@rikuhahl (19.07.2023 08:30): jo to nevšimne, já jsem ani nevěděl, že tam dlc je :D a zrovna jedno dlc má přes hodinu a kdyby tam nebylo, úplně by mne to asi nevadilo, ale tak jsem takový, že chci vždy dohrát i přídavky abych mohl zhodnotit vše :) a úplně jako nehaním, že je špatně, že ty DLC jsou, ale prostě nepřispívají k délce tý hry i vzhledem k tomu, že nenabídnou vlastně nic co už by člověk neznal :)
Diskuze
@Nix (komentář): Vždyť rozšířeních máš k dispozici celkem 5 kusů :) Ale pravda, jsou součástí příběhu a člověk si během hraní ani nevšimne, že to rozšíření jsou.
@rikuhahl (komentář): Mám tuto hru v záložce, kdy si ji chci zahrát! Dostal jsem ji od kámoše jako doporučení... Když vidím i ostatní hodnocení, tak si myslím, že to za to asi opravdu stojí! :)
@Chuck (25.05.2021 13:18): Hm tak to popravdě nevím, fps nesleduji ale vypadalo to hodně dobře :)
@Kuba1911 (komentář): Pořád je ta hra zamčena na 30 FPS? Sice jsem tenkrát zkoušel mód, který umožňoval 60 FPS, ale tolik jich bylo bohužel jen v interiérech.
Tak podruhé dohráno.
Venku mi nejvíc sedí barevný, ale na večer:) V černobílý jsem to zkoušel, ale tak nějak to není ono. Ve městě nepraktický a v interiérech smutný - mám tam rád nejen dobové tvary, ale i dobové kombinace barev, barevnost stěn a plakátu, šatů a vůbec...
V době vydání jsem na grafiku jen nadával, měl jsem to hnusný (viz diskuze), ale s rescalem je to už koukatelný. Škoda že je to na steamu (kde mi to po instalaci ani nešlo spustit a musel jsem hledat dál) a ještě to vyžaduje zparchantělost jménem Rockstar social club. V menu by taky mohly dát možnost vypnout všechny street crimes/ a automatický fast travel.
Jinak není co vytknout, tím jak jsem to hrál podruhý a věděl už tak rámcově, jak na to, jsem si příběh a gameplay vychutnal líp a zvyšuji hodnocení.
Doporučuji všem, co jim něco říkají noirové filmy nebo nehororové filmy Hitchcocka. Nejblíž je to tomu ale asi Chinatown s flashbacky z Čety:)
Venku mi nejvíc sedí barevný, ale na večer:) V černobílý jsem to zkoušel, ale tak nějak to není ono. Ve městě nepraktický a v interiérech smutný - mám tam rád nejen dobové tvary, ale i dobové kombinace barev, barevnost stěn a plakátu, šatů a vůbec...
V době vydání jsem na grafiku jen nadával, měl jsem to hnusný (viz diskuze), ale s rescalem je to už koukatelný. Škoda že je to na steamu (kde mi to po instalaci ani nešlo spustit a musel jsem hledat dál) a ještě to vyžaduje zparchantělost jménem Rockstar social club. V menu by taky mohly dát možnost vypnout všechny street crimes/ a automatický fast travel.
Jinak není co vytknout, tím jak jsem to hrál podruhý a věděl už tak rámcově, jak na to, jsem si příběh a gameplay vychutnal líp a zvyšuji hodnocení.
Doporučuji všem, co jim něco říkají noirové filmy nebo nehororové filmy Hitchcocka. Nejblíž je to tomu ale asi Chinatown s flashbacky z Čety:)
Tedy... pamatoval jsem si to vizuálně hezčí. Trochu vystřízlivění po letech. Ale v černobílém provedení to má stále styl.
Pěkný komentář... Zpětně hodnotím obdobně...
@666joxer (11.07.2019 18:35): OH poor boy...
