@JohnCZ (04.12.2021 17:34): touche :)
Diskuze
@Paul (04.12.2021 17:31): Ale zase nemá: "Óódrin!" :)
@M.a.t.t. (04.12.2021 15:04): Mě Roche jako taky bavil dost, ale Iorveth má prostě tu Saskii a trpaslíky, což je unbeatable kombo :)
Jednotka má i z môjho pohľadu komornejšiu zápletku, kde sa väčšinu času nehrá o niečo väčšie. Do týchto sfér to spadne až v úplnom závere a je to trochu zbytočné v štýle klasických hrdinských RPG, len aby to malo epické vyvrcholenie. V skutočnosti mi to pritom nijak výraznejšie neprekážalo a jediný prvok s ktorým mám naozaj problém sú tí mutanti.
Súhlasím, že v dvojke ide viac o politické intrigy ako o Geralta, no osobne mi tento Game of Thrones štýl vyhovuje, nakoľko hra je napísaná o mnoho lepšie ako prvý diel a dokáže i viac stáť na vlastných nohách. Že to celé pôsobí ako prológ k niečomu väčšiemu? Asi áno, ale v jednotlivostiach je to spracované viac než dobre a samotný Geralt má taktiež ďaleko od toho, aby bol len nestranným pozorovateľom zápletky. Naopak, jeho rola je mimoriadne dôležitá, keďže svojimi rozhodnutiami priamo pomáha ovplyvňovať smerovanie kontinentu a to bez toho, aby z neho dej robil akéhosi všemocného spasiteľa, na ktorého všetci čakajú. (čo je u RPG až príliš časté). V prvom rade mu totiž ide o jeho vlastné záujmy a ostatok rieši len tak popri tom.
Inak s Rocheho dejovou líniou nemám ani najmenší problém, ale nakoľko AiMLEzZzovi politické intrigy neimponujú, asi urobil dobre, že si vybral Iorwertha. Inak by totiž mohol ísť ešte nižšie :)
Súhlasím, že v dvojke ide viac o politické intrigy ako o Geralta, no osobne mi tento Game of Thrones štýl vyhovuje, nakoľko hra je napísaná o mnoho lepšie ako prvý diel a dokáže i viac stáť na vlastných nohách. Že to celé pôsobí ako prológ k niečomu väčšiemu? Asi áno, ale v jednotlivostiach je to spracované viac než dobre a samotný Geralt má taktiež ďaleko od toho, aby bol len nestranným pozorovateľom zápletky. Naopak, jeho rola je mimoriadne dôležitá, keďže svojimi rozhodnutiami priamo pomáha ovplyvňovať smerovanie kontinentu a to bez toho, aby z neho dej robil akéhosi všemocného spasiteľa, na ktorého všetci čakajú. (čo je u RPG až príliš časté). V prvom rade mu totiž ide o jeho vlastné záujmy a ostatok rieši len tak popri tom.
Inak s Rocheho dejovou líniou nemám ani najmenší problém, ale nakoľko AiMLEzZzovi politické intrigy neimponujú, asi urobil dobre, že si vybral Iorwertha. Inak by totiž mohol ísť ešte nižšie :)
@Flowerpot (04.12.2021 12:08): Jo, čteš. Jednička se sice v posledním aktu rozplizla do klišé o záchraně světa, ale jinak většinu času byla vždycky o rozkrývání skutečné povahy postav a jejich příběhů z polopravd a protichůdných vyprávění a přišla mi taková lidštější, dokázal jsem se s ní víc ztotožnit. Nicméně to klišé jsem jí vyčítal i ve svém komentáři k jedničce. Ale ve výsledku každá postava, nebo aspoň většina, měla svůj ucelený story arc, který měl hlavu a patu a dokázal občas překvapit. Naproti tomu dvojka má ucelený story arc jen jeden a to je ten politický, do kterého je Geralt spíš jen náhodou namočený. Všechny ostatní příběhy jsou neucelené kousky, všechno páté přes deváté, nic nijak nevyvrcholí, extra nepřekvapí, není tam žádné velké drama a skoro žádný z nich ani pořádně neskončí. Celkově to na mě působí spíš jako prolog k trojce než jako příběh sám o sobě.
