Pokud tě nechytlo demo, tak imho tě nechytne ani samotná hra. Ta je totiž pořád stejná, v půlce nabývá na silném stereotypu, až ke konci je tam něco nového a zajímavého.
Diskuze
Ta grafika se mi zdá rozmazanější a hlavně jsem po odehrání malé části necítil potřebu jít dál. Ale jak říkám, na hodnocení je brzy, chce to spíš s tím strávit víc času.
Co se ti na zbytku nezdá?
Nechci dělat ukvapené závěry, ale demo mě nějak nechytlo. Atmosféru to má sice velmi slušnou, ale ten zbytek?
Mně nepřišla jednou. BD umřel na schodech. Pak jsem chodil všude možně, než se BD objevil s další holčičkou.
Já myslím, že je to asi záměr. Oni se všichni nepřátelé tak nějak nenápadně respawnují, aby nebyla nuda. Ovšem "druhého" BD obcházím...
Já myslím, že je to asi záměr. Oni se všichni nepřátelé tak nějak nenápadně respawnují, aby nebyla nuda. Ovšem "druhého" BD obcházím...
imho je tam skript na to, ze po boji proste musi prijit k mrtvymu tatkovi. Pokud neprijde, tak je to bug s kterym sem se teda nesetkal.
Jo, občas mi tam nějaký ten BigDaddy bez holčičky taky proběhl (zabíjel jsem ale pouze ty s holčičkou), ovšem že by zmizela během boje, to se mi nestalo.
No já to mám nějak podobně s tím BigDaddym, v druhém levelu se mi ztratila holčička, poté co jsem zničil BigDaddyho a pak jsem ji objevil o ulici vedle s dalším. A pak jsem zabil ještě asi 3 Taťky. Celkem jsem měl v jednom levelu 6 kousků (3x s holčičkou, 3x bez ní). Nevím jestli je to chyba nebo záměr. Aspoň, že je z nich docela dost peněz.
Tak je to oficiální - Big Daddy se mi vždycky respawne, i když ho zabiju. Takže harvestnu holčičku a za prdelí mi u toho běhá další kolohnát :)
Jinak teda zatim klobouk dolů. Takhle mě hra nevtáhla ani nepamatuju a už je mi jasný, proč je kolem toho takovej humbug. Výhodu mám v tom, že jsem ze hry neviděl ani jedno video. Co jsem slyšel, tak díky hypeu byly všechny cool scény dávno profláknutý...
Nejvíc mě dostává, jak se furt něco děje! Hraje dobová muzika, někdo mluví, někdo chodí, člověk musí být pořád ve střehu, i když prochází po desátý tou samou lokací... jako bomba. Jen mi to připomíná Fallout, ale to je holt tou dobou...
Jinak teda zatim klobouk dolů. Takhle mě hra nevtáhla ani nepamatuju a už je mi jasný, proč je kolem toho takovej humbug. Výhodu mám v tom, že jsem ze hry neviděl ani jedno video. Co jsem slyšel, tak díky hypeu byly všechny cool scény dávno profláknutý...
Nejvíc mě dostává, jak se furt něco děje! Hraje dobová muzika, někdo mluví, někdo chodí, člověk musí být pořád ve střehu, i když prochází po desátý tou samou lokací... jako bomba. Jen mi to připomíná Fallout, ale to je holt tou dobou...
Hm, paráda... dík, zkusím zabít toho druhého, ale zatím nikde nikdo.
EDIT: no dobrý, tak jsem ho sejmul znovu, tentokrát k němu holčička přiběhla... kdo ví, třeba jí předtím sejmul někdo jinej...
EDIT: no dobrý, tak jsem ho sejmul znovu, tentokrát k němu holčička přiběhla... kdo ví, třeba jí předtím sejmul někdo jinej...
Aha, no správně by po jeho zabití k němu měla opět přijít.
Ze Steamu. 1.1. Ona ta holčička vždycky někam uteče, zatímco já vedu lítý boj s BD...
Bug?:)
Co máš za verzi?
Co máš za verzi?
První setkání s Big Daddym - zabiju ho, holčička nikde. Ujdu pár kroků, objeví se nový s holčičkou, zabiju ho, holčička nikde. Objeví se třetí...
Co to jako je? :)
Co to jako je? :)
prodam tuto hru v puvodnim baleni a ve vynikajicim stavu, zadne skrabance, pokud by mel nekdo zajem, napiste mi PM dohodnem se co za to :) popkec sam dobre vi, ze jsem stedry :D
Tak sem vydrzel minutu a pul. Vypada to krasne. Nic vic uz ale videt nechci. Nechapu proc tohle proboha delaji, kdyz ta hra vychazi za dva roky.
Z výtvarnýho hlediska se mi to líbí ještě mnohem víc, než původní Bioshock. Úplně mě tendlencten koncept fascinuje. Hratelnostně to ale vypadá více méně úplně stejně...pro mě nezajímavě. Chjo.
hlavní feature je že hrdina není němý! a trvalo to jen tři hry!