@PoorBoy (komentář): hodne procent na tolik negativ
@Vynex (06.02.2019 16:59): jj, díky:-)
@Feidias (06.02.2019 08:37): Já hrál L.A. Noire dohrál několikrát a co jsem vysledoval tak ty vedlejší úkoly fungují takto: Na každém oddělení je jich jen několik. To znamená že nemůžeš splnit všechny vedlejší úkoly třeba na dopravním oddělení, ale některé jsou určené třeba až na protidrogové nebo třeba žhářské. Vedlejší úkoly ti naskočí tehdy když si poblíž lokace ve které se odehrávají, což je trošku naprd protože v příběhu rozhodně neprozkoumáš všechny lokace ze hry. Pokud si ovšem přes složku případy v menu pustíš free room (možnost volně jezdit po městě) tak ti ty vedlejší úkoly budou naskakovat ať se nacházíš kdekoliv a naskočí ti přednostně ty, které jsi nesplnil při hraní příběhu. Pokud splníš ve volném režimu všechny vedlejší úkoly pro to dané oddělení tak tě na to hra upozorní. Snad si mě pochopil :D
@Feidias (06.02.2019 08:37): To byl možná nějaký bug. Mně se nabízely stále. Ale jak jsem naznačil v komentáři, cca od druhé poloviny mě hra posílala dál a dál, což bylo hodně absurdní, takže jsem se na ně vykašlal.
@sxg (04.02.2019 18:22): což to jo, ale když vedlejší úkol dokončím, tak mi zejména v druhé polovině hry nepřibývaly nové. A neměl jsem dle statistik splněné všechny.
@Feidias (04.02.2019 16:00): Musíš ísť na miesto činu autom reálne.
@MCZ (30.01.2019 10:17): doteď jsem nepochopil jakým způsobem se vedlejší úkoly spouští. Asi náhodně. Hru jsem dohrál 2x. Podruhé jsem chtěl dát všechny, ale nakonec jsem to vzdal.
@Chuck (30.01.2019 09:28): Však já to chápu. Nicméně faktem je, že i když jsem zprvu ty úkoly plnil, časem se začaly objevovat ve více a více vzdálených oblastech a z hlediska herní náplně opravdu nenabízely něco jiného, co bys nezažil i při vyšetřování případů.
@MCZ (komentář): Řekl bych, že ty vedlejší úkoly je potřeba brát jako určité zpestření a dočasný odklon od toho vyšetřování, které se právě může časem až přejídat, a tento odklon tu hru přiblíží k té klasické práci poldy, k níž se může i jako vyšetřovatel "připlést". Mně vadilo, že Tě ta hra při nesprávném vyšetřování stejně pustí dál a případ je i tak víceméně zdárně vyřešen. Zrovna v tomhle mohla ta hra být přísnější.
@M.a.t.t. (25.05.2018 19:03): jsou no. Hlavně technologie záznamu výrazů herců se neprosadila. Chápu, že to muselo být drahý a komplikovaný, ale byl to hodně dobré. Škoda, že to nikde už nepoužili (nebo já o tom alespoň nevím).
@M.a.t.t. (25.05.2018 20:18): To první jsem hrál a moc se mi to líbilo.
@M.a.t.t. (25.05.2018 20:18): Sherlock Holmes: The Devil's Daughter má k tomu asi najbližšie. A bola to fajn hra.
@Chuck (23.05.2018 21:22): Murdered: Soul Suspect, alebo posledné diely Sherlocka Holmesa od Frogwares.
Obe hry sú trochu odlišné.
Nebo Deadly Premonition :)
@WillieBirkin (23.05.2018 19:56): To i pro mě. Bohužel něco podobného od té doby nevyšlo
@Chuck (23.05.2018 14:05): Díky za reakci. Každopádně LA Noire byl hodně zajímavý zážitek.
@WillieBirkin (komentář): Velmi dobře čtivý komentář!
@Coldplaz (29.04.2018 01:17): Tu ide hlavne o konzistentné hranie, ktoré ťa motivuje hrať dlhšie alebo hru znova zapnúť na ďalší deň. A hlavne, čím vieš podporiť také tvrdenie?
@Tulareanus (29.04.2018 00:57): Ja si fakt nemyslím, že väčšina vývojárov navrhuje SP hry, aby ich človek dohral na 1-3 záťahy.
@Paul (29.04.2018 00:29): Tak, ale to je zlyhanie na strane vývojárov, že nedokážu udržať v hre tempo a hráč to musí sekať na malé časti, aby sa nenudil.
