Poslední komentáře
Assassin's Creed II
Forza Horizon
Netřeba to prostě moc okecávat, hezky to vypadá, celkem dobře to zní ale hlavně je to velká zábava hrát! Ono když v noci chcete jít spát a hra vám pekelně rychle loaduje a závody mají efekt "dám si ještě jeden a jdu" bývá to potíž. Každopádně si to ode mě bere 85% a pevně věřím že dvojka pod tuhle hranici neklesne.
Pro: Jízdní model, pěkné prostředí, optimalizace pro novou generaci
Proti: Málo hudby, opakující se závody, nemožnost přeskočit kecy vašich soků před jízdou
Call of Cthulhu
Pro: Atmosféra, Dialogy, Možnosti zlepšování hrdiny, Příběh
Proti: Grafika,
Shadow Warrior
Zaujalo hned zkraje, katanové kydlení, cákance krve a cynické hláškování hlavního hrdiny jsou jako herní kříženeček Deadpoola a Tarantinových filmů. A v tom se v podstatě pokračuje, byť místo lidských nepřátel se potýkate spíše s tím, jak je nejlepší naporcovat x variant démonů.
Kapitoly jsou sice poměrně repetitivní, ale jak Shadow Warrior slušně odbíhá, hlášek a narážek je dost a dost (pobavily "retro místnosti" nebo metal králík jak z Monty Pythonů), navíc hlavní dvojice hrdinů jsou fakt sympoši, takže nakonec to zase tolik nevadilo.
Svět je snad opakem té magické formulky, kterou se dneska každý zaklíná - není ani trochu otevřený. Ale je nápaditý, s hezkou mytologií a obstojnou příběhovou linkou. A některé lokace, obzvlášť v závěru, dají docela zabrat.
Ve výsledku nejvíc mrzelo to, že hlavní bossové mohli být vyrešeni kreativněji. Souboje s nimi jsou náročné spíše svojí délkou, než náročností samou.
Pro: Dynamika, nadhled, hlavní postavy, akce
Proti: Repetitivnost, nuda u hlavních bossů
Untitled Goose Game
Keď niekomu poviete, nech si zahrá hru, v ktorej bude ovládať hus, tak si pravdepodobne pomyslí, že to musí byť totálna capina. Myslel som si to aj ja, ale opak je pravdou. Keď som zbadal kúsok videa z hry, tak som sa hneď rehotal, takže som si povedal, že toto si isto chcem zahrať.
V Untitled Goose Game naozaj celú hru hráte za hus. Viete chodiť, behať, roztiahnuť krídla, prikrčiť sa a hlavne gágať a brať veci do zobáka. Tieto schopnosti sa postarajú o veľa vtipných situácii. Hra sama o sebe je jednoduchá. Prechádzate jednotlivé lokácie a v každej z nich musíte splniť zopár vecí, aby ste sa mohli posunúť ďalej. Väčšinou sa jedná o kradnutie vecí ľudom a ukladaním ich niekde, strašením ľudí gáganím a sem-tam aj nejaké originálnejšie veci. Nie všetko sa mi podarilo hneď. S niektorými úlohami sa dá trochu potrápiť, lebo niektorý ľudia, keď Vás budú zaháňať preč, a hlavne, keď budete mať v zobáku ukradnutú vec.
Základná hra nie je dlhá a môžete ju prejsť za jeden večer, ale po dokončení máte stále čo robiť. Dostanete nové úlohy, alebo môžete plniť úlohy na čas. Aj keď sa jedná o malú hru, tak nepatrí medzi tie, ktoré za 1-2 hodiny prejdete a už nemáte dôvod ju zapnúť znova a to je veľmi pozitívna vec. O grafike poviem len to, že je kreslená, ale veľmi pekná.
Tak, ako je Untitled Goose Game originálna hra, tak je aj zábavná. Rozhodne túto hru vyskúšajte. Myslím si, že sa pri nej zabavíte a aspoň pár krát zasmejete.
P.S.: V čase písania komentáru sa hra nachádza v službe Game Pass na Xbox One.