Mě osobně to moc neuchvátilo...
http://www.youtube.com/watch?v=H0fDEA0BFSM tož teda...
njn...to sem cely ja, kouknu jen na zacatek :D ale i tak je toento "system" vetsinou uprednostnovan, ze? :P :D
ta veta pokracuje >_>
"jde o lehce nadprůměrnou střílečku" vysledek 85% njn system hodnoceni 60 - odpad 100 - cool je opravdu skvely....40% rozstrel je uplne genialni
Tleskám a těším se, rozhodně svěžejší než další nablblá akce z Iráku kde zachráníte "demokratický" svět a na konci máte jaksi podvědomou chuť na hamburger.
Zdá sa to len mne, alebo tá ženská v tom debut traileri vyzerá dosť komiksovo, ako z nejakého filmu od Pixaru?
to zas bude hra..... :D
2NateLogan: Pokud v tom tápeš tak trochu víc infa zde: http://www.doupe.cz/Irrational-Games-kut ... -138723/default.aspx a taky tady: http://www.eurogamer.cz/articles/bioshock-infinite-preview
Co sem četl, tak hra se odehrává v roce 1912 a město se jmenuje Columbia.
No podle mně je to město ve vzduchu zajímavější než na pevnině.
No podle mně je to město ve vzduchu zajímavější než na pevnině.
To se odehrává v roce 1900? To potom jo, tenkrát by se dal ještě schovat celý létající kontinent :D.
jo, v roku 1900 mali tie najvykonejsie radary :) Ale to len tak mimochodom. Ideovo to vyzera na zaujimavu utopiu premenenu na dystopiu (uz zase :)), aj ked tentoraz s politickym nadychom.
Hlavně město pod vodou bylo ještě trochu reálné po technické stránce, město v oblacích podobného kalibru ale jen těžko unese pouhý horký vzduch, nehledě na to, že podobný objekt musí být na radaru vidět na stovky kilometrů :)
Ale jinak to vypadá celkem zajímavě, i když moc od toho nečekám (jednička byla zklamání, dvojka už rovnou fiasko). A nevím proč, ale pořád mi nejde z hlavy Miyazakiho Laputa, ač tyhle dvě věci mnoho společného nemají (skoro noc :D).
Ale jinak to vypadá celkem zajímavě, i když moc od toho nečekám (jednička byla zklamání, dvojka už rovnou fiasko). A nevím proč, ale pořád mi nejde z hlavy Miyazakiho Laputa, ač tyhle dvě věci mnoho společného nemají (skoro noc :D).
Jo to vypadá zajímavě ve vzduchu. I ikdyž (je to sice taková blbost) nevím jestli by někdo dokázal udržovat takové obrovské město v utajení, když je to ve vzduchu a ne pod vodou, ikdyž já vůbec nevím jestli to i pod tou vodou bylo nějak v utajení nebo se o tom městě vědělo i ve světě.
Project Icarus = BioShock Infinite.
H34D: dík za obsiahle vyjadrenie (myslím to vážne), mne level design nevadil, ale určite nebol úžasný, zas si nemýl vizuálne spracovanie a umelecké spracovanie (ktoré bolo veľmi pekné!) s level designom.
Tak príbeh má svoje pôsobisko a svoj účel, ale stále mi to príde jednoduché pretože napriek tomu, že je zaujímavý, tak čriepky z neho odhaľuješ takmer automaticky, klasickým postupom jeden smer-jedna cesta. A skôr mi to príde, že hru chváliš za to, že nie je až tak primitívna ako Serious Sam alebo Painkiller. :)
A Bioshock je úplne easy hranie, náročnosť v podstate nulová a priestory nie sú tak veľké, aby si sa v nich stratil, alebo nevedel čo máš robiť ďalej (k tomu vysoko prehľadná minimapa) a tie nahrávky, to je potom "hardcore" aj Doom 3.
Ako mne sa tá hra tiež veľmi páčila, ale skôr mi to príde ako keby si sa nechal uniesť kvetnatosťou komentáru a niektoré vety ako to o tom zjednodušovaní a hardcore a level designe tam proste nesedia.
To, že si to nevieš/nevieme len tak inak predstaviť, ako že podmorské mesto bude ako chodba, chodba, hala, chodba, chodba...neznamená, že sa to nedá inak spraviť. Vezmi si Citadelu v Mass Effecte, netvrdím, že bola bezchybná a ani mi nejde ani o ten design, ako o celkový návrh a jej spracovanie. A tiež je to v podstate stanica, len oceán je nahradený vesmírom. :)
Tak príbeh má svoje pôsobisko a svoj účel, ale stále mi to príde jednoduché pretože napriek tomu, že je zaujímavý, tak čriepky z neho odhaľuješ takmer automaticky, klasickým postupom jeden smer-jedna cesta. A skôr mi to príde, že hru chváliš za to, že nie je až tak primitívna ako Serious Sam alebo Painkiller. :)
A Bioshock je úplne easy hranie, náročnosť v podstate nulová a priestory nie sú tak veľké, aby si sa v nich stratil, alebo nevedel čo máš robiť ďalej (k tomu vysoko prehľadná minimapa) a tie nahrávky, to je potom "hardcore" aj Doom 3.
