Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Hydr0gen (27.01.2012 16:34): "Directly from the press conference published on the official page of Facebook , CD Project RED has officially announced the development of The Witcher 3 on PC, Playstation 3 and Xbox 360. John Mamais, executive director of The Witcher 2, has told the third installment of the series will arrive in the multiplatform, making happy owners of Sony's black monolith. Has not yet been given a release date on the market, but it's easy to assume that we will see him only in the year 2013." - To mi na to aspoň napsal někdo, kdo tomu článku rozumněl.
:) jj velice vydařené intro, dostal jsem chuť zahrát si zaklínače :).
To intro je perfektní! Co na tom, že je to na efekt? Souboje v knižním zaklínači byli podobně dynamický a efektní (násilnost, krev). Jediný co mi trošku vadí je ta elektrická kytara na konci, to už je trošku do stylu 300...
Já mám uplně opačnej problém, ve dvojce rostliny vidim uplně v poho a v jedničce jen když držim alt, jinak jsem marnej.
No ale zase když se k nim přiblížíš, tak Ti to hned nabídne je sebrat. V jedničce jsi na ně musel namířit.
@Walome (25.01.2012 22:26): tak něco jo, ale v jedničce jsem se dokázal podle pohledu na krajinu v okolí rozeznat rostliny co jdou sbírat a naopak ty co nejdou. To ve dvojce jsem s tím měl větší problémy, asi tam na můj vkus bylo moc rostlin který prostě nešly sebrat a moc jsem se v nich nevyznal.
Zlaté poletuchy Ti nepřijdou dost výrazné? To je třeba jedna z věcí, která mě na dvojce sere - že je tu všechno zvýrazněné jak pro debily.
@Matthew.J (25.01.2012 21:23): Mě se po grafické stránce líbil také více první díl. Sice ve dvojce byla grafika dobrá, ale vadilo mi třeba to, že jsem od sebe nemohl rozeznat kytky co se dají trhat od normální trávy a tak, to v prvním díle to šlo krásně rozeznat.
K tomu prostředí. Už sem hledal aj nejaký mod kerý by ho upravoval k tomu jak bylo v jedničce (a nenašel... :( ). Nevím čím to je, asi barevnů paletů, ale v jedničce mňa prostředí okouzlovalo. Nebylo tam snad žádně z kerého bych nebyl nadšený. Ale ve dvojce už je to o neco horší. Dvojka mně přijde tak nejak exotická a to mojí představě bohužel neodpovídá.
@Garret (25.01.2012 19:45): jj dobrej comment. Ode mě už plus máš to ti nestačí :)). A od dalších šesti taky. Ale taky by se mi líbilo kdyby šlo přidávat si pluska k vlastním komentům.
@THX (25.01.2012 19:31): jj, super comment. škoda, že si nemůžu dát pluska... nebo aspoň dvě. ;-)

Letho mi přišel hodně krutý, hlavně kvůli nedostatku prostoru. paradoxně jsem ho ale při druhém runu na Dark Obtížnost sejmul na druhý pokus. Určitě si namastruj meč, mám dojem, že nejlepší v tu chvíli je v chajdě banditů v bažinách - Prvnotřídní palaš. hoď na něj brousek, vypij škopíček něčeho, co ti přidá damage (na obranu se vykašli, raději se nauč uhejbat) a z trochou cviku je tvůj...
Nic se do žita nehází. Vrátil jsem se k savu o něco zpátky a asi nejdřív poplním subquesty, dovyzbrojím se a prochodím lesy. Pravděpodobně jsem u Letha moc brzo...

Jinak moc zajímavej comment Garrete, díky.

Osobně po přečtení commentů musím taky říct, že mě prostředí taky trochu zklamalo. Technicky je to sice první liga, ale jednička měla opravdu chutnou unikátní atmosféru. Nezapomenu, jak jsem po polích naháněl polednice. Z toho jsem byl opravdu paf a jak ve snu. :-) To se tady moc neděje, i když svoje okamžiky The Witcher 2 má taky.
@THX (25.01.2012 13:39): neházej flinta do žita. musíš býr furt v pohybu, snaž se mu bránit v kouzlení štítu a jakmile se mu dostaneš na kobylku, řež ho co to pude. pak rychle pryč, počkej si až se mu vybije štít a zase po něm skoč a řež ho. chce to trochu cviku a možná i nervů, ale jde to.
Já díky tomu dohrál COD4 - už Pripjat byl tuhej, ale ta mise potom byla děsně těžká (měls asi munutu na to někam doběhnout a přitom na tebe lítaly bomby).

A pak jsem to hojně využíval u konzolovek - myslím, že jsem si obtížnost snížil jak u Uncharted 1, tak i 2.
@THX (25.01.2012 13:42): :) To znám. Pak to v člověku hlodá "sakra, neměl jsem si tu obtížnost snižovat, jsem lama".

