@
MCZ (17.08.2018 02:23): To už se tady taky řešilo s tím příběhem. Já preferuji příběh, kde jsem hrdia já, tudíž kde hrdina nemluví ani mu není příliš podsouváno kým je, co si má myslet a jak by měl jednat. U těch knížek je problém v tom, že já nemůžu vědět, jestli tím nečtením a tudíž neklikáním na všechno co svítí se někde nebloknu, jako že jsem něco nesplnil. Prostě mě to nutí na ně klikat a když je to krátké a výstižné, tak si to přečtu, ale několik odstavců už je mi proti srsti. Rád si to prožiju na vlastní kůži. Otázkou je, co kdyby ty knížky ve hře nebyly? Byl by to problém, šly by za to body dolů? Pochybuju.
@
marwel (17.08.2018 02:53): Prázdných lahví jsou v některých pasážích tři prdele přijde mi to až přehnaný, jak to všude svítí. Prej to jde vypnout, ale je otázkou, zda-li tím zase o něco nepřijdu. Neuvidím jiné důležité předměty?
@
Sadako (18.08.2018 21:46): Ten okatej level design je o tom, že kouknu a vidím, nemám pocit, že to prostředí kdovíjak prozkoumávám a přijde mi jednoduchý najít tu nejvýhodnější cestu, ale jsem pořád na začátku, tak se to třeba změní tím jak se budu zlepšovat v těch supr schopnostech.
@
Walome (18.08.2018 22:28): Stejně mě ty flašky ruší. Podívejte na Half-Life 2, tam nesvítilo nic a člověk na používání těch předmětů a fyzikální hrátky s prostředím přišel sám zkoušením. Tohle je takový vyumělkovaný. Nedávno jsem si střihnul "mod" pro HL2 Transmissions: Element 120 a to je prostě nádhera, čistá hratelnost bez všech těch berliček a textíků.
Ale je mi jasný, že srovnávám jabka s hruškama. HL1/2 a Dishonored mají v podstatě společného jen pohled z vlastních očí, ale jinak to jsou z té hratelnostní stránky zcela odlišné hry. Mě teda sedí ta přímočařejší varianta.