Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@účet smazán (16.03.2016 11:01): Take bolo v Call of Pripyat, misia kde si sa chcel dostat do tabora banditov ci nieco take a na brane chceli tvoj majetok ale samozrejme si ich vykosil.

@AlieN (16.03.2016 08:26): Ono vseobecne nejaka "gamebreaking forced/scripted sracka vzdy naserie", ale zalezi na konkretnom prevedeni, totiz ak preziva clovek prilis dlho idilu, prestane ju vnimat (zacne ju brat ako standard) a v takom momente mu zivot urobi dobru sluzbu ked mu da riadne po papuli a ukaze mu ako bol na tom vlaste strasne dobre.
@Jack_Dark (16.03.2016 11:25): Clear Sky jsem hrál několikrát, dobře si to pamatuju. Vylezls ze sklepa, naskočil ti vedlejší úkol: Získej vybavení nazpět, tak jsi šel na jih po cestě asi tak 200 m a byl tam u cesty kemp vedle bažiny, dva borci a bedna s tvým vybavením. Asi tak5 minutová zacházka.
To se furt ještě dá, když člověk přijde o výbavu a pak ji za chvíli najde.

Horší to bylo ve Stalkerovi tam když člověka v jedné části okradli banditi tak o vše přišel a měl smůlu už to nikdy zpátky nedostal.
"(střelec s blastery, když každý příčetný člověk hraje oba KotORy s maximálním možným počtem jediů, protože nemají konkurenci). "
Ve dvojce to bylo jen s modem. Víceméně.

A bylo to na pěst.

Odebrání zbraní mi obvykle nevadí, hry s tím většinou umí dost dobře pracovat a je to oživení hratelnosti (hlavně se tím hráč dostane k používání základních předmětů v situaci, kdy už perfektně zná herní pravidla, ne jako na začátku hry) - snad jen to že je to fakt všude a tedy se ztrácí moment překvapení.
@mazar1234 (16.03.2016 00:05): no, v Deus Ex člověk výbavu poměrně rychle najde a mezitím je hra stavěná na to, že nic nemá, takže mi to nějak nevadilo (udělat to ale za hru 3x 4x tak taky prskám).

V Krondoru to bylo ještě celkem v pohodě, protože žádná z postav nebyla vyloženě slabá, takže jakékoli složení party bylo použitelné (byť mám daleko radši EOB-like přístup "vytvořím partu a nikdo mi na ni do konce hry nesáhne"). Daleko více mi vadí takové ty "KotOR like" nesmysly "a teď Ti dáme jednu postavu, se kterou nikdo normálně nehraje a snaž se (střelec s blastery, když každý příčetný člověk hraje oba KotORy s maximálním možným počtem jediů, protože nemají konkurenci).

Jinak je škoda, že jsi Krondor nehrál, protože je opravdu skvělý. Ale možná by Tě navnadila Sága Trhlinové Války
@mazar1234 (16.03.2016 00:05): V Deus Ex to bylo naprosto skvělý. Nejdřív mě to nasralo protože jsem se obával že fakt přijdu o svoje vyupgradovaný vymazlený hračky, a pak ten pocit když jsem je všechny našel v tom skladu hezky vystavený..
V Dishonored mi to taky nevadilo, prostě trochu jinej challenge, navíc to byl jen jeden level.
@Phoenix (15.03.2016 23:56): No mal to aj ultimatny Deus Ex 1x (hoci augmentacie ostali).
Ale hej ja to tiez v principe neznasam. Ale tu mi to ai nejako moc nevadilo (magia ostala nie?)

BTW co hovoris na Betrayal at Krondor, tam ti v kazdej kapitole rozjebu partu a vytrenovane postavy ti vymenia za noobov a to niekolko krat za hru. Jeden z dovodov preco som to nedokazal hrat (okrem ultra-priserne kokotnej grafiky, mega-prisernej grafiky a to nie som ziadny grafik-whore)
@MarezCZE (15.03.2016 21:13), @ještěr (15.03.2016 20:11): A to jste ještě nezažili mod Half-Life 2 Episode 3 The Closure, kde se to stane za celou hru snad 8x :-))

