@Avathar (22.10.2024 18:33): No Ares je taký najviac straightforward, ale paradoxne mi prišlo, že on sa moc dobre s inými nekombí (ale to je len môj pocit) a že práve rôzne iné kombinácie mi prišli oveľa viac broken. Hlavne Demeter, Dionýzus a Afrodita. Tam ten damage over time tikal častokrát tak, že bossovia umierali len tak sami od seba do pár sekúnd.
Diskuze
@Tulareanus (22.10.2024 09:00): Jo, od Atheny som bral dosť často. Ale najviac sa mi asi osvedčil Ares, resp. s jeho boonmi sa mi hralo asi najpohodlnejšie.
@Avathar (22.10.2024 08:25): No ja som mal podobné pocity na začiatku a preto som to práve písal. Že čím chladnokrvnejšie to človek hrá, tým "pomalšie" mu ten čas uteká a veľakrát už to hrá vyslovene strategicky, nejaká synergia schopností, napr. od Dia blesky a od Poseidona, že keď dáš niektoré typy útokov, tak majú knockback a od Dia ďalšiu schopnosť, že ak dá niečo nepriateľom knockback, tak do nich zas udrú blesky. To je jedno z tých jednoduchších a to sa dá dobre nakombinovať napr. s lukom a upgradom, že strieľaš viac šípov (tuším 5) do oblúku.
Alebo stackovanie debuffov medzi Demeter a Dionyzom - to mi prišlo extra silné s Exagryphom, pretože tam môžeš mať rýchlu paľbu tuším 6 výstrelov bez prebíjania a tak vieš za pár sekúnd nastackovať extrémne veľa debuffov, ktoré s boonmi dávajú aj veľmi dobrý damage, lebo každý výstrel to dá.
Ono to kombinovanie synergii a stavanie ich za pochodu je dosť stratfegické a vyžaduje experimentovanie a následne znalosti a zas nechceš kombinovať veľa bohov, lebo inak nedostaneš tie silnejšie boony, ktoré sú v ponuke vtedy, keď už máš x potrebných od toho boha. No a k pointe - čím lepší máš build, tým menej sa musíš v hre ponáhľať alebo robiť button mashing. Dokonca som hral miestami tak, kde som len lákal nepriateľov k sebe, súval a knockbackoval s damagom na diaľku. No a inkrementálnymi vylepšeniami si vlastne zmenšuješ šance náhody v tom, aby si v miestnostiach dostával to, čo chceš a potrebuješ.
Ak by si to ešte skúšal, tak odporúčam aspoň pre začiatok prioritizovať dash od Atheny - divine dash. Jeden z najsilnejších boonov v hre, ktorý nielen pri dashovaní preventuje damage, ale ho vie aj odraziť do nepriateľov. A to dashovacie okno je dosť štedré.
Alebo stackovanie debuffov medzi Demeter a Dionyzom - to mi prišlo extra silné s Exagryphom, pretože tam môžeš mať rýchlu paľbu tuším 6 výstrelov bez prebíjania a tak vieš za pár sekúnd nastackovať extrémne veľa debuffov, ktoré s boonmi dávajú aj veľmi dobrý damage, lebo každý výstrel to dá.
Ono to kombinovanie synergii a stavanie ich za pochodu je dosť stratfegické a vyžaduje experimentovanie a následne znalosti a zas nechceš kombinovať veľa bohov, lebo inak nedostaneš tie silnejšie boony, ktoré sú v ponuke vtedy, keď už máš x potrebných od toho boha. No a k pointe - čím lepší máš build, tým menej sa musíš v hre ponáhľať alebo robiť button mashing. Dokonca som hral miestami tak, kde som len lákal nepriateľov k sebe, súval a knockbackoval s damagom na diaľku. No a inkrementálnymi vylepšeniami si vlastne zmenšuješ šance náhody v tom, aby si v miestnostiach dostával to, čo chceš a potrebuješ.
Ak by si to ešte skúšal, tak odporúčam aspoň pre začiatok prioritizovať dash od Atheny - divine dash. Jeden z najsilnejších boonov v hre, ktorý nielen pri dashovaní preventuje damage, ale ho vie aj odraziť do nepriateľov. A to dashovacie okno je dosť štedré.
@Tulareanus (21.10.2024 22:35): Random dashe určite nie, sám som sa snažil hrať chladnokrvne, ale button mashing to za mňa proste je. Pretože tie súboje k tomu vylovene zvádzajú tým, že majú šialené tempo, že sa v nich deje veľa vecí naraz a musíš byť rýchly, a do toho ešte útočiť. Nič proti tomu, ale ja mám radšej skôr strategickejšie boje. Ale vlastne by som si asi zvykol aj na tento štýl, ale proste ma otravovalo, že po smrti musím vždy začínať od začiatku. To bol hlavný dôvod, prečo som to zapichol. Jasné, je to rogue-like, takže to k tomu patrí, ale ako som napísal: nie je to pre mňa.
@Avathar (komentář): Paradoxne v boji to nie je o "button mashingu", ale úspech je v tom, kedy si uvedomíš, že každý pohyb a útok musíš robiť chladnokrvne stoicky a žiadne soulsovské "panic rolly" a rýchle random dashe ti hru nevyhrajú. Aspoň nie na vyšších úrovniach. Škoda, že si sa vzdal, lebo keď človek dostane do krvi systém a začne hrať chladnorkvne racionálne a nie zbytočne hekticky, začne hrať odsýpať a jednotlivé runy sú potom tak na pol hodinu. Myslím také, kde to prejdeš celé.
