Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak mód je to možná dobrý, ale Silentwolf, to tak vypadá, že nehrál původního Payneho.
Tak vampire slayer 2.0 vypadá moc dobře. Jsem rád, že jsem se o něm dozvěděl až dneska, takže ty další dva roky čekání nebudou tak hrozný:)
porad cekam na modifikaci vampire slayer 2.0 kvuli ktere si payna i zahraju .. bouzel uz cekam asi 2 roky :/
Asi takhle: Hra to bude jiná, avšak pod stejnou značkou. To však neznamená, že škoda je k horšímu či lepšímu. Všude jde udělat perfektní atmosféru, záleží jen na tom, jak to vývojáři umí.

Co na tom, že se Payne změnil. Já ve třinácti vypadal jako ten v tom prvním díle a ve třiceti budu jako ve třetím. Tahle změna je úplně normální.
Ten Max Payne vypadá v té trojce úplně jinak. Snad to nedopadne blbě. Změna neuškodí. Prostě to udělali tak, že zestárnul. Oholil si hlavu, nechal si narůst fousy. Já si myslím, že nevadí, že se změnil. Asi už tam nebude ta temná atmosféra New Yorku. Ale třeba, ani změna prostředí neuškodí. Snad ta atmosféra toho nového prostředí bude povedená.
Marles: Lepší nebyl, jen se tobě a několika lidem líbil více, jako mě a dalším jiným lidem se líbil více první díl :-)
No pro mě byl zase o hodně lepší první díl. Jasné, že tam fyziku měl horší, grafiku asi o cosik taky a v řadě věcí zaostával za druhým dílem, ale pro mě nejdůležitější atmosféra. A tu měl pro mě první díl lepší. Proto jsem ji ohodnotil 100% a je to docela úspěch, když takové hodnocení jsem dal pouze dvěma hrám z 94.
Hmmm, to si to očividně pletu s těmi najatými herci. Aby ne, o tomhle jsem naposledy četl v preview v nějakém papermagu někdy kdysi dávno, když jsem ještě hrál na VooDoo2 :-)

Jinak já prvního maxe hrál jen sporadicky na PS2 na střídačku s bratrem a to zhruba v době, kdy jsem se dostal k MP2. Ve výsledku jsem prvního maxe nedávno (2-3 roky zpět) dohrál jen z povinosti a abych si osvěžil příběh (už jsem uměl anglicky :D), kdežto MP2 mám za sebou alespoň 6x nebo 7x (2x s módem na maximální bullet-time a jinýmu "cool" módy).

BTW zná někdo nějaké zajímavé módy do MP2? Jako byl třeba na první díl Matrix mód (pokud opravdu vyšel)?
Memphis: víme :-). Každopádně tím skokem jsem měl namysli dojem obecně. Třeba už je ten příběh, který zpočátku časově různě přeskakuje (a tedy úvod je opravdu bezva).
Nene, u obou dílů byl stejný dabér - James McCaffrey.

MCZ: Jednička byla také v mnoha ohledech dělána takřka na koleni, většinu postav z komiksů hráli sami vývojáři - ksicht Maxe patří hlavnímu designérovi, Samu Lakovi (http://en.wikipedia.org/wiki/Sam_Lake, teď pracuje na Alan Wake). Až po úspěchu jedničky měli tvůrci dost peněz na najmutí profesionálních herců...
NateLogan: vždyť ho daboval ten stejný člověk v obou dílech (mj. se toho týkala i ta jedna otázka ke třetímu).

Jinak osobně když jsem poprvé před cca rokem začal hrát dvojku, přišla mi jako ohromný skok oproti prvnímu dílu (který už si tedy pamatuji jen matně a nijak zvlášť mě nezaujal), jako opravdu stylový akční film.
MCZ: Nop, jsme na tom úplně stejně. Plusem i je, že druhého maxe daboval zkušenější herec než u prvního dílu.

BTW drzhý Payne dodnes nemá konkurenci ve svém žánru. A vzledem k tomu, že dnes všichni letí na cover systém s uber-cool hrdiny, tak jej asi ani nic nepřekoná.
To jsem opravdu jediný, komu přišel (vzhledově) druhý Max lepší než ten podivně se křenící první?
Nate: To se dá pochopit, když se tolik let dávkoval testosteronem a žil v nenávisti :-) To z tebe udělá někoho jiného.
BTW teď mě tak napadá... trojkový Max jako by z oka vypadl Johnu McCleinovi, až na ten obličej (který se tedy nepodobá ani jednomu Maxovi).
Memphis: Asi tak. Z 80% souhlas, těch zbylých 20% je kvůli toho názvu, který mu nelze upřít :-)
Na dohady zda to bude dobrá hra nebo ne je trochu brzo, ze screenů zatím dali najevo jediné - nebude to Max Payne. :)
Nate: To se stává :-)
Ale Max Payne 3 pro mě bude asi trochu jiná hra. Myslím, že to bude dost dobré, ale úplně jiné. Teda doufám, že to nějak nepodělají úplně.
No kdyby v Remedy už několik desetiletí nedělali Alana, tak to mohlo dopadnout jinak. Ale třeba to bude dobrý (jak Alan tak Max).
"Tohle je Max, takový, jakého jste ho nikdy předtím neviděli, o několik let starší, nasáklý zkažeností světa a více cynický, než kdy předtím." Tohle řekl Sam Houser při ohlášení třetího dílu a už tenkrát jsem se pokračování začál víc bát, jak těšit. Teď už se netěším vůbec.
Ups, mě vypadlo jedno slovíčko :)

"Podle mě to bude jen obyčejná střílečka s bullet-timem, krycím systémem a BEZ noirové atmosféry nočního NYC..."
Podle mě to bude jen obyčejná střílečka s bullet-timem, krycím systémem a noirové atmosféry nočního NYC... Rockstar nejsou špatní vývojáři, ale na MP se tak nějak nehodí.
No první Max vypadal jako já ve čtrnácti letech, druhý vypadal nějak divně - takový suchar, ale hru jsem měl docela rád :-)
A třetí bude jako já ve třiceti, takže na změnu už jsem si zvykl.

