@John Mirra (07.08.2019 19:16): prave ze jo
Diskuze
@Tommywise (07.08.2019 18:32): A dáváš novou hru?
chci si zahrat hru v 1st person pohledu ale nejde mi rozjet. Normalne mod stahnu z tadyma https://www.moddb.com/mods/first-person-payne a obah rozbalim do adresare s hrou, pak pusitm hru kde si najedu na mod jaky chci rozjet.. tam se mi normalne zobrazi tak jej vyberu a pustim hru. Ale hra je pora v 3rd person pohledu... Nevite co delam spatne?
@Tommywise (07.08.2019 14:18): Tenhle bug se obcas ve hre vyskytne na novejsich strojich a novejsich Windows. Lidem pomohlo bud restartovat PC nebo posledni herni kapitolu.
@Walome (07.08.2019 08:35): ja psal ze sem do nej vystrilel skoro vsechnu munici vcetne granatu a nic a ocividne to byl bug, protoze sem tu kapitolu prosel znova a uz to bylo ok. Videl sem na YT ve stejne kapitole v te vile jinej bug: ze ten druhej co v mistonosti kleci s granatometem a odstreli ty dvere do kterych pujdes,taky byl nesmrtelny.... borec do nej neustale strilel a on si klecel dal porad otoceny smerem ke dverym.
@Tommywise (06.08.2019 19:05): musis jit po nem a zabit ho, je to boss.
muze nekdo poradit? Sem v druhe hre pate kapitole jak je tam palac a klavir a mam zabit 3 nejake gangstery, kdyz sejmu dva a Max rekne ze zbyvva posledni,tak ten vybehne naproti ze dveri s dvouhlavnovou brokovnici ale vystrilel sem do nej vsechny naboje a on porad pobiha jakoby byl nesmrtelny...WTF?
edit: je to ve vile Punchinela
edit: je to ve vile Punchinela
nevim sem na konci prvni kapitoly a nemam takovy pocit ktery by ve me zustal i po dohrani jako ve druhem dile ktery se mi zdal proste lepsi, mozna je to tim ze sem jej hral driv nez prvni ktery ted hraju poprve.
@Tommywise (05.08.2019 18:14): Myslim, že se doplňuje zabíjením nepřátel, ale nejsem si jist. Já teda většinou používal úskok.
@Milfhunter (05.08.2019 17:58): moment on se v jednnicce sam nedoplnuje? A cim to mam doplnovat?
Taky kdyz chci jen samotny bullet time bez uskoku tak ho musim zapnout pred tim nez zmacknu klavesu pro pohyb jinak automaticky v prubehu bullettimu dela uskok nebo salto nebo co to je. Zadny mod na bullet time sem na prvni dil nenasel pokud nepocitam jeden kde je ovsam hlavnim hrdinou Duke nukem :(
Taky kdyz chci jen samotny bullet time bez uskoku tak ho musim zapnout pred tim nez zmacknu klavesu pro pohyb jinak automaticky v prubehu bullettimu dela uskok nebo salto nebo co to je. Zadny mod na bullet time sem na prvni dil nenasel pokud nepocitam jeden kde je ovsam hlavnim hrdinou Duke nukem :(
@Tommywise (05.08.2019 17:28): Je to normální, snad až ve dvojce se doplňuje sám. A zase ve dvojce je OP jak sviň.
mam pocit ze ten bullet time je strassne kratky a navic se strasne pomalu dobiji to jeho mnozstvi v ukazateli... je to normalni?Nevim hraju to poprve tak se ptam....vetinu prestrelek mam pocit ze jedu v realnem case. Mam verzi 1.05
@mattesak (08.03.2019 16:59): Neni to tak tezke. Zakladem jsou neustale zpomalene skoky do stran. Jsou uzitecnejsi nez bullet time. Dale je potreba setrit ukladaci pozice, kterych je tusim 5 nebo 6.
@S4TW (08.03.2019 16:54): Vím PŘESNĚ o čem mluvíš :D Minulej rok jsem si ho chtěl dát do výzvy v kategorii "Nervy z oceli". Zkoušel jsem to na tu nejtěžší obtížnost, která se mi při prvním hraní nabízela. Musím se přiznat, že jsem to nedal a začal jsem to znova na lehčí :D Nedokážu si představit tu nejtěžší, co se odemkne po dohrání....
@mattesak (08.03.2019 16:47): mě hrozně baví to, jak je furt nakalenej a ta hra se tak nějak v tom duchu i nese, takže sám mám pocit, že jsem v alkoholovém opojení :D, takhle se to blbě popisuje, ale ty určitě víš, co myslím
@S4TW (08.03.2019 16:36): Jo, trojku jsem si taky zamiloval. Chvíli mi sice trvalo, než jsem si zvykl na to, že moje postava je vyholenej trhan v omšelý, vzorovaný košili, ale pak jsem se od toho nemohl odtrhnout :D
Já teď rozehrál trojku a musím říct, že ta velká změna prostředí a i stylu vyprávění mi hodně sedla a jsem za ní rád, dvojka už me tolik nedostala, takže tohle je příjemná změna a má něco do sebe... :-)
@Adieu (08.03.2019 12:11): Jsem si vždycky říkal, že ty skoky na bok ve vymlácených doupětech, plných prken, třísek, střepů, stříkaček, prachu a asi i hoven nemůžou být nic příjemného.