@BUMTARATA (27.04.2024 13:54): Same, same, je to stále tak ďaleko a tak blízko.
Technical Test
Kasavin a Rao tři hodiny streamovali první biom z dvojky.
Bude to strašný peklo další rok ignorovat EA. Už to chci hrááát!
Kasavin a Rao tři hodiny streamovali první biom z dvojky.
Bude to strašný peklo další rok ignorovat EA. Už to chci hrááát!
Cca po 80 hodinách hraní se mi poprvé hra kousla natolik, že vyžadovala restart počítače natvrdo, celý run se vymazal. Možná kombinace vizuálně náročnějších boonů a Thana, co já vím.
Každopádně, místo aby mě hraní Hadese postupně omrzelo, baví mě snad čím dál víc (se všemi komentáři a příspěvky zmiňujícími "závislost" plně souhlasím). Za mě je tohle fakt herní klenot, jehož dobré jméno budu rozšiřovat i posmrtně ;)
Každopádně, místo aby mě hraní Hadese postupně omrzelo, baví mě snad čím dál víc (se všemi komentáři a příspěvky zmiňujícími "závislost" plně souhlasím). Za mě je tohle fakt herní klenot, jehož dobré jméno budu rozšiřovat i posmrtně ;)
@BUMTARATA (15.09.2023 13:56): No uvidíme, na jednej strane škoda, že si ešte počkáme, na druhej zas nech to radšej vyladia a vymyslia čo naj.
@BUMTARATA (08.08.2023 13:43): Kdo se v tom má vyznat, zadáš do googlu AngeL1C a vyskočí ti všude týpek s čepicí a on jen reaguje na ten run... Tím to se dámě omlouvám, do té doby než zjistí, že nebinární :)
@Strady (08.08.2023 12:32): Neříkám, že snižuje. Jinak je to ona.
@BUMTARATA (08.08.2023 10:54): Ale to nesnižuje, to že on to dal. Spíš bych řekl, že je to ještě větší majstrštyk, když se mu to povedlo. A jak píší v článku " jaká je šance (díky správné kombinaci předmětů, generování levelů a podobně) level 64 zvládnout. Ta činí 0,0147 % neboli jeden z 6 802 pokusů" Takže jednou ze cca 7000 pokusů máš jeden pokus abys to dal.
Heat 64 byl pokořen už předtím, tohle je ale poprvý, co to někdo udělal unmodded, unseeded. Bylo to považovaný za „nemožný“ ne proto, že by na to nikdo neměl potřebnej skill (maj ho asi tak dva lidi, haha), ale protože je to totální loterie, komunita má totiž momentálně za to, že se to dá udělat jediným způsobem, takže musíš mít mrtě štěstí, aby ti to všechno v unseeded runu padlo. A když padne, tak se z toho neposrat.
@Strady (08.08.2023 10:07): Daaamn, ještě s tím časem to muselo být frustrující jak prase. Zkoušel jsem to takhle na full asi jen dvakrát, nikdy jsem se nedostal daleko. :D
Heat 64!! zdolán!
Jen si myslím, že AngeL1C není Youtuberka :D
Jen si myslím, že AngeL1C není Youtuberka :D
@MCZ (07.08.2023 21:26): Crystal Beam je podceňovaný neprávom, keď ich vieš dávať aspoň 3 naraz a posilníš im dmg, pridáš nejaký chill efekt, tak je to dosť v pohode. Môj najkratší run bol s Exagryphom za nejakých 24 minút a presne to bolo nakombinované s boonmi práve od Demeter. Celkovo mi prídu jej boony najlepšie u zbraní, kde vieš útočiť extrémne rýchlo (exagryph, fists), pretože sa potom veľmi rýchlo stackuje chill a rôzne iné efekty.
Nedávno jsem si dal po čase pár runů a podařilo se mi trhnout rekord v rychlosti runu na nějakých 27-28 minut (heat teda docela málo, tak 5). S lukem s Aspect of Rama jsem postavil svůj build okolo toho zatracovaného Crystal Beam a získal spoustu bonusů (chill atd.). Výsledkem byly asi nejsnažší a nejkratší bossfighty. Tisiphone šla pod minutu, Hydra tak za dvě tři a hlavně Minotaurus s Theseem si ani neškrtli.
@kiwizak (16.02.2023 01:00): 132 hodin, total clears 85, nejvyšší heat 16, všechny achievementy. První úspěšný clear se mi podařil po 27 runech, což bylo určitě nějakých 25+ hodin.
Mimochodem, nejtěžší achievement za mě nebyla ta hra s 16 heatem, ale Thorn of Thanatos (30% dmg bonus z Pierced Butterfly), procházet to bez zranění není zrovna moje specialita (na rozdíl od pohybu výhradně dashem a rychlého vyskakování z lávy...).
Mimochodem, nejtěžší achievement za mě nebyla ta hra s 16 heatem, ale Thorn of Thanatos (30% dmg bonus z Pierced Butterfly), procházet to bez zranění není zrovna moje specialita (na rozdíl od pohybu výhradně dashem a rychlého vyskakování z lávy...).
@kiwizak (16.02.2023 01:00): Mám v tom 87 hodín, 18 escapov s maximálnym heatom 7 zatiaľ. Prvýkrát som zdrhol na luk - Aspect of Chiron, ale koľko hodín mi trvalo, kým so tm prvý raz vyčistil si už fakt nepamätám, Určite aspoň 20.
