Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

V jedničce mj. vede hlavně atmosféra. V akčních hrách asi jedna z nejlepších, co jsem poznal.
@Hrdlodus (11.06.2012 12:00): Těžko říct když tě nebavilo demo. Mě MP1 celkem překvapil. Hrál jsme ho teď po letech a ta hra ani moc nezestárla. I teď mě bavila. Bullet time je ale ve dvojce řešenej lépe. Celkově je dvojka zmáklá líp.
Může ta hra něco nabídnout hráči, kterého vůbec nebavilo ani dost dlouhé demo?
@Nons3nse (10.06.2012 08:35): Antologie od CD Projektu (NXK) běží, nicméně: Narkomani závislí na droze Valkyre se vloupají do domu Maxe Payna a zabijí mu ženu a dítě. Max se nechá přeložit z oddělení vražd na protidrogové a šlape na paty výrobcům drogy. V úvodní kapitole je zabit Maxův kolega a přítel, hodí se to na Maxe a z něj se stává uprchlík. V další kapitole se Max zaměří na to, kdo distribuuje drogu po ulicích a rozbije jeden z gangů, kapitola končí soubojem s šéfem gangu. V další kapitole se Max posune v žebříčku a hledá, kdo má na starosti distribuci pro celé město - padne na Lupina. V této kapitole se také dozví, že za výrobu drogy je zodpovědná nadnárodní (farmaceutická?) korporace. Vzít tak mocnou společnost útokem sám je však šílenství, takže požádá jednoho z 'čestných' ruských gangsterů, který mu pomůže. Hra končí vystřílením budovy korporace a zabitím její C.E.O. v helikoptéře. Onen ruský gangster má pak velkou roli v druhém dílu.. Příběh je tak nějak ve stylu 80's akčňáků - tedy alespoň jeho jednoduchá kostra. Způsob vyprávění a osoba Maxe z toho dělají přeci jen kvalitnější záležitost. Navíc po dlouhé době je nějaká hra zatraceně osobní.
Vyberte si jeden z těchto UK coverů a můžete jej nahrát. Verze 1 a verze 2. Na obou má ta červená ne zrovna pěkný odstín, ale kvalitní jsou, tak je to, myslím, jedno. Na prvním coveru pak chybí červené rating logo, mě se více líbí právě ten bez něho. Barevně je druhý obrázek tmavší, ale tak, vždy se dají barvy doladit. Je to na vás.

Bonus - Verze 3.
Lety vzduchem klidně oželím, podle mě je to ve výsledku mnohem lepší než ten film...
@montana (13.04.2012 09:46): Já tuhle módu vůbec nechápu - proč hrát něco na pidi obrazovce, když zážitek na monitoru/tv je lepší.

K ukrácení cest apod. maj sloužit hopsačky a tak, ale "normální" hry si radši zahraju na pc :)
Puvodne jsem to chtel zkusit, ale pri pomysleni na obtiznost hry v kombinaci s ovladanim na iTouchy me to preslo :)
I GTA 3 jsem tam hral asi 15 minut, bo jinak je to k pokakani.
Teďkom vyšel na iOS ...
a 26.května vyjde na Androidy ... těším se, vypadá to solidně. Zavzpomínat na 1.díl zahráním si v mobilu.
HungryGhost: Prečítaj si po sebe ten koment. :) Je tam strašne veľa chýbajúcich slov, preklepov a gramatických i štylistických chýb, vyzerá to dosť zle.
HungryGhost: Hned v první větě Ti tam vypadlo jedno sloveso, tak se na to kdyžtak jukni.
koukám, že se tu řečí Late Goodbye - Ona celá ta kapela Poets of the Fall, co ten song složila, docela stojí za to! :)
Garret - přesně, pamatuji si, jak si v LEVELu ťukali na čelo kvůli krátkosti... jó, to byly časy :-D
Akhera: Max Payne patřil ke kratším, možná dokonce odstartoval onu éru. Tím "dříve" musíš jít před rok 2000...
A prej že dřív se dělaly hry delší - Max Payne mi zabral pouhých 7 hodin a to jsem nikam nespěchala.
ViRus: Svatá pravda, pane. ;-) Zrovna dneska jsem hru spustil a dlooouho poslouchal hudbu v úvodním menu a pak si zahrál jednu pasáž. Málokterá hra na mě zapůsobila takovou atmosférou jako právě Max Payne. Je to sice smutný příběh, ale podaný téměř bezchybně.
...and we keep driving into the night
it's a late goodbye, such a late goodbye...

taky moc moc moc líbí :)
Já přímo zbožňuju Late goodbye, ale ta je až ve dvojce...
PM: To snad néé :D To je dokonalý!
Nedávno jste se v diskuzi u Saboteura bavili na téma herní soundtrack a já bych málem zapomněl na ten k Max Paynovi. Ten vydržím poslouchat hodně dlouho.
Dobrej song :) To mi připomíná, jak jsem si vždycky kvůli té písničce pouštěl hlavní menu... teď člověku stačí pustit youtube... jo, časy se mění.
JM: Ak si dobre pamätám, prebehol som za roh, potom som vybehol a v slow motione som ho rozfofroval uzinami.
JM: jo, to si pamatuju, to se prakticky nedá jinak udělat - teda možná dá, ale jakmile jsem se přiblížil, tak mě vždycky sejmul.
Tak mě napadá, vzpomínáte na začátek finální kapitoly- vstup do budovy Aesir corporation? Jak jste pořešili toho týpka s granátometem co byl někde nahoře ve 2. patře? Já tam vždycky jak vůl kličkoval se sniperkou...
To mi povídej. Autohel je metla obtížnosti (mimo jiné) a v některých hrách (Princ of Persia) ani už zemřít nejde... krásná doba...