@
MCZ (06.02.2013 01:06): A proc by to nekdo delal? Takhle je zase navadis, aby se snazili farmit body (treba komentari k oblibenym hram, ktere slozili po precteni ostatnich komentaru s velkym poctem plus a ani je nehrali).
Jinak krivka by musela byt asi jina, hranice by byly rekneme 0-200, vztah mezi vahou z bodu a vahou z hodnoceni by mohl byt prumer ci maximum, mohl by existovat i zachranny mechanismus, kdy pokud by nejake procento (15-20%) hodnoceni uzivatele bylo diametralne odlisne od prumeru te dane hry (rekneme vice nez 30%), zavanelo by to protezovacim multakem a vaha z hodnoceni by se ve vzorci vynasobila 0.
Ale je to jen takovy napad. Je fakt, ze kdybych sem prisel a zjistil, ze musim byt aktivni treba pres rok, abych se vyrovnal ostatnim, asi bych se na to taky vykaslal (po omrknuti achievementu z nich dokaze bezny clovek za rozumnou dobu - odhaduju tak mesic az dva - ziskat tak 250 bodu a zbytek mu zbyva ziskat "beznou cestou", za prihlaseni rocne rekneme 300, za pridani nejake te hry rocne tak 200 bodu (40 pridanych her je slusna porce), coz v souctu dela 750 bodu za rok dle meho nazoru vysoce nadprumerne aktivity).
@
Daemon (06.02.2013 08:09): Viz muj vypocet nahore. Kuprikladu ani ty nemas zdaleka prumer 1000 bodu za rok :) Jinak sice mas 2 body, ale na te krivce ti to prideli vahu tak 0,01, coz je prakticky nic.