AI nepřátel je ubohá a opravdu se nepamatuju, kdy jsem naposled tohle považoval za standard (v posledních 5 letech to rozhodně nebylo). Hra je trochu těžká jen proto, že jich na vás posílá tuny a proto, že mají sklony se k vám dostat nebezpečně blízko (pokud možno z ničeho nic vyběhnout z poza rohu ke kterému jste zrovna nic netuše přišli - to je prkaticky instakill). Obzvláště psi byli vyloženě směšní.
Design úrovní stojí na tom, že Kane a Lynch vběhnou do "arény" - na druhé straně do ní vběhne tucet frajerů, chvíli po sobě střílíte nepřesnýma slabýma zbraněma, když je vystřílíte, naběhne další vlna. Po 1-3 vlnách můžete pokračovat uličkou do další arény a to je prakticky všechno. Přestřelky mi přijdou poměrně težkopádné, ať už vinou systému krytí, kamery přes rameno, nebo grafického filtru.
Ad grafický filtr. Jo, je hezky zpracovaný, vlastně je tou asi nejlépe zpracovanou věcí na celé hře, ale pořád je navržen tak, aby dělal hru ("umělecky") hnusnou, dělá věci nepřehledné, atd., prostě je jen otázkou času, než začne srát. Vůbec prostředí Šanghaje je (sice realisticky, ale pořád) hnusné, ale do toho nemá cenu moc kopat to je holt styl. Jen mi přijde, že se autoři za tu špínu a hnus Šanghaje snaží schovat i mizerně odvedenou gamedesignérskou práci.
Největším plusem jsou tak opět hlavní hrdinové, hlavně teda Lynch, kterému se pod nohama hroutí život do sraček a nemůžu s ním holt jinak, než nesoucítit. Kane naproti tomu mi tu tentokrát přišel jako poměrně nedůležitý panák. Příběh plní roli lepidla, ale kvalitu bych nehledal. Je jednoduchý a krátký. Navíc ten konec mi nepřijde nejšťastnější - ukrást v Šanghaji civilní dopraní letadlo a odletět s ním pryč po krvavé přestřelce na letišti fakt nepovažuju za adekvátní, a hlavně definitivní řešení situace... ale co už.
Na Destructoidu je recenze zakončená tímhle verdiktem: "There is only one thing that Kane & Lynch 2: Dog Days succeeds at. It makes Kane & Lynch: Dead Men look really, really good." - A s tím se dá docela dobře souhlasit. Nejde ani tak o to, že by KL2 byla totálně zmrvená hra, ale po stránce hratelnosti předvádí něco, co by začátkem dekády platilo za lepší průměr. A jednička vypadá vedle dvojky opravdu hodně, hodně dobře.
Pro: Volnost, rozmanitost a různorodost, nákupy a budování města...
Proti: Některá města zbytečně velká