Moje oficiálně druhá dohraná nintendí hra a jak asi z čísla chápete, nebyl jsem tak spokojený jako s perfektním BotW.
Twilight Princess je zábavná, lineární platformovka, která je ale trochu dlouhá (těch 35 hodin bych skrouhl na 25) a zbytečně přecpaná herními mechanikami. Zní sice fajn, že v každém dungeonu najdete něco nového do výbavy, ale k čemu vám to vlastně je, když některé předměty použijete jenom v tom dungu a pak vám pouze znepřehledňují inventář? Bumerang jsem pak použil snad jen 2x, beyblade 1x a železnou kouli na řetězu už asi vůbec. I vlčí formu, na které hra de facto stojí, ve druhé půli hry potřebujete jen sporadicky. Přišlo by mi chytřejší, kdyby těch mechanik bylo méně, ale tvůrci si s nimi více vyhrály. Jako třeba v BotW, kde bylo schopností jen pár a přesto mi to ty desítky hodin stačilo.
Jak jsem ale říkal, je to jinak dobrá platformovka. Každý dung a bossfight byl jiný a zábavný a grafika je i na dnešní dobu super. Hra však neobsahuje nic, co by mě posadilo na zadek. Určitě nic, za co bych ji dal ocenění hra roku, ale jak jsem tak koukal na rok 2006, nebylo tehdá až tak z čeho vybírat, takže za mě asi ok. Jo a souboje koňmo jsou kvůli debilnímu ovládání docela frustrující, ale na koni moc času trávit naštěstí nemusíte.
Dám si nějaký teď na chvíli pohov, ale časem zkusím asi i další Zeldy.
7. bod herní výzvy 2019 (hardcore)
Twilight Princess je zábavná, lineární platformovka, která je ale trochu dlouhá (těch 35 hodin bych skrouhl na 25) a zbytečně přecpaná herními mechanikami. Zní sice fajn, že v každém dungeonu najdete něco nového do výbavy, ale k čemu vám to vlastně je, když některé předměty použijete jenom v tom dungu a pak vám pouze znepřehledňují inventář? Bumerang jsem pak použil snad jen 2x, beyblade 1x a železnou kouli na řetězu už asi vůbec. I vlčí formu, na které hra de facto stojí, ve druhé půli hry potřebujete jen sporadicky. Přišlo by mi chytřejší, kdyby těch mechanik bylo méně, ale tvůrci si s nimi více vyhrály. Jako třeba v BotW, kde bylo schopností jen pár a přesto mi to ty desítky hodin stačilo.
Jak jsem ale říkal, je to jinak dobrá platformovka. Každý dung a bossfight byl jiný a zábavný a grafika je i na dnešní dobu super. Hra však neobsahuje nic, co by mě posadilo na zadek. Určitě nic, za co bych ji dal ocenění hra roku, ale jak jsem tak koukal na rok 2006, nebylo tehdá až tak z čeho vybírat, takže za mě asi ok. Jo a souboje koňmo jsou kvůli debilnímu ovládání docela frustrující, ale na koni moc času trávit naštěstí nemusíte.
Dám si nějaký teď na chvíli pohov, ale časem zkusím asi i další Zeldy.
7. bod herní výzvy 2019 (hardcore)
Pro: Double Battles; post-apo; krok jiným směrem; Wes a jeho mašina; Espeon a Umbreon; mechanika krádeže a očišťování působí originálně
Proti: Shadow Pokémoni se dají chytit pouze jednou a další šance není; vysoký počet trenérů s opakujícími se Pokémony; později trochu repetitivní