Čo mi inak najviac pomohlo v escapoch (a po prvom to už celkom šlo) bolo okrem naučenia sa bossov a zlepšenia "reflexov" to, že som sa naozaj focusol mať naraz len dvoch, max troch bohov (Herma nerátam, ten je vždy len support a jeho greatest reflex, ktorý umožní dať viac dashov po sebe mi príde ako jeden z naj boonov v hre) a používanie častokrát podľa mňa najviac OP boonu a to Athenin divine dash, ktorý robí Zagrea počas dashovania nezraniteľným.
Čo mi inak najviac pomohlo v escapoch (a po prvom to už celkom šlo) bolo okrem naučenia sa bossov a zlepšenia "reflexov" to, že som sa naozaj focusol mať naraz len dvoch, max troch bohov (Herma nerátam, ten je vždy len support a jeho greatest reflex, ktorý umožní dať viac dashov po sebe mi príde ako jeden z naj boonov v hre) a používanie častokrát podľa mňa najviac OP boonu a to Athenin divine dash, ktorý robí Zagrea počas dashovania nezraniteľným.
@kiwizak (16.02.2023 01:00): Taky jsem to dnes dal poprvé. Mám těch hodin míň, ale taky mě úplně málo, hrál jsem to dost odpočinkově, jeden dva runy v pauzách při práci.
Vyšla mi teď dobrá kombinace Aspect of Chiron + 4 šípy + chill na special, a nesmrtelnost na call, a s tím byl Hades hodně v pohodě.
Vyšla mi teď dobrá kombinace Aspect of Chiron + 4 šípy + chill na special, a nesmrtelnost na call, a s tím byl Hades hodně v pohodě.
Tak dnes mám první útěk na triku. Po nějakých 31 hodinách. Objektivně bych řekla, že se učím spíš pomalu,... :D Ale postupně vychytávám další zajímavý kombinace.. A pořád mě to nepřestává bavit.
Kolik v tom máte nahráto, vy ostatní? Víte po kolika hodinách jste poprvé zdrhli vy? Jen tak pro představu :D
Kolik v tom máte nahráto, vy ostatní? Víte po kolika hodinách jste poprvé zdrhli vy? Jen tak pro představu :D
[neexistující příspěvek]: Tvojí největší silou jsou mirror a keepsakes (dej každýmu, koho potkáš nektar), nepodceňuj je, doporučuju je prostudovat. Na začátku pro tebe asi bude nejužitečnější Death Defiance, když nic jinýho, budeš mít víc času na učení. V runu si naber pár hearts a hlavně nepřeskakuj hammers. Uvidíš, bude se ti hrát líp. Ale hlavně experimentuj, experimentuj, experimentuj, objevíš spoustu netušených synergií, který ti vyrazej dech.
A jak píše Tul, když se budeš soustředit na menší počet bohů, dostaneš se k zajímavějším boons, spousta z nich má prerekvizity, který najdeš v Codexu.
Já teď dokončil svůj 101. run – klasická Varatha, ale Stygian Soul v kombinaci s Fully Loaded a Exit Wounds od Artemis, ke kterým jsem se dostal přes Pressure Points a Support Fire, udělaly z každýho, kdo se mi připletl do cesty, fašírku, Exploading Launcher taky nebyl k zahození.
A jak píše Tul, když se budeš soustředit na menší počet bohů, dostaneš se k zajímavějším boons, spousta z nich má prerekvizity, který najdeš v Codexu.
Já teď dokončil svůj 101. run – klasická Varatha, ale Stygian Soul v kombinaci s Fully Loaded a Exit Wounds od Artemis, ke kterým jsem se dostal přes Pressure Points a Support Fire, udělaly z každýho, kdo se mi připletl do cesty, fašírku, Exploading Launcher taky nebyl k zahození.
[neexistující příspěvek]: Každému bohovi sa oplatí čo najskôr dať 1 nectar, aby si mal od nich trinket, ten si vieš potom dať na začiatku hry a potom s upgradom meniť v každom akte. Ten ti slúži na to, aby sa ti spawnol správny boh, ale dá sa aj bez toho fungovať. Pointa je v tom, že ak od nejakého boha vezmeš boon a potom ešte ďalší, tak ti hra sama bude ponúkať viac boonov od bohov, ktorých boony na sebe už máš (hermes je výnimka, ten je úplne neutrálny v tomto). Keď máš build z čo najmenej bohov, tak je to oveľa silnejšie, veľa efektov sa stackuje (jeden boh) alebo kombí (medzi dvoma bohmi).
@martinrehakcz (28.12.2022 17:39):
[neexistující příspěvek]: Otázkou je, v čom konkrétne sa vám nedarí. Minimálne nováčikom by som odporúčal hrať na Athenu, hlavne na jej dash, ktorý je asi najsilnejší skill v hre, vždy pri dashovaní deflectnete nepriateľské útoky preč. Medzi top skilly patrí aj Hermov greatest reflex, ktorý umožňuje podľa rarity dávať väčší počet dashov po sebe bez prestávky. Hermes je inak špecifický aj tým, že ako jediný boh dáva čisto pasívne ability, ktoré sa dajú nakombinovať s hocičím popritom, ako si hráč štandardne buduje build okolo dvoch, max troch bohov. To je inak tiež podstatná rada, odporúčam sa zamerať na to, aby ste vždy zbierali boony len od dvoch, max troch bohov, ale tretí boh by mal byť len taký vedľajší. Napr. dnešný run, ktorý som si dal po napísaní komentára so štítom v základnom aspekte som mal build postavený okolo oslabovania cez Afroditu s kritickými zásahmi cez Demeter s tým, že som mal divine dash od Atheny na deflectovanie pri dashovaní a nejaké jej pasívne ability na zníženie damagu.