Tak jsem si splnil tenhle rest a dohrál i jednotku. Docela mě překvapilo, že hratelnostně to nijak nezestárlo. Příjemně mne potěšila vyšší obtížnost (nevím, jak s auto-aimem, vypnul jsem ještě před začátkem). A konec byl mimochodem až absurdně akční, z těch robinzonád jsem měl asi pěkně naražené kyčle. :D
@S4TW (06.02.2019 08:42): Naopak já na tom odjakživa ujížděl a po hodnocení to je hned první věc, kam se upínaly mé oči. ;)
Jsi borec! Dal bych pluska dvě, kdyby to šlo!
Jsi borec! Dal bych pluska dvě, kdyby to šlo!
@mvp23 (05.02.2019 22:59): já tyhle +/- bojkotuji obecně, ani nevím proč, asi se mi to špatně vypichuje jen jednotlivými slovy, navíc, všechno je obsaženo v komentáři... nicméně, udělám výjimku a pro tebe to tam hodím :-)
@S4TW (komentář): Trochu (ne, kecám - vlastně HODNĚ) mi u toho komentáře chybí vypsání Pro a Proti, ale i tak dávám plus. ;)
@Jumas (05.02.2019 22:30): hey, hey, já myslel střílečka a rovnou píšu FPS, díky za upozornění :D
@S4TW (komentář): Komentář je dobrej, ale pokud se nepletu, tak Max Payne je TPS a ne FPS :)
@Chuck (03.02.2019 21:36): Naštěstí mám veeeeelmi dlouhý historický backlog, takže takových kousků bude víc. Hold jako mladý jsem jel především MP a SP jsem nehrál téměř vůbec. K tomu přičti extrémně levné ceny her a mohu užívat, akorát chybí ten čas, který byl dřív :D ...
Já ani nemohu říct, že mě překvapilo, jak je ta hra dobrá, spíš jsem se bál, že už jsem o ten booom efekt přišel s časem, ale tady tomu tak rozhodně není (například u prvních dvou Falloutů si myslím, že jsem trochu dojel na to, že jsem je hrál až po 20 letech :().
Já ani nemohu říct, že mě překvapilo, jak je ta hra dobrá, spíš jsem se bál, že už jsem o ten booom efekt přišel s časem, ale tady tomu tak rozhodně není (například u prvních dvou Falloutů si myslím, že jsem trochu dojel na to, že jsem je hrál až po 20 letech :().
@Kwoky (03.02.2019 20:08): Právě proto mu neskutečně závidím! ;-)
@Chuck (03.02.2019 20:04): Není moc her, které bych rád "vymazal" z hlavy, abych si je mohl užít znovu. Max je jedna z nich.
@S4TW (03.02.2019 19:43): Souhlas. Viz můj komentář :)
@S4TW (03.02.2019 19:43): Souhlas. Viz můj komentář :)
@S4TW (03.02.2019 19:43): Hraješ to poprvé? Ten pocit bych chtěl ještě jednou zažít. :-)
Musím říct, že už dlouhou dobu (jestli vůbec) jsem u střílečky neviděl takhle "táhnoucí" příběh. Nechci tvrdit, že je nějak super kvalitně napsaný, ale hrozně žeru to, jak je podávaný a drží mě to v neustálém napětí. Líbí se mi to střídání cutscén a komiksových panelů. Ta hra fakt dokáže přikovat. Ze začátku mi přišla až příliš snadná obtížnost, na konci druhé epizody už to začala být celkem výzva. Nicméně možnost uložení kdekoliv dost pomáhá :-)
@M.a.t.t. (23.01.2019 09:52): jasný. Já to úplně nezatracuju, třeba jak vyšel ten článek o tom jak hry podvádí ve prospěch hráče, tak jsem většinou koukal jako vrána (právěže třeba v Bioshocku nepřítel pokaždé mine, když po tobě prvně vystřelí, aby ses stihl vzpamatovat - což vysvětluje frustrace u her, kde tohle chybí :D ).
Btw co já bych dal za snížení obtížnosti v GoW 3, se u toho trápím jak u nějaký hopsačky z osmdesátek :)
Btw co já bych dal za snížení obtížnosti v GoW 3, se u toho trápím jak u nějaký hopsačky z osmdesátek :)
@Walome (23.01.2019 09:47): Neviem posúdiť, ale z niečoho tento "mýtus" musel vzniknúť. Ešte som k tomu našiel toto - https://www.neogaf.com/threads/dynamic-d ... god-hand-etc.766685/
"Max Payne claimed to do this. The effect was pretty noticeable on the console versions, but the PC version seemed to be permanently stuck on "as hard as possible". Bear in mind, it had this in addition to three difficulty modes."
"Max Payne claimed to do this. The effect was pretty noticeable on the console versions, but the PC version seemed to be permanently stuck on "as hard as possible". Bear in mind, it had this in addition to three difficulty modes."
