Pevnost jde podle mě vymlátit v klidu a rychle, akorát nesmíte jako já napoprvé průzkumničit s jednou postavou a další mít opodál, a naagrovat tak všechny najednou. :D To jsem si myslel, že si Larian dělá srandu a já s tím seknu. Pokud je ale vaše skupina pohromadě, stačí semlít nepřátele v sále a další slabí naběhnou akorát tak ve chvíli, kdy už otíráte krev ze zbraní. Nakonec to byl spolu s pavoučky, se kterými jsem udělal také krátký proces, zatím nejlepší fight, co jsem měl. Btw je fajné, že ten souboják počítá s elementem překvapení, takto jsem zasypal nic netušící gnoly šípy a dvě kola jen podělaní pomrkávali, co se děje.
Ohledně main theme - nepřijde mi nic moc, na mě docela generické a ten hlavní motiv vyloženě nudný. Taky bych řekl, že je to zbytečně orchestrálně svalnaté na to, o jak banální téma a melodii pod těmi kompozičními serepetičkami jde. Proti SoA i ToB za mě naleštěná bída. Klíďo bych si jako hlavní znělku BG3 dovedl představit tu ze
Storm of Zehir, za mě melodicky mnohem "polidourisovitější" a podobnější SoA. Dojem z hudby v BG3 mi ovšem okamžitě zlepšila character creation theme.
Jinak mi laskavě vysvětlete, proč všichni hrajeme za drowí bardky (half-elfka v mém případě)? XD Cením kamaráda, co asi jako jediný hraje za kníratého hobita.