Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@GameEs (02.10.2024 16:24): Tak pro to hraní na hodinku dvě přece bohatě stačí právě to Uložit a ukončit. Hráč o nic nepřijde, i když hraje po doušcích, a zároveň to nijak nerozbíjí omezenost a smysl ukládání pro hru.
@Phoenix (02.10.2024 20:23): Ja vedel, ze to bylo v necem, co jsem hral. Ale dohral jsem az Star Trail a tam si to nepamatuju.

Kazdopadne, jak vidno z tech vsech diskuzi, nahledy se ruzni clovek od cloveka. Ja treba hodne hral DayZ a tam clovek, treba i kvuli cetnym bugum, prisel o mnohahodinovy progres lusknutim prstu. A proto ta hra byla napinava. KCD je samoze jinej typ hry, ale ten tlak na opatrny rozhodovani a akceptaci vlastnich spatnych rozhodnuti je podobnej.
V Isharu se ukladalo za goldy. Tusim, ze v nekterejch rpg se ukladalo za xp. V gta:sa clovek ulozil jen v domecku.
Sejvovice z rady nijak nevybocuje a je imo cajk a super.
Nemať normálny manuálny save alebo quicksave pri akomkoľvek open world RPG, je veľký dizajnérsky fail, pretože je to žáner s tak veľa premennými, kde je to najviac treba. Či už pre progress, ale aj bugy alebo skúmanie otvoreného prostredia, kde náhodne hráč zisťuje, že na nejakú oblasť napríklad nie je ešte dosť silný. Tých dôvodov je veľa, ale pre tento žáner je to asi najpodstatnejšie práve preto, že to nie je segmentované uzatvorenými levelmi, misiami a podobne.
@GameEs (02.10.2024 16:24): Ta cílovka platí i na mě, 1-2 hodiny jsou tak akorát a jen párkrát jsem hrál KCD delší dobu v kuse ;) Každou z tvýho pohledu důležitou akci si můžeš tou sejvovicí pojistit, ale to, že se ti třeba nepovede ukrást žebrákovi shnilý jablko, tak s těmi následky musíš prostě umět žít :)

Podle mě je to spíš “pohodlností” dnešních hráčů (nic proti tobě), kdy nejsou ochotní nýst nějaký negativní následky svých činů a ukládaj si hru každou minutu (pro jistotu). Kdyby KCD vyšlo třeba v roce 2000, tak by k savování nikdo nic neměl :)
@rikuhahl (02.10.2024 10:36): Já to asi i chápu, ale je to bohužel pro spoustu lidí jen kvůli takovýmu malýmu detailu naprosto nepřístupný. Těch lidí 30+, co ke hře většinou sednou na hodinu na dvě po práci je velký množství a troufám si říct, že je to z části i velká cílovka KCD hráčů a nebýt toho, že jsem si nagrindil hromadu Sejvovic, abych si tam ten quick save zkrátka i tak uměle vytvořil, bych to nebyl schopnej dohrát.
@GameEs (komentář): Quicksave do hry, která se snaží simulovat realitu prostě nepatří ;) Sejvovice je za mě jedno z nejlepších řešení, co jsem ve hrách s otevřeným světem viděl ;)
@Widl (19.09.2024 14:12): Takéto excesy som, našťastie, nezažil. :D Len ma to asi dvakrát vystrelilo počas súboja k nebesiam a následne som zase pristál, akoby nič. Ale to bolo dokonca svojím spôsobom príjemné. :)
@Korbitch (19.09.2024 19:00): to je jak ja ve Vampires: Bloodlines - vsichni si stezovali na bugfest a ja tam mel asi 3 bugy.

S tim Bernardem to podle me neni bug to je proste blbe udelany a napsany. Pri prvnim hrani pohoda, pri druhem bych byl taky ztracenej (kdybych to neznal).
Hrál jsem asi půl roku po vydání na PS4 Pro a bugů jsem měl minimálně. Jediný, co si vybavuji, tak byl mizící most pode mnou. Game breaking jsem neměl žádný. Nic mi nelítalo nad hlavou, žádní padající vojáci. Řekl bych tak průměrně zabugovaná hra (v rámci big open worldů).