Já to u příběhů vidím tak, že to velké politické dění je vždycky jen kulisa, málokdy je to zajímavé samo o sobě (a v tomhle případě pro mě moc nebylo). Co mě opravdu zajímá jsou právě ta osobní dramata a dilemata jednotlivých postav, které se rozhodují v nelehkých situacích, postupně se odkrývají, překvapují a hlavně mají nějakou zajímavou a sofistikovaně vykreslenou osobnost, takže mi na nich záleží.
Já to u příběhů vidím tak, že to velké politické dění je vždycky jen kulisa, málokdy je to zajímavé samo o sobě (a v tomhle případě pro mě moc nebylo). Co mě opravdu zajímá jsou právě ta osobní dramata a dilemata jednotlivých postav, které se rozhodují v nelehkých situacích, postupně se odkrývají, překvapují a hlavně mají nějakou zajímavou a sofistikovaně vykreslenou osobnost, takže mi na nich záleží.
@Paul (04.12.2021 12:24): Komorní erbenovskej čtvrtej akt je skutečně super, ale přišlo mi to jen jako zlomek hry. Nicméně ona ta jednička už měla obecně hodně pěkné lokace, to se mi na ní líbilo jednoznačně nejvíc, příběh mě od začátku fakt netankoval. Ukradli mutageny! Zabili Kennyho! :D
@Adieu (04.12.2021 12:14): supermutanti a Alvin jako stand-in Ciri byli lame, ale zas mi nepřijde fér jí odsuzovat celou, první čtyři akty (a hlavně ten čtvrtej) byly dobrý.
@Flowerpot (04.12.2021 12:08): A supermutanti, nesmíš zapomenout na supermutanty Dr. Moreaua. ;-) U jednićky jsem fakt facepalmoval imrvére.
@AiMLEzZz (komentář): Pardon, ale čítam dobre, že príbeh jednotky (doslova záchrana celého sveta pred totálnou apokalypsou spôsobenou cestovaním v čase, aka trópom, ktorý skoro nikdy neprinesie nič dobré) je označený za komorný príbeh? :D To som mal teda úplne opačný dojem, kde práve dvojka výrazným skomornením a presunom z kozmickej na politickú rovinu mi prišla ako asi najzásadnejší a najlepší krok, ktorý v dvojke spravili (hoci s execution a záverom mám veľké problémy), a prečo ju cením. (S tým, že sa ku kozmickej rovine potom vrátili až, keď na to zjavne mali).
@AlieN (04.12.2021 00:59): Podepisuji. A jak je dvojce často vyčítáno, že je to nějaké high fantasy, tak sice zpracovává ty elementy ze Sapkowského universa, které mají k high fantasy blíže (Mahakam, elfí ruiny), a příběh nabral trochu svalů, ale ideově je ten svět pořád temný a mrzký, blízký tomu našemu.
Navíc dvojka přinesla ten smysluplný design, na kterém pak stavěla i trojka, takže rytíři měli krásné milánské plnopláty a u Geralta se nebáli jít až pomalu do nějakého alchymistického lancknechta. :D Řekl bych vlastně, že co se vizuálně zajímavých armorů týče, byla pak trojka downgrade.
A zatímco jednička brala množství Sapkowského témat a vytvořila z nich fanfiction trapnou slátaninu, ve dvojce vzali témata především z románové pentalogie (politika, čarodějnická lóže), ale dokázali z nich vytvořit samostatné, vyspělé dílo, které pouze nerecykluje.
