Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Gordon (14.12.2021 00:06): Já jsem si vyráběl a upgradoval poradně zbraně a vybavení a skilly k tomu určeny. Prave v různých zastrcenych místech se daji najít upgrady co to pak dost ulehčí. Na insanity jsem vzasade žádné komba nedělal a proste vsechno postřílel.Kupříkladu taková emzacka brokovnice Dhan s upgradem ze se nemusí prebijet a místo broku střílí malý výbušny koule je OP i na tu insanity obtížnost. Dále pak odstrelovacka Black Widiow co má mega damage a většinu nepratel dá na jednu dvě rány do hlavy, když ji poradně vylepšis. Armor co má hodně hp a štítu navic. Samo bez krytí to nejde úplně a ze začátku než si člověk sežene materiál a tak to je trosku oser, ale cca od druhy planety to pak lítá jak na běžícím pasu :) Samo občas sem taky umřel, to je jasný. A taky záleží jak te to baví, jestli třeba mas radši biotika a podobne tak samo asi kombeni je dobrý nápad. Mě to jen přišlo zdlouhavé a min efektivní. Snad jen sundani štítu jsem občas používal.
@Gordon (13.12.2021 22:15): Hrála sem to na hardcore a v poho. Stačí vybrat správně skilly a nastavit si je tak, aby si mohl střílet jedno kombo za druhým. Jinak souhlasím s Tulareanus - doporučuji jet především hlavní linku.
@Gordon (13.12.2021 22:15): Ak nepôjdeš len hlavný príbeh, tak ťa to ešte len ubije. Tá hra je zbytočne asi tak 2x tak dlhá ako mala byť a to som síce robil aj vedľajšáky a trochu prieskum, ale nie úplne všetko a nahral som 92 hodín. Keby to malo tak o polovicu menej a bolo to viac zhustené, tak by tým určite hra len získala.
@Ria Kon (13.12.2021 22:08): Ta mobilita je úplně k ničemu, když na vysokou obtížnost musí hráč pořád kempit za překážkou. Jako baví mě to, ale ty dialogy a design bojů (viz ta ledová základna) jsou občas ubíjející.
@SilentWolf (13.12.2021 11:22): Mě spíš přišel problém v level designu, než v combatu. Díky velké otevřenosti a vertikálnímu rozložení mapy to často bylo moc skákačkové (což mi na ME nesedí). Ale mobilita byla celkově daleko lepší, než v ME Trilogii.
@Gordon (13.12.2021 11:34): To nevim jak myslis. Proste se bugly ty dvere a ja to musel nahrat nekde predtim nez jsem do toho outpostu sel. A vypada to ze je potreba toho bosse zabit na prvni pokus, protoze kdyz chcipnes tak se bugnou dvere :)
@Gordon (13.12.2021 01:18): Ty dveře se ti bugly na ty zimní planetě ? Stalo se mi to taky, ale v horší podobě. Jak ta hra ukládá debilne po te co se i nahraje, tak jak jsem s tím experimentoval postupně mi to přepsalo všechny autosavy takže všechny pak byli s buglejma dverma a musel jsem to nahrát asi 15 hodin zpět :)
Nektery ( nebo všechny?) ty velký outposty nejsou myslím povinny a jsou spis stavěny na později až budeš silnější. Stejne tak ty superboss architekti.
A git gud, já to dohral na insanity, gamepadem :D
Ty vole... "obsaď základnu, musíš zničit tři generátory, pokaždý ti spawnem nepřítele. Výborně, zníčil si generátory, nyní znič tři vysílačky, pokaždý se musíš vrátit přes spawnery nepřátel. Výborně, zničil si vysílačky, teď zabij bosse, dá tě na ránu. Umřel si? Nasrat, celý si to zopakuj, kreténe blbej. Cože? Takže ty si snižuješ obtížnost? Fajn, dveře se ti teď neotevřou, máš to buglý, to tě naučí."