@M.a.t.t. (23.01.2019 09:44): no je to asi tak stejně validní, jako ten článek no :) vlastně víc, protože se to opírá o skutečný a opakovaný herní zážitek.
@Walome (23.01.2019 09:43): Iba narážam na to, že to, že to niektorí nepostrehli, neznamená, že je to tam nie je a že je to blbosť :)
@M.a.t.t. (23.01.2019 09:15): jasně, ale to se děje obecně. Míň nepřátel, víc lékáren, nepřátelé tě na první výstřel netrefěj atd.
Takže čím líp Ti to jde, tím víc jsi levej? :)
Takže čím líp Ti to jde, tím víc jsi levej? :)
Na túto tému som našiel zaujímavý článok - https://www.destructoid.com/good-idea-ba ... justment-70591.phtml
"Did you ever notice Max Payne's DDA? No? That's when you know DDA is working. Max Payne very slightly adjusted the level of aim assistance you got, and upped enemy health a bit depending on your projected skill level and success. I don't know the specific algorithms, be it your health after fights, ammo usage, or some kind of timer, but for the most part, you never really knew God was giving a little boost. "
"Did you ever notice Max Payne's DDA? No? That's when you know DDA is working. Max Payne very slightly adjusted the level of aim assistance you got, and upped enemy health a bit depending on your projected skill level and success. I don't know the specific algorithms, be it your health after fights, ammo usage, or some kind of timer, but for the most part, you never really knew God was giving a little boost. "
Je to blbost podle mě, protože hru jsem dohrál téměř 20x a opravdu nemůžu říct, že F5/F9 mělo nějaký vliv a všechny ty dohrání na stejnou obtížnost byly furt stejně těžké či lehké. Akorát už jste znali maximálně po opětovném hraní nepřátele, což ulehčovalo hraní, ale to je tak vše.
Podle mě až Max Payne 3 snižoval obtížnost v podobě přidávání lékarniček.
Podle mě až Max Payne 3 snižoval obtížnost v podobě přidávání lékarniček.
@mvp23 (23.01.2019 00:41): jojo. Jediny co tam snizuje vyrazne obtiznost je deafualtne zapnutej autoaim, cehoz jsem si vsim asi az pri tretim hrani :)
Mně to přišla jako hovadina v obouch dílech.
@John Mirra (22.01.2019 22:23): v levelu to psali už o jedničce ale podle mě je to hovadina :D
@Coldplaz (21.01.2019 21:23): To je myslím až ve dvojce... ?
@Coldplaz (21.01.2019 21:23): no, já jen, že na začátku se vybíral obtížnost, ale v podstatě nešla vybrat a psalo to, že to jde až po dohrání :-)... ale musím říct, že prvních 20 minut (bohužel, než jsem to rozjel, tak žena už přišla z práce) bylo hodně vtahujících, hrozně se těším!
@S4TW (21.01.2019 18:10): Tá hra má škálovanú náročnosť, ak často zomieraš a ukladáš tak sa znižuje.
tak jsem to v rámci výzvy nastartoval... no, samozřejmě si člověk hned musí hru fixnout, nechápu, proč už to nemůže být v rámci steamu... no, druhá věc, která mě překvapila, že nejde nastavit obtížnost? Jsou tam nějaké možnosti, ale až po dohrání :-), tak jsem zvědavý :D
@Walome (14.01.2019 20:14): Jsi pobavil a už jsem hledal, kde je tlačítko "líbí se mi" :-))
Ale já každý díl též dojel více než 10x. Hodně se mi líbila ta temnota a depresivní atmosféra.
Ale já každý díl též dojel více než 10x. Hodně se mi líbila ta temnota a depresivní atmosféra.
@Walome (14.01.2019 20:14): Z tohodle Maxova nešťastného volání mě dodnes mrazí a když jsem to hrál předloni potřetí, polejval mě pot stejně jako napoprvé.
@John Mirra (14.01.2019 19:25): Hlavně nevím, co je na nich tak unikátního, prostě random "herci" jak z noirové kriminálky.
@John Mirra (14.01.2019 19:25): prosimte Ty mas u tyhle hry obsesi a hrals to miliardakrat a u toho si libal biceps a rachal se ve svy emo depce :)
Jako jo ale jsou tam nejaky cachry v pozadi a ty uz si nepamatuju. Ale "Michelle?! MICHELLE!!!? Oh god no please god." si pamatuju dodnes.
Jako jo ale jsou tam nejaky cachry v pozadi a ty uz si nepamatuju. Ale "Michelle?! MICHELLE!!!? Oh god no please god." si pamatuju dodnes.
@Crash (14.01.2019 17:25):, @Kwoky (14.01.2019 17:34): Aha, je to jak píše Crash. Vidím Mad Max, čtu Max Payne :)
U postav Maxe Payna že jste se ztráceli? Vždyť se vlastně jenom propracováváte v zabíjení v hierarchii mafie, až dojdete až na vrchol :)
@Kwoky (14.01.2019 17:34): Max jako Max. :)