Jinak jak jsem hrál dvojku naposledy, tak dva roky dozadu, hrozně mi sedla na nejvyšší obtížnost. Jakože jsem mimo boss fighty vůbec neumíral, ale musel jsem se na tu hru soustředit a ovládnout různé mechaniky, což je pro mě optimální laťka obtížnosti. Mohl jsem mít štěstí na build ovšem. Když jsem hrál poprvé, odmítal jsem používat znamení jako gamey magic blbost, co ke Geraltovi skoro nepatří, a u Letha jsem kvůli tomu musel snížit obtížnost.
EDIT:
@AiMLEzZz (04.12.2021 10:00): Jakože je fakt, že ten příběh nepůsobí zrovna uceleně a všelijak přeskakuje, Aristotelés by z něj radost asi neměl.
Navíc dvojka přinesla ten smysluplný design, na kterém pak stavěla i trojka, takže rytíři měli krásné milánské plnopláty a u Geralta se nebáli jít až pomalu do nějakého alchymistického lancknechta. :D Řekl bych vlastně, že co se vizuálně zajímavých armorů týče, byla pak trojka downgrade.
A zatímco jednička brala množství Sapkowského témat a vytvořila z nich fanfiction trapnou slátaninu, ve dvojce vzali témata především z románové pentalogie (politika, čarodějnická lóže), ale dokázali z nich vytvořit samostatné, vyspělé dílo, které pouze nerecykluje.
Jinak jak jsem hrál dvojku naposledy, tak dva roky dozadu, hrozně mi sedla na nejvyšší obtížnost. Jakože jsem mimo boss fighty vůbec neumíral, ale musel jsem se na tu hru soustředit a ovládnout různé mechaniky, což je pro mě optimální laťka obtížnosti. Mohl jsem mít štěstí na build ovšem. Když jsem hrál poprvé, odmítal jsem používat znamení jako gamey magic blbost, co ke Geraltovi skoro nepatří, a u Letha jsem kvůli tomu musel snížit obtížnost.
EDIT:
@AiMLEzZz (04.12.2021 10:00): Jakože je fakt, že ten příběh nepůsobí zrovna uceleně a všelijak přeskakuje, Aristotelés by z něj radost asi neměl.
@AlieN (04.12.2021 00:59): Říct, že je něco "dospělejší" je ošemetné. Nepřijde mi, že by nějaké téma bylo ve své podstatě dospělejší než jiné, důležité je až to, jak je ve výsledku pojaté. Za mě je téma dospělejší tehdy, pokud se u něj dají vztáhnout paralely k reálnému životu a člověk si může říct: "Jo, takhle to fakt chodí." To, že se bavíme v kontextu high fantasy ho automaticky nediskvalifikuje. Jestli tohle je případ i druhého Zaklínače... no... nevím. Mně ale vadilo hlavně to, že se autoři nechali totálně unést svou politickou zápletkou, kterou chtěli odvyprávět a která postupně úplně ukradla pozornost Geraltově příběhu o očištění svého jména. Roche, který mě pustil na svobodu, abych mu pomohl dopadnout královraha, z příběhu úplně vymizel, Geralt se nijak nezbavil nařknutí a závěrečných debat na koncilu se vůbec neúčastnil a celkové vyznění bylo takové, že celý ten spor mezi krály a Geraltův příběh nemají žádný velký význam, protože nakonec je to celé jen premisa k dalšímu story beatu, který s Geraltem nijak nesouvisí (Nilfgaard zaútočí).
@AiMLEzZz (03.12.2021 23:12): Co vyčítáš hře že od jedničky změnila k horšímu jsem já vnímal naopak jako posun k lepšímu. Vnímám dvojku jako "dospělejší" hru. Rozebírání politické situace v ní bylo výborné, přitom nechalo i dost prostoru na osobnější příběhy - chápu z komentáře proč ti to vadilo, ale mě ta vesnická komornost jedničky nebavila, resp bavila by mě kdyby v ní nebyla tak zbytečně natahovaná. Dvojka je výrazně kratší, přitom se toho v ní stihne výrazně víc, a nabízí k tomu i slušnou nelinearitu.
