Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

2K teda už potvrdili, že šlo o licence. Nechápu proč tohle někteří vydavatelé dělají bez upozornění a slevy. To nechtějí peníze?

Jinak surtep má krabici se Steam klíčem za 160Kč ještě. U zahraničních reselleru to vystřelilo nad 30 dolarů už, tak se to vyplatí. A asi nebude od věci si sehnat X360 krabici ani.
Obyčejnej patch by to zase posral lidem, co už to maj koupený. Museli by mít nějak na Steam serverech dvě verze, který by se lidem stahovaly podle data koupě, což nevím, jak je technicky realizovatelný...Samotný odstranění veškerý licencovaný hudby taky nemusí bejt úplně triviální, vzhledem k tomu, že hraje asi polovinu hry a je servírovaná přes rádiový vysílání, do kterýho žvaní DJ, což je zase příběhově důležitý. I pokud by to šlo oddělat, asi by to nějakou práci dalo a pak by to celý působilo dost divně.
Byl by problém, kdyby vydali patch, který soubor s hudbou nahradí nahrávkou ticha? Nebo alespoň nějakou free nahrávkou podobného vyznění?
Ty licence na hudbu ve hrách jsou fakt trapas. Proč vůbec existuje možnost koupit si licenci na muziku na omezenou dobu v rámci použití v jiném kulturním díle? To je to jako nějak levnější, než koupit trvalou licenci? Jak tohle funguje u filmů? To se že stejných důvodu také stahují. Není v zájmu obou stran, aby ta hra z trhu nezmizela? Samozřejmě chápu, že prodej např po deseti letech jsou mizive a nikdo to řešit nebude už z lenosti.

Poprvé jsou to zaznamenal u rádií ve Více City a dodnes jsem nepochopil proč Indie studio Rockstar, které musí otáčet každý dolar dvakrát, licenci na jednu z nejdůležitějších části svoji hry neobnovi. Nechápu.
Ještě je možnost, že zítra na State of Play oznámí remaster (haha).

Nechápu, proč to nikdy nevydali na PS4, během let se z toho stal docela kult a dle Steam recenzi se to muselo ve výsledku prodávat velmi dobře. Remaster by měl potenciál.
@Phoenix (30.01.2024 13:59): Jojo, tak jsem to myslel. Samozřejmě ideální by bylo, kdyby Valve a ostatní tlačili vývojáře i vydavatele k tomu, ať si zařídí trvalé formy licence (nebo ať tam danou hudbu nedávájí), když pak hrozí její odebrání (stalo se tuším u nějakých GTA) nebo rovnou stažení celé hry.
@MCZ (30.01.2024 13:55): Ten problém v teoretické rovině asi existoval i u fyzických kopií, ale ty se stihly vyprodat dříve, než bylo třeba to řešit (a bazar byl šedá zóna sám o sobě). Kdežto "novou" digitální kopii si můžeš koupit klidně i po 15ti letech od vydání hry, takže vypršení licencí už roli hraje.
Tohleto licencování hudby do her jen na určitou dobu je strašný nesmysl, i když mám za to, že jde o problém, který přinesla digitální distribuce.
@Fritol (30.01.2024 00:19): Jo pokud si dobře vzpomínám tak tam hráli třeba Mogwai, takže vypršení týhle licence je dost pravděpodobný a taky pochybuju že to bude publisher řešit.
Apokalypsa i Spec Ops: The Line nejsou přímý adaptace, spíš pracujou s podobnejma myšlenkama a podobnou strukturou příběhu.

Nicméně Heart of Darkness se odehrává v koloniální Africe někdy v devatenáctým století, takže tyhle válečný adaptace z Vietnamu či z moderní Dubaje nejsou až tak svázaný původním příběhem a dokážou se tak vyhnout spoustě problémů běžnejch adaptací.
Také psycho aké má táto fps jej môže závidieť nejeden akčný vojnový film
@leebigh (komentář): Super komentář, taky jsem dohrál nedávno a vidím to skoro stejně ;) jen bych některé věci dal do spoileru, např. to upálení civilu fosforem, z toho mě taky mrazilo ale kdybych si o tom přečetl dopředu asi by to nemělo takový efekt.
Spec Ops se zprvu nezdají, ale na vyšší obtížnost je to celkem masakr. Hráno 4x. Dohrát to na nejvyšší chce už dobře znát prostředí. A i tak každou chvíli dole.
@Red (19.10.2018 01:30): Mně to nabídla ke konci, jak byla ta mise, kde se bojovalo mezi jachtami a na nich. Nedařilo se mi přejít přes skript - vyběhnout z jediného krytu, abych se vyhla granátu, a z druhé strany pochodoval heavy a běžel ten blbec s tím nožem na blízko.
Po delší době dohrána střílečka. Po cca půlhodině mi hra nabídla a x úmrtí mi hra nabídla snížení obtížnosti na minimum, což jsem s hanbou přijal:)
@Fritol (05.06.2018 16:31): Osobně mi přišel příběh a gameplay v případě Bioshocku daleko lépe vyvážený v prvních dvou dílech (zejména v jedničce). Problém podle mého spočívá v tom, že ve střílečce chci střílet, nikoli být neustále přerušován animacemi, sáhloudlouhými proslovy a podobnými záležitostmi. Bioshock Infinite šel z mého pohledu také značně dolů z hlediska hratelnosti, vyrobit z prvních dvou dílů (immersive sim, který byl krom jiného inspirován System Shockem) pokračování v podobě série uzavřených arén jsem skutečně příliš neocenil.

