@Chuck (17.02.2017 13:38): se divíš že ho tam ode mě už neměl, co? :)
Diskuze
@Walome (17.02.2017 13:37): Hajzle! :-D
@Chuck (17.02.2017 13:23): máš ho tam!
@Matthias (17.02.2017 13:16): Protože z větší části neodpovídá mým současným pocitům.
@JohnCZ (17.02.2017 13:16): Na co? Jestli to skutečně udělám? Ale jo, udělám, ale na památku si ho zálohuji. :-D
Takže kdo jste mi ještě nedal mínus, tak honem honem! :-)
@JohnCZ (17.02.2017 13:16): Na co? Jestli to skutečně udělám? Ale jo, udělám, ale na památku si ho zálohuji. :-D
Takže kdo jste mi ještě nedal mínus, tak honem honem! :-)
@Chuck (17.02.2017 13:08): Tak to jsem zvědavej! :)
@Chuck (17.02.2017 13:08): proč? prečo? why? warum? por qué?
Kdo chce, ať si ještě jednou, popř. poprvé, přečte můj komentář ke hře, jelikož na sklonku dnešního dne ho smažu. :-)
@John Mirra (16.02.2017 22:18): jo tam se dostanu tak jednou za dvě hry :D
Tak jako já teprv relativně nedávno zjistil, kde je vlastně ten utopený vědec s nano kanystrem :D
@Chuck (16.02.2017 16:59): třeba. Ale zamotaný to tam je.
@Walome (16.02.2017 15:15): Tak třeba jsem od prvního hraní "dospěl" a touha jít dál mi zlepší orientaci. ;-)
@Gordon (16.02.2017 15:05): je to tam zmatený, kor když se vydáváš po místech, kde nemáš co dělat :)
Sice si to moc nepamatuji ale mě ten hongkong přišel ůplně na pohodu a rychle jsem ho dokončil. Co je na tom tak složité?
@Chuck (16.02.2017 14:49): nebyla by to ostuda, já to použil i loni :D
@John Mirra (16.02.2017 10:29): Díky, nedá se vyloučit, že to budu potřebovat víc než dost. :-)
@Chuck (16.02.2017 09:40): Kdyby bylo nejhůř... http://www.visualwalkthroughs.com/deusex/hongkong1/hongkong1.htm :)
Hm, ten komentář budu muset trochu razantně překopat, ideální ho rovnou smazat a napsat nový, pokud se mi to skutečně podaří dojet. Něco mi říká, že tentokrát by mi to fakt vyjít mohlo, pokud se ovšem nebudu jako tenkrát věčně ztrácet v tom Hong Kongu. :-/
@Fatality (10.02.2017 12:10): si to najdi, sklerotiku
@90210 (10.02.2017 12:00): Anebo by mohlo být pravidlo, že jak je tu nějaká hra, která ještě nevyšla (třeba Kingdom Comes) a tímpádem její plnou verzi nikdo nemohl hrát, tak diskuze sice stále bude aktivní, ale jakmile někdo napíše nějaký příspěvek, tak dostane měsíční ban. A rovnou by se to mohlo týkat všech i zpětně. By asi pár lidí bylo trochu nasraných.
"Máte měsíční ban vzhledem k tomu, že jste nedávno přispěli do diskuze ke hře Kingom Comes, což je v rozporu s interními pravidly dh, protože hra ještě oficiálně nikdy nevyšla." :-D
"Máte měsíční ban vzhledem k tomu, že jste nedávno přispěli do diskuze ke hře Kingom Comes, což je v rozporu s interními pravidly dh, protože hra ještě oficiálně nikdy nevyšla." :-D
@lseling (10.02.2017 11:50): Kde jsem to psal? :-D
@lseling (10.02.2017 11:50): Podle internich predpisu DH se diskuzi ke hram muzou ucastnit pouze ti uzivatele, kteri dane hry hrali a hodnotili, ale obcas se to nedodrzuje.
[neexistující příspěvek]: Dostal jsem se k diskuzi až teď a moc nechápu tvůj názor, že když jsem ještě Deus Ex nehrál, nemám v diskuzi co dělat. Proč ne? Chystám se ho hrát a mimojiné se zde dá vysledovat, jak pokračuje vývoj češtiny.
