hm, přísahal bych, že některé ty bugy jsem tam měl ještě před verzí 1.10
Diskuze
paráda
@Hydr0gen (04.09.2017 09:41): Perfektné, obe videá! :D
Ten anniversary panel byl fakt pěkněj, i z dovokený jsem si na něj našel čas. Ale tý historce s bugem u nesexu s Triss se mi až nechce věřit :).
To video s Corvo Bianco krásný.
To video s Corvo Bianco krásný.
@Kwoky (04.09.2017 10:07): Díky. ;)
Super, super ... :)
@Jab (04.09.2017 10:02): "Nostalgický" cinematic trailer. A záběry z tvorby hry (motion capture, různé pokusy, bugy apod.). Obojí je hodně povedené.
@Hydr0gen (04.09.2017 09:41): Obsah videí? Nechci plácat data v mobilu.
Hehe. CDPR se zase předvedli:):
https://www.youtube.com/watch?v=zgqz8Je7P0s
https://www.youtube.com/watch?v=_CdRyFneSFs
https://www.youtube.com/watch?v=zgqz8Je7P0s
https://www.youtube.com/watch?v=_CdRyFneSFs
@7c (03.09.2017 17:15): vim, ale poprve jsem si to chtel projet.
Jednak to, a jednak sa dajú používať kotvy pre fast travel na lodi, nie?
@Walome (03.09.2017 16:27): Plachtit myslím nemusíš - stačí koupit lokace pro rychlé cestování (což je v NG+ asi solidní investice).
@AlieN (03.09.2017 16:08): jo to se nedivim :) Kvůli Skellige se mi do toho hned nechce, ačkoli hlavní linka mě bavila. Ale prostě to plachtění je vopruz.
@Walome (03.09.2017 15:25): "funguje" v uvozovkách - sice se vyhneš zranění, ale ten zásah tě většinou tak rozhodí, že proti nim kryt moc nepoužívám. A to i přesto že mám tank build, a tak nemohu uskakovat a používat Quen.
Druhé hraní je výrazně rychlejší ;) (a Skelige mě už tolik nebaví, takže na něm už jsem začal používat fast travel)
Druhé hraní je výrazně rychlejší ;) (a Skelige mě už tolik nebaví, takže na něm už jsem začal používat fast travel)
Ok tak po 160 hodinách jsem zjistil, že kryt funguje i na některé příšery :D no neva. Každopádně hezké to bylo, ale už jsem to fakt "dohrál", mám ale fakt podezření, že druhé hraní mě časem nemine, ačkoli ta časová dotace je obří.
@Tyrael (28.08.2017 12:24): já to hraju na PS nic takovýho jako ověřit opravit tam nemáme :D
@Walome (28.08.2017 11:42): jak jsem měl nějakej problem tak jsem dal ověřit/opravit hru.....třeba grafický bugy to řešilo hned (záležitost asi 5-10 minut).......
tentokrát jsem to rozehrál jako zaklínač kterej se s ničím nes*re....takže záchovaní života podvodníku, žhářů a podobně jde mimo mně..žádné druhé šance, smlouvání...prostě chci více peněz...atd. do háje s "Paragonem"....svět je zkaženej a lidi stojej za houby :D
tentokrát jsem to rozehrál jako zaklínač kterej se s ničím nes*re....takže záchovaní života podvodníku, žhářů a podobně jde mimo mně..žádné druhé šance, smlouvání...prostě chci více peněz...atd. do háje s "Paragonem"....svět je zkaženej a lidi stojej za houby :D
@Tyrael (28.08.2017 11:23): já tam právě spoustu věcí minul (až teď mám první zbroj s bonusem) a pár bugů mi zabránilo dohrát quest :´( jakože asi tři, takže žádná trága :D
@Walome (28.08.2017 11:14): napoprvé jsem to celý tahl taky přes meč....ale napodruhý využívám regulerně alchymie a znamení...aspoň než budu moct vyrábět první zaklínačský zbroje....ale je fakt, že druhý hraní je mnohem zábavnější :D
@Tyrael (28.08.2017 11:12): mně přišel těžkej ten začátek (hrál jsem na nejtěžší), to jsem nesejmul ani topivce. Ale pak už takovýty normální boje byly ok. Ale v DLC jsem snižoval, v Srdci z kamene o jeden stupeň a v O víně a krvi o další.
Mě láká hrát to trochu jinak, jsem prakticky nepoužíval oleje a elixíry, protože jsem měl dost naboostovaný boj.
Mě láká hrát to trochu jinak, jsem prakticky nepoužíval oleje a elixíry, protože jsem měl dost naboostovaný boj.