Jak píše M.a.t.t., roubovat ambiciózní příběh na Call of Duty like hratelnost musí nakonec prostě nesednout.
@M.a.t.t. (05.06.2018 16:40): Ešte môže byť aj iný pohľad, byť by samotná mechanika bola OK (B:I) tak skutočnosť, že je to príbehovo zlátanina chujovín (B:I časopriestorové rádoby premakané somariny = apriori blbosť) tak to v konečnom dôsledku môže lepšie vyznieť aj v tom Kól of ďúty.
Ja si naopak myslím, že kým Bioshock je z tohto pohľadu v poriadku, k ambiciózne poňatému príbehu Spec Ops: The line Call of Duty gameplay až tak nesedí.
Já si teda dovolím nesouhlasit. U Spec Ops i Bioshock Infinite to vyprávění příběhu imo zvládli skvěle. Je pravda, že FPS není vhodný žánr pro příběhy, ale tady teda tvůrci strčili do kapsy kdejaké adventury a RPG. Hlavně ten Bioshock je imo idealně vyvážený a dávkuje akci i příběh tak akorát, aby udržel pozornost v obou směrech.
@Kwoky (05.06.2018 12:29): Příběh sám je výborný (bodejť, když je to obšlehlé Srdce Temnoty, které bylo obšlehnuto už v Apocalypse Now nebo Far Cry 2). Jen si k jeho vyprávění autoři vybrali nevhodný žánr, Totéž se stalo třeba v případě Bioshock Infinite.

Střílečky obecně nejsou k vyprávění složitých příběhů příliš vhodné, proto také John Carmack jednou prohlásil, že příběh je v počítačové hře (Id Soft dělal vždy pouze střílečky, takže řekněme střílečce) důležitý asi jako v pornu.
@MarkJude (komentář): Hoď ten konec do spoileru. Nebo aspoň "název" toho odstavce. Nejlepší je, když hráč vůbec netuší, že něco takového přijde. Mě to tehdy dost sundalo.
Takže jsem to dohrál, steam ukazuje 8h, takže je to fakt kraťoulinký. Možná jsem trochu natvrdlej, ale mám pár otázek.

Konrad byl mrtvej ok. To s čím komunikoval čelou hru ve vysílačce, bylo pouze v jeho hlavě? Jakto, když celou dobu bojoval s 33. ho najednou zbytek 33. absolutně bez odporu pustil do výtahu a ještě mu salutovali a říkali pane? Co znamenalo, to Déjà vu,když letěli vrtulníkem? A ta bílá obrazovaka těsně pred koncem když mě jednou dostali?



Jinak ke konci solidní psycho, Hlavně smrt Luga mě hodně dostala.
@MarezCZE (30.08.2017 22:17): Apokalypsou je to inspirovaný. Co se týče obtížnosti, tak jsem to dohrál třikrát. Na poslední obtížnost jsem tehdy nedal konec a vzteky to odinstaloval. Nejspíš nastal čas, vyřídit si s tím účty :-D
Jsem cetl pouze recenzi na games, kde autor velmi chytre doporucil, ze je lepsi o hre nic nevedet. Takze se toho drzim... Nicmene tam i prozradil, ze je to jaksi pribehove naroubovane na Copolovu Apocalypse now, coz jsem taky nevidel. Takze jsem v pohode:).

V kazem pripade jsem to fakt mozna s tou obtiznosti prepisknul:D.

Graficky to neni samozrejme dnes uz na spici, ale na vykresleni atmosfery naprosto dostacujici. A z tech scenarii co hra predvadi mi pada celist.

@Korbitch (30.08.2017 19:16): Říct, že tahle hra má nejlepší příběh ever, je v podstatě spoiler :) Protože když to víš, tak pak čekáš co bude. Nejlepší to bylo, jak jsem to udělal já. O hře jsem nic nevěděl (jen, že je dobrá) a pak jsem se během hraní nestačil divit. Solidní horská dráha emocí a myšlenek.
@MarezCZE (29.08.2017 21:49): Tohle je totálně neprávem zapadlá hra. Lepší příběh žádná střílečka neměla a mít nebude. Že jsi z toho zmatený je naprosto v pořádku :-) Hrál jsem to třikrát. A jestli jsi to na poprvé rozehrál na druhou nejtěžší obtížnost,tak hodně štěstí na konci.
Tak jsem v pate casti, co na me opravdu hodne zapusobilo je perfektni prostredi a tim i tvorena atmosfera. Z pribehu jsem zatim trochu zmatenej.

Hraju na treti obtiznost ze ctyr a je to celkem tezke, jedna dve davky a je po me.

Ale tech nepratel je proste mnoho. Ale zatim jakoze hodne dobry...
@orromis (14.03.2016 13:51): S Dear Esther to srovnávám nikoliv kvůli ději jako takovému, ale kvůli tomu, jaké vzbuzuje pocity - otázky, otázky, otázky, všude jen otázky, ovšem odpovědí pomálu. Což bys možná pochopil, kdyby sis ten komentář přečetl.
Porovnávat děj The Line s nesmyslným výblitkem typu Dear Esther chce fakt pořádný koule, to musím uznat...