Pro: originalita, humor, po dokončení je stále čo robiť, milá kreslená grafika
The Turing Test
Zapínam hru, zisťujem, že ovládam ženskú postavu, z reproduktorov sa ku mne prihovára umelá inteligencia, vstupujem do miestnosti, kde musím za pomoci mojej "zbrane" a logického uvažovania otvoriť dvere do ďalšej miestnosti. Nie, nesekol som sa. Nehovorím o hre Portal. Na The Turing Test naozaj vidno, odkiaľ načerpal inšpiráciu a mám taký pocit, že to ani nechce skrývať. Osobne som sklamaný, že sa autori nesnažili byť trochu kreatívnejší. Zmena tu ale je. S Vašou zbraňou neviete urobiť portál, ale viete zachytávať akési energetické gule. Tie vedia na určitých miestach dodávať energiu. Delia sa na viac typov. Buď dodávajú energiu permanentne, prerušovane alebo iba na nejakú chvíľu. S ich pomocou viete ovládať dvere a rôzne plošiny. Celé to musíte zosúladiť tak, aby ste sa dostali k dverám do ďalšej miestnosti. Tu musím povedať, že mne sa hra zdala až príliš ľahká. Síce sa časom objavujú nové prvky, ale drvivá väčšina hádaniek boli až moc jednoduché (a to aj pri konci hry). Ba dokonca, narazil som aj na také miestnosti, ktoré vyzerali veľmi zložito, ale nakoniec sa dali urobiť veľmi zjednodušenou cestou. Neviem, či to bol zámer autorov, ale naozaj to pôsobilo, akoby urobili ťažkú miestnosť a nevšimli si chybu, vďaka ktorej sa to dalo ľahko vyriešiť. Škoda.
Povedal by som, že príbeh v tejto hre je len do počtu. Hra síce má dva možné konce, ale rozhodujete o nich až v posledných sekundách. A ani to by som nenazval ako dva rôzne konce. Ten naozajstný koniec si musíte predstaviť sami. Teda aspoň ja som to tak bral. Skôr ako príbeh bolo zaujímavejšie prostredie vesmírnej stanice a aspoň minimálne možnosti skúmania predmetov. Škoda.
Ako veľa iných hier, aj The Turing Test mohla byť parádna, ale je tu veľa ale. Autori podľa mňa premárnili príležitosť urobiť logickú hru, ktorá by sa mohla rovnať sérii Portal. Ja osobne mám veľmi rád túto sériu a bavia ma tieto hry, takže ma mrzí, že toto nebolo o niečo lepšie. Keď k tomu ešte prirátam, že The Turing Test stojí viac ako raz toľko, tak kúpu tejto hry naozaj nemôžem odporučiť. Nepomôže ani to, že táto hra je dosť novšia. Škoda.
Ak si chcete zahrať super logickú hru, tak to si naozaj radšej kúpte Portal a Portal 2.
Pro: miestami fajn prostredie, aspoň minimálne skúmanie predmetov
Proti: veľmi jednoduché, krátke, premárnený potenciál, príliš podobné hre Portal, cena
Halo: Combat Evolved Anniversary
Titulu věnuji luxusních 65% (kdyby byla optimalizace stejná po celou dobu hraní, možná bych se přiklonil i k 70ti) a s klidným srdcem mohu říct, už to nechci nikdy vidět - ač jsem se tam místy i bavil. Není to špatný titul ale není ani dobrý, je prostě někde na půlce cesty.
Pro: Příjemná hudba, možnost gaučového co-opu
Proti: Level design, AI, optimalizace
Star Wars Jedi: Fallen Order
Pro: Svět Star Wars, finální rozsah využití síly hlavní postavy, lokace a momenty (AT-AT,...), hádanky, poslední lokace a finále hry
Proti: Obtížnost je občas zbytečně vysoká už na 2 nejnižší, některé prvky hry uživatel zjistí náhodou nebo z internetu, velice časté skriptování a jeho problémy (některé bosy se díky tomu dalo i snadno porazit), deluxe edice (už) postrádá smysl
Unmechanical
Jedná sa o klasickú logickú plošinovku, kde ovládate malého lietajúceho robotka. Vašou úlohou je plnenie logických hádaniek, aby ste sa mohli dostať do ďalšej úrovne. Väčšinou sa jedná o jednoduchšie hádanky, ale 1-2 možno trochu potrápia. Nie je to nič hrozné a celú hru zlupnete za chvíľku. Unmechanical je hra na jeden večer a to aj pokiaľ chcete nazbierať všetky achievementy, ktoré sú naozaj jednoduché, takže hra je super pre achievement hunterov.
Prostredie je prevažne chladné, nakoľko sa nachádzate v jaskyni a sám, no vizuálny štýl spolu s hudbou sa mi veľmi páčil, ale príbeh tu moc nečakajte. Asi 2x sa mi stalo, že som sa zasekol pri nejakej prekážke, takže musel prísť reštart.
