I když to vyloženě nepovažuji za negativum, občas jsem byl zmatený z úkolů, jejichž směr k místu, kde je mám plnit, je sice znázorněn na mapě, avšak častokrát velmi nekonkrétně a tempo hry je pak dost loudavé a průchod některými lokacemi tak trochu zbytečný.
Hru jsem se snažil hrát co nejvíce stealth způsobem, bohužel však přehnaná bystrozrakost nepřátel a jejich následná nepřirozeně přesná muška mě nakonec donutily se vrhnout do akce, kde kromě výborného zraku nepřátel přibyly nebezpečné drony a mnohem nebezpečnější minomety, před nimiž kolikrát téměř nebylo úniku. Akce to však kvůli tomu nebyla určitě špatná, pouze jsem se u ní dokázal častěji naštvat.
Co dodat? Pro mě nejlepším dílem zůstává i nadále díl třetí, který bych si klidně někdy zopakoval znovu. U tohoto dílu si ovšem touhou po opakování moc jistý nejsem.
Pro: akčnější ladění, modifikace, zbroje rozděleny na součásti, power armor na baterie, radioaktivní zóna na jihozápadě mapy, legendární enemáci a itemy
Proti: NPC, prožití, dialogy, absence durabelity zbraní, pip-boy, questy, příběh, frakce, minimum osad