@Garion (06.02.2013 09:47): "(treba komentari k oblibenym hram, ktere slozili po precteni ostatnich komentaru s velkym poctem plus a ani je nehrali)" Mno nvm... opravdu takové komentáře dostávajů +ka?
Všeobecně o DH
@MCZ (06.02.2013 01:06): A proc by to nekdo delal? Takhle je zase navadis, aby se snazili farmit body (treba komentari k oblibenym hram, ktere slozili po precteni ostatnich komentaru s velkym poctem plus a ani je nehrali).
Jinak krivka by musela byt asi jina, hranice by byly rekneme 0-200, vztah mezi vahou z bodu a vahou z hodnoceni by mohl byt prumer ci maximum, mohl by existovat i zachranny mechanismus, kdy pokud by nejake procento (15-20%) hodnoceni uzivatele bylo diametralne odlisne od prumeru te dane hry (rekneme vice nez 30%), zavanelo by to protezovacim multakem a vaha z hodnoceni by se ve vzorci vynasobila 0.
Ale je to jen takovy napad. Je fakt, ze kdybych sem prisel a zjistil, ze musim byt aktivni treba pres rok, abych se vyrovnal ostatnim, asi bych se na to taky vykaslal (po omrknuti achievementu z nich dokaze bezny clovek za rozumnou dobu - odhaduju tak mesic az dva - ziskat tak 250 bodu a zbytek mu zbyva ziskat "beznou cestou", za prihlaseni rocne rekneme 300, za pridani nejake te hry rocne tak 200 bodu (40 pridanych her je slusna porce), coz v souctu dela 750 bodu za rok dle meho nazoru vysoce nadprumerne aktivity).
@Daemon (06.02.2013 08:09): Viz muj vypocet nahore. Kuprikladu ani ty nemas zdaleka prumer 1000 bodu za rok :) Jinak sice mas 2 body, ale na te krivce ti to prideli vahu tak 0,01, coz je prakticky nic.
Jinak krivka by musela byt asi jina, hranice by byly rekneme 0-200, vztah mezi vahou z bodu a vahou z hodnoceni by mohl byt prumer ci maximum, mohl by existovat i zachranny mechanismus, kdy pokud by nejake procento (15-20%) hodnoceni uzivatele bylo diametralne odlisne od prumeru te dane hry (rekneme vice nez 30%), zavanelo by to protezovacim multakem a vaha z hodnoceni by se ve vzorci vynasobila 0.
Ale je to jen takovy napad. Je fakt, ze kdybych sem prisel a zjistil, ze musim byt aktivni treba pres rok, abych se vyrovnal ostatnim, asi bych se na to taky vykaslal (po omrknuti achievementu z nich dokaze bezny clovek za rozumnou dobu - odhaduju tak mesic az dva - ziskat tak 250 bodu a zbytek mu zbyva ziskat "beznou cestou", za prihlaseni rocne rekneme 300, za pridani nejake te hry rocne tak 200 bodu (40 pridanych her je slusna porce), coz v souctu dela 750 bodu za rok dle meho nazoru vysoce nadprumerne aktivity).
@Daemon (06.02.2013 08:09): Viz muj vypocet nahore. Kuprikladu ani ty nemas zdaleka prumer 1000 bodu za rok :) Jinak sice mas 2 body, ale na te krivce ti to prideli vahu tak 0,01, coz je prakticky nic.
@Garion (06.02.2013 00:35): Ideální to nebude asi nikdy, ale mně tohle přijde jako výrazné zlepšení. Klidně bych naopak to stoupání vlivu ještě zmírnil, protože získat 150 bodů (kdy je váha 0,5) jde opravdu jako nic. Na DH ty body lítaj děsně snadno, dostaneš je, ani nevíš jak. Každopádně je důležité to hlavní - že to omezuje a přitom neignoruje hodnocení uživatelů, co se sotva jednou přihlásili (a už neřeším, jestli jde o mulťáky nebo prostě lidi, co přišli dát stovku jedné hře a už se neukážou).
Křivka začíná na nule pro uživatele s nulovými body, jestli se nepletu. Stačí, že se jednou příhlásíš a máš automaticky body dva.