[neexistující příspěvek]: Otázkou je, v čom konkrétne sa vám nedarí. Minimálne nováčikom by som odporúčal hrať na Athenu, hlavne na jej dash, ktorý je asi najsilnejší skill v hre, vždy pri dashovaní deflectnete nepriateľské útoky preč. Medzi top skilly patrí aj Hermov greatest reflex, ktorý umožňuje podľa rarity dávať väčší počet dashov po sebe bez prestávky. Hermes je inak špecifický aj tým, že ako jediný boh dáva čisto pasívne ability, ktoré sa dajú nakombinovať s hocičím popritom, ako si hráč štandardne buduje build okolo dvoch, max troch bohov. To je inak tiež podstatná rada, odporúčam sa zamerať na to, aby ste vždy zbierali boony len od dvoch, max troch bohov, ale tretí boh by mal byť len taký vedľajší. Napr. dnešný run, ktorý som si dal po napísaní komentára so štítom v základnom aspekte som mal build postavený okolo oslabovania cez Afroditu s kritickými zásahmi cez Demeter s tým, že som mal divine dash od Atheny na deflectovanie pri dashovaní a nejaké jej pasívne ability na zníženie damagu.
[neexistující příspěvek]: mě ta hra hrozně baví, ale jsem v ní tak špatnej Asi nezbyde, než taky vyzkoušet ten God mód.
@Vurhor (09.12.2022 09:59): Tak to jsme dva :)
@Vurhor (09.12.2022 09:59): Souhlas, ale koupit to můžu :)
@BUMTARATA (09.12.2022 02:38): Damn, takto hyped som dávno nebol. :D
@BINGMAN (09.12.2022 09:15): To já si asi zase počkám na full release, ale setsakramentsky se těším. <3
@BUMTARATA (09.12.2022 02:38): Tak tohle koupím day one v Early Accessu. Ale vlastně mě trochu mrzí, že nedělají něco nového. A to jen a především proto, že bych rád slyšel od Darrena Korba soundtrack zase úplně v jiném stylu :D
@Vurhor (12.04.2022 20:37), @Tulareanus (12.04.2022 22:42): Ten cast se právě hodí proti nepřátelům, kteří jsou nablízku, s lukem se to dobře doplňovalo.
@Tulareanus (12.04.2022 22:42): A samozřejmě je to Theseus, nejspíš jsem měl divnou potřebu se pochlubit tím, že znám Minotaurovo jméno.
@Tulareanus (12.04.2022 22:42): A samozřejmě je to Theseus, nejspíš jsem měl divnou potřebu se pochlubit tím, že znám Minotaurovo jméno.
@Vurhor (12.04.2022 20:37): ten afroditin cast mi príde celkovo kvôli rangu dosť nešťastný.
@MCZ (12.04.2022 17:49): Je sranda, aké je to individuálne. Súboj s Theseom a Asteriom (Astorius je ten minotaur) mi reálne nepríde vôbec nejaký ťažký, lebo je silno predvídateľný. Všetky moje problémy sú buď posledný boss Hades, hlavne preto, aký má long range s útokmi, ak Zagreus nemá deflection boony od Atheny a prípadne niekedy finálna miestnosť temple of styx kvôli poisonu, ale práve little vermin mi vždy prišli ako easy oneshoty a problém boli skôr satyrovia.
Inak dobre naboosteny Ares' Call vie dávať bossom brutálny damage alebo ak hráš zošle niekoľko Arovych castov po sebe alebo paralelne.
@MCZ (12.04.2022 17:49): Je sranda, aké je to individuálne. Súboj s Theseom a Asteriom (Astorius je ten minotaur) mi reálne nepríde vôbec nejaký ťažký, lebo je silno predvídateľný. Všetky moje problémy sú buď posledný boss Hades, hlavne preto, aký má long range s útokmi, ak Zagreus nemá deflection boony od Atheny a prípadne niekedy finálna miestnosť temple of styx kvôli poisonu, ale práve little vermin mi vždy prišli ako easy oneshoty a problém boli skôr satyrovia.
Inak dobre naboosteny Ares' Call vie dávať bossom brutálny damage alebo ak hráš zošle niekoľko Arovych castov po sebe alebo paralelne.
@MCZ (12.04.2022 17:49): Nice. Tam je ale trochu na prd ten Afroditin short-range cast, ne? Obzvlášť, když jsi to jel s lukem.
To mi připomíná, že jsem měl nedávno velice zábavný run.
Ten Curse of Longing je v kombinaci s boony, které prodlužujou trvání Weak nebo zvětšují Doom damage, opravdu brutální - asi jeden z nejlehčích soubojů, co jsem měl s Asterionem a Minotaurem. A především ten otravný Little Vermin si ani neškrtl. Používal jsem samozřejmě luk.
Ten Curse of Longing je v kombinaci s boony, které prodlužujou trvání Weak nebo zvětšují Doom damage, opravdu brutální - asi jeden z nejlehčích soubojů, co jsem měl s Asterionem a Minotaurem. A především ten otravný Little Vermin si ani neškrtl. Používal jsem samozřejmě luk.
