nazývejme věci pravými jmény - DXHR nemá čtyři různé konce, má čtyři různé outra...
Diskuze
Navíc tam nejsou 4 konce, je jich tam 12:). Každej z těch 4 klasickejch má 3 varianty podle toho, jak člověk hrál.
@Walome (21.01.2012 12:35): Teda já nevím, ale s bossy jsem neměl tu problém neměl, vedlejších questů si opravdu nejde nevšimnout a konce jsem shlídnul ve hře... Prostě quick-save/quick-load před zmáčknutím tlačítka=)
To je vtipnej (spoilery obsahující) článek - popisuje, jak najít "ukryté" vedlejší questy a porazit "tuhé" bossy.
Project IGI a Gothic na ně!
A jako třešničku na dortu vám poradí, jak zhlédnout všechny konce = helou, jůtjůb.
http://www.eurogamer.cz/articles/deus-ex-human-revolution-tipy-a-triky
Project IGI a Gothic na ně!
A jako třešničku na dortu vám poradí, jak zhlédnout všechny konce = helou, jůtjůb.
http://www.eurogamer.cz/articles/deus-ex-human-revolution-tipy-a-triky
Tenhle je lepší:)
http://www.youtube.com/watch?v=u7AG7zpCnCg
http://www.youtube.com/watch?v=u7AG7zpCnCg
Tak teď si to opravdu musím koupit - důvod
Ještě lepší, ale jinak když si koupím tu Edition, kde se nacházejí ty bonus věci (Komiks, soundtrack), digitálním edicím neholduji, tak to je pro mě španělská vesnice :-)
Pekna slevicka, neni-liz pravda. A ja musim byt zrovna svorcovni. Za takovou cenu bych i riskl, ze mi to HW neda.
@USER47 (31.12.2011 22:12): Děkuji moc za opravu, máš recht. Upravil jsem koment, snad už jsem tam nic nepopletl :)
To "různé pistole, samopaly útočné pušky..." v praxi znamená jedna pistole, jeden samopal, jedna útočná puška atd:).
A vyklání se pomocí WSAD na klávesnici, určitě nestačí "pohnout myší v požadovaném směru".
A vyklání se pomocí WSAD na klávesnici, určitě nestačí "pohnout myší v požadovaném směru".
@Dawid199 (31.12.2011 21:48): To víš, já a RPG moc dohromady nejde, ale něčím by to začít chtělo/bych chtěl. Nějak to už vymyslím. ;-)
@Chuck (31.12.2011 21:40): Pokud tě zaujala, rozhodně si myslím, že neprohloupíš :)
Dawid199: Sakra, když si přečtu všechno, co jsi o té hře napsal, začínám mít cukání do toho časem jít. Ale nevím no.
Pidzey: Proč mám pocit, žes to napsal uspěchaně a ani to po sobě nepřečet?
EDIT: Nebo že by ti jenom tak brutálně haprovala klávesnice?
EDIT: Nebo že by ti jenom tak brutálně haprovala klávesnice?
Typhoonem jsem si vypomohl v jednom bossfightu, protože mě nebavil:). Jinak jsem taky hrál stealth.
Já ani jednou... já tam vlastně nepoužil skoro nic takhle akčního, nějaké sloty jsem měl úplně prázdné.
Takedowny bych nechal, ale přepracoval. Zrušil bych tu schopnost co je defaultně na F2 - ten hurikán ze střepin či co. Použil jsem ho jen párkrát, vypadá divně.
Já hádám tak 2 3 roky, že jim to bude trvat.
Tak ono není co měnit, do stejnýho enginu hoděj novej děj, možná (snad) novou hlavní postavu, přidaj pár zbraní/věcí a bude to spíš takovej větší datadisk, jak je dnes zvykem.
ANEBO mě překvapěj a udělaj Deus Ex s nanoaugmentacema a skutečně zapracujou na těch příběhových volbách a dotáhnou do konce to, co jednička započala = řídit se vlastním úsudkem bez jakékoli rady NPC.
A asi bych vynechal ty takedowny, je to efektní, ale to je tak vše. Plus vypadá dost komicky, když se zastaví čas všude okolo... a ještě to probliknutí obrazovky, to taky nic moc.
Tak ono není co měnit, do stejnýho enginu hoděj novej děj, možná (snad) novou hlavní postavu, přidaj pár zbraní/věcí a bude to spíš takovej větší datadisk, jak je dnes zvykem.
ANEBO mě překvapěj a udělaj Deus Ex s nanoaugmentacema a skutečně zapracujou na těch příběhových volbách a dotáhnou do konce to, co jednička započala = řídit se vlastním úsudkem bez jakékoli rady NPC.
A asi bych vynechal ty takedowny, je to efektní, ale to je tak vše. Plus vypadá dost komicky, když se zastaví čas všude okolo... a ještě to probliknutí obrazovky, to taky nic moc.
Myslím, že Eidos Montreal na to jde správně. Uvidíme, co z nich vypadne dalšího :)
Což v dnešní době nehrozí. Jak značka vydělává, máme ji tu každý rok. Na kvalitu bych si pět let klidně počkal :-)
Ale až tak za 5 let tvrdé a poctivé práce.