Křivka začíná na nule pro uživatele s nulovými body, jestli se nepletu. Stačí, že se jednou příhlásíš a máš automaticky body dva.
Chválím možnost zapnout alter. vzhled. Já geometrii rád=)
Jen ta nástěnka je strašně velká... Je to prohlížečem, nebo ty mezery mezi řádky tak mají být?
Jen ta nástěnka je strašně velká... Je to prohlížečem, nebo ty mezery mezi řádky tak mají být?
@M.a.t.t. (06.02.2013 01:08): Netvrdím, že je to "standardní" případ, tvrdím jen, že to jde. Pokud se člověk na těch 1000 bodů dostane třeba po roce na Databázi s jakous takous aktivitou, tak je to ok.
@MCZ (06.02.2013 01:06): Pochopiteľne ale hlavne v prípade ak sa ženieš po achievementoch, prirozdeným tempom určite nie...
@Garion (06.02.2013 00:54): Nevím, jestli je takové "navádění" uživatelů, aby hodnotili další a další hry, které třeba ani nehráli, jen kvůli tomu, aby jejich hodnocení měla větší váhu, zrovna šťastnou cestou...
@M.a.t.t. (06.02.2013 01:00): Porovnávat to přeci s celkovým počtem uživatelů je hloupost, důležitější je za jak dlouho je možné těch tisíci bodů dosáhnout.
http://www.databaze-her.cz/uzivatele/halflife/
V tomhle případě skoro 500 za dva měsíce, to mi přijde hodně v pohodě.
@M.a.t.t. (06.02.2013 01:00): Porovnávat to přeci s celkovým počtem uživatelů je hloupost, důležitější je za jak dlouho je možné těch tisíci bodů dosáhnout.
http://www.databaze-her.cz/uzivatele/halflife/
V tomhle případě skoro 500 za dva měsíce, to mi přijde hodně v pohodě.
@Garion (06.02.2013 00:54): Mne hlavne príde jemne zábavná tá časť článku, v ktorej sa píše "Horní hranice, při které má vaše hodnocení maximální možný vliv (tedy váhu 1), je nastavena na 1000 bodů, které opravdu není tolik obtížné získat". Jo a preto má 1000 bodov aktuálne len 174 uživateľov z celkového čísla 4704 :)
Inak áno, keby systém napríklad nejakým spôsobom zarátaval aj iné prvky, ako napríklad počet hodnotení, to by bolo o niečom inom.
Inak áno, keby systém napríklad nejakým spôsobom zarátaval aj iné prvky, ako napríklad počet hodnotení, to by bolo o niečom inom.
@M.a.t.t. (06.02.2013 00:37): No, tak me jeste napadlo, zda by vaha nemohla byt nejakym zpusobem zavisla i na poctu udelenych hodnoceni (to by, predpokladam, "resilo" i tve namitky). Myslenku kdyztak rozvedu zitra :)
@M.a.t.t. (06.02.2013 00:31): Nerikam, ze je to idealni (na druhou stranu predchozi stav taky nebyl), ale schvalne si zkus zpocitat, jak moc to bude videt uz pri 10 hodnocenich (z pohledu jednotlivce). Tim chci rict, ze clovek, co neco ohodnoti a nevi, ze prumer neni prumer, si toho prakticky nevsimne.
Coz me prinasi na myslenku, ze by ta krivka nemusela zacinat na 0, to je opravdu docela radikalni. Dal bych pocatek nekde na 0,1.
Coz me prinasi na myslenku, ze by ta krivka nemusela zacinat na 0, to je opravdu docela radikalni. Dal bych pocatek nekde na 0,1.