Teda, to s tím Bernardem si taky matně vybavuji. Ale u velkých RPG tohle beru jako standard, nic, co by mě nějak překvapilo a neviděl jsem u tuny jiných.
@Walome (19.09.2024 18:44): Já tam nemám nic, krom zmíněné autofelace :D Nic nemizí ani se neobjevuje, za celou dobu během dvou hraní jsem se nesetkal s ničím, co by mi bránilo dokončit quest. Možná jsem jen klikař, kdo ví. Každopádně kdybych to hrál ihned po vydání, mluvil bych dle ostatních jinak. Po třech až šesti letech od vydání jsem ale prostě nic takového nezažil.
@Widl (19.09.2024 14:12): Tpč, dobře no :D Já to hrál až někdy v roce 21, to už tohle všechno bylo pryč a pokud jsem tam měl nějaký drobnosti, tak ty neřeším. I když jeden, asi bug či glitch, se mi vybavuje. Někteří jedinci po zabití zaujali pózu, jak kdyby se snažili o autofelaci. Na zádech a nohy přes hlavu :) To je asi tak jediná věc, která mě napadá.
Po těch letech už si ani nepamatuju o čem to vlastně bylo, asi jsem se nedostal ani do půlky, to už těžko říct. Ale na sedláky pršící z nebe, nebo vojáky propadlý terénem až jim koukala jen hlava a ta si se mnou povídala, tak na to už nikdy nezapomenu :D Svým způsobem jsem se takhle u žádný jiný hry nebavil, pořád nějaký nechtěný překvápko.
@pipboy (19.09.2024 08:30): Dost možná je to i tím, že jsem se k tomu dostal až po letech, nehrál jsem to hned nový, takže většina a ty nejhorší byly už pryč. Nebo se to taky dá brát tak, že se snažím ze všeho vzít spíš to pozitivní, než řešit ️pičoviny. Ať je to jak chce, určitě nemám potřebu 6 let brečet na sítích o bugách v nějaké hře. Jestli ji mají ostatní, ok ;-)
Zrovna jak hraje odznova člen rodiny, tak si všímám, jak ta hra nepočítá s tím, když to hraje někdo trochu nešikovnější, tutoriál na páčení truhly se sám po chvíly zruší a to samé první trénink s Bernardem, kterej prostě skončil jen tak, výsledkem byl bug, kdy quest mark říkal, že máme jít za bernardem na střelnici, ale on se tam prostě jen opírá o sloup a nic nedělá, nakonec jsem poradil, ať jde na střelnici sám (samozřejmě nevěděl, kde je) a pak se bernard teleportoval a začla cutscéna. Majstrštyk, kdybych u toho nebyl, tak je hlavní quest v soft locku a nemůže pokračovat. A ty tutoriály jsou také dost nahovno.
@rikuhahl (18.09.2024 20:53): To je možné, čítal som, že bugy boli najčastejšie vyčítané konzolovým verziám. Na PC to vraj bolo najoptimálnejšie, najviac bugov zase malo byť na Xboxe. Jo, ešte som zabudol vlastne dodať v komente, že ma trochu otravovali dlhé loadingy, neviem, či to bolo aj na PC.
@Avathar (komentář): Je zajímavý, že já jsem si těch bugů, co popisuješ vůbec nevšiml, možná je hra pro konzole v malinko horším stavu. Ale díky za zajímavý pohled na hru ;)
@strejdafido (08.09.2024 20:04): v ratajích, jak jste v bathhauzu, Hans tě pošle pro chlast, pak je tam snad bitka se sralbotkou (arse-and-balls), pamatuju si to jen letmo, je to přeci jen půl dekády co jsem to hrál
@Avathar (08.09.2024 19:47): měl jsem trochu strach z toho bossfightu s Prckem, protože to umím jen s palcátem a to ještě tak akorát, aby se neřeklo. celou bitvu nešlo ukládat, pak mě hra hodí k Prckovi a kdybych chcípnul, celé to opakuju... nakonec se mi podařilo ho nějak udolat skrz mistrovské výpady na první dobrou.
@Garret (08.09.2024 19:45): Tak to gratulujem, taký hardcore nie som. :) Ale hej, nad tou sabotážou som tiež uvažoval, ale ako je už u mňa zvykom, rovno som sa vrhol do boja. Hovoril som si, že keď som doteraz všetko zvládol, tak to nebude také ťažké. No, bolo. :D
@Avathar (07.09.2024 20:49): zrovna nedávno jsem ten quest dělal. jako zloděj s dýkou a lukem jsem vymlátil oba tábory kumánů a lapků, všechno otrávil a zapálil. při útoku už jsem potom jen stál opodál a koukal kolem :-)