Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Paul (10.03.2017 21:43): Jo, dal jsem si hardwarový kurzor a přehodil si druh pohybu na tu druhou věc a příjde mi že to pomohlo.

Každopádně jsem si na to už zvykl a prořezávám se tím za pomocí spamování Altu. Třeba u toho vydržím dalších 20 hodin.
Už je to delší dobu, co jsem to hrál, ale space byly myslím kotouly a "alt" byly úskoky.
@Bodkin (10.03.2017 21:26): já hraju na gamepadu takže nevím jestli alt, ale mám dojem že kotoul je na space, takže asi jo. Prostě úskok - pirueta. Ve dvojce se šlo jen kotoulovat a působilo to krapet hloupě. Tady jsou kotouly dobrý když je potřeba překonat větší vzdálenost rychle, hodí se občas, ale většinu času jsem používal dodge.
Jinak když vidíš že tě někdo chce praštit, tak od toho tu máme parry a riposte, popř. všelék quen :)
@Paul (10.03.2017 21:21): Dodge je Alt nebo odkoulení přes Space?

Mě nejvíce durdí, že někoho právě masím ale to mu nezabrání v tom mi jednu bácnout a Geralt se z toho div nepotento. Takže nevím, jestli dělám něco špatně, nebo je to tak normální...

Nu, možná čeknu FPS a srazím dolů to rozmařilecké Ultra, co jsem tam nahodil, jestli to pojede...
@Bodkin (10.03.2017 21:13): assume ? já myslel že know, ale jestli se mýlím tak sorry. No s kritikou dvojky souhlasím, taky nechápu jak mohli kritický ability jako riposte dát do skill tree. Ale ve trojce mi souboják přijde skvělý, Geralt reaguje jak má (aspoň tedy na 60fps ;) a ten přidanej dodge je prostě dar z nebes :)

V jedničce mě souboje bavily taky, ale je to mechanicky jednoduchoučká věc. Bavily hlavně díky těm crazier and crazier animacím, hlavně v group stylu když to protáčí na všechny strany (a k tomu ty ultimátní finishery).
@Paul (10.03.2017 21:03): Did you just assume my platform?

Myslel jsem, že je to mým rozvrzaným gamepadem, ale na klávesnici/myši je to to samé, tak nevím...

Zlatá dvojka (a jednička) co se levelování postavy týče, žádný witcher neměl 'opravdu dobrý' souboják. Jednička měla klikání do rytmu a dvojka... škoda mluvit, to doteď nechápu jak je mohlo napadnout, že je to dobrý nápad, že je hráč naprosto neschopný šermíř, dokud si neodemkne riposte a blokování sdílí se znamením stejný staminabar, který začne na 2... huh.
Kez by nasli nejaky balanc mezi 1 (tri styly a hlavne ten skupinovy) a trojkou (znameni). Co se combatu tyka.
Tak jsem to zase po nějaké době pustil a pořád si nemůžu zvyknout na jejich souboják. Geralt mi příjde nepřesný a zpomalený, nepřítele vůbec nesere, že mu zrovna nakládám a klidně mě sekne... tvl

A levelování je taky nějaký divný, mám bod který můžu utratit, ale je to úplně zbytečný, protože nemám volný slot, musím počkat na lvl 10.

Zlatá dvojka.
Predaje kníh na západe to určite zdvihlo, a nie že nie.

Akurát sa čudujem, ako to že doteraz nedokázali preložiť komplet sériu do angličtiny.
Podľa mojich info sa na tom pracuje, no jediné, čo zatiaľ ľudia majú, sú neoficiálne, fanúšikovské preklady.
@Walome (08.03.2017 23:03): já nemluvím o rovnitku,....ale o tomto ze geralt je, jako značka prověřená... tak vzhledemm ke kvalitnímu zpracování světa zaklinace v knihach (ktere si ziskalo solidní fanouskovskou zakladnu....je pravděpodobné, že převedení na pc si získá spoustu nových fanoušků. Je to prověřeny. Knihy se prodavaj..sebereme postavu, zápletky...někde i celé odstavce a vlozime dos hry....neznámý zaklinac nezaujme, jako geralt na jehož pilování strávil sapjowski roky...
@Walome (08.03.2017 22:47): dejme tomu, ale pokud si zjistili jak je toto s prodejem knizek a počtem dotisku muselo jimjin být jasný, že postava geralta pritahne tisice.....krev elfu mela před witcherem už sestej dotisk...
@Paul (08.03.2017 11:26): PPrávě. Ale je to škoda, obzvlášť když už se to knižnímu ději natolik vzdálilo - já chci Geralta se dvěma řemdihy na zádech (jeden se stříbrnými hřeby) :D
@AlieN (08.03.2017 09:49): jo to samozřejmě, koneckonců se ta série jmenuje Zaklínač. Trochu variabilní buildy se tu daj budovat, ale ve výsledku je to prostě mix meče, znamení a lektvarů.
@AlieN (07.03.2017 18:15): zrovna boje a systém jak Geralt bojuje mi přijde dost věrnej knihám - tam je to taky samej úskok/pirueta/odskok/parry/riposte. A ten "taneční" styl boje + znamení proti více lidem zároveň mě z hlediska bojů baví v TW3 nejvíc.
@Walome (06.03.2017 12:21): Uskakování funguje, ale je to opruz jako prase. Útok, úskok, útok, úskok, do zblbnutí. V tom videu boj vypadá aspoň zajímavě, musím se naučit pořádně používat bloky a odrážení, tak to bude aspoň trochu variabilnější.

Ale holt to je Zaklínač, roleplay je tu co se boje týče na prakticky nulové úrovní.
@kuler91 (05.03.2017 14:24): To jsou silný slova. A to už musí něco být vzhledem k tomu, jak ses tu onehdá taky nepřetržitě rozplýval nad Zaklínačem.

V čem konkrétně je design opern world lepší? A v čem je vidět rukopis CDP v questech?

P.S.: Otazníky v W3 jsou pro lamy a kazí zážitek. Naštěstí jdou vypnout:).

P.P.S.: Já jsem se teda v Blood and Wine kochal furt:P.
@Garret (06.03.2017 14:36): fakt ? To jsou ty pevnosti banditů v Toussaintu. Mě hrozně bavily, právě tam jsem se hodně vyblbnul, každou jsem čistil několikrát jen tak pro zábavu :)
Tyjo nepřijde mi. U mě odezva super, hitboxy nevím, možná nejsem tak všímavej, ale zatím jsem nezaznamenal nic, co by mi přišlo vyloženě špatně.
Co vím, tak zejména se kritizují hitboxy. A mě obecně vadila odezva a občas divné animace.

Osobně mám radši Bloodborne, je to u mě nejlepší hra všech dob. Ale momentálně spinká kdesi v hlubokých temných vodách.

Na znovu zahrání Zaklínače 3 se však těším přímo neskutečně. Takže jsem schopen připustit že hra roku bylo tohle a zřejmě bych tak i hlasoval. Občas jsou divné ty principy na kterých stojí váš osobní žebříček.. :D
@Walome (06.03.2017 12:21): Jo, to právě stačí, proto jsem se o ten boj nějak víc nezajímal a i na předposlední obtížnost jsem hrou procházel celkem v pohodě. Ani ten bandits camp, co je ve videu, jsem neměl problém vyrubat, byť asi ne tak elegantně jako ten pán ve videu. :D