Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@účet smazán (25.07.2016 23:53): chjo. Ok, nevyjádřil jsem se úplně přesně. "Nechápu" bylo očividně příliš silný slovo pro slovíčkaře typu Leviathan. Myslel jsem to tak, že zrovna v týhle hře, založený na atmosféře, příběhu a dialozích, prozkoumávání světa atd., mi tenhle jeden kaz přijde hrozně insignifikantní, hlavně z toho pohledu co psal Montana (že si musí furt kontrolovat level - tohle mi přišlo jako nesmysl, protože nic takovýho prostě potřeba dělat není, když je hra vybalancovaná tak jak je). Kdyby tohle byla diablovka, hra čistě o lootu a XP, tak pak by tenhle kaz byl mnohem zásadnější a zážitek by kazil.
Takže jo, beru že to třeba není navrženo úplně nejlépe jak mohlo, ale v rámci týhle konkrétní hry mi to přijde jako nepodstatný detail který mi zážitek nijak nenabořuje. Zaklínače prostě nehraju kvůli lootu a XP čísílkám.
Spokojen ?

Jo a pro příště si ty kecy berličkách a modlách a životě o ničem nech pro svoje děcka.
@Paul (25.07.2016 23:51): Mě to neotravuje, mě otravuje, že nechápeš, jak to někomu může vadit. Vždyť je to tak prosté. Prostě je to jako s hudbou, s falešným tónem. Neladí to, nezní to dobře. To je všechno.
@strejdafido (25.07.2016 23:13): je to v nastavení hratelnosti, ta položka úplně níže.

@M.a.t.t. (25.07.2016 23:43): tady není na co vysvětlovat - Leviathan jen (opět) trolí, tentokrát už vcelku nevybíravým způsobem. Když ti Leviathane tak otravuje, že mi na Zaklínači nevadí když za jeden quest dostanu méně čísílek než za jiný, tak moje příspěvky nečti a je to.
@účet smazán (25.07.2016 23:21): V tomto s tebou súhlasím, mne tento systém taktiež trochu vadí. Iba trochu, ale keby boli levely jednotlivých prostredí, kde plníš questy jednotné, bol by som radšej. A náhodou dokážem pochopiť, že niektorým ľudom to môže vadiť ešte viac. Ale stále je to skvelá hra :)
@Paul (25.07.2016 00:12): Ty tak nějak obecně nechápeš, co komukoliv vadí na čemkoliv, co je na té hře prostě a jednoduše špatně... On prostě každý potřebuje nějakou berličku a modlu, že? Život je jinak těžký/o ničem, co?
@Paul (24.07.2016 23:16): A nevíš, kde přesně v tom nastavení ten lvl scaling je? Já se v tom nastavování nemůžu vyznat, je toho tam strašně moc.. Trvalo mi měsíc, než jsem to jakž takž odladil a zrušil ty otazníky, čáry života a takové ty berličky dnešních hráčů :-)
@montana (24.07.2016 23:29): já nechápu že to někomu může tak vadit. Co je za problém že je za quest 5XP? Vždyť je to jedno, tohle není MMO nebo Diablo kde by šlo jen o čísílka. Stejně je to balancnutý tak aby člověk měl ke konci kolem 35 levelu. Já levely questů vůbec neřešil, jen si ty těžší nechával na později. Žádný hlídání úrovně nebylo potřeba.
Doporučuju fullXP mod, pak i za šedé questy člověk dostane co má. A k tomu zapnout upscaling přímo ve hře, protože minimálně v rámci hlavní hry bude tím pádem Geralt OP kapku moc. Pamatuju si, že po hlavní hře + HoS jsem s tím modem byl na levelu cca 45, což mi ale zase přišlo jako dobrý číslo na načatí BaW. BaW sám o sobě celkově není kdovíjaký terno, ale obsahuje minimálně dvě bitvy, které z hlediska obtížnosti strkají zbytek hry hodně hluboko do kapsy.
@strejdafido (24.07.2016 23:02): Tak mě teda být overpowered tolik nevadí (Geralt by overpowered měl být anyway), dělám questy protože jsou dobře napsané a celkově zábavné. Ale jak píšu, pokud ti tohle vadí tak si v menu zapni ten scaling (taky si ho možná pak zapnu). To není nastavení obtížnosti jako takový, jen to vytáhne level slabých nepřátel na tvojí úroveň, takže budou zase výzvou. Nebo si prolez ten nexus a zkus najít nějakej ten mod no.
@Paul (24.07.2016 22:53): Já to hraju na.. no na tu max, nevím teď název. Ale i tak, když plním hlavní linii, tak třeba pro tu lampu na ostrov duchů už nemělo cenu chodit, protože jsem byl neskutečný zabiják. Jsem moc silný na zabíjení příšer nbo lidí z nějakých úkolů, tak je potom už vůbec nedělám.
@strejdafido (24.07.2016 20:50): huh? úkoly se daj dělat normálně ikdyž jsou na nižším levelu. Jen za ně je minimum XP (což je fuk, když jsi na vysokém levelu anyway). Pokud ti vadí nízká obtížnost, tak je na to v menu nastavení (enemy scaling).
@účet smazán (24.07.2016 14:25): Mohl by jsi mi, prosím, poslat odkaz na ten mód, upravující levelování postavy? Docela mě štve, že po splnění hlavních úkolů je postava úplně přelevelovaná, některé úkoly už se ani nedají dělat.
Díky
@Paul (24.07.2016 15:15): jestli to level posouvá dle mého, tak to nemá moc význam. tím pádem asi rozehraju klasickou novou hru

@účet smazán (24.07.2016 14:25): level scaling je otrava. já bych chtěl, aby měly všechno potvory svůj level, např. topivci aby byli všichni jednoho levelu a né že jeden je 1ka a o kus dál běhá 20ka a zároveň, aby to tak zůstalo po celou hru.