@Garion (06.02.2013 00:20): Samozrejme že nie ale ja nemám ani tak problém s tými posunmi percent ako s tým, že body už vďaka tomu aj na DH vnímané podobne ako napriklad na CSFD kde sú uprednostňovaní tí, ktorí ich majú viac. Samozrejme je to stále iné, pretože systém získavania bodov tam a tu je diametrálne odlišný a uvedomujem si to. I tak - súhlasím s odmenami za body, súhlasím aj s istou hierarchiou kde VIP či moderátori majú viac práv ale nie s tým, že má hodnotenie niekoho s vyšším počtom bodov následne väčšiu váhu (Aj keď súhlasím, že je rozdiel medzi dlhodobým občas sa prihlasujúcim uźivateľom a niekým kto niečo ohodnotí a prihlasi sa iba raz)
Zdá sa mně to nebo sa mafia propadla z prvního místa na třetí?
@M.a.t.t. (06.02.2013 00:18): Mluvim o vlivu jednotlivce. Ze se celkove hodnoceni nekam posunulo mi az tak zily netrha (obzvlast v radu procent). Kdyby sis to neprepocital (nebo nevedel, jake to bylo predtim), nevsimnul by sis toho.
@Garion (06.02.2013 00:16): Nie je to pravda, aj hodnotenie takého Far Cry 2 s takmer 200stovkami hodnotení sa zosunulo takmer o 1 celé percento.
@M.a.t.t. (06.02.2013 00:12): Tak proti tomu poctu hodnoceni nemam absolutne nic. Ta krivka vahy se mam dojem probirala i na srazu. Na druhou stranu stoupa fakt docela rychle (mozna bych to jeste trochu urychlil, ale to muze byt vec nazoru) a vyrazne to bude videt jen u her s doslova nekolika hodnocenimi. Rekl bych, ze uz kolem 10 hodnoceni to bude videt pramalo (obzvlast, pokud clovek neohodnoti radikalne jinak oproti zbytku).
@Garion (06.02.2013 00:10): Systém je popísaný presnejšie tu - http://www.databaze-her.cz/napoveda/vazeny-prumer-hernich-hodnoceni/
@M.a.t.t. (06.02.2013 00:08): V tom pripade by asi nebylo od veci zverejnit vzorec. Nevztahuje se tam tedy ted nejak i pocet bodu hodnoticich?
@Garion (06.02.2013 00:06): Predtým bol nutný stabilný počet 10 hodnotení, teraz nemusí stačiť ak má hra aj nad 20
@M.a.t.t. (05.02.2013 23:20): Ten reprezentativni pocet tu byl i predtim, ne? Jen se ted zmenila hranice (s pribyvajicim poctem uzivatelu jedine dobre). Nevim sice, kolik je, ale v zebricku jsem videl i 19, takze to bude bud bug nebo <20, coz bych i ja klidne nastavil na 20.
@MCZ (05.02.2013 23:25): Ha! Ten záměr jsem přesně tušil :-)
Díky za změnu.
Díky za změnu.
@Danny (05.02.2013 23:31): Tak hned teď radši podpořím DH :P
@Danny (05.02.2013 23:31): Taky taky, je hezky vidět.
@MCZ (05.02.2013 23:25): No fuj, takové ústupky. Jen ať si zvykají, mě se náhodou ta oranžová líbí :-)
@Victor (05.02.2013 23:30): Ja by som to povedal asi tak, že ten systém nie je zle vymyslený ale jeho realizácia sa mi momentálne až tak nepozdáva.
@M.a.t.t. (05.02.2013 23:20): Sám nevím jestli je to tak dobře, nebo ne.
@MCZ (05.02.2013 23:25): Yes, díky moc. Udělals mi radost :)
@MCZ (05.02.2013 23:12): ta oranzova je naprosto silena a vubec neladi se zbytkem. Cerna sice taky neni uplne idealni, asi by to chtelo nejaky hodne tmavy lehce desaturovany odstin modre, ale porad lepsi nez ta oranzova.
Jo no proste jsem si vypnul outline na odkazech uplne a je to, zlate stylish. Za user classy dik, urcite se bude driv nebo pozdejs hodit :)
Jo no proste jsem si vypnul outline na odkazech uplne a je to, zlate stylish. Za user classy dik, urcite se bude driv nebo pozdejs hodit :)
@Daemon (05.02.2013 22:59), @Victor (05.02.2013 23:13): To jsem vás chtěl spíše "donutit", abyste si zvykli na tu oranžovou, ale když jinak nedáte.