Zajímavé na trojce je že kombinuje oba tyto přístupy do jednoho celku - lineární osobní příběh v main story, a epičtější rozměr širších souvislostí světa s relativně velkou možností svobodné volby v rozsáhlých subquestech.
Zajímavé na trojce je že kombinuje oba tyto přístupy do jednoho celku - lineární osobní příběh v main story, a epičtější rozměr širších souvislostí světa s relativně velkou možností svobodné volby v rozsáhlých subquestech.
@AiMLEzZz (03.12.2021 23:12): aha. Mě zrovna ta politika v TW2 bavila nejvíc. A pak brilantní atmosféra a hudba, plus zábavní trpaslíci. A hrozně jsem si oblíbil Saskii. Ta je moje jediný větší zklamání z trojky, že se do ní nedostala.
@Paul (03.12.2021 20:34): Ne ne, já jsem šel cestou s Iorvethem :). Ale spíš mi přišlo, že skoro všechny ty osobní příběhy postav vyšuměly tak nějak do ničeho a pořád se tam hrozně kladl důraz na ty politické pletky, které mě osobně nezajímaly tolik. Takže jsem si na konci říkal, jestli tohle fakt bylo všechno.
@Jab (03.12.2021 20:29): Souhlasím. Trochu to překombinovali a bylo to takové "vylepšené" do všech směrů, až se z toho vytratilo to, co bylo na jedničce dobré.
@Jab (03.12.2021 20:29): Souhlasím. Trochu to překombinovali a bylo to takové "vylepšené" do všech směrů, až se z toho vytratilo to, co bylo na jedničce dobré.
@AiMLEzZz (03.12.2021 19:51): Let me guess - Roche ? :)
@AiMLEzZz (03.12.2021 19:51): Já to ani nedohrál. Přišlo mi to horší jak jednička. Navíc jsem do toho rozehrál trojku a pak už se nedalo vrátit. :)
@AiMLEzZz (03.12.2021 19:51): To já ani u trojky, nic si z toho nedělej :D
Tak musím říct, že tohle bylo docela zklamání. Pročítám si teď komentáře, které tu lidé psali v době vydání a opravdu nerozumím těm vysokým hodnocením.
@AlieN (14.11.2021 22:56):
@Red (14.11.2021 22:48):
myslim spis immersion jako celkove ... ta nejtezsi obtiznost je proste divna, bojujes proti naboostovanejm nepratelum (maj +80% health a +230% damage) a samozrejme, pokud udelas kazdej dostupnej quest a ty questy jedes podle toho, abys byl vzdy nadlevelovanej, tak to samozrejme pujde (bude lehky, pokud budes nadlevelovanej dost), jinak to ale nic neprinasi, mas dokonce jeste min zkusenosti, zadnej lepsi loot z toho nekouka a kazdyho nepritele musis fakt orezavat jako tuzku nez ho dopizlas ... me prijde optimalni ta obtiznost krev a zlomeny kosti (3/4 - nepratele +20% health, +130% damage), kdy te silna nestvura dokaze taky sejmout na 2-3 rany a ty je porad musis "okrouhavat" obvykle vic, nez oni tebe ...
co se tyce oleju jak rikas, tak ty jsou celkem k nicemu pokud nehrajes zelenej build ... to stejne s magii, dokud nehrajes modrej build, tak je magie celkem docela slaba ...
ja mam asi nejradsi zeleno (66%) cervenej (20%) build pac me pripadaj asi nejzabavnejsi ty lektvary, oleje atd .. nepripada mi ale pravda, ze ciste cervenej build, ze by byl nejakej vyznamne slabsi ...
podle me jedno jakej mas build, jde o to, jak to hrajes ... pokud vse prolezes, vsechno lootnes, vsechno zamordujes, vsechno vyfarmis a questy delas zasadne nadlevelovanej, tak je to lehky i kdyz budes (jak to obvykle delam ja) setrit skillpointy pro strycka prihodu a neinvestovat je ..