Možná kdybych se tehdy stihl za první hodinu hraní dostat až na sochu :-)
@Shoggot (09.02.2017 16:36): Árýjští sympaťácy!
Tj jako jo, nebyl důvod mu nevěřit a pak ta vyložená poprava Lebedeva byla docela dost výmluvná. Ta hodina je imo nadsazená (za tu dobu ses nemusel ani dostat na hlavu sochy svobody), ale šlo to poznat dřív než to ta hra vyloženě vybalila...
Tj jako jo, nebyl důvod mu nevěřit a pak ta vyložená poprava Lebedeva byla docela dost výmluvná. Ta hodina je imo nadsazená (za tu dobu ses nemusel ani dostat na hlavu sochy svobody), ale šlo to poznat dřív než to ta hra vyloženě vybalila...
@Greg (09.02.2017 16:18): Protože *mrk* *mrk*, terorismus, konspirace, chlap na soše Svobody ti to řekne, nevěř hlavně teroristům *mrk* *mrk*, jsme hodní, ale chováme se k tobě trochu jako čurini *mrk* *mrk*.
@Bodkin (09.02.2017 16:01): To bys mohl říct o Deutsche Erd und Steinwerke GmbH taky!
A teď mi ještě někdo upravil příspěvek. Konspirace, stejně jako v Deus Ex, nejspíš nějaký separatista od Iluminátů!
@Bodkin (09.02.2017 16:01): To bys mohl říct o Deutsche Erd und Steinwerke GmbH taky!
A teď mi ještě někdo upravil příspěvek. Konspirace, stejně jako v Deus Ex, nejspíš nějaký separatista od Iluminátů!
@Shoggot (09.02.2017 15:42): Hrál jsem před 2005 (nejspíš) a nepoznal. Jak bych na to měl asi přijít?
@Shoggot (09.02.2017 15:42): Ale oni nejsou zlí, oni jen dělají svou práci!
Narozdíl od Majestic12 zmrdů se je vždycky pokouším udržet naživu.
Narozdíl od Majestic12 zmrdů se je vždycky pokouším udržet naživu.
Jinak je tu někdo, kdo to hrál třeba po roce 2005 a nepoznal třeba během první hodiny, že UNATCO jsou zlí?
Ale tak můžeme teda aspoň tady změnit tah Spoiler na Trigger Warning, ne?
Podle mě jsou spoilery u her to samé co u filmů a je jedno jestli měsíc nebo patnáct let po vydání. Příběhy ve hrách bývají buď úplně o ničem s jednoduchou zápletkou. Doom třeba. No a nebo rozsáhlé RPG typu Baldurs Gate, Mass Effect, kdy už si nikdo normální nemá šanci pamatovat co bylo v prvním dílu. Co teprve nějaké sidequesty, třeba se zajímavou postavou. Film je formát, kterej se většinou dá odvyprávět dost jednoduše. Většinou nemá tolik odboček. U her je to složitější.
Já bych u těhle rozsáhlejch RPG kompletní přepis příběhu a postav uvítal. Už několikrát jsem hrál znovu první díl abych si oživil příběh před pokračováním.
Já bych u těhle rozsáhlejch RPG kompletní přepis příběhu a postav uvítal. Už několikrát jsem hrál znovu první díl abych si oživil příběh před pokračováním.
@Walome (08.02.2017 22:21): @John Mirra (08.02.2017 22:16): Ne... :)
@Gordon (08.02.2017 22:13): VEN!
@Gordon (08.02.2017 22:13): Tak v tom případě tu nemáš co dělat :)
@90210 (08.02.2017 22:02): mě by to zhrát jen za 45% nestálo... :)
Teď jsem si uvědomil že jsem to vlastně nedohrál... :/
Teď jsem si uvědomil že jsem to vlastně nedohrál... :/
@90210 (08.02.2017 22:02): tohle je hodně divný uvažování, takhle můžete zkazit x lidem x věcí. A ten příklad je samozřejmě mimo mísu, to se jen snažíš devalvovat celý téma.