@rikuhahl (29.04.2018 00:20): protože je to stereotypní podobně jako reálná policejní práce :) dej si to jako seriál, max jeden případ denně, takhle jsem to hrál a byl to tak akorát.
@musa (28.04.2018 23:07): já s tim bojuju už 2 měsíce teď, je to pěkný, ale stejně se do toho musim nutit, a nevim proč :/
Dohráno. Ke konci mám docela výhrady a nepochopil jsem kdo vlastně byli nepřátelé v kanálech? Policisti, gangsteři? Nic z toho mi nedává smysl. Vůbec celé to pojetí mi přijde mimo. Jdu do kanálů hledat podezřelého a svého bývalého spolubojovníka v jedné osobě, který tam má soukromou schovku a ono se to tam vypadá jak při natáčení westernu. Špatně, špatně.
@Red (23.04.2018 20:43): Jediný rozdiel, ktorý tam oproti tým predchádzajúcim verziám je, je, že "Truth" je pri vypočúvaní označené ako "Good cop" a "Doubt" je označené ako "Bad cop", plus by tam mali byť asi ešte 3-4 nové outfity. Aspoň teda to som sa o tom dozvedel. :)
@Tulareanus (20.04.2018 23:26): Taky jsem to teď dohrál a mám chuť na kritický komentář. Tak schválně uvidíme. :-)
@Charllize (23.04.2018 20:45): Aha. No u mě na pc právě byla grafika úplně rozbitá.
@Red (23.04.2018 20:43): jo na konzole. PS4, XBOX ONE a Switch. Ale myslim ze se nemusis vzrusovat, bude to vicemene to same co stara verze na PC.
Hele někde jsem slyšel že vyšla i nějaká remasterovaná verze, víte o tom něco?
@Tulareanus (20.04.2018 23:26): musel jsem zvyknout na to hrát to jako seriál. Ten hlavní příběh je tam fakt spíše jen v pozadí a co případ to de-facto díl seriálu. Jednou za čas se k tomu vracím a dam si jeden dílek:).
@Garret (20.04.2018 21:12): Aj tie DLC, ktoré poväčšinou nestáli za to. Hlavne mi však vadil spôsob narácie na niekoľkých úrovniach a s tým súvisiaca hrateľnosť:
1. Čím ďalej v hre, tým sa hľadanie stôp v podstate znáročňovalo "pixel huntingom" - stopy boli vkladané do čoraz väčších lokácii a boli čoraz horšie viditeľné a nijak sa neodlišovali od neinteraktívnych predmetov a textúr a niekedy pôsobili fakt ako súčasť textúr. Príklady za všetko sú hlavne bývalé filmové štúdio/sklad dreva z arson cases alebo zhorený dom, kde v jeho zadnej časti mal hráč spojiť dve dosky, aby mal nápis.
2. Najväčší úbytok tempa a dynamiky som pocítil nielen z DLC, ale z prechodu z homicide do vice. Gradujúce Black Dahlia murders sa prepli z ničoho nič do vice cases bez atmosféry a pokrčilo sa nad nimi len plecami. Homicide bol asi od polovice aj celkom dramatický, ale tie prvé dva vice vôbec.
3. Príbeh sa začal normálne rozvíjať až v poslednej tretine/štvrtine hry (vďaka čomu som to možno aj nakoniec dohral). Veľká časť hry pôsobí, ako keby hral hráč len sidequesty a hlavný príbeh, by hral niekto iný.
4. Paralelná narácia príbehu formou novinových článkov bola podľa mňa nielen nešťastná voľba, ale nedávala ani veľmi zmysel. Miestami to pôsobilo ako píšem v 3. bode, že príbeh hrá a sám sa odohráva niekde inde, než v hre, ktorú hrám ja. Noviny sú viackrát umiestnené v zlom momente, častokrát ku koncu iného prípadu a tým pádom mu ničia tempo. A vo väčšine správnych detektívok práve pre napätie a otázniky nebývajú paralelne rozprávané príbehy vinníkov. Navyše po väčšinu hry hráč vôbec netuší či vôbec a ako súvisí táto príbehová línia s ním a pôsobí to od veci.