@Tulareanus (12.04.2022 01:00): Díky, v tohle jsem byl holt rád completionist, musel jsem i naplnit všechna proroctví a koupit veškeré krámy pro ozdobu domu. Byť teda schrastit 5000 gemstonů pro Deathly theme se mi už nechce. :)
Btw, přijde mi super, že i po dohrání hlavní dějové linky a po více než 120ti runech má ta hra stále co nabídnout v rámci dialogů a mini-dějových linek: Vyhazov Dusy, po Nyx nadržený Ares, atd. Love it.
Btw, přijde mi super, že i po dohrání hlavní dějové linky a po více než 120ti runech má ta hra stále co nabídnout v rámci dialogů a mini-dějových linek: Vyhazov Dusy, po Nyx nadržený Ares, atd. Love it.
@Vurhor (11.04.2022 23:00): Nice GG, to by sa mi asi nechcelo, ale 100 hodín mi príde ešte veľmi dobrý čas.
Damn, that felt good.
Friends Forever byl docela voser, ale jinak to zas tak velká práce nebyla. :)
Friends Forever byl docela voser, ale jinak to zas tak velká práce nebyla. :)
@MCZ (24.03.2022 17:51): Hej, to som si všimol, že si písal, tak v podstate potvrdzujem.
Inak ten blok som vlastne ani nepoužíval, keďže som skôr deflectoval dashom a aj môj útok mal deflect, ale teda Aegis ma veľmi nielen pre pomalosť ale aj štýl útokov až na special nebavil. Najviac ma baví jednoznačne Coronacht a potom Varatha.
Inak som si práve vygooglil, že na duo boons treba mať vlastne špecifickú kombináciu normálnych boons, aby boli ponúknuté, tak preto som mal zatiaľ duo boon len dvakrát. :D
Inak ten blok som vlastne ani nepoužíval, keďže som skôr deflectoval dashom a aj môj útok mal deflect, ale teda Aegis ma veľmi nielen pre pomalosť ale aj štýl útokov až na special nebavil. Najviac ma baví jednoznačne Coronacht a potom Varatha.
Inak som si práve vygooglil, že na duo boons treba mať vlastne špecifickú kombináciu normálnych boons, aby boli ponúknuté, tak preto som mal zatiaľ duo boon len dvakrát. :D
@Tulareanus (24.03.2022 13:26): "akurát mi prišlo, že boje sú síce o čosi bezpečnejšie, ale aj celkovo pomalšie."
To jsem tu taky před pár týdny psal, že je to více vyčerpávající. :-) Což vzhledem k jisté fyzické náročnosti této hry není úplně výhoda. Zagreus je na tom se štítem sice trochu lépe, ale odnáší to za něj hráč.
Imo nejlepší způsob, jak tohle zvrátit, je mít nějaký silný cast, třeba duo Hunting Blades (Artemis & Ares) nebo Crystal Clarity (Artemis & Demeter).
To jsem tu taky před pár týdny psal, že je to více vyčerpávající. :-) Což vzhledem k jisté fyzické náročnosti této hry není úplně výhoda. Zagreus je na tom se štítem sice trochu lépe, ale odnáší to za něj hráč.
Imo nejlepší způsob, jak tohle zvrátit, je mít nějaký silný cast, třeba duo Hunting Blades (Artemis & Ares) nebo Crystal Clarity (Artemis & Demeter).
K debatě, co se tu vede:
Můj první escape byl taky s Aegisem, můžeš rushovat skrz a následně blokovat všechny útoky, přišlo mi to tehdy bezkonkurenční, doteď na něj nedám dopustit.
Stubborn Roots jsou v začátcích doslova lifesaver, to mohu potvrdit.
Jinak jsem hrál na K+M a nejraději jsem měl Coronacht, Aegis a Varathu (samozřejmě záleží i na konkrétních aspektech) a ačkoliv to může znít nepatřičně, snažil jsem se hrát „pomalu“, „rozvážně“, „takticky“, jak to jen zběsilé tempo hry umožňovalo. Vlastně jsem se s těmito zbraněmi cítil bezpečněji než s Exagryphem, Stygiem nebo Malphonama.
Nahrál jsem 100+ hodin a žádné zranění ani bolesti jsem si nepřivodil.
Můj první escape byl taky s Aegisem, můžeš rushovat skrz a následně blokovat všechny útoky, přišlo mi to tehdy bezkonkurenční, doteď na něj nedám dopustit.
Stubborn Roots jsou v začátcích doslova lifesaver, to mohu potvrdit.
Jinak jsem hrál na K+M a nejraději jsem měl Coronacht, Aegis a Varathu (samozřejmě záleží i na konkrétních aspektech) a ačkoliv to může znít nepatřičně, snažil jsem se hrát „pomalu“, „rozvážně“, „takticky“, jak to jen zběsilé tempo hry umožňovalo. Vlastně jsem se s těmito zbraněmi cítil bezpečněji než s Exagryphem, Stygiem nebo Malphonama.
Nahrál jsem 100+ hodin a žádné zranění ani bolesti jsem si nepřivodil.