@Red (14.11.2021 22:48):
myslim spis immersion jako celkove ... ta nejtezsi obtiznost je proste divna, bojujes proti naboostovanejm nepratelum (maj +80% health a +230% damage) a samozrejme, pokud udelas kazdej dostupnej quest a ty questy jedes podle toho, abys byl vzdy nadlevelovanej, tak to samozrejme pujde (bude lehky, pokud budes nadlevelovanej dost), jinak to ale nic neprinasi, mas dokonce jeste min zkusenosti, zadnej lepsi loot z toho nekouka a kazdyho nepritele musis fakt orezavat jako tuzku nez ho dopizlas ... me prijde optimalni ta obtiznost krev a zlomeny kosti (3/4 - nepratele +20% health, +130% damage), kdy te silna nestvura dokaze taky sejmout na 2-3 rany a ty je porad musis "okrouhavat" obvykle vic, nez oni tebe ...
co se tyce oleju jak rikas, tak ty jsou celkem k nicemu pokud nehrajes zelenej build ... to stejne s magii, dokud nehrajes modrej build, tak je magie celkem docela slaba ...
ja mam asi nejradsi zeleno (66%) cervenej (20%) build pac me pripadaj asi nejzabavnejsi ty lektvary, oleje atd .. nepripada mi ale pravda, ze ciste cervenej build, ze by byl nejakej vyznamne slabsi ...
podle me jedno jakej mas build, jde o to, jak to hrajes ... pokud vse prolezes, vsechno lootnes, vsechno zamordujes, vsechno vyfarmis a questy delas zasadne nadlevelovanej, tak je to lehky i kdyz budes (jak to obvykle delam ja) setrit skillpointy pro strycka prihodu a neinvestovat je ..
@ntz (14.11.2021 21:56): Začátek je ostřejší, ale jak říká Red, ta vyšší obtížnost nutí k větší kreativitě a využívání opravdu všech možností hry - například právě hned ty úplně první Drownery které zabíjíš když sbíráš ingredience na výrobu první Vlaštovky jsem se díky tomu naučil efektivně zabíjet pomocí těch hořlavých plynů co tam v té bažině jsou, byl z toho nakonec velice zábavný souboj který si doteď pamatuju.
@ntz (14.11.2021 21:56): Tím začínal myslíš začátek hry? S tím se dá souhlasit, protože pointou vyšší obtížnosti je motivace je mazat oleje a správně používat znamení, přičemž na začátku ovšem nemáš ani jedno. Později už problém mají spíše čistě melee buildy, tady bych opravdu asi volil spíš Krev a kosti s tím, že si zakážu nesmrtelnost (Quen).
@AlieN (12.11.2021 23:04): na nejtezsi ve 3tim dile bych fakt nezacinal ... to je vylozene otravny orezavat tam topivce jako tuzku a on te zabije dvema ranama ... ta nejtezsi obtiznost je ve 3tim witcherovi imho uplne k nicemu ... mozna tak pro milovniky toho soubojaku ..
@AlieN (13.11.2021 15:49): Ide o to, že pôvodný JSawyer mód je už zastaraný. Joshua Sawyer ho už pár rokov neaktualizoval. Nebol by to problém, aky by ho použil na vanilla hru. Ale na upravenú hru bude lepšie použiť novšiu, upravenú verziu s názvom JSawyer Ultimate. Na stránke hry tu na DH je odkaz na pomerne podrobný návod na modovanie s názvom Viva New Vegas, ktorý zahŕňa aj JSawyer Ultimate.
@Bragi (13.11.2021 13:58): Dík. A určitě ji omoduji - nepředpokládám že to bude až taková nezbytnost jako u her přímo od Bethesdy, ale přecejen pořád je to stejný engine, těch nedostatků se asi nezbavil úplně. Plus mody na grafiku.