5. Tento bod je len pre tých, čo hru dohrali: Prišlo mi dosť od veci, že celú hru hráme za Cola Phelpsa, akurát úplne posledné 3-4 misie hráme za Jacka Kelsa, ktorý bol síce v hre spomenutý, ale zrazu do príbehu doputoval v podstate out of nowhere. Bola by to fajn zmena, keby sa niečo takéto stane v polovici alebo dvoch tretinách hry, ale nie v závere. Pôsobí to potom absurdne. Pochopiteľné by to bolo, ak by postava išla spolu s tou hlavnou celým príbehom a mala prevzať iniciatívu a nie, tak, že to pôsobí, ako keby mi niekto priskočil k pc a vlastne dohral hru za mňa.
K príbehovému uzavretiu nemám žiadne výhrady, okrem deus ex machina v podobe zástupcu DA, ktorý zrazu vtrhne ku Kelsovi, že chce, aby pre neho robil, čo vlastne príbehovo "náhodou" zrazu dodáva kredibilitu a účinok pre tie činy, ktoré Kelso bude robiť.
Asi sa tomu komentáru predsalen nevyhnem.
@musa (20.04.2018 20:59): To, že niekomu chýba ratata bum, je veľmi nepodložené tvrdenie a vôbec to nie je pravda. Ak si pozrieš môj profil, tak na grafe hodnotených hier podľa žánru uvidíš, že na prvom mieste sú u mňa adventúry.
1. Čím ďalej v hre, tým sa hľadanie stôp v podstate znáročňovalo "pixel huntingom" - stopy boli vkladané do čoraz väčších lokácii a boli čoraz horšie viditeľné a nijak sa neodlišovali od neinteraktívnych predmetov a textúr a niekedy pôsobili fakt ako súčasť textúr. Príklady za všetko sú hlavne bývalé filmové štúdio/sklad dreva z arson cases alebo zhorený dom, kde v jeho zadnej časti mal hráč spojiť dve dosky, aby mal nápis.
2. Najväčší úbytok tempa a dynamiky som pocítil nielen z DLC, ale z prechodu z homicide do vice. Gradujúce Black Dahlia murders sa prepli z ničoho nič do vice cases bez atmosféry a pokrčilo sa nad nimi len plecami. Homicide bol asi od polovice aj celkom dramatický, ale tie prvé dva vice vôbec.
3. Príbeh sa začal normálne rozvíjať až v poslednej tretine/štvrtine hry (vďaka čomu som to možno aj nakoniec dohral). Veľká časť hry pôsobí, ako keby hral hráč len sidequesty a hlavný príbeh, by hral niekto iný.
4. Paralelná narácia príbehu formou novinových článkov bola podľa mňa nielen nešťastná voľba, ale nedávala ani veľmi zmysel. Miestami to pôsobilo ako píšem v 3. bode, že príbeh hrá a sám sa odohráva niekde inde, než v hre, ktorú hrám ja. Noviny sú viackrát umiestnené v zlom momente, častokrát ku koncu iného prípadu a tým pádom mu ničia tempo. A vo väčšine správnych detektívok práve pre napätie a otázniky nebývajú paralelne rozprávané príbehy vinníkov. Navyše po väčšinu hry hráč vôbec netuší či vôbec a ako súvisí táto príbehová línia s ním a pôsobí to od veci.
5. Tento bod je len pre tých, čo hru dohrali: Prišlo mi dosť od veci, že celú hru hráme za Cola Phelpsa, akurát úplne posledné 3-4 misie hráme za Jacka Kelsa, ktorý bol síce v hre spomenutý, ale zrazu do príbehu doputoval v podstate out of nowhere. Bola by to fajn zmena, keby sa niečo takéto stane v polovici alebo dvoch tretinách hry, ale nie v závere. Pôsobí to potom absurdne. Pochopiteľné by to bolo, ak by postava išla spolu s tou hlavnou celým príbehom a mala prevzať iniciatívu a nie, tak, že to pôsobí, ako keby mi niekto priskočil k pc a vlastne dohral hru za mňa.
K príbehovému uzavretiu nemám žiadne výhrady, okrem deus ex machina v podobe zástupcu DA, ktorý zrazu vtrhne ku Kelsovi, že chce, aby pre neho robil, čo vlastne príbehovo "náhodou" zrazu dodáva kredibilitu a účinok pre tie činy, ktoré Kelso bude robiť.