Klasický vzhled nyní používá stejné písmo, co ten výchozí.
Klasický vzhled nyní používá stejné písmo, co ten výchozí.
Dizajn je v poriadku ale čo mi popravde príliš nesedí je to tzv reprezentatívne množstvo hodnotení vďaka ktorému z podobne hodnotených hier (aj percentuálne, aj počtom hodnotiacich) môže v rebríčku figurovať len jedna. A aj nový priemer hodnotení asi má svoj zmysel ale i tak sa mi to úplne nepozdáva (aj ja poznám uživateľov, ktorí DH navštevujú viacmenej pravidelne a majú aj sluśný počet hodnotených hier ale nehrajú sa na prihlásenia či body)
@MCZ (05.02.2013 23:12): Jo :)
@pipboy (05.02.2013 22:50): Už to vidím, nicméně zrovna v FF dělá při úpravě, aby focus vypadal stejně jako hover, zase jinou neplechu, takže to zatím řešit nebudu. BTW když už budeš koukat na markup, podívej se schválně na classy příspěvků :-).
To je vážně ta barva a písmo takové dilema? :-)
To je vážně ta barva a písmo takové dilema? :-)
@Daemon (05.02.2013 22:59): Já taky
@Victor (05.02.2013 22:48): Taky se nemůžu rozhodnout. Asi nakonec přetrpím spíš oranžovou než písmo :(
@MCZ (05.02.2013 22:45): no ja docela hodne otviram odkazy do novyho okna a pak to tam na me cumi a jeste se to pak hybe bo animace >_>
no nic, oprasim stylish
no nic, oprasim stylish
@MCZ (05.02.2013 22:45): Máš pravdu. To je dilema:oranžová nebo mini písmo ? :)
Na černou určitě zapomeňte (pokud to nezařídí někdo další) - mj. příšerně mnoho nezábavné práce.
@pipboy (05.02.2013 22:38): Důvod? Ani v FF (19) mi tam ta outline při klikání nenaskakuje. Mimochodem a:selected neexistuje, je to a:focus a právě pouze tam ta outline je :-).
@Victor (05.02.2013 22:41): Písmo je stejné (u výchozího vzhledu).
@pipboy (05.02.2013 22:38): Důvod? Ani v FF (19) mi tam ta outline při klikání nenaskakuje. Mimochodem a:selected neexistuje, je to a:focus a právě pouze tam ta outline je :-).
@Victor (05.02.2013 22:41): Písmo je stejné (u výchozího vzhledu).
@Victor (05.02.2013 22:41): Jez víc mrkve! :)) Mně se teda líbí a čte good. :)
@Danny (05.02.2013 22:42): Díky, právě jsem se na to chtěl zeptat.
@Danny (05.02.2013 22:42): Díky za osvětlení :)
@MartinezZ (05.02.2013 22:40): Ty experimentální tlačítka znamenají, že při najetí na tlačítko už nebude mít zaoblené hrany, ale bude hranaté. A taky bude mít jiný barevný efekt.
Změnilo se písmo všude ? Zdá se mi ňáký hubenější a hůř se to čte.
Eperimentální Neformulářová tlačítka v Uživatelských preferencích asi nemám čekat v Opeře, co? Nebo mi nedochází, co by to mělo u jakých tlačítek co pozměnit...
@Memphis (05.02.2013 22:33): vim, zkosuel jsem, ale me se az na ty nadpisy vic libi ten defaultni :)
Btw bylo by mozno button-like odkazum hodit css outline:none a nechat ho tam jen pro a:selected?
Btw bylo by mozno button-like odkazum hodit css outline:none a nechat ho tam jen pro a:selected?
Jo černá je lepší. Back to black :)
Á, nastavení... Magický nástroj=)
@Vitorio (05.02.2013 22:34): Tak tak... čierna sa sem viac hodí
@Memphis (05.02.2013 22:33): Ale to zmení aj typ písma.
Tak mne taky nesedal ta oranzova, proto sem to zmenil v nastaveni na cernou ;)
@pipboy (05.02.2013 22:30): Zkus Nastavení > Uživatelské preference > Vzhled