Ale přiznávám, že jsem to párkrát využil. Ne u Zaklínače (zatím - ale hraju na střední), ale u některých frustrujících her.
Tos mi neměl říkat, že to jde. Teď budu ve zcela nedůstojném pokušení. :-)
Kup harpyjí past, nastraž jí na místech kde se harpyje pohybují a kochej se :-)
Teda, s tou zaklínačí prací mám fakt problémy.
Dělalo mi porblém najít jak hnízda Nekkerů, tak vejce těch brouků, ale jak mám vyřešit hnízda harpyjí, to fakt nevim. Běham po dolu tam sem a našel jsem asi tři hnízda a fakt nevim.
Tak alchymii totálně zdupali... Geralt prakticky míchá lektvary mávnutím proutku, jejich délka je trapná (jen to zdržuje při dalším pití) a dost mi chybí sekundární substance (albedo, rubedo, nigredo + jejich možné kombinace) a už vůbec neměl takové účinky, jak by člověk čekal. Navíc není možné meče potírat oleji a zároveň je mít nabroušené. Strom dovedností je imo dobrý (ale Witcher 1 měl lepší). Inventář konzoloidní. Kostky + rvačky = děs. Ve Witcherovi 1 sice rvačky ještě horší, ale zato kostky byly jedinou minihrou, kterou jsem kdy v nějaké hře poctivě hrál.
S tou meditací jsem se špatně vyjádřil - takhle můžeš meditovat kdekoli a to není tak napínavý, jako když hledáš ohniště. Plus potřeba mít u sebe křesadlo taky nebyla od věci.

Strom zkušeností - ty schopnosti prostě na sebe nenavazujou. Je to nějak provázaný, jen aby se neřeklo a čím seš dál, tím máš lepší vylepšení (nebo někdy taky ne), kdežto v prvím díle to navazovalo logicky.

Kostky musí být pro nováčky úplně nepřehledný - v prvním díle bylo supr, jak to na konci hodu ukázalo, kdo má co za kostky (flash, dvojice apod.). Oceňuji možnost házení, ale že by to bylo nějak intuitivní, to se říct nedá :-D

A ten inventář připomíná Gothic 3 - teď jsem prošel doly a měl jsem u sebe tolik krumpáčů, mečů, sekyr a lopat, že by je neunes ani Arnie.



@7c (08.01.2012 11:05): Vzhledem k faktu, že lze při boji uskakovat do stran, což z Geralta dělá prakticky nedotknutelného, lektvary moc nepoužívám. A na tmavý místa je kočka, ne? Ale tu taky nepoužívám, páč je vidět i bez ní.
@Paul (08.01.2012 10:01): Ad lektvary - trochu menší "rozdíl" oproti předloze je v tom, že tam netrávil Geralt hodiny a hodiny masakrováním stovek potvor např. v dolech (nejotravnější místa byla ty ve tmě) a mám silný dojem, že doba účinnosti lektvarů se tam taky nepočítala v minutách.

Witcher 2 = meditace & vypití lektvaru - o 10 minut později - meditace & vypití lektvaru. Stylem, jakým to prezentuje W2, by Geraltovi dle mého názoru odešel metabolismus do měsíce .-)
S inventářem jsem problém neměl, kostky oproti jedničce podělali, strom zkušeností nechápu co je na něm podivnýho, a pití lektvarů pouze při meditace je správně, odpovídá to knihám.
Bezednej a nepřehlednej inventář, nepřehledný kostky, podivnej strom zkušeností a pití lektvarů jen při meditaci, to jsou změny, který nechápu.

Na druhou stranu vítám možnost vylepšení zbroje, změnu zbroje a vypadnutí "třetí" zbraně, kterou v prvním díle snad hráči používali jen pro zpestření.

Jinak na začátku druhé kapitoly spokojenost.
Já jsem myslel, že to je překladem, ale měl jsem (asi mylný) dojem, že v angličtině je to taky Ranuncul.
Tak to mi pak nedochází proč to překládal jak to překládal...

Jo a jsem asi puberťák, ale když se tam používá slovo "hledat", tak se vždycky pousměju :)

Bodkin: pardon, myslel jsem pěstní souboje.
@Walome (30.12.2011 11:08): Přesně jak píše Bodkin. A samozřejmě Marigold je Jaskier v originále. Zprasený překlad. Ostatně jako vždy=)

Jo a máš tam ten podsední patch (tuším 2.1)?
No tak první dojmy jsou vesměs kladné, i když už jsem narazil na pár bugů. Sem tam problikne obraz skrz stěnu (to mi připomíná Gothic 3) a teď se mi stalo, že mi chtělo dát pár chlapů přes držku a řvali na mě, vytáhli meče a... stáli. A čekali, až je umlátím.

A hodně mi nesedí ten loading - sice se vytahovali, že dvojka bude bez loadovacích obrazovek, ale nevim teda - člověk běží lesem, oblast se začne nahrávat (had vpravo dole), ale pak se hodí nahrávací obrazovka. Chápu, že lidem s rychlejším pc to jede v poho, ale radši bych měl ty loadovací obrazovky mezi lokacema.

Ale jinak paráda. Nádherná grafika, v rámci možností dynamické dialogy, polština (Sayi, jaktože se o Triss Ranuncul mluví jako o Triss Manigold nebo tak nějak?), atmosféra prvního městečka, pěkný ženský...
Oproti tomu jedno tlačítko pro všechny interakce, konzolový způsob soubojů apod...
Skoro bych řekl, že ve Vrazích si na sebe autoři ušili moc velké sousto, které s technickými detaily občas nešlo dohromady (nebo nebyl čas a příliš práce), tak museli příběh (jinak postavený na vysoké úrovni) v jistých směrech okleštit / poupravit. Prostě mi podání předmětu nějak kulhalo.

Příběh jedničky je jednodušší (ale ne primitivní), autentický (já tam Geralta tak nějak viděl víc) a především má tu správnou stopáž=)