Vážně jste vychvalovali combat? Jak třeba mám úřočit na outposty, když veškeré krytí je uprostřed toho outpostu a neprátele mě sundaj na pět ran?
@Gordon (09.12.2021 21:18): Mě Andromeda fungovala až když sem hrála za Scotta stylem "I don't know what I'm doing, but here I am." Protože když sem se snažila o seriózní role-play, tak mi hra neustále házela v dialozích klacky pod nohy.
Rozehráno a je dost vidět, jak se neštastně hra snaží napodobovat velikost svého předchůdce, dialogy jsou občas dost divný a například humorné proslovy se fakt do některých situací vůbec nehodí, obzvlášť patrné to je na začátku, kdy jde všechno do s*aček. Na druhou stranu mi přijde že opravily clunky animace, protože dost scén, které byly předtím dost švihlé jsou teď méně "intenzivní".
So far so good.
@stepankoby1 (30.08.2021 22:54): Hru som dohral tak pred pol rokom čiže na veľa vecí si nespomeniem samozrejme. Nikde som nenápísal že rozhodnutia ovlivňujú hru výraznejšie. Ale uznávam že som do tej vety zbytočne pridal slovo často, kedže to tak často nebolo. Spomenul by som napríklad misiu na archonovej lodi, kde môžete zachrániť kroganských scoutov. Pokiaľ to spravíte, tak vám pomôžu neskôr v hre. Podobné to je aj v ketskej továrni. Pokiaľ ju nezničíte tak sa k vám pridajú, myslím na poslednej misii Angarani. V hre je veľmi málo rozhodnutí čo majú nejaký výraznejší vplyv a väčšinu človek ani nepostrehne. No mne osobne stačia aj menšie rozhodnutia.
@RemixSvK (komentář): Mohl bych se zeptat, která rozhodnutí nějak výrazněji ovlivnila hru? Co si pamatuju, právě absence nějakých následků a pocitu "všechno to vedlo k tomuhle" byl jeden z mých hlavních problémů se hrou. Rozhodoval jsem se, kterou základnu postavit, nic to nezměnilo. Teraformoval jsem planety, obyvatelé mi pak nepřišli na pomoc. Pomáhal jsem squadmatům, ani jediný se nijak neodrazil v hlavní dějové lince. Pak si ještě vybavuju quest s jakýmsi robotem, kterého jsem si mohl přinést na Tempest s příslibem upgradů lodě. Což ale taky vůbec nic neudělalo.
Celou trilogii hrát hráč nemusí, pokud chce být v andromedě spoiler-free, stačí jednička a dvojka.
@Tulareanus (21.07.2021 13:06): Nějaký menší spojení a twisty tam jsou ale ze bych si vybavoval něco fakt zásadního co by mu vyspoilovalo majoritní dění trilogie tak to si nevybavuju. 
Koneckoncu když porozhlédne po obdobném dotazu po internetu většinové se dozví podobnou odpověď jako tady.
Samo asi i jde o to kdo co považuje za zásadní spoiler, ale mě osobně fakt nepřijde ze by Andromeda moc spoilovala trilogii a musela se hrát až po ni.
Spis bych v jeho případě zauvazoval jestli nemá lepší odehrát trilogii do te výzvy jelikoz Andromeda muže být teoreticky časove delší když by ji vzal zodpovedne :)
@stepankoby1 (20.07.2021 12:01): No to práveže veľký spoiler je. :D

Akože páni, normálne ma fascinuje, že preto, že ste ME dohrali a väčšinou viackrát, tak vôbec nevnímate spoilery pre človeka, ktorý to nehral. Veď v Andromede je len tak medzi rečou povedaných niekoľko silných spoilerov na "plottwisty" pôvodnej trilógie. To, že to na človeka mohlo vyskočiť aj niekde na internete, nemení nič na tom, že sú to stále spoilery.
@Malignus (20.07.2021 11:38): Andromeda není žádný zázrak, ale jo, pokud se v tom najdeš, tak to může být v některých částech zábava, prostě takový lehký nadprůměr. Ale kvalitu původní trilogie tady opravdu nehledej... Jinak, jak píše @stepankoby1: , spoilerů je ve hře absolutní minimum a spíše je to většinou takové pomrknutí ke znalcům předchozích sérií, které Ti kolikrát bez znalosti původních dílů moc neřeknou...
@Malignus (20.07.2021 11:23): Je tam pár odkazov, ale nič drastické. To, že v trilógii hrozilo všetkým rasám vyhynutie záhadnou hrozbou vie asi aj ten kto ju nehral. Takže je možné hrať najprv Andromedu, ale neviem prečo by to niekto robil? Hlavne, keď nedávno vyšiel kvalitný remake pôvodnej trilógie.
Jak moc spoiluje Andromeda události první tří Mass Effectů? Lze hrát jako první Andromedu a až potom trilogii?
@raisen (01.01.2021 17:30): Jo, tak takhle už mi to dává smysl. Ty animace, především neustálé odlety / přílety při nasednutí do lodi, mě neskutečně iritovali. Dlouhé, nudné, zajímavé možná tak poprvé, podruhé.