Ale na to je čas, teď jedu Skyrim ze kterého jsem si odskočil do KotOR 2
Ale na to je čas, teď jedu Skyrim ze kterého jsem si odskočil do KotOR 2
@AlieN (13.11.2021 12:07): Samozrejme. Ak ti nevadí mikromanažment potrieb avatara a obmedzenie množstva perkov. Najviac ťa asi potrápi hmotnosť munície a nutnosť nosiť so sebou dostatočnú zásobu vody. Len by som vopred zvážil kombináciu hardcore obtiažnosti a tohto módu. Je to výborné, ale asi nie pre každého.
Plánuješ hrať vanilla verziu, alebo s neoficiálnymi opravami a módmi vylepšujúcimi stabilitu hry?
Plánuješ hrať vanilla verziu, alebo s neoficiálnymi opravami a módmi vylepšujúcimi stabilitu hry?
@AlieN (13.11.2021 12:07): jo. Ale nemění to nějak zásadně. Ale je to lepší.
@Bragi (13.11.2021 11:25): Dá se ten mod i na první hraní FNV? Pořád jsem se do něj nedokopal a tohle zní dost zajímavě.
@AiMLEzZz (13.11.2021 10:21): Hej, ten mod pre Fallout: New Vegas vytvoril Josh Sawyer. Je známy ako JSawyer Mod. Výrazne zvyšuje obtiažnosť hry a posúva ju smerom k čistému survivalu. Výborná záležitosť, ak má niekto rád výzvy a nevadí mu, že občas pri hraní škrípe zubami. :)
@AlieN (13.11.2021 09:30): No, čím víc se v tom rýpu, tím je to zamotanější. To, že hra nějak vyšla, ještě neznamená, že to tak autoři původně zamýšleli, a hra s modem může být paradoxně někdy věrnější původnímu záměru. Myslím, že například pro Fallout: New Vegas taky vyšel mod od jednoho z původních designerů, který hru dost rebalancuje, aby byla ještě trochu víc hardcore než hardcore mode.
@AiMLEzZz (13.11.2021 09:16): Jo, dělal na trojce - a vtipné je že pak i na tu trojku vydal další Combat Rebalance mod.
@Paul (13.11.2021 09:11): FPS jsem neměřil, ale pocitově to běží úplně v pohodě.
@AlieN (13.11.2021 00:01): Ty jo, ten Full Combat Rebalance vypadá fakt lákavě. Ten autor za něj prý dostal nabídku práce v CD Projektu. Celkově to na mě působí, že to jsou všechno common sense změny, které měly být už v původní hře. Tak mě to nalomilo.
@AlieN (13.11.2021 00:01): Ty jo, ten Full Combat Rebalance vypadá fakt lákavě. Ten autor za něj prý dostal nabídku práce v CD Projektu. Celkově to na mě působí, že to jsou všechno common sense změny, které měly být už v původní hře. Tak mě to nalomilo.
@AiMLEzZz (12.11.2021 23:52): ubersampling je i tak extrémně neoptimalizovanej a divil bych se, kdyby ti s ním hra držela stabilních 60. Lepší volba je DSR downsampling, to běží perfektně.
Jinak dvojka je rozhodně cinematičtější, cutscén je víc, to je potřeba akceptovat. Ale jsou skvělý.
Jinak dvojka je rozhodně cinematičtější, cutscén je víc, to je potřeba akceptovat. Ale jsou skvělý.
@AlieN (12.11.2021 23:04): A ten dělá co přesně? Já jsem zatím nainstaloval nějaké lepší textury a vyšší render distance a vypadá to fakt dobře. Navíc mě těší, že to hraju takhle po letech, protože můžu mít zapnutý onen obávaný ubersampling.