@Walome (28.08.2017 11:09): teď jsem to rozehrál podruhé....hraji na třetí obtížnost...a jsem sna ještě pmalejší, než jsem byl předtím....zhruba 50 odehraných hodin....a to jsem ještě nezačal řešit ani ježibaby z blat
@SilentWolf (28.08.2017 11:07): no právě, už teď mi vadí, že Horizon Dawn nebojaksetojmenuje bude mít DLC dřív než se k tomu dostanu :D
@Walome (28.08.2017 10:54): jo, to je proste zaklinac. :-D svet, ktery neni lehke opustit. Taky doufam, ze si nekdy jeste najdu cas, si ho dat znovu. Treba nektery rok nevyjdou zadne hry.
Víte co je fakt smutný? Když tu někdo psal, že po dohrání Zaklínače si ho dal hned znova, říkal jsem si, že je blázen. Teď mám za sebou 9 měsíců, kdy hraju prakticky jen Zaklínače, pomalu se blížím k závěru o Víně a krvi (tak měsíc dva hraní) a už teď mě chytá chuť si to dát znova :D
S tímhle přístupem si těch her moc nezahraju!
S tímhle přístupem si těch her moc nezahraju!
Viděl tu někdo seriál Merlin od BBC? Docela mi přijde že by se na Yennefer hodila Katie McGrath co tam hraje Morganu (ale neviděl jsem to).
@Jab (17.08.2017 16:01): Jako by jsi se ty nikdy nepřeklepl! Obzvlášt, když jsi zamilován.❤ Když je řeč o lásce: Už polští šikulové opravili hambince v Novigradu? Nehrál jsem to od vydání prvného patche.
@pajmič (17.08.2017 15:58): No máš tam tolik chyb a překlepů, že je to jak z chatu moderního romantika. ;)
@Jab (17.08.2017 15:54): Můžeš se něčemu přiučit :) Ale vskutku, CDPR jsou chytří pánové a dámy, jenž dokážou jemně vsugerovat myšlenku pro něco většího. Není to přeci jen o kozách, děvkách, jejich hoblování, chlastu a léčivých saunách!
@pajmič (17.08.2017 15:47): To si na mě cvičíš balení buchet? :)
@Jab (17.08.2017 07:01): Poprsí staré paní mělo samozřejmě demostrovat fyzikální možnosti Red enginu 3. Polozahalená Ciri byla podmětný, lehce provokující....taktní náznak, neřnu li metafora, že krása ženského těla spočívá v jeho celku, nikoliv jednotlivých částí.
@7c (17.08.2017 00:20): Jo. Ta zázračná léčivá sauna byla dost wtf. Hrudník staré paní mimochodem nezakryli. Styděli se jen u Ciri. Ale tak či tak... Tohle jsou fakt strašné detaily.
@Jab (16.08.2017 22:41): Že jde věci řešit přirozeně (například že se postava otočí) a ne že máme situaci jako ve WH sauně (kde to je vážně na /facepalm, už kvůli dialogu :)
Hmm, v podstatě moje negativní dojmy z WH v tomhle vystihuje tenhle post.
A taky:
"So what happened? Witcher 3 became a multiplatform, interntional/US centered big budget mainstream game. So while the original style and vision can still be observed, every assumed more "extreme" edge is smoothed in order to avoid criticism and lost sales. I have the feeling and I'm actually pretty convinced that a lot of the game's original vision was sacrificed for money alone. It's that simple. And of course it's a question of perspective. If you compare the game to the rest of the industry and especially mainstream blockbusters it's still quite different and shows a lot more courage and vision."
Hmm, v podstatě moje negativní dojmy z WH v tomhle vystihuje tenhle post.
A taky:
"So what happened? Witcher 3 became a multiplatform, interntional/US centered big budget mainstream game. So while the original style and vision can still be observed, every assumed more "extreme" edge is smoothed in order to avoid criticism and lost sales. I have the feeling and I'm actually pretty convinced that a lot of the game's original vision was sacrificed for money alone. It's that simple. And of course it's a question of perspective. If you compare the game to the rest of the industry and especially mainstream blockbusters it's still quite different and shows a lot more courage and vision."
@7c (16.08.2017 22:27): Já si kupodivu dělal legraci. :) Závěr myslíš, jak se jde obléci mimo kameru?
@Jab (16.08.2017 22:10): Myslím závěr.
@7c (16.08.2017 20:34): Tenhle quest? Jo... Tak jako mohli by na sobě mít všichni naháči ve hrách napříště peří...
@Jab (16.08.2017 20:06): Srovnával bych spíš se dvojkou, ale mluvím o realistickém přístupu. Silně pochybuji, že tehdejší/dnešní puberťáci budou ujíždět na nahých (low res) texturách ve W3, když se po krk brodí v pornu všude na internetu .-) Tohle spíš působí americkým modelem cenzury. Osobně bych spíš ze hry všechny tyhle trapně působící modely odstranil, než je ponechal ve stávající směšné formě. Přišlo mi to spíš jako rychlý příkaz shora, a na poslední chvíli všem obléct spodní prádlo (myslete na děti atd. atd.).