Asi sa tomu komentáru predsalen nevyhnem.
@musa (20.04.2018 20:59): To, že niekomu chýba ratata bum, je veľmi nepodložené tvrdenie a vôbec to nie je pravda. Ak si pozrieš môj profil, tak na grafe hodnotených hier podľa žánru uvidíš, že na prvom mieste sú u mňa adventúry.
spoustě lidem to přišlo roztahane a pomale, protože to hrali se vsemi DLC, které poněkud nabouraly tempo, ale byly tak chytře zakomponovane do hry, ze je neslo rozeznat od standardni kampaně
@musa (20.04.2018 20:59): to vis, mladi a neklidni..
Vy si stěžujete na pomalé tempo? Vždyť je to dané podstatou hry: pátrání, řešení případů, hledání stop. Pokud pánům chybí koridorové ratata bum, musí hledat jinde ;). A že každá mise představuje nové pátrání od nuly je snad jasné. Hej kámo, tady máš důkazy, tady podezřelé a viník je ten druhej zprava:).
Na mňa to malo občas efekt syndrómu kampane v stratégiach - hrám dlhú misiu, mám už vystavanú základäu, produkujem veľa jednotiek, mám veľkú armádu, hýbem ňou po mape, bojujem a vyhrám misiu a v ďalšej začínam s jednou budovou a dvoma základnými vojakmi a to je určitý turn off a v prípade akčnej hry ako je LA Noire, je to neskutočná strata dynamiky.
Mne tiež veľmi dlho trvalo kým som to dohral, je to dobrá hra, ale veľmi pomalá a rozťahaná, to je za týždeň naozaj ťažké dohrať.
@Tulareanus (19.04.2018 00:55): Tak potom ma zobuď, až ho napíšeš :D
@Tarhiel (19.04.2018 00:54): Neviem, do troch rokov ale určite. :D
@Tulareanus (19.04.2018 00:01): Gratulujem! Bude komentár? :)
@Garret (19.04.2018 00:24): Dalo to zabrať. Škoda, bola to jedna z prvých hier, ktoré som rozohral, keď som si kúpil pred troma rokmi súčasný pc, ale nakoniec to bolo dosť iné, než som očakával.
@Tulareanus (19.04.2018 00:01): dobrá práce!
Uf, konečne som sa dokopal k tomu, aby som to dohral. Trvalo to len 3 roky.
@musa (04.02.2018 12:37): Přemýšlím, že budu kvůli Max Paynům kupovat celý HB, jenže zrovna L.A. Noire jediné z toho mám, takže kdybych to vzal, po domluvě by mohlo být tvoje :)
@mrazikcomp (04.02.2018 11:27): ve slevách jsem psal, pokud by měl někdo nepotřebný klíč, rád odkoupím (celý balík pro mě nemá smysl).
jeste 9 dni na humblu v baliku rockstar her
@Paul (27.12.2017 10:12): hodne rad bych si zahral:)
@Paul (27.12.2017 10:12): ježíš. . To je pecka:D
@CrocoRay (07.09.2017 18:50): GTA5 je pořád na mém listu, takže zkoušel jsem jenom u kámoše a jo myslím si taky, že většina hraje klasicky. Já jsem ale vyloženě vysazeny ná first person, když chodím. Pro mě nejlepší kombinace. Chození first person, dopravní prostředek third person a first person, jen když mám náladu.
@Feidias (07.09.2017 18:27): GTA 5 má na PC jenom bonus, že si to můžeš jako first person dát. Ale řekl bych, že většina to hraje klasicky pořád jako third person s tím, že ze zvědavosti občas vyzkouší i ten pohled první osoby.
@Walome (07.09.2017 17:05): zaslechl jsem něco o first person, což zní docela šíleně. Na druhou stranu, ale GTA 5 je first person:)
Vyjde na PS4 (esli chcete zdroj, googlete).
@Starletka (23.05.2017 20:09): dostal jsem se na nějakých 70/95. Pořád nemám řadu těch speciálních, ale už jsem na to taky pak neměl nervy:).