A jako Max Payne to určitě nevypadá, ale zkusit to určitě vyzkouším.
Teda udělat z noir akce nějaké béčko z upoceného prostředí džungle je fakt retardované, ještě že to není moje srdcovka :-).

I když něco podobného zjevně čeká BG&E vlastně...
Tohle je hodně špatné. Změnu u takového Sama Fishera ještě beru, ale takhle pohnojit legendární značku...
Sice to nevypadá vůbec jako Max, ale...nechám jim benefit of the doubt.Brazílie zas tak obvyklý herní prostředí není a změna je život.Navíc Bully nebyla špatná hra (ikdyž samozřejmě kompletně odlišná od Maxe).

EDIT - "Oh, and James McCaffery will not return as Max Payne."

Aha, tak teď už jim benefit of the doubt nenechám.Kreténi.
Ten holohlavý týpek doufám není Max...

Jinak tím, že se tato série dostala pod křídla Rockstaru, pro mě zemřela a nic od ní nadále neočekávám, takže na petici bude třeba někdo naivnější. :)

EDIT: Jinak přesunout sérii z noirového New Yorku do denní Jižní Ameriky či co to je, to může napadnout opravdu jen chorou mysl.
Horší než film snad být ani nemůže, takže to bude v pohodě :)
Koukám, že MP2 patří pravděpodobně spolu s Mafií ke hrám, které dohrála většina hodnotících hráčů... v obou případech je to 90%.
UT je na muj vkus moc chaoticky a TF2 mi vubec nesednul, u HL2DM jsem vedle Q3A vydrzel nejdyl. Ale HLDM byl zabavnejsi to zas jo, jen s 56k linkou jsem u nej tolik casu travit nemoh :)
záleží od toho či ťa tie multiplayerovky bavia a koľko hodín im venuješ, jasne prvé tri hodiny ma to bavilo, ale potom prišiel ten opruz, radšej si zahrám pôvodný HL mulťák, ten mi príde oveľa zábavnejší, prípadne hodím UT alebo TF2.
Tak mne záver HL2 nevadil nepotrebujem totiž na konci hry kulervoucí boss fightya HL2DM ma riadne sklamal svojou nevybalancovanosťou a nie príliš výnimočnými mapami a celkovou nič extra hrateľnosťou...
To jsem nečekal, že tak rozbouřím vody :-) Samozřejmě, že jsem hned nevěděl co a jak, ale přišel jsem na to celkem rychle, protože jsem čekal něco podobného jako v předchozím díle. Střílel jsem do všeho, co mě napadlo a určitě tam sehrála roli i náhoda, protože ty kolíky byla jedna z prvních věcí:-) Ale náročnost provedení byla minimální.

A abych rozbouřil vody ještě víc, podobně mě zklamal i konec v HL2, ale tam to všechno zachránil HL2:DM a můj oblíbený CSS :D
Tak jestli jsi hned věděl, jak ten konec udělat tak jsi opravdu jasnovidec!!! Já jsem tam běhal dokolečka jak blb a nic :-D
No v MP1 to sice bylo tak jak píšeš, ale tam jsem se musel jo snažit, abych to zvládnul. Tady jsem zmáčkl bullet-time a napoprvé bylo hotovo :( ... takže proto!
To je toho, princip zabití bosse s využitím jeho slabiny (každý nějakou má a je jen třeba na ni přijít) je ve hrách jeden z nejstarších.

V Max Payne 1 hra končila úplně stejně, musel jsi přestřelit podpůrná lana a padající stožár poté sejmul helikoptéru, to ti nevadilo?:) Každopádně odsuzovat kvůli tomu celou hru je podle mě celkem kruté.
Uh. Tak to je divné, promiň. Já tam vážně viděl 85 :-)... Možná to víno... no nic :-)
MCZ: Ale já u ní mám 75%. A i kdybych jí dal 85, což chápu, že jí na tolik může hodně lidí hodnotit. Tak kdybych věděl jak mě zklame ten závěr, i když jinak je hra super, tak bych do toho nešel.
Danny: dáš hře 85% a nemůžeš ji s čistým svědomím doporučit? Vždyť tohle hodnocení je přeci jedno z nejvyšších, tak jaképak čisté svědomí? :-)

Mě osobně herní konec také nijak nenadchl, ale ještě horší je to s oním "detailem" závisejícím na zvolené obtížnosti, což je mnohem větší prohřešek. Jinak ale záporák je skvělá postava a ta poslední hláška!; slabé herní finále se podle mého dá i přejít.

BTW ale ten ragdoll je každopádně děsný. Celý Havok je děsný a co jsem zatím hrál hry, kde byl implementován, nedokážu pochopit, proč stáda recenzentů nazývají ty měsíční gravitační zákony (kde je všechno tak o polovinu lehčí) reálnými. Jediná hra, kde se mi líbil, bylo Armed and Dangerous a to právě proto, že tam o žádnou realitu nešlo :-).