Pryč byl vysekán systém S.P.E.C.I.A.L, zůstal jen VATS..
A to ještě tak, že na normální obtížnost ho vlastně nebylo vůbec potřeba používat.
Bethesda se začínala už tehdy formovat v něco, co je dnes.
Pro: Grafika, zvuky+hudba, FALLOUT, atmosféra, volnost, svět, system SPECIAL, styl, délka hry
Proti: Rozhovory, hlavní dějová linka, inventář, odolnost nepřátel, absence zamíření optikou = nemožnost vypnout úpně HUD
Pro: Oáza, druidi, Žeryk, FEV vo vode, koláčiky pani Smithovej (Andale)
Proti: robot Liberty Prime, zrada Amaty po queste Potíže na domácí frontě
Pro: Atmosféra, variabilita, RPG možnosti
Proti: Grafika (lehce zastarávající), bugy, občas táhlost příběhu a přesunu.
Pro: Liam Neeson, prostředí, režim V.A.T.S., post-apokalyptická města vytvořená z plechu.
Proti: Žádné.
Pro: co?
Proti: jmenuje se to Fallout 3
Pro: atmosféra, zvuky, design lokací, pěkná grafika, prozkoumávání pustiny
Proti: totální zjednodušení, ploché dialogy, odbytý příběh, moc akční
Pro: Atmosféra, průzkum lokací, nesčetné množství obsahu
Proti: Zjednodušenost, moc výrazná změna oproti předchozím Falloutům, nepovedené vyprávění příběhu
Pro: Atmosféra, nadsázka, obrovská mapa, celkový design, Pip-Boy, systém S.P.E.C.I.A.L.
Proti: Obrovská mapa, nevýrazný příběh, omezený maximální level hráče, bez dopravního prostředku to není ono
Pro: Grafika, VATS, opravy a výroba zbraní, Energozbroje, UFO
Proti: málo postav, úkolů, system metra, prázdný svět, jednoduché rozhovory
Pro: dokonalá svoboda pohybu, spousta questů, rozmanitost zabíjení v režimu V.A.T.S.
Proti: nelze se připojovat k frakcím, nevyužitá rota T, celkově to působí mrtvě
Pro: inteligence NPC, celková atmosféra
Proti: místy přespříliš veliká podobnost s Oblivionem
Pro: grafika, příběh, možnost vlastí volby, vedlejší mise, rozlehlost mapy
Proti: neúčinné zbraně, příliš rychle dosáhnete dokonalosti a všech zbraní
Pro: množství zbraní, grafika, RPG systém, několik úžasných momentů
Proti: po chvíli stereotypní, příběh
Pro: Kvalitní RPG systém, souboje, brutalita, některé momenty, optimalizovanost, nápady, řada questů
Proti: Chybí nadsázka, barvitost a osobitost předešlých dílů, kde autoři správně odhadli téma a zbytečně to lidově "nehrotili"..
Pro: Rádio s 60kama
Proti: Hlavní příběh, rozhovory s NPC, kurevská jednoduchost, naivní víra vývojářů v sebe sama, chabý RPG prvky...no vlastně 90% celý hry :(
Pro: svět, atmosféra, dabing, hudba, úvod do hry
Proti: technické problémy, animace, nelogičnosti, nutnost některých modů