Ako mne sa tá hra tiež veľmi páčila, ale skôr mi to príde ako keby si sa nechal uniesť kvetnatosťou komentáru a niektoré vety ako to o tom zjednodušovaní a hardcore a level designe tam proste nesedia.
To, že si to nevieš/nevieme len tak inak predstaviť, ako že podmorské mesto bude ako chodba, chodba, hala, chodba, chodba...neznamená, že sa to nedá inak spraviť. Vezmi si Citadelu v Mass Effecte, netvrdím, že bola bezchybná a ani mi nejde ani o ten design, ako o celkový návrh a jej spracovanie. A tiež je to v podstate stanica, len oceán je nahradený vesmírom. :)
na tom neco bude :)
ostříhejte Last Jedie nakrátko, dejte mu brýle a je z něj H34D, resp. Gordon Freeman... :-)
Příběh se hraním mohutně proplétá, protože v Bioshocku nejde jen o bezúčelné procházení levelů, ale nacházíš tam audiopásky, neustále se dozvídáš nějaké okolnosti, příběh tě postrkuje a je hlavní motivátor v hraní. Větu o tom, že Bioshock je spíše hardcorový než primitivní jsem tam dosadil proto, aby ten koment po tom, co jsem trochu zkritizoval polevení v prvcích survival hororu a celkovém zjednodušení, nevyzněl jako, že Bioshock je úplně easy hraní jako Doom. Jinak sám o sobě zas tak hardcorový není, no :) Proto jsem tam taky dal to slovo "spíše"... Design je skvělý, vyčítat tomu, že jsou to samé chodby je fakt hrdinské, jak bys prostředí podmořské stanice asi vytvořil ty?
H34D: wtf? prečo mám pocit ako keby som hral úplne inú hru? "mohutně proplétajícím příběhem"? "Bioshock i tak samozřejmě zůstává spíše hardcorovou????!" "u níž není design levelů jen skvělý, ale dohromady tvoří i určitou estetiku.??" s estetikou by som súhlasil, ale čo je na koridorovosti a občasnej hale úžasné v level designe?
Np, ještě jsem pozapomněl že na dvd není exáč, ten se stáhne na konci instalace automaticky, potom se to aktivuje.
Paul: Chtěl jsem říct aktivovat po netu (jsem zblblý z AC2 diskuzí všude možně). Každopádně díky.
Ne, počet instalací odstraněn je, při hraní bejt na netu nemusíš (wtf? tohle není ubi) ale musíš si to po instalaci aktivovat, což lze dělat neomezeně.
Je pravda, že od roku 2008 už je omezený počet instalací odstraněn a stačí být jen připojen při hraní k internetu?
NL: hm, v BioShocku nic takového nevidím :( a ve windows taky ne, je tu sice kupec možností, ale "stereo mixování" tady nevidim...
Já mám totiž kamaráda a ten kamarád se přijde v pondělí podívat na Bioshock...a já nemám to srdce mu říct, že mi nejde zvuk :)
Já mám totiž kamaráda a ten kamarád se přijde v pondělí podívat na Bioshock...a já nemám to srdce mu říct, že mi nejde zvuk :)
Jestli se dobře pamatuji, tak BioShock ve většině případů neumí prostorový zvuk a musí se v nastavení zvuku ve windows i ve hře zvolit "stereo mixování".
Hele stáhnul jsem si Bioshock demo ze Steamu a nefunguje mi zvuk - menu a intro v pohodě, ale jakmile jsem ve vodě a ve hře, zvuk nikde...čím to může být? Zvukovkou? (upřímně netuším, co za zvukovku mám)
Já ronil slzy i na konci jedničky.
Dej tam je, i celkem zajimavy i kdyz nijak zvlast slozity... pred finale to kazdoapdne festovne nabere otacky a muj kladacky zaver me dohnal k slzam O:-)
Hele, má dvojka vůbec nějakej děj? Nebo je to jen střílení za účelem odhalení nějakých minlých událostí v Rapture?
Mam za sebou asi hodinu hraní druhýho dílu a i přes to, že je graficky v podstatě stejnej jak díl první, tak se pořád jedná o absolutní pecku. Problém je v tom, že mi hra po určitý době vždycky spadne (už jsem na různejch forech čet nějaký rady, ale nic nezabírá). Taky máte takovej problém?
HA! Tak ona je ta moznost v tech informacich o uctu. Mozna by se nekdy ty kecy vyplatilo cist.. Diky.