Unmechanical je príjemná a milá jednohubka. Keď prirátame, že sa momentálne nachádza extended edícia v službe Xbox Game Pass a nie je problém uloviť všetky achievementy, tak môžem len odporučiť.
Pro: pekný audiovizuál, jednoduchosť
Proti: absencia príbehu, môžete sa zaseknúť pri nejakej prekážke
The Outer Worlds
The Outer Worlds je RPG z pohľadu prvej osoby odohrávajúcej sa na rôznych planétach, prípadne vesmírnych staniciach.
Keď už svet je v troskách, tak je niekoľko výnimočných ľudí zmrazených a vyslaných do vesmíru hľadať lepšie miesto pre život. Na planétach žijú ľudia, ktorým vládne korporácia, ktorá síce sľubovala úžasný život, ale ako to býva zvykom, "nie je všetko zlato, čo sa blyští". Jedného pekného dňa Vás šialený vedec rozmrazuje, lebo vy ste jedinou nádejou. Na začiatku si vytvoríte postavu podľa svojho obrazu a vydávate sa na cestu. Dostávate vlastnú loď, ktorou cestujete medzi jednotlivými planétami. Po lodi sa viete voľne pohybovať, upravovať si zbrane, rozprávať sa s posádkou. Práve toto sa mi na hre veľmi páčilo. Pokiaľ si dáte tu námahu a rozprávate sa s ľuďmi môžete občas natrafiť na niekoho, kto sa chce ku Vám pridať. Takto si môžete vyskladať vlastnú crew, ktorá má viac členov a pri vystupovaní z lode si zvolíte dvoch, ktorý Vás budú sprevádzať. Vaši členovia Vám pomáhajú v boji, zapájajú sa do rozhovorov a dokonca Vám môžu dať aj svoj vlastný názor na vzniknutú situáciu. V hre plníte rôzne misie, kde sa neraz musíte prikloniť na nejakú stranu. Hra totižto ponúka možnosť voľby v rozhovoroch. Je len na Vás komu pomôžete a proti komu sa postavíte. Každý má svoje argumenty a práve tu vie pomôcť aj Vaša posádka. Členov posádky môžete dokonca aj prepustiť, keď už ich budete mať dosť alebo sa Vám nebude páčiť ich názor. Pri nastavení ťažšej obtiažnosti môžu v boji permanentne umrieť. Jednotivé situácie dokážete vyriešiť pomocou zbraní, ale pokiaľ si svoje získané body viete dobre rozdeliť medzi jednotlivé schopnosti, tak sa z problému dokážete aj vykecať. Hra by sa mala dať prejsť bez jediného zabitia, pokiaľ Vám ide stealth. Mne nejde, resp. na to nemám nervy, takže neviem potvrdiť, či to je naozaj tak. Perky majú aj spoločníci, ktoré im priraďujete vy. Môžete im aj dať lepšiu zbraň, poprípade brnenie a jednoduché príkazy (tam choď, použi špeciálnu zbraň). Hra ponúka aj veľa vedľajších misií, ktoré sú miestami zaujímavejšie ako tie hlavné.
Bohužiaľ, sú tu aj mechaniky a funkcie, ktoré som nevyužil. Pri najťažšej obtiažnosti musíte aj jesť a spať. Pokiaľ si ju nenastavíte, tak je zbieranie veľa predmetov bezpredmetné. Raz za čas na Vás môže vyskočiť nejaká fóbia, ktorú môžete prijať alebo odmietnuť. Ak ju potvrdíte, tak sa Vám zhoršia niektoré vlastnosti, ale dostanete 1 bod na perk. Osobne som túto možnosť nevyužil a vôbec mi nechýbali nezískané perky.
Grafika hry síce nie je najdokonalejšia, ale tu ide o ten štýl. Prostredie sa mi naozaj páčilo, či už to bol exteriér planét alebo interiér vesmírnej stanice. Opustené budovy, havarované lode, pozostatky a mŕtvoly, ktoré majú svoje príbehy. Veľa ľudí vyčíta hre jej dĺžku, no pre človeka, ktorý má rodinu a nemôže od rána do večera hrať bola dĺžka hry postačujúca. Pokiaľ človek chce splniť všetky hlavné misie, vedľajšie misie, rád komunikuje aj s vedľajšími postavami, číta si rôzne dokumenty, zápisky, počúva nahrávky a snaží sa preskúmať každý detail, tak bude mať zábavku na desiatky hodín. Nakoľko sa v hre nachádza možnosť voľby, tak hra priam nabáda, aby ste si ju po dohraní pustili znova. Viac krát sa mi počas hrania a hlavne rozhovorov stalo, že ma zaujímalo aj iné riešenie situácie. Je veľká škoda, že hra neobsahuje české titulky. Pri takejto hre je to pre veľa ľudí rozhodujúce.