Jak bych hodnotil? Na to Ti odpovím vlastním komentářem, který začnu díky Tvému dotazu psát. :) Jakmile ho publikuji, snad během zítřejšího dne, doplním i hodnocení. :)
@raisen (komentář): Moc fajn komentář. Nedávno jsem také ME:A dohrál, s o to větší chuti jsem si přečetl Tvé dojmy, když jsem se ještě k sepsání vlastního komentáře nedostal. Co mě ale zarazilo, byla zmínka o dlouhých nahrávacích časech. Mě nepřišli nějak delší, než v jiných podobných hrách.
@pajmič (01.01.2021 16:17): Vidím to stejně. Andromeda 2 je to, co jsem si (paradoxně, ano) poslední roky v ME universu přál. Něco, co napraví nevyužitý potenciál námětu jedničky a do všeho toho prozkoumávání nových světů dá i zajímavý příběh, co nepřipomíná to nejhorší z marvelovek. :D
@pajmič (01.01.2021 16:17): Andromeda mi prisla zajimavejsi jak na pruzkum tak na celkovy dojem ze jsem v nejake galaxii. Trilogie mi prisla vic komorni a ty linearni useky ruzne po planetach se tem velkym planetam v andromede nemuzou rovnat. Taky me potesilo ze Ryder neni ve skrytu duse sexualni predator a v kazde volne chvili se nesnazi nekoho sbalit nebo ojet.

@raisen (komentář): Me ale nekdy prislo ze konkretne Ryder nevi casto vubec nic, az na me sem tam pusobil/a ze na te pozici nema co delat. Jo a prislo mi to fajn :)
@stepankoby1 (01.01.2021 16:00): Taky mi tam chybělo to kouzlo původních dílů. Ona je z toho ta nedodělanost smrdět ze všech aspektů, nedopečenosti lore/světa obzvlášt. Proto vítám ten nápad Andromeda a Milky Way spolu. Snad tu Andromedu za ty minimálně 3 roky dokážou vyplnit něčim zajímavym.
@raisen (komentář): "příběh Andromedy nejspíš nebude rozvíjen dál a že tato moje zastávka v téhle galaxii bude asi jen jedna"

Je velmi pravděpodobné, že Mass Effect čtyřka propojí příběh mléčné dráhy (trilogie) a Andromedy, tudíž by byla čtyřka pokračování jak pro trilogii, tak i pro Andromedu.
ja byl z andromedy nadsenej celou dobu, tedy az do chvile kdy po 70ti hodinach hrani mi bug znemoznil hrat dal a musel jsme zacit od zacatku :) Tak jsem tomu dal pul roku a pak to odehral..a stejne sem spokojeny. Lepsi pribehovou hru o pruzkumnikovi nezname galaxie tezko hledat. Vite ja si pral aby Andromeda byla udelana podle vzoru Inquisition a ono to tak bylo, tak co bych remcal. Trilogii ME neresim, pri hrani Andromedy jsem si na ni ani nevzpomel.
Strasne me nastvalo ze pote co komunita ztropila ten cajmrsk tak Bioware co nejrychleji stahla ohanku mezi nohy a utekla od hry co nejdal...DLC bych bral..skoda. A pokracovani taky. Zkusily novou story coz za mne bylo plus. Ted budem mit dalsi ME ktery bude zase parazitovat na trilogii, jak to tak vypada. To jim u fanboy skupiny projde. Liara na scenr a vse dobre..lol
@raisen (komentář): Podobně jsem se cítil při hraní taky. Moje hodnocení začínalo na 75 %. Po pár dnech od dohrání se začalo snižovat, když jsem si uvědomil, jak strašně moc to narozdíl od původní trilogie nechci hrát znovu. A nebylo to nostalgií, hrál jsem všechny 4 díly naslepo za sebou během nějakých 2, 3 měsíců, nevěděl jsem ani, jak moc uznávané jsou. No, skončil jsem nakonec hodně nízko. :D Snad na to budeš i vzpomínat v dobrém. :)
@ZephyrCZ (08.12.2020 16:49): Člověk se chvíli orientuje, co je důležitý a co podružný. Ale když jsem se podíval na odehraný čas a procentuální postup, tak jsem nevěřil. 62h/66% dokončeno. Jako hodně jsem se kochal a jen tak blbnul, ale i tak je to bláznovství. Zítra to musím ukončit tak jako tak. Protože pak Cyberpunk.
@Korbitch (08.12.2020 16:41): Mě to chytlo právě také, ale přesně jak píšeš, ten grind je neskutečný a to je za mě právě ta katastrofa. Příběh díky tomu dost trpí. Odkazy na trilogii potěší, pravda. :)