Je mi z téhle debaty smutno. Čekal bych, že budete mít trochu respektu, nejen ke mně, ale ke komukoliv, kdo si to může přečíst. Argument, že je hra stará, neberu, protože se nedá rozumně obhájit.
Jsem ochoten připustit, že v diskuzi u hry je potřeba se spoilery počítat. V komentářích by ale neměly být "volně k přečtení" nikdy.
Jsem ochoten připustit, že v diskuzi u hry je potřeba se spoilery počítat. V komentářích by ale neměly být "volně k přečtení" nikdy.
Souhlas s Drolinem, najednou jsou vsichni posrany az za usima z toho, ze by nahodou vyzradili, ze se v Doomovi strili brokovnici. People...
BTW koukam, ze Gek zvedl hodnoceni na 45%, cool.:)
BTW koukam, ze Gek zvedl hodnoceni na 45%, cool.:)
Se nestačim divit :D vyzrazení prvního dilematu ve hře a zmínění o co jde není spoiler, člověk, který hru nehrál, nemá co lézt do diskuse a kdo něco neviděl do deseti let od vzniku nemá nárok bejt nasranej když mu někdo něco vykecá :o
@Gordon (08.02.2017 16:57): Tak zrovna konkrétně tady, kdy jsem "vyzradil", že se ve hře setkáš s postavou, kterou buď zabiješ nebo necháš žít, jsem nesdělil nic zásadního. Pokud bych ovšem šel dál a řekl, že tím ve hře rozpoutám třetí světovou válku, pak už by to bylo o něčem jiném. Toť můj pohled.
@Gordon (08.02.2017 16:57): Tak číst diskuzi, zvláště takto staré hry... co jiné čekat než "spoilery" (lépe řečeno info a konzultace z obsahu hry?).
@Fatality (08.02.2017 10:19): Spoiler je to vždy, nezáleží na čase, vždy se najde někdo kdo to nehrál a chce. Udivuje mě že vždycky přiběhně mužíček a "už to není spoiler, je to starý!", už z toho začíná být stejně nepříjemná fráze jako "V dnešní době"...
Mně ten Revision nepřišel nic moc. Mění prostě mapy a nepřišlo mi, že by to bylo nějak echt lepší...
@Cobot (08.02.2017 13:57): Gameplay nemění.
Taky čekám na novej GDMX, ale nová verze má zpoždění. Revision jsem zatím nehrál. O čem vlastně je Revision? Je to jen předělaná grafika a nový objekty nebo to mění i gameplay? Je někde srovnání? Te obecnej popis mi moc neříká.
@Fatality (08.02.2017 10:24): to určitě ne. Se na to jen mrknu. Plně si to zahraju až zase s GMDX.
@Fatality (08.02.2017 10:24): Slušná magořinka :-)
U podobných věcí bych hodně uvítal, aby bylo zjevné, že člověk udělal nějakou chybu a už nejde splnit třeba "No kill" achievement (a po reloadu před daným zabitím by zase bylo zobrazováno, že je všechno v pořádku). Takto jsem nedohrál bez zabití třeba DX:HR, ale vůbec si nejsem vědom toho, že jsem někde někoho sejmul (Dishonored ditto).
Pořád ale mají co dohánět, Tales of Maj'Eyal jich má 1611 (a to je až třetí) :-)
U podobných věcí bych hodně uvítal, aby bylo zjevné, že člověk udělal nějakou chybu a už nejde splnit třeba "No kill" achievement (a po reloadu před daným zabitím by zase bylo zobrazováno, že je všechno v pořádku). Takto jsem nedohrál bez zabití třeba DX:HR, ale vůbec si nejsem vědom toho, že jsem někde někoho sejmul (Dishonored ditto).
Pořád ale mají co dohánět, Tales of Maj'Eyal jich má 1611 (a to je až třetí) :-)
@Walome (08.02.2017 10:23): GL, až pochytáš všech 222 achievementů, tak dej vědět :)
@Fatality (08.02.2017 10:21): no tak ještě toho trochu :)
Nojo Revision jsem chtěl taky zkusit, když už jsem si ten Deus kvůli tomu koupil i na steamu... chmmm.
Nojo Revision jsem chtěl taky zkusit, když už jsem si ten Deus kvůli tomu koupil i na steamu... chmmm.