The Outer Worlds je hra, ktorá si podľa mňa zaslúži byť minimálne nominovaná na hru roka. Ja som si ju užíval, bavil som sa pri nej a naozaj si želám, aby som mal oveľa viac času na preskúmanie každého detailu v hre.
Pro: prostredie, spoločníci, rozhovory (dialógy), možnosť voľby
Proti: niektoré zbytočné mechaniky (asi záleží aj od nastavenej obtiažnosti)
Manual Samuel
Na hre Manual Samuel je najbrutálnejšie ovládanie. Po nehode, ktorá sa Vám prihodí na začiatku hry, to vyzerá tak, že je s Vašim životom koniec. Prichádza si pre Vás smrť, ktorá vyzerá ale trochu zvláštne. Je to nejaký mantavý týpek, ktorý ale pôsobí v pohode. Dozvedáte sa, že máte ešte jednu šancu ako sa zachrániť. Podmienka je, že musíte prežiť celý jeden deň s manuálny ovládaním Vášho tela. Na každú končatinu, na nádych, výdych, žmurkanie a chrbticu máte pridelené tlačítko. Zrazu sa aj bežný deň stáva neskutočnou výzvou. Sprcha, obliekanie, jedenie, šoférovanie auta a iné veci zamestnajú Vaše prsty tak, že si budete myslieť, že zahrať na klavíri Beethovena je oproti tomuto brnkačka. Ale práve vďaka tomuto som sa pri tejto hre pučil od smiechu. Animácie, ktoré na Vás čakajú, keď niečo urobíte zle alebo na niečo zabudnete sú parádne. A toto ešte podtrhuje vtipný komentár rozprávača a toho mantavého týpka, ktorého ste stretli na začiatku. Zábavné sú aj ďalšie postavy a svet okolo. Nič normálne sa v tejto hre ani nedá očakávať.
Manual Samuel je krátka, ale veľmi zábavná hra. Keby je herná doba dlhšia, tak by to bolo asi iba na škodu. Ak máte dokonalú kontrolu nad Vašimi prstami, tak by Vás ani nemusela frustrovať a pokiaľ Vám nevadí čierny humor a máte radi trošku bláznivé koncepty, tak smelo do toho.
P.S.: Hra sa v dobe písania recenzie nachádza na Xboxe v službe Game Pass. Na steame sa dá v akcii kúpiť za 1,99€.
Pro: originalita, bláznivé ovládanie, humor
Proti: môže byť frustrujúce, žiadna iná náplň okrem ovládania
What Remains of Edith Finch
V hre WRoEF prichádzate v koži Edith k starému rodinnému sídlu, ktoré čaká na preskúmanie. Sídlo je naozaj velikánske a už pri pohľade naň viete, že sa máte na čo tešiť. A to na Vás vnútri čaká ešte oveľa viac. Jednotlivé časti domu Vám budú odhaľovať príbehy obyvateľov domu. Prostredie je fascinujúce a každá časť domu niečím výnimočná. Nebudete len chodiť po chodbách a otvárať dvere. Čakajú na Vás rôzne cestičky, tajné cesty a skrýše. Príbehy bývalých obyvateľov nie sú len nudne rozprávané alebo si o nich neprečítate v knihe. Každý člen zomrel nejakou zvláštnou náhodou a Vy sami sa ocitáte v koži jednotlivých postáv a dozvedáte sa ich netypický príbeh. Vďaka tomu na Vás čaká aj iné prostredie ako len interiér domu. Všetko toto bolo krásne spravené. Izby, ktoré zostali v pôvodnom stave a aj jednotlivé príbehy. Len škoda, že tie príbehy nemohli byť veselšie. Už od začiatku Vám je jasné, že sa nejedná o komédiu. A kedže ja sám mám dieťa, tak niektoré príbehy neboli najľahšie na sledovanie.
Hra zaberie cca 2 až 3 hodiny. Je to síce dosť málo, ale aspoň sa nemusíte báť, že by Vás to prestalo baviť. Pri takýchto hrách je veľmi ťažké neprekročiť túto hranicu a táto hra ju isto neprekročila.