Tak som si to vyskúšal včera s tým štítom (skúšal som ho predtým len na skoro úplnom začiatku môjho hrania) a s deflecting dash a greatest reflexes (3x dash navyše) a nejakým tým heatom a podarilo sa mi skoliť Hada pomerne v pohode, akurát mi pod polovicou života v 2. fáze minul jednu death defiance. Sám som bol prekvapený, že ten štít pomerne dobre fungoval, akurát mi prišlo, že boje sú síce o čosi bezpečnejšie, ale aj celkovo pomalšie. Mimochodom v poslednom súboji som vlastne tuším ani raz nepoužil attack, ale dával to hlavne cez vyboostený vrhací special, cast a dash.
@Tulareanus (23.03.2022 09:44): Ano, moje levé tlačítko nové myši po Hadesu funguje blbě. Takže asi tak :-)
Neviem, či som tak vytrénovaný alebo mám len mŕtve nervové zakončenia, ale na gamepade po 50+ hodinách som s rukami problém nemal. Ale viem si predstaviť, že pri k + m, by som sa bál aj o svoju myš (a to mám novú, mesiac starú), nielen o svoje ruky. :)
@Steve (22.03.2022 14:44): Jak tady již padlo, tak tahle hra je pro některé hráče velice náročná na ruku. Osobně si třeba nepamatuju, že by mě někdy bolela ruka tak, jako z téhle hry (K+M).
@Starletka (22.03.2022 15:03): V tom případě to hraješ správně. :)
Jinak Athena má zcela bezkonkurečně nejlepší boony. S Divine Dash se šance na úspěšný run automaticky zvedají o 25% :D
Jinak Athena má zcela bezkonkurečně nejlepší boony. S Divine Dash se šance na úspěšný run automaticky zvedají o 25% :D
@Steve (22.03.2022 14:44): No nevím. Tento "Diablo" typ her normálně nehraju, takže mi to přijde jako celkem záhul :) Dost mě z toho bolí obě zápěstí.
@Starletka (22.03.2022 11:07): Ten si dělám právě spíš gamepadem, kterej vždy svírám strašně křečovitě. Hades je ale na K+M podle mě docela milosrdý, akorát hodně klikáš a bušíš do mezerníku. To je podle mě vlastně úplně normální jako každá akční hra
@Steve (22.03.2022 10:58): a brzo karpální tunel
@Tulareanus (22.03.2022 10:42): Já ti to potvrdím, taky K+M a melee spíš :D
@Starletka (22.03.2022 10:09): Dík za info. Inak si mi prispela do mojej teórie, že z ľudí čo poznám, tak práve u tých, ktorí hrajú na k + m sa viac osvedčili melee zbrane a naopak ranged na gamepade. Ale zatiaľ je to malá vzorka na to, aby niečo dokazovala. :D
@Tulareanus (22.03.2022 09:50): Stubborn Roots 100%. Divine Dash od Atheny + Crystal Beam od Demeter taky určitě dost pomohli + jsem měla ještě i Athena's Aid. Silné schopnosti.
Nemám gamepad. Klávesnice a myš.
Nemám gamepad. Klávesnice a myš.
@Starletka (22.03.2022 07:37): Veľmi pekné, ja som štít skúšal len raz. Ten Stubborn roots vyzerá super, to som zatiaľ nemal. Čo bol za teba taký boon alebo dva, ktoré sa ti v tom fighte najviac osvedčili? Btw: hráš na gamepade alebo k + m?
@Tulareanus (21.03.2022 21:12): Screenshot
Já právě naopak ty střelné zbraně bytostně nenávidím. Každému sedne něco jiného.
Já právě naopak ty střelné zbraně bytostně nenávidím. Každému sedne něco jiného.
@Starletka (21.03.2022 20:54): nice a aký si mala build? ktorá zbraň/aspekt a hlavne aké boons?
Ja mám problém ho zlikvidovať melee zbraňou, zatiaľ som ho dal len lukom a exagryphom. :/
Ja mám problém ho zlikvidovať melee zbraňou, zatiaľ som ho dal len lukom a exagryphom. :/
20. útěk, mé teprve druhé setkání s posledním bossem, nástup do arény se všemi vyčerpanými Death Defiance (čili příprava na rychlý sešup zpátky domů) a já jsem ho normálně porazila :DD
Stejně musím kroutit hlavou nad tím, že na Steamu je achievement za zdolání Thesea a Asteria na Extreme Measures, nicméně v případě Háda, který je na EM poměrně těžký, už tomu tak není.
To samé ta třetí Skellyho socha za projetí runu s 32 body v Pact of Punishment. Ne úplně snadný úkol, ale hráč za to nic nedostane. Za zdolání předešlých dvou soch tam však achievementy jsou.
(Ano, musel jsem to znovu rozehrát, stýskalo se mi :D )
To samé ta třetí Skellyho socha za projetí runu s 32 body v Pact of Punishment. Ne úplně snadný úkol, ale hráč za to nic nedostane. Za zdolání předešlých dvou soch tam však achievementy jsou.
(Ano, musel jsem to znovu rozehrát, stýskalo se mi :D )
@Tulareanus (17.02.2022 11:46): Klidně se přesuň k dotyčným hrám. Já si to najdu.
Btw z Warcraftu 3 jsem dohrál jednu celou a větší část druhé kampaně (tuším skončil jsem nějak v předposlední misi). Což mě saturovalo a byl jsem schopen sepsat komentář. Animaci jsem nehodnotil z hlediska kvality jejího provedení (což předpokládám myslíš tím poukazem na rok). Hodnotil jsem ji z hlediska logiky jejího obsahu, neb byla opravdu na palici. Imho si i obsah tohohle komentu v pohodě (v DVTV) obhájím. Hodnotit příběh a provedení mi přijde u příběhové RTS relevantní.