@AiMLEzZz (12.11.2021 22:46): Rovnou na nejtěžší začni ve třetím díle, ten je imho až moc snadný. Jak je to ve dvojce už si moc nepamatuju, souboják mi tam tehdy nepřipadal moc povedený a tak jsem to pak hrával už jen s Combat Rebalance modem.
@AlieN (12.11.2021 18:27): To mě těší. Už se to trochu rozjelo a hra mě pustila z vodítka, tak začínám být spokojený :). A už teď můžu říct, že se mi velmi líbí vyšší obtížnost, kterou teď souboje mají. V prvním Witcherovi to bylo na normální obtížnost často až směšně jednoduché, tady jsem se hned u prvních nepřátel docela zapotil. Chvíli jsem zvažoval, jestli to po zkušenosti z W1 nezačít na nejvyšší obtížnost (Dark, ne Insane), ale jsem teda docela rád, že jsem to neudělal.
@AiMLEzZz (12.11.2021 17:35): Vzpomínám si že ve W2 mi taky ze začátku těch cutscén připadalo fakt hodně - bude to lepší.
Tak jsem dneska začal, prošel jsem prolog a zakotvil na začátku první kapitoly... a přijde mi to dost neinteraktivní. Zvláštní, nikdy mi cutscény ve hrách nijak zvlášť nevadily, ale zdá se mi, že za těch několik hodin jsem hrál tak čtvrtinu času. Tak doufám, že to není trend, který se potáhne celou hrou.
Fakt už je to 10 let...pamatuju si to jako by to bylo včera...dovolená, celý týden v Temerii a Aedirnu :)
A i přes tři dohrání jsem stále nehrál Rocheho quest přidanej v EE. Supr že ve dvojce, i trojce, je stále obsah jež jsem neviděl. Tak někdy.
A i přes tři dohrání jsem stále nehrál Rocheho quest přidanej v EE. Supr že ve dvojce, i trojce, je stále obsah jež jsem neviděl. Tak někdy.
@Azure (26.02.2021 22:23): Jo, to je jeden z nejlepších herních filmečků, jaké jsem kdy viděl :)
@John Mirra (24.02.2021 22:04): Mně stačilo vidět intro
@John Mirra (24.02.2021 22:04): mě spíš nalákala tahle
@John Mirra (24.02.2021 22:04): U mě to tehdy neklaplo :D
Tak koho by tahle reklama nalákala ke koupi? :D
@Longin (21.01.2021 20:22): Ta hra je celkem krátká, tak to snad vydržíš :)
@Brasikona (20.01.2021 23:26): na to sbírání věcí jsem si zvykl, ale ten interface mě frustruje stále víc. V jedničce šlo libovolně přepínat z různých perspektiv (např Mapa -> deník), tady to nejde. Inventář totálně na hovno řešenej.
A dějově mě to stále moc nezaujalo. Samé wow pasáže, jedna animace střídá druhou, ale pocitově je to zatím sterilní. Snad to do té trojky doklepu.
A dějově mě to stále moc nezaujalo. Samé wow pasáže, jedna animace střídá druhou, ale pocitově je to zatím sterilní. Snad to do té trojky doklepu.
@Longin (20.01.2021 23:26): Úmysl, hned poznáš jejich hru, Cyberpunk není výjimkou. :)
@Longin (20.01.2021 23:26): +1
Úplně stejné pocity jsem měla. A chtěla něco prohodit oknem.
Úplně stejné pocity jsem měla. A chtěla něco prohodit oknem.
Mno...tak jsem to rozehrál a to přizpůsobení ovládání konzolím je fakt oser. Ale co mě fakt nejvíc sere, je sbírání věcí...kdo tohle vymyslel. -_-
@Releon (komentář): dobrý komentář ale řekni mi, to jsi hrál na jakou obtížnosti, když hru považuješ za jednoduchou? :-D Nepovažuji se za nějakého hardcore hráče, ale něco málo jsem už prošel a W2 mi určitě přišel jako jedna z obtížnějších her, co se týče soubojového systému...