Hra sa v dobe písania komentáru nachádza na Xboxe v službe Game Pass.
Pro: príbeh, originalita, prostredie
Proti: cena, miestami až moc smutné
SOMA
SOMA začíná zcela nevinně. Jsem po nehodě ve svém bytě, pak jedu metrem do nějaké laboratoře, tam usednu do křesla kvůli nějakému oskenování mozku ...a najednou se probouzím někde zcela jinde, okolo mne chladné, nepříjemné prostředí neznámé základny. Jde se prozkoumávat a zjišťovat, co se stalo..
SOMA brilantně kombinuje strach z neznámého s až filozofickým příběhem. Ten se zajímavě zajímá o podstatu lidství a otázku co by se stalo, kdybychom mohli kopírovat své vědomí? Byli bychom to stále my? Závěr je tak vypointován, že ho pravděpodobně nikdy z hlavy nedostanu. A kdokoliv skládal soundtrack by zasloužil vyznamenat.
Od Frictional jsem nikdy nic nehrál, ale po tomto díle si od nich koupím cokoliv.
Pro: Atmosféra, příběh, hudba
LEGO City Undercover
Pro: Volný svět,, nemusíte hrát mise, ale jen tak,, hratelnost
Proti: Nepřeskakovatelné cutscény, dlouhé dialogy, pokud si vezměte tramvaj a jedete nahoru =v pohodě, ale když jedete dolů ta kamera se neotočí
Don't Knock Twice
Graficky to nebylo zas tak špatný ale stíny byli docela nekvalitní, ovládání bylo dobré.
Hra nemá cutscény takže celý příběh musíte číst přes knihy.
Hra je doopravdy krátká, poprvé jsem jí dohrál za 2 hodiny a podruhé za 15 minut.
A hodně na prd je to že v domě vás příšera nehoní to znamená že jumpscary které ve hře jsou, jsou opakované takže když si hru budete chtít zahrát podruhé už vás nic nevystraší.
Dům je jinak docela pěkný a velký.
Pro: Grafika, spracování příšery, docela kvalitní jumpscary, atmosféra, dům
Proti: Extrémně krátký příběh, příšera vás po domě nehoní, málo jumpscarů, chyby v grafice
Red Dead Redemption 2
Celkový příběh je opravdu dlouhý, některé mise jsou lehké některé těžké.
Příběh jsem hrál něco kolem 60 hodin což je podle mě hodně.
Pro: Grafika, svět, vedlejší mise, hlavní mise, fyzika, ragdoly, příběh, Arthur, John, spousta druhů koníčků, zvířata, hodně městeček
Proti: Některé malé bugy
Grand Theft Auto V
Hra má krásný velký otevřený svět.
Pro: Skvělý fyzika, grafika, příběh, mobil, postavy, ragdoly, velký svět, Easter eggy.
Proti: Malé chybičky které nejsou za potřebí říkat.
Metro Exodus
Chvilku jsem váhal, zda si nové Metro koupit, či nikoliv, nakonec jsem ale neodolal. A věru nelituji.
Byl jsem příjemně překvapen atmosférou hry. Jistě časem se začnou herní mechanismy opakovat, ale podobně jako v nezapomenutelném Half-life se člověk rozhodně nenudí. S přibývajícím časem jsem na sobě pozoroval netrpělivost a snahu posunout se v příběhu dál a dál, podobně jako tomu bývá u skvěle napsané knihy či filmu.
Osobně beru to, že hra není open world jako pozitivum.
Technická stránka vůbec nepřipadá důležitá a na těch pár chybek se*e Bílý tesák.
Pozn.: zakoupeno na Xbox, vzhledem k tomu, že jsem "přišel" o 4k TV, dohráno na PC
Pro: Nádherná hra se silným příběhem, na kterou budu dlouho vzpomínat
Proti: Pár technických nedostatků
Sunset Overdrive
Pro: Humor, zbraně, příběh, soundtrack, hratelnost
FIFA 19
Do hry jsem se pustil bez nějaké velké znalosti předchozích dílů, vlastně poslední díl, co jsem si tak letmo zahrál byla FIFA 14 na PS3. Ale z videí jsem vydedukoval, že FIFA 18 byla dosti rychlá a prosprintovat celé hřiště nebyl vůbec žádný problém. To v této fifě je to mnohem těžší, ne-li vůbec nemožné. I takový Mbappé s rychlostí 97 může být s klidem dostižen hráčem, který má 60 rychlost. Kromě toho je hra plná náhodných odrazů, kdy absolutně nevíte, co se to před vámi děje. Takových WTF momentů je v této fifě mraky. Stačí se podívat na youtube a je o zábavu postaráno. Korunuje to pak naprosto úžasný videorozhodčí, který buď ukazuje naprosto jasnou situaci, nebo se totálně ztrapní a je z toho velký fail.