Btw z Warcraftu 3 jsem dohrál jednu celou a větší část druhé kampaně (tuším skončil jsem nějak v předposlední misi). Což mě saturovalo a byl jsem schopen sepsat komentář. Animaci jsem nehodnotil z hlediska kvality jejího provedení (což předpokládám myslíš tím poukazem na rok). Hodnotil jsem ji z hlediska logiky jejího obsahu, neb byla opravdu na palici. Imho si i obsah tohohle komentu v pohodě (v DVTV) obhájím. Hodnotit příběh a provedení mi přijde u příběhové RTS relevantní.
@Jab (17.02.2022 10:56): Pri Hadesovi to fakt riešiť nechcem. :)
Skyrim je na dlhšie a fakt to sem nepatrí, ale ten Warcraft 3 sa za nič iné než hejt nedá považovať. O to viac, že si to poriadne ani nehral a ani nehodnotíš vlastne gameplay/strategickú časť, ale na druhej strane hnidopišsky rozoberáš cinematic hry z roku 2002. :)
Skyrim je na dlhšie a fakt to sem nepatrí, ale ten Warcraft 3 sa za nič iné než hejt nedá považovať. O to viac, že si to poriadne ani nehral a ani nehodnotíš vlastne gameplay/strategickú časť, ale na druhej strane hnidopišsky rozoberáš cinematic hry z roku 2002. :)
@Tulareanus (17.02.2022 10:42): Skyrim koment je haterský? Či i ten k Warcraftu 3? Beru, že je to tvůj názor. Není ale spíše možné, že tu hraje roli tvé vlastní subjektivní zaujetí?
Naopak bych řekl, že ten Skyrim koment patří k tomu nejlepšímu, co jsem tu napsal. Hru jsem dohrál, dělal si poznámky, komentář jsem si napsal nejprve ve wordu. A veškerá má kritika je imho relevantní. Budu ale rád, když mi osvětlíš svůj odlišný názor. "Hejt" mám opravdu v dotyčném komentu problém vidět.
Naopak bych řekl, že ten Skyrim koment patří k tomu nejlepšímu, co jsem tu napsal. Hru jsem dohrál, dělal si poznámky, komentář jsem si napsal nejprve ve wordu. A veškerá má kritika je imho relevantní. Budu ale rád, když mi osvětlíš svůj odlišný názor. "Hejt" mám opravdu v dotyčném komentu problém vidět.
Na gamepade hrávam asi pomerne dosť, prsty ma nezvyknú bolieť a pri Hadesovi som si len potreboval uvoľniť prsty na sekundu, dve, skôr vtedy, keď som freneticky dashoval v kuse (hlavne 3. bossfight). Inak som sa ešte nedostal cez štvrté prostredie k bossovi. Ale stále ma to baví.
@Jab (16.02.2022 21:55): Uvidíme, ja nedávam plus podľa toho, či je komentár pozitívny alebo negatívny alebo či sa v pozitivite/negativite zhoduje s mojim názorom, ale či mi prídu argumenty relevantné a či je opis zážitku pochopiteľný a prínosný.
@Jab (17.02.2022 07:53): To už záleží komentár od komentu, lebo napr. ten tvoj koment k Warcraft 3 je imho kravina, aj do Skyrimu si kopal dosť hejterským spôsobom, lebo sa ti chcelo, nie lebo to bolo relevantné. :)Kritický komentár k Dune 2 som ti ale pokiaľ si pamätám, opluskoval. K Hades som ešte nečítal.
@Jab (16.02.2022 21:55): Uvidíme, ja nedávam plus podľa toho, či je komentár pozitívny alebo negatívny alebo či sa v pozitivite/negativite zhoduje s mojim názorom, ale či mi prídu argumenty relevantné a či je opis zážitku pochopiteľný a prínosný.
@Jab (17.02.2022 07:53): To už záleží komentár od komentu, lebo napr. ten tvoj koment k Warcraft 3 je imho kravina, aj do Skyrimu si kopal dosť hejterským spôsobom, lebo sa ti chcelo, nie lebo to bolo relevantné. :)Kritický komentár k Dune 2 som ti ale pokiaľ si pamätám, opluskoval. K Hades som ešte nečítal.
Mě popravdě taky docela překvapilo, že jsem nedostal ani jeden mínus za komentář a hodnocení k Far Cry.
@Steve (17.02.2022 07:45): DH už se v tomhle určitě "kultivovala". Ale nebylo to vždy zvykem. Sbíral jsem tak hodně mínusek k Deus Ex, prvnímu Witcheru, Gothicu, Warcraftu 3... Jiní to určitě mají obdobně. První roky jsme si tu trochu budovali poznání, že fajn může být i komentář s odlišným názorem od našeho. ;)
@Jab (16.02.2022 21:55): že hra není úplně tvůj šálek horkého nápoje fakt není důvod k mínuskům...
@Jab (17.02.2022 07:37): Díky :-) Mě včera braly křeče z myši do pravé ruky tak, že jsem si musel dát horkou sprchu. Teď se těším, jak si odpočinu při dohrávání Secret of Monkey Island :-D
@Artran (17.02.2022 02:32): Congrats. ;)
Mě právě z gamepadu bolel levý palec, jak jsem neustále "zaměřoval".
Mě právě z gamepadu bolel levý palec, jak jsem neustále "zaměřoval".
