Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kdo chce, ať si ještě jednou, popř. poprvé, přečte můj komentář ke hře, jelikož na sklonku dnešního dne ho smažu. :-)
Tak jako já teprv relativně nedávno zjistil, kde je vlastně ten utopený vědec s nano kanystrem :D
Sice si to moc nepamatuji ale mě ten hongkong přišel ůplně na pohodu a rychle jsem ho dokončil. Co je na tom tak složité?
Hm, ten komentář budu muset trochu razantně překopat, ideální ho rovnou smazat a napsat nový, pokud se mi to skutečně podaří dojet. Něco mi říká, že tentokrát by mi to fakt vyjít mohlo, pokud se ovšem nebudu jako tenkrát věčně ztrácet v tom Hong Kongu. :-/
@90210 (10.02.2017 12:00): Anebo by mohlo být pravidlo, že jak je tu nějaká hra, která ještě nevyšla (třeba Kingdom Comes) a tímpádem její plnou verzi nikdo nemohl hrát, tak diskuze sice stále bude aktivní, ale jakmile někdo napíše nějaký příspěvek, tak dostane měsíční ban. A rovnou by se to mohlo týkat všech i zpětně. By asi pár lidí bylo trochu nasraných.

"Máte měsíční ban vzhledem k tomu, že jste nedávno přispěli do diskuze ke hře Kingom Comes, což je v rozporu s interními pravidly dh, protože hra ještě oficiálně nikdy nevyšla." :-D
[neexistující příspěvek]: Dostal jsem se k diskuzi až teď a moc nechápu tvůj názor, že když jsem ještě Deus Ex nehrál, nemám v diskuzi co dělat. Proč ne? Chystám se ho hrát a mimojiné se zde dá vysledovat, jak pokračuje vývoj češtiny.
Možná kdybych se tehdy stihl za první hodinu hraní dostat až na sochu :-)
@Shoggot (09.02.2017 16:36): Árýjští sympaťácy!

Tj jako jo, nebyl důvod mu nevěřit a pak ta vyložená poprava Lebedeva byla docela dost výmluvná. Ta hodina je imo nadsazená (za tu dobu ses nemusel ani dostat na hlavu sochy svobody), ale šlo to poznat dřív než to ta hra vyloženě vybalila...
@Greg (09.02.2017 16:18): Protože *mrk* *mrk*, terorismus, konspirace, chlap na soše Svobody ti to řekne, nevěř hlavně teroristům *mrk* *mrk*, jsme hodní, ale chováme se k tobě trochu jako čurini *mrk* *mrk*.

@Bodkin (09.02.2017 16:01): To bys mohl říct o Deutsche Erd und Steinwerke GmbH taky!

A teď mi ještě někdo upravil příspěvek. Konspirace, stejně jako v Deus Ex, nejspíš nějaký separatista od Iluminátů!
Jinak je tu někdo, kdo to hrál třeba po roce 2005 a nepoznal třeba během první hodiny, že UNATCO jsou zlí?
Ale tak můžeme teda aspoň tady změnit tah Spoiler na Trigger Warning, ne?
Podle mě jsou spoilery u her to samé co u filmů a je jedno jestli měsíc nebo patnáct let po vydání. Příběhy ve hrách bývají buď úplně o ničem s jednoduchou zápletkou. Doom třeba. No a nebo rozsáhlé RPG typu Baldurs Gate, Mass Effect, kdy už si nikdo normální nemá šanci pamatovat co bylo v prvním dílu. Co teprve nějaké sidequesty, třeba se zajímavou postavou. Film je formát, kterej se většinou dá odvyprávět dost jednoduše. Většinou nemá tolik odboček. U her je to složitější.

Já bych u těhle rozsáhlejch RPG kompletní přepis příběhu a postav uvítal. Už několikrát jsem hrál znovu první díl abych si oživil příběh před pokračováním.
@90210 (08.02.2017 22:02): tohle je hodně divný uvažování, takhle můžete zkazit x lidem x věcí. A ten příklad je samozřejmě mimo mísu, to se jen snažíš devalvovat celý téma.
Je mi z téhle debaty smutno. Čekal bych, že budete mít trochu respektu, nejen ke mně, ale ke komukoliv, kdo si to může přečíst. Argument, že je hra stará, neberu, protože se nedá rozumně obhájit.

Jsem ochoten připustit, že v diskuzi u hry je potřeba se spoilery počítat. V komentářích by ale neměly být "volně k přečtení" nikdy.
Se nestačim divit :D vyzrazení prvního dilematu ve hře a zmínění o co jde není spoiler, člověk, který hru nehrál, nemá co lézt do diskuse a kdo něco neviděl do deseti let od vzniku nemá nárok bejt nasranej když mu někdo něco vykecá :o
@Gordon (08.02.2017 16:57): Tak zrovna konkrétně tady, kdy jsem "vyzradil", že se ve hře setkáš s postavou, kterou buď zabiješ nebo necháš žít, jsem nesdělil nic zásadního. Pokud bych ovšem šel dál a řekl, že tím ve hře rozpoutám třetí světovou válku, pak už by to bylo o něčem jiném. Toť můj pohled.
@Fatality (08.02.2017 10:19): Spoiler je to vždy, nezáleží na čase, vždy se najde někdo kdo to nehrál a chce. Udivuje mě že vždycky přiběhně mužíček a "už to není spoiler, je to starý!", už z toho začíná být stejně nepříjemná fráze jako "V dnešní době"...
Mně ten Revision nepřišel nic moc. Mění prostě mapy a nepřišlo mi, že by to bylo nějak echt lepší...
Taky čekám na novej GDMX, ale nová verze má zpoždění. Revision jsem zatím nehrál. O čem vlastně je Revision? Je to jen předělaná grafika a nový objekty nebo to mění i gameplay? Je někde srovnání? Te obecnej popis mi moc neříká.
@Fatality (08.02.2017 10:24): Slušná magořinka :-)

U podobných věcí bych hodně uvítal, aby bylo zjevné, že člověk udělal nějakou chybu a už nejde splnit třeba "No kill" achievement (a po reloadu před daným zabitím by zase bylo zobrazováno, že je všechno v pořádku). Takto jsem nedohrál bez zabití třeba DX:HR, ale vůbec si nejsem vědom toho, že jsem někde někoho sejmul (Dishonored ditto).

Pořád ale mají co dohánět, Tales of Maj'Eyal jich má 1611 (a to je až třetí) :-)