Co se týče herních módů, první jsem zapl Journey. Nesledoval jsem počínání Alexe v předchozích dílech, ale to vůbec nevadí. Dá se to i bez toho. Journey je samozřejmě příběhové béčko, prošpikované spoustou klišé, wow momentů je po čertech málo a po nějaké době začne začarovaný kruh trénink, zápas, trénink, zápas,cutscéna, zápas, trénink a takto pořád dokola. Nicméně Journey jsem dohrál, ale nejspíš se k ní už nevrátím. U Be A Pro ani u kariéry manažera jsem moc dlouho nevydržel.
No a teď přichází zrůdnost všech zrůdností. Mašina na tahání peněz z natěšených hráčů, kdy si koupí za FIFA pointy balíčky, kde z nejlepšího balíčku ve hře padne jako nejlepší karta Aritz Aduriz. Vítejte ve FIFA Ultimate Teamu. Zpočátku mě tento mód vůbec nebavil. Nemohl jsem se pořádně rozjet, FIFA pointy jsem si kupovat nechtěl a hraní on-line vzhledem k mým skillům nepřipadalo v úvahu. Nakonec jsem se přes to přenesl a přišly první zlaté karty a můj tým z Premier League (nejlepší fotbalové ligy na světě) se už začal rýsovat. Nejdřív tu byl tým za 10K coinů, potom za 50K no a dnes má můj tým hodnotu cca 750K coinů (přičemž jsem do FUT neinvestoval ani korunu). Dokonce jsem měl štěstí a padla mi ikona Paul Scholes, která sice patří k těm nejlevnějším, ale co, ve fifě musíte být rádi za všechno. Že se vám on-line zápas nesekne ani jednou (speed-up lagy mě děsí v mých snech, něco tak odporného jsem dlouho nezažil), že máte štěstí a padne vám hratelný, nebo alespoň drahý hráč, zkrátka že všechno funguje jak má, no moc často to není, ale co už.
Co se týče samotné hratelnosti, hra se mi hraje dobře. Zpočátku se nejlépe dávaly góly z tzv. finesse shot, střely, která byla dobře načasovaná a zároveň umístěná. Kdo tohle ovládal, měl vyhráno. Nedávno tyto střely ale nerfnuli, což znamená, že z těchto střel nedáte už gól vůbec, což mi až tolik nevadí, neboť jsem se to stejně nenaučil. V tuto chvíli je nejefektivnější dávat góly z centrů, podobně jako ve FIFA 14. Za těch zhruba 500 zápasů, co sem ve fifě odehrál jsem vypozoroval pár zajímavých věcí. Až nepřiměřeně často končí střely na tyčích. Není vyjímkou že v zápase dvě střely z deseti končí na tyči nebo na břevně. Další věcí jsou brankáři. Je celkem jedno, jestli máte v bráně Heatona, Szczesnyho, nebo Llorise. Všichni chytají stejně. Jeden zápas chytí vše, druhý zápas jsou schopni dělat takové minely jako Loris Karius. Poslední věcí je nastavení. I když se hra nepřerušuje, nevstřelí se žádný gól, tak v 90% případů se nastavují dvě minuty, občas se nastaví tři a jedna minuta, nebo žádné nastavení je vzácností.
Grafika je celkem na pohodu. Podobizny hráčů odpovídají (u těch známějších), tráva je zelená, diváci nejsou 2D a dresy vypadají moc pěkně. Atmosféra ze stadionu přímo číší, komentář je průměrný a po chvíli velmi opakující se, soundtrack se dá celkem poslouchat. Ale abych tuhle dlouhou patlaninu shrnul. FIFA 19 je dobrá hra. Fotbálek je to pěkný i když je tu odíračka jménem FUT i když je to vlastně totální sračka, kterou nevím proč hraju, vždycky si najdu důvod, proč ji zapnout znova.
A kurňa, teď už ten Messi musí padnout ksakru...
Pro: Ezio, délka hry, atraktivní renesanční prostředí.
Proti: Hádanky, kde se hledalo Apple of Eden na obrazech, na to na bohužel má angličtina nestačila a většinou musel pomoct YouTube