@Jab (16.02.2022 21:55): Já dávám plusové hodnocení kritickým komentářům celkem běžně. Pokud se jedná o nějaké konzistentní výtky, které nejdou vysloveně proti smyslu hry, tak jsou takovéhle komentáře často přínosnější, než ty pozitivní. A jinak na ruku je tahle hra opravdu extrémně náročná, pokud člověk asi nemá gamepad. Popravdě se už těším, až to dohraju (k titulkům).
EDIT: Hotovo: 67h (první úspěšný run 26h). Při posledním runu jsem s exagryphem a Afroditou na special dával někdy damage i 2000+ (nejen kvůli tomu, všechno se to nějak skvěle sešlo - škoda, že zrovna v tom desátém runu se s Hadesem nebojuje :-( ).
EDIT: Hotovo: 67h (první úspěšný run 26h). Při posledním runu jsem s exagryphem a Afroditou na special dával někdy damage i 2000+ (nejen kvůli tomu, všechno se to nějak skvěle sešlo - škoda, že zrovna v tom desátém runu se s Hadesem nebojuje :-( ).
@Jab (16.02.2022 21:55): No... ode mě máš to plusko s menším hádesovským pocitem tohodle memečka :)
Díky za tu dvacku! ;) U takhle dobře hodnocené hry jsou ta pluska ke kritičtějšímu komentu skoro až milým překvapením. ;)
Uf. Sedmý úspěšný run. Btw, exagryph je naprosto super, pokud se člověk vybodne na hlavní útok a jede jenom ten speciální. Resp. hlavní je skvělý dobrý podpůrný útok s Diovým chain-lightning a Daidalovým vylepšením seeking fire. Jako "hlavní" útok ale vždy buď triple bomb, hazard bomb (asi z téhle trojice nejlepší) nebo cluster bomb (ty se člověk musí naučit u bossfightů střílet nad sebe). S aspect of Lucifer se kombinace s triple bomb a Diovým lightning damage dostává pak na úplně jiný level.
@Tulareanus (16.02.2022 12:30): No ale... Budeš pluskovat i mírně kritické komentáře, viď? :)
Cez víkend som oficiálne vstúpil do klubu Hades závislákov. Už je to nejaký ten čas, čo sa mi stalo, že som hral nejakú hru štýlom "ešte jeden pokus a vypínam" a nakoniec som hral o niekoľko hodín dlhšie. :)
@Jab (31.01.2022 12:41): Vzhledem k tomu, že jsi ještě nedojel ani jeden run, ti snad nebude vadit, když ti prozradím, že ke každé zbrani si pak ještě můžeš odemknout a vylepšit další aspekty - jejich různé verze, která každá funguje trochu jinak. A Aspect of Chiron je rozhodně zábava.
@Steve (31.01.2022 15:46): Štít vynikne zejména v bossfightech, ale přišlo mi, že co se regulérních soubojů týče, až tak silný není - resp. obecně boje s ním trvají mnohem déle a jsou takové vyčerpávající. Mně se jinak poprvé podařilo hru dohrát tuším s railgunem a to mě nijak nebaví. Další 3 kontaktní zbraně už jsem pak dal spíše z povinnosti.
@Steve (31.01.2022 15:46): Štít vynikne zejména v bossfightech, ale přišlo mi, že co se regulérních soubojů týče, až tak silný není - resp. obecně boje s ním trvají mnohem déle a jsou takové vyčerpávající. Mně se jinak poprvé podařilo hru dohrát tuším s railgunem a to mě nijak nebaví. Další 3 kontaktní zbraně už jsem pak dal spíše z povinnosti.
@MCZ (31.01.2022 00:39): Nejlepší je vyhrotit poseidon + zeus combo a všechny umlátit jen pomocí dashů :D Jinak štít mi přišel jednoznačně nejsnažší, zato luk jsem si vůbec nedával a strašně mě nebavilo ho furt natahovat.
@MCZ (31.01.2022 00:39): Zbraně na dálku jsou určitě bezpečnější vzhledem k tomu, jak hra funguje ("teleporty"). Nicméně asi by mě to bavilo přece jen méně.
@Jab (30.01.2022 21:19): Luk nebo štít jsou nejlepší zbraně. Meč je meh.
@MCZ (30.01.2022 18:20): Já už asi vím, jak na Thesea. Asterius je easy. Ale Theseus mě pak v té své druhé fázi vždy vyhnal zpoza sloupu těmi Area of Effect útoky. Nicméně dá se uklohnit i tak. Sloupy stále fungují, jen před tím AoE je třeba stále dashovat a počkat si na svůj útok zpoza sloupu. Fungoval by asi lépe ten štít, ale ten je meh. Někdy to možná s mečem zase zkusím.
@Jab (30.01.2022 08:22): Jen teda z vlastních zážitků - mě naopak od nějakého bodu začaly jednotlivé runy bavit stále více, protože to není ani tak o tom náhodně získat "nejlepší" boon, ale třeba nějakou hodně nečekanou kombinaci vícero, která bude opravdu zkázonosná. A pak tu jsou ještě ty "duo" boons (kombinace dvou božstev), což je úplně další level. Třeba ten bossfight Elysia je asi druhý nejtěžší ve hře, ale s několika rozdílnými buildy se mi stalo, že to byla v podstatě brnkačka (na poměry hry teda).
Ale jinak souhlasím, že je to na ruce docela náročná hra.
Ale jinak souhlasím, že je to na ruce docela náročná hra.