@M.a.t.t. (24.07.2016 15:23): to je hodně dobré! :-)
@Garret (24.07.2016 14:19): co jsem četl tak ng+ funguje tak že level nepřátel posouvá aby to furt byl challenge. Ale pokud ti to přijde frustrující tak není nic snažšího než jít do menu a snížit obtížnost. Nebo si tam dát nějaký mod co tyhle věci upravuje.
@Paul (24.07.2016 09:51): já právě přemýšlím, co bude lepší. osobně se mi systém levelování ve W3 vůbec nelíbí, tak uvažuju, že bych tam vlítl s ng+ a mohl bych vypnout všechny ty level ukazatele a healt bary. otázkou je, jestli ty souboje zase nebudou frustrující, hlavně pak třeba v HoS na konci s bossy. jestli nepřátelé zase nebudou mít level větší než já...
Stejně je vtipný jak je TW3 hra v úplně jiném měřítku než téměř všechno ostatní. Předtím jsem hrál Inside, které mě začínalo lehce nudit a přitom má herní dobu 3 hodiny...Batmana AK, kterého jsem někde kolem 25 hodiny už taky chtěl mít dohraného (celkem zabral 28 a bylo to.. tak akorát). V TW3 jsem teď na 25 hodinách druhého hraní a přitom jsem pořád v podstatě na začátku :) A baví mě to i podruhé neskutečně. Jako srovnatelný mě napadá asi jen ten New Vegas.
Tak jsem konečně rozehrál podruhé, s pár příjemnými mody (immersive cam/meditation/hud atd), tentokrát na death march. A přijde mi to snažší než když jsem to hrál před rokem na blood and broken bones. Bojoval jsem s Gryfem a padnul na první pokus, přitom před rokem jsem párkrát umřel. Vlkodlaka (quest Srdce divoké) jsem dal na druhý pokus. Zesnadnili to nějak, nebo je to prostě tím že to lépe umím hrát ? :)
@Tyrael (15.07.2016 16:45): Wyzima ve trojce není, jen ten palác kam se člověk dostane s příběhem. Do Novigradu můžeš hned, do Skellige v podstatě taky až našetříš litr, ale jsou to tuhý lokace, takže se doporučuje spíš prozkoumat Velen první. Ale pokud bys šel jinam dřív tak příběh s tím počítá.
zdarec, tak jsem se konečně odhodlal a rozjel Witchra trojku....chci se zeptat....jak je to s cestováním po světě, zdali lze i přes nedokončení některé dějové linky, jen tak cestovat do jiné (počítám, že asi ne)... nebo jestli si hráč pořadí jenom volí......

Jsem ted ve Velenu (takže pořád na začátku) a docela mě mrzelo, že jsem hned nemohl vtrhnout do wyzimy ...
@účet smazán (13.07.2016 20:36): To je ovšem už zase jen spekulace, a že bys na to ty nepěl ódy je opět naprosto subjektivní. Už jen to, že to v podstatě nemá konkurenci, tu laťku drží vskutku vysoko. Renesance by byla, kdyby se více tvůrců už jen pochlapilo alespoň na úroveň CDPR. :)

V konečném důsledku tedy hlavně nechápu smysl té tvé původní reakce na Zoltana, mimo chuť prostě zase připomenout, že tobě se to až tak nelíbilo. No nic, jdu si tež něco zahrát.
@účet smazán (13.07.2016 20:27): Ano, to, jak TY tu hru vidíš, se tu obecně ví. Stejně jako se ví, jak ji vidí většina ostatních. Že v tom ale pořád tak urputně nechceš vidět tu individualitu, to nepochopím. :)

A když už tak naléháš na to, že objektivně tu laťku vysoko nezvedla, což takhle taky napsat, proč to tak vidíš?
Že má tretí Witcher chyby? Má. Ale ono je to v konečnom dôsledku úplne jedno, pretože tá hra je skvelá tak či tak a ako celok funguje na jednotku s hviezdičkou. To sa napríklad o prvom dieli jednoznačne povedať nedá ;)

Ale je pravda, že ak si už nikdy neprečítam, ako je všetko o triedu slabšie a že po treťom Witcherovi už ľudí nebaví nič hrať, stále to bude príliš skoro :))
@Paul (13.07.2016 20:17): Hele, vyjádření se subjektivně je "ta hra je ale super, skvěle napsaná, blablabla". Když už srovnáváš s ostatními hrami a píšeš, jak je nastavená laťka pro ostatní hry, snažíš se hodnotit objektivně.
A udělej pro mě něco. Přečti si Kroniku královraha nebo Malazskou knihu padlých. Ano, Sapkowski je dobře napsaný. Ale to, co jsem napsal, je už opravdu kvalitní literatura.



@HolyMeatball (13.07.2016 20:21): Já se prostě podívám na W3 a vidím hru, která z velké části nenaplnila ani vlastní ambice, které tvůrci před vývojem a na začátku vývoje měli, a prostě vidím, že ta laťka může být ještě o mnoho výš.