@
Filom3n (23.01.2020 10:05): Tou interakcí myslel to, že panáky jen nestřílíš, ale třeba je dovedeš někam, aby ti něco otevřeli, uzdravily tě, ochránily tě, uhli ti z cesty...
To co dělá HL jedinečným není to, co má za featury, ale to, jak je využívá v imerzivním vyprávění příběhu bez použití jediného pohledu mimo hlavní postavu. A ty featury k tomu pouze geniálně využívá.
Když jsem v malé české komunitě tvůrcu map do CSka dělali mapy, blbli jsme s tím a dělali různé esxperimentální mapy pro sebe, kdy jsme třeba udělali atomovku nebo já si s tím hrál a z entit jsem se snažil udělat maximálně zničitelnou mapu, legenda jménem "Backup", například udělal mapu bac_stavba kde se každé kolo ze stavby pomalu po kolech stávala farma.
Nebo udělal mapu bac_dalnice, kde když hráč přešel přes silnici, tak se objevilo auto, které ho mohlo smést.
Nebo komunita udělala demo mapu, kde po stisknutí detonátoru realisticky spadl celý mrakodrap, kam se na takový efekt hrabal neexistující Crysis. :)
Blbé ale bylo, že v CSku nejsou loadingy a mapy měli omezení na 256 entit, including entity emitující světlo, sprity, paprsky poloprůhledné objekty. A třeba jen hezké složitější prosklené dveře jich mohli spolknout na svoji funkčnost třeba 10.