@účet smazán (25.07.2016 23:53): chjo. Ok, nevyjádřil jsem se úplně přesně. "Nechápu" bylo očividně příliš silný slovo pro slovíčkaře typu Leviathan. Myslel jsem to tak, že zrovna v týhle hře, založený na atmosféře, příběhu a dialozích, prozkoumávání světa atd., mi tenhle jeden kaz přijde hrozně insignifikantní, hlavně z toho pohledu co psal Montana (že si musí furt kontrolovat level - tohle mi přišlo jako nesmysl, protože nic takovýho prostě potřeba dělat není, když je hra vybalancovaná tak jak je). Kdyby tohle byla diablovka, hra čistě o lootu a XP, tak pak by tenhle kaz byl mnohem zásadnější a zážitek by kazil.
Takže jo, beru že to třeba není navrženo úplně nejlépe jak mohlo, ale v rámci týhle konkrétní hry mi to přijde jako nepodstatný detail který mi zážitek nijak nenabořuje. Zaklínače prostě nehraju kvůli lootu a XP čísílkám.
Spokojen ?
Jo a pro příště si ty kecy berličkách a modlách a životě o ničem nech pro svoje děcka.
Takže jo, beru že to třeba není navrženo úplně nejlépe jak mohlo, ale v rámci týhle konkrétní hry mi to přijde jako nepodstatný detail který mi zážitek nijak nenabořuje. Zaklínače prostě nehraju kvůli lootu a XP čísílkám.
Spokojen ?
Jo a pro příště si ty kecy berličkách a modlách a životě o ničem nech pro svoje děcka.