Jen tak na okraj - solidně (a realisticky) to bylo vyřešené v B&W (The Warble of a Smitten Knight).
Jen tak na okraj - solidně (a realisticky) to bylo vyřešené v B&W (The Warble of a Smitten Knight).
@7c (16.08.2017 19:40): Hele proti jedničce... Ve trojce může obskočit jen sedm ženskejch (pokud počítám i HoS a BaW a nepočítám bordely), což je proti prvnímu dílu dost sešup. A zaplať pánbů dialogy jsou v tomhle ohledu o dost dospělejší a člověk za úspěch nedostane "kartičku". Snad tenhle koncept nezmátl příliš tehdejších puberťáků. :)
@AlieN (16.08.2017 19:15): Nepochybuji (It's Not Porn, It's HBO) - jen jsem si musel rýpnout (tohle mě na W3 bilo do očí asi nejvíc).
V zásadě taky nepochybuji, že půjde o (standardní) audiovisuální hostinu, třeba to bude i zajímavé.
V zásadě taky nepochybuji, že půjde o (standardní) audiovisuální hostinu, třeba to bude i zajímavé.
@7c (16.08.2017 18:45): Velen je slovanskej. Stejně jako první TW. Skellige a Toussaint slovanský nejsou. Přirozeně. Seriál bude nejspíš zpracovávat nejdřív povídky, pokud bude úspěch tak později ságu.
@Jab (16.08.2017 19:03): Příběhově ano, o "duchu" seriálu se ale dá pochybovat.
@7c (16.08.2017 18:45): Zrovna k nahotě se v seriálech přistupuje mnohem bezproblémověji než ve hrách.
Každopádně pro natočení Zaklínače neexistuje nikdo lepší než Netflix (Walome si může blábolit co chce), takže se těším.
@7c (16.08.2017 18:45): Zrovna k nahotě se v seriálech přistupuje mnohem bezproblémověji než ve hrách.
Každopádně pro natočení Zaklínače neexistuje nikdo lepší než Netflix (Walome si může blábolit co chce), takže se těším.
@7c (16.08.2017 18:45): Seriál má vycházet z knih, nikoliv z her.
W3 byl v podstatě "západní" RPG (což by se v určitém kontextu dalo brát jako kompliment), takže nějaké iluze o slovanském seriálu bych si nedělal. Navíc koneckonců většina nových seriálů je vesměs moderních (pseudohistorický visuál obsahující v podstatě současné postavy řešící současné problémy - kolem a kolem "reskin"). A čekal bych spíš inspiraci W3 než W1 (natož povídky či sága) - hmm, pokud to bude podle hry, tak se bude i do sauny chodit ve spodním prádle (tohle myslím neprojde) :)
Na druhou stranu lidé jako já stejně nejsou cílová skupina (a sledovat seriál nebudou pro nedostatek zájmu), takže to snad alespoň přinese nějakou tu publicitu CDP zdarma.
Na druhou stranu lidé jako já stejně nejsou cílová skupina (a sledovat seriál nebudou pro nedostatek zájmu), takže to snad alespoň přinese nějakou tu publicitu CDP zdarma.
@Charllize (16.08.2017 14:43): těch slovanů na tom bude víc, Baginski šéfuje polskýmu studiu Platige Image který tomu budou dělat vizuál a i ten Sapkowski tam má creative consultant credit.
@M.a.t.t. (16.08.2017 09:54): jojo, znám jejich produkci.
@Paul (16.08.2017 14:35): Jo. Zkušenosti se jim hodily.
@Paul (16.08.2017 14:35): hmm. No uvidime jestli to jeden slovan vytrhne :)
@Jab (16.08.2017 13:32): tvůj názor kterej ti neberu, ale nesouhlasím a to tak, že vůbec. Mimo jiné i proto, že trojka by bez zkušeností nabraných u jedničky a dvojky možná nebyla.
@Charllize (16.08.2017 14:02): Baginski je polák. Dělal intra všech her. Je hlavní producent seriálu.
@Charllize (16.08.2017 14:02): Baginski je polák. Dělal intra všech her. Je hlavní producent seriálu.
@Paul (16.08.2017 13:20): ja myslim ze na to je treba slovanska natura a pochybuju ze na netflixu neco takoveho maji:)
Jinak ja polakum vzycky veril a na kazdyho zaklinace se tesil. Bohuzel se mi libila hodne jen jednicka.
Jinak ja polakum vzycky veril a na kazdyho zaklinace se tesil. Bohuzel se mi libila hodne jen jednicka.
@Paul (16.08.2017 13:20): Tak za tří dílů hry jsou první dva úplně zbytečný...