Tohle taky těžce nesnáším. A něco podobného je rozdrbávání složení party v RPG. Někoho unesou/zavřou/whatever (takže je neaktivní), případně hra natvrdo přikáže "tuhle pasáž projdeš s tím, tím a tím (pokud možno nějaké hrozně slabé/nepraktické/nesympatické postavy, které bych normálně neměl v partě ani náhodou).
Jo, presne tam jsem. Asi to bylo jasne. Z toho by me kua mohli certi pobrat, kdyz mi dalsi hra po beckovem twistu sebere vsechny kramy a vhodi mezi nudne zombie. Sralo me to uz v Tomb Raider The Dagger of Xian z 1997 a po 19ti letech me to sere uplne stejne. Nektere hry jsou toho schopny i 2x za gameplay. Ne ze by slo o nejak vyjimecne tezkou hru, ale mel jsem s tema itemama nejakou strategii, tak nevim, co se mi do toho serou? :D Tyhle umele vytvarene trable jsou designerske loseroviny nejhrubsiho zrna.
@Eru (15.03.2016 17:04): Moc si to už nepamatuji, ale vím, že jsem moc věcí neměl. A pro pečlivě nastřádané peníze se pak musel někam vracet. Trnul jsem, že už je mít nebudu. Bych to jinak minul, asi.
Loni jsem ji dohral s vsema DLC a jeden z nej zazitku v my 30lety herni historii, urcie ne naposled... Celkove 72hodin:)
@ještěr (15.03.2016 03:18): @ještěr (15.03.2016 12:42): Rozhodně bych se hrou nepřestával. Já ji sice neohodnotil nijak moc, ale vyplatí se ji mít dohranou. Jestli jsi v té misi, kde skončíš bez své výbavy a skoro nic nemáš, tak můžeš získat pak vše zpátky, ale je to až na konci této mise. A prozkoumávání nevynechávej, dá se toho najít fůra. Datáče nemám, ale chci si je někdy zahrát.
Moc diky za diskuzi. Vidim ze jste se opet klasicky neshodli :) Do datadisku s touhle naladou samozrejme uz nejdu bo zivot neni nafukovaci. Hra me ale za cca 7 ecek mozna 10 hod gameplaye bavila takze vse je asi v pohode. Jeste to vecer mozna zkusim zapnout a uvidim. Spis uz to ale vidim na download Far Cry Primal.

Speedrun jsem rozhodne nehral ale taky se s tim tolik nebabral, k nejakemu velkemu prozkoumavani pro me neni dost chytlavy (vsude jsou navic posete kvetiny, nebo krysy). Myslel jsem, ze 15-20 hod. je takova standardni herni doba, kam bych se asi vlezl nakonec.
Taky se většinou snažím hry dohrát když už jsem je hrál aspoň pár hodin. Ale pár co to nešlo se najde, třeba Castlevania, to bylo tak nudný..
BTW ještě pro ještěra, datadisk k Dishonored je lepší než původní hra. Možná by tě ten bavil víc (je rozdělenej na dvě části, knife of dunwall a brigmore witches).
@Walome (15.03.2016 09:37): Tak moc často se nestává, že by hra v pokročilém stadiu hraní byla najednou nějak moc hrozná (oproti začátku). Ze svý zkušenosti si pamatuju jen na Divine Divinity, kde jsem moh mít cca 20h a pak jsem s tim sek (vtipné, že jsem to samý udělal ještě o pár let pozdějc v podobném místě) :)
@Hydr0gen (15.03.2016 11:08): To je nevýhoda toho, když to hraješ akčně...mise se časově zkrátí zhruba na polovinu nebo víc
Ja to dohrál snad ještě za kratší dobu, když se kouknu tady do diskuze tak:
18.06.2015 14:56 jsem psal, že jsem začal hrát a
19.06.2015 22:15 jsem psal, že jsem to dohrál :-D
(A spánek a ostatní činnosti jsem samozřejmě nevynechal)
@ještěr (15.03.2016 03:18): 14hod.? To je nějaký speedrun:)? Já měl dohráno skoro za 30... Dával jsem si na čas:).

Je fakt, že ke konci, už se mi do toho taky moc nechtělo, ale poslední animačka poskytuje dobrou satisfakci (teda záleží jak člověk hraje...)
@BