou ty volby- inu jsou..
Zdravím, mimo danej témy, na podporu jednej fakt detailnej stránky, - praktický rozbor kvalitných hier, hlavne skôr adventúr ako je Posel smrti, ale čtení, zatiaľ síce len prvého dielu Geraltovho príbehu je podmanivo nostalgické, má to svoje kúzlo, hlavne preto, lebo sú tam popísane rôzne dodatky, detaily či špekulácie ktoré neraz napadli aj mňa . Kebyže náhodou pre niekoho novinka. Všetko dobré.
http://www.adventurista.cz/
http://www.adventurista.cz/
@Maximus (29.04.2016 14:16): je fakt že tyhle hry vyžadujou velkou trpělivost a odolnost proti únavě :)
Některý ty tweety jsou mean ale funny
Ah yes, sage advice from the makers of "Walking", "The Bad Amnesia Game" and "Walking Again."
Makers of ableist games (walking simulators) cultural appropriators accuse polaks showing they're racists as well :^) @ChineseRoom
:)
Některý ty tweety jsou mean ale funny
Ah yes, sage advice from the makers of "Walking", "The Bad Amnesia Game" and "Walking Again."
Makers of ableist games (walking simulators) cultural appropriators accuse polaks showing they're racists as well :^) @ChineseRoom
:)
@Paul (29.04.2016 14:13): Tiež to kúpim, ale až za nejaké drobné, aj tak sa tam bojím tej pooooomalej chôdze, celkovo som v posledných dňoch dosť unavený, tak by som určite pri hraní Rapture zaspával :)
@Bodkin (29.04.2016 13:45): už čekám článek na polygonu :)) A stejně za všechno může Vávra jakožto gamergoober incarnate! :D
@Maximus (29.04.2016 14:05): montana z toho byl nadšenej, já to plánoval koupit až to bude v humble bundle (což bude cobydup vzhledem k tristním prodejům) a na tom plánu se nic nemění :)
@Maximus (29.04.2016 14:05): montana z toho byl nadšenej, já to plánoval koupit až to bude v humble bundle (což bude cobydup vzhledem k tristním prodejům) a na tom plánu se nic nemění :)
fanboy alert!
Uff, takto nepekne písať o tej krásnej Zaklínačskej erotike ♥, chcel som si Rapture kúpiť dnes za plnú sumu, ale za tento tweet to kúpim už len v nejakej zľave keď to bude za pár centov :)
Uff, takto nepekne písať o tej krásnej Zaklínačskej erotike ♥, chcel som si Rapture kúpiť dnes za plnú sumu, ale za tento tweet to kúpim už len v nejakej zľave keď to bude za pár centov :)
@Paul (29.04.2016 13:35): Schválně, jak dlouho bude trvat, než se začne psát o harrasmentu nebohých Čínských pokojů z rukou krvelačných Gamergaterů?
@Walome (29.04.2016 13:25): A co má moje obliba Zaklínače společného s tím ubohým tweetem ? Btw dočetl jsem se o tom na neogafu, pokud chceš vidět fanboye tak zabrus tam.
@Bodkin (29.04.2016 13:35): a taky si jí zasloužej
@Bodkin (29.04.2016 13:35): a taky si jí zasloužej
@Paul (29.04.2016 13:21): Hah, dostávají za to dobrou čočku :D
@Paul (29.04.2016 13:21): Ty seš děsnej fanboy :)
Hah, koukám že Everybody's Gone to the Rapture se na PC asi neprodává jak doufali (4000 kopií) tak se snaží zajistit si reklamu
https://twitter.com/ChineseRoom/status/725958220284465153
https://twitter.com/ChineseRoom/status/725958220284465153
Tak jasně, marketing totiž není potřeba a je jasný že když se daj prachy na ten, tak pak hra stojí za hovno viz TW3, wtz
@Paul (29.04.2016 07:36): Tak moc nevěřím tomu, že to povede k vypiplanějším projektům, spíš si myslím, že budou rvát víc peněz taky do marketingu, a zase to hra někde odskáče.
Ono už je mi to v podstatě i jedno, protože i kdyby byli největší studio na světě, tak Zaklínače 3 už zpětně nevylepší a případná čtyřka mě nezajímá, protože nebudeme hrát za Geralta... Ale to už s tím nesouvisí.
Ono už je mi to v podstatě i jedno, protože i kdyby byli největší studio na světě, tak Zaklínače 3 už zpětně nevylepší a případná čtyřka mě nezajímá, protože nebudeme hrát za Geralta... Ale to už s tím nesouvisí.
@účet smazán (29.04.2016 00:16): není to tak dávno cos tu brečel že u TW3 neměli dost lidí/času a museli vystřihnout část obsahu aby to zvládli vydat, a teď ti vadí že mají ambice ? A mohl bys linknout tu finanční zprávu a kde přesně řekli že chtějí patřit mezi 3 největší studia ? Protože co já vím tak je jejich goal (jak zní i v tom rozhovoru na gameindustry) patřit mez TOP 3 studia, což rozhodně neznamená velikostí. Co Iwinski říká:
"The Witcher finished with 80 people, The Witcher 3 finished with 250, so Cyberpunk will probably be even more. Don't think about scale in terms of us doing 20 projects; no, we'll focus, we'll focus on certain things... We don't want to be a 10 project studio. The Rockstar model is nice."
Tím tedy myslí že najímají další lidi, ale budou se (jako Rockstar) soustředit primárně na jeden hlavní projekt naráz, narozdíl od Ubisoftu který dělá každý rok kopírky.
"For us, it's never about money," Iwinski says. "Yes, we deliver results, but we always explain to our investors that we have a long-term perspective. They shouldn't expect us to annualise, or suddenly start releasing games just because there's a business opportunity. Fundamentally, The Witcher 3 has proven that... and right now we have a lot of credit, so we should use that and take the time to make Cyberpunk something really meaningful for the whole industry. It has to reach the next quality bar, and I'm not talking just for us, but for the market.
"The Witcher finished with 80 people, The Witcher 3 finished with 250, so Cyberpunk will probably be even more. Don't think about scale in terms of us doing 20 projects; no, we'll focus, we'll focus on certain things... We don't want to be a 10 project studio. The Rockstar model is nice."
Tím tedy myslí že najímají další lidi, ale budou se (jako Rockstar) soustředit primárně na jeden hlavní projekt naráz, narozdíl od Ubisoftu který dělá každý rok kopírky.
"For us, it's never about money," Iwinski says. "Yes, we deliver results, but we always explain to our investors that we have a long-term perspective. They shouldn't expect us to annualise, or suddenly start releasing games just because there's a business opportunity. Fundamentally, The Witcher 3 has proven that... and right now we have a lot of credit, so we should use that and take the time to make Cyberpunk something really meaningful for the whole industry. It has to reach the next quality bar, and I'm not talking just for us, but for the market.
@Paul (28.04.2016 21:51): Oni řekli, v té svojí finanční zprávě, že chtějí patřit mezi 3 NEJVĚTŠÍ studia. Největší a nejlepší není to stejné. Největší je o penězích, ne o kvalitě. Takže souhlas s kulerem.
@kuler91 (28.04.2016 21:29): když se jich novinář na GDC, kde zrovna vyhráli cenu za hru roku volenou ostatními vývojáři, zeptá, jaké jsou jejich plány, a oni odpoví že být mezi nejlepšími studii na světě a zaměřovat se vždy na jeden hlavní projekt místo deseti najednou (jako to dělá ten ubisoft) tak je to podle tebe špatně ? Četl jsi ten linkovanej článek ?
Tohle fakt nechápu - neřeknu kdyby začali dělat ty kraviny kterejch se bojíš, tak ok boj se, ale dokud dělaj pravej opak tak mi přijde nesmyslný mít apokalyptický představy jak se z nich stane ubisoft.
Tohle fakt nechápu - neřeknu kdyby začali dělat ty kraviny kterejch se bojíš, tak ok boj se, ale dokud dělaj pravej opak tak mi přijde nesmyslný mít apokalyptický představy jak se z nich stane ubisoft.
Mě se poslední dobou přestávají celkem líbit ty neustále výroky o tom, jak chtějí používat praktiky rockstaru, že chtějí být jedním z top hráčů na trhu a podobne. Nepochybuji o tom, že jejich hry budou vždy minimálně nadprůměrné, ale začínám to trochu cítit tak, ze jim úspěch vlezl trochu do hlavy, což je sice naprosto zaslouzene, ale mě jako hráči se tyhle výroky moc nelíbí a vůbec bych se nezlobil, kdyby podobné věci vůbec nevypousteli. Jejich aktuální politika se začíná trochu podobat valné většině spolecnostia, já měl za to, ze tak velkou oblibu si získali nejen kvalitou her, ale taky snahou a přístupem se trochu odlišit, ze se snaží o to dělat hry, které by sami chtěli hrát, ale z tohodle já trochu začínám cítit prachy, což trochu srazí me sympatie k CD projektu a jde mi především o budoucí kvalitu her viz. Ubisoft, který měl na počátku opravdu výborné hry a teď je z toho recyklovana sranda za srajdou. .. No uvidíme
@Paul (28.04.2016 20:14): Já věřím že těch 30 hodin je klidně reálných a doufám že překonají Srdce z kamene!
@Paul (28.04.2016 19:09): zbytečný pro tebe, užitečný pro jiné hráče a pro CDP.
@Neelixx (28.04.2016 19:55): HoS říkali 10 hodin a mě to trvalo 18, u BaW říkají 20 hodin, já odhaduji 30-40.
@Neelixx (28.04.2016 19:55): HoS říkali 10 hodin a mě to trvalo 18, u BaW říkají 20 hodin, já odhaduji 30-40.
@kuler91 (28.04.2016 19:56): Njn, hlavně z toho co nejvíc vytřískat.
@Neelixx (28.04.2016 19:55): Tak když to bude mít tak velkou mapu, tak logicky o dost delší.
@Neelixx (28.04.2016 19:55): Tak když to bude mít tak velkou mapu, tak logicky o dost delší.
Zbytečný pro tebe, ale super marketing pro CD ☺
Jaká by měla být hrací doba ? Jako u prvního DLC nebo delší ?
Hlavně, aby to už vydali. Dojmy novinářů mi u datadisku přijdou úplně zbytečný, to chápu u nové plné hry.
@SilentWolf (28.04.2016 18:43): začátkem května by měl vyjít trailer, 10th may budou dojmy novinářů co to hráli, vydání bych čekal konec května/červen. Jinak mapa Toussaintu by měla cca odpovídat co se rozlohy týče mapě Skellige. A vypadá to že se CDP bude i dál soustředit na jeden hlavní projekt najedou ve stylu rockstaru, viz
http://www.gamesindustry.biz/articles/20 ... w-the-rockstar-model
http://www.gamesindustry.biz/articles/20 ... w-the-rockstar-model
Ono to už asi brzo vyjde co ? A já kvůli výměně verzí hry stále na začátku.. Snad se do toho zas dostanu. U takových megalomanských her není nikdy příjemné, když ji máte rozehranou, tak se do toho všeho vracet. Než se člověk zorientuje v jaké fázi je, kde byl, co udělal a hlavně jak vlastně bojoval celou tu dobu. :D
@M.a.t.t. (27.04.2016 11:45): "hoci sa CDPR snažili o čo najvernejšie spracovanie knihy, viacero dejových detailov im aj tak ušlo"
To mě štve taky, i když nevím, co teď zrovna myslíš, ale to už jsem si vyřešil, to teď není žádná novinka.
"no zopár detailov si prispôsobili"
Hele já si pod pojmem přizpůsobit si něco představím, že něco změníš pro nějaký účel v rámci nějaké kreativní nebo výrobní činnosti. Nějak ale nechápu, proč změnit jasně popsanou barvu vlasů. V čem je to lepší, jak jim to pomohlo? Pochopil bych to u malíře, co maluje obraz a nemá tu konkrétní barvu, ale proč to proboha dělat u hry? Hlava mi to prostě nebere, a to mě na tom sere. To naprosto zbytečné měnění něčeho.
K Sapkowskému a alternativní realitě - já to samozřejmě neberu jako pokračování knížek. Beru to jako možné, ale neoficiální pokračování. Nicméně pokračování se stejnými postavami. Které mají vypadat prostě stejně. Sorry :D
To mě štve taky, i když nevím, co teď zrovna myslíš, ale to už jsem si vyřešil, to teď není žádná novinka.
"no zopár detailov si prispôsobili"
Hele já si pod pojmem přizpůsobit si něco představím, že něco změníš pro nějaký účel v rámci nějaké kreativní nebo výrobní činnosti. Nějak ale nechápu, proč změnit jasně popsanou barvu vlasů. V čem je to lepší, jak jim to pomohlo? Pochopil bych to u malíře, co maluje obraz a nemá tu konkrétní barvu, ale proč to proboha dělat u hry? Hlava mi to prostě nebere, a to mě na tom sere. To naprosto zbytečné měnění něčeho.
K Sapkowskému a alternativní realitě - já to samozřejmě neberu jako pokračování knížek. Beru to jako možné, ale neoficiální pokračování. Nicméně pokračování se stejnými postavami. Které mají vypadat prostě stejně. Sorry :D