Dohráno. Po nevýrazném Invisible Wars konečně důstojný nástupce. Na genialitu prvního dílu nemá, ale je dostatečně zábavný i hratelný aby dokázal zaujmout. Spokojenost. A další díl bych bral :)
to vám takhle jdu do LIMBu a fronta jako prase... no a pak mi selhala pistole
Zabugované? S čím máš problém?:-o
Jinak o něco náročnější na HW to asi je, ale přijde mi, že to vypadá spíš líp. Hlavně tam nejsou tak výrazný ty barevný filtry a přidali hodně odlesků (což teda někdy vypadá trochu divně).
Lineární mi to nepřišlo, hlavně až se dostaneš z lodi, tak se to trochu otevře (ačkoli ne na úroveň hubů v základní hře).
Jinak o něco náročnější na HW to asi je, ale přijde mi, že to vypadá spíš líp. Hlavně tam nejsou tak výrazný ty barevný filtry a přidali hodně odlesků (což teda někdy vypadá trochu divně).
Lineární mi to nepřišlo, hlavně až se dostaneš z lodi, tak se to trochu otevře (ačkoli ne na úroveň hubů v základní hře).
Šmarja, DLC Missing Ling je tak příšerně zabugované (a nezvykle lineární), až se mi tomu nechce věřit. Taky bych dal krk na to, že je více náročné na HW a přitom vypadá hůř než originál.
PS: MGS2 z toho kouká z každého rohu. Ale špatné to není, to ne.
PS: MGS2 z toho kouká z každého rohu. Ale špatné to není, to ne.
Jak píše Garion - za takovou cenu se to dá sehnat i s poštovným a pro PC. Na zavvi.com to teď výjde asi na 420 se vším.
Fg: Ja to koupil za 450,- i s postovnym, to je skoro stejny (na PC).
Fg: To je diskreditace toto! xD
na PC bohužel ne...
Fg: kde?
deus za 3kila, ty jo, to už se dá! :)
Jop, měl :)
Hmmm, neměl by se pro "Missing Link" udělat samostatný herní profil? Určitě je to víc "stand alone", než většina Mass Effect DLC, které ho mají...
Ding ding, sleva na Missing Link. Mám nějakou rýmovací náladu :) Na Steamu za 5,49€.
User47: jojo to je ono,já jsem to udělal tak, že jsem si za body vylepšil tu schopnost komunikace s lidmi a pak jsem viděl, jací jsou a jak jednají. každopádně kamarád mi řikal, že něco našel v šachtách kolem...a já když už jsem na něj něco měl, tak snad z počítače, a víc ani prd
Malarkey: Pasáž s hledáním důkazů jsem moc nepochopil. To myslíš tu část na policejní stanici? Vždyť máš přímo v deníku napsaný, že by ses měl porozhlídnout po jeho kanceláři. Ani si nejsem jistej, že ho bez toho jde prokecnout, mě poslal do hajzlu, dokud jsem na něj tu špínu nevyhrabal.
Garret: Lepší, než být v mylných představách.
nebuzeruj. myslím, že je každému jasné, co chtěl Malarkey sdělit...
malarkey, co přesně má společného futurismus a Deus Ex?
Taky mi to po prvním patchi začalo padat při prozkoumávání questového inventáře. Nahlásil jsem bug a za pár dnů to už bylo v dalším patchi opraveno :)
Mně hra občas spadla při loadingu, ale to možná je češtinou (?).
Tarhiel: Po prvním patchi se tenhle bug objevil, byl celkem rychle opravenej nějakým fixem.
Tarhiel: Tak dá se bez toho žít, hlavně to dělá jen, když jdu do menu přímo ze hry. Budu doufat, že to byla náhoda. Každopádně jsem stáhl všechny updaty, tak tam snad problém nebude.
krudd: Mne sa to stalo pri prehrabovaní toho menšieho, questového inventára vždy, keď som si chcel pozrieť popis k predmetu - tak som si ich nepozeral, lebo to nie je ku hre potrebné. Po istej dobe mi to samo prestalo, neviem, či preto, že stiahlo niečo zo Steamu, alebo si to hra rozmyslela.
Poměrně mě zaskočilo, že už po pár minutách se mi hra dvakrát kousla, když jsem prohraboval menu. Nějaké podobné zkušenosti?
To učitě ;)
Tak uz tady tu krabicku taky mam, za 450,- i s postovnym a Limited Edition (sice navic jen DLC, ale proc ne), myslim si, ze slusna koupe :)
Fatality: pro mě zatím nejlepší komentář k DE:HR
Fatality: Miny můžeš deaktivovat a sbírat. Nemusíš je sestřelovat:). A zvýraznění předmětů, stejně jako objective markery, si můžeš vypnout v nastavení.
To je ta skříňka od Tebe tak daleko? ;-) Já bych Ti klidně poslal ještě jednu. A možná (spíš určitě) bych za ni ani nic nechtěl. Dokonce bych Ti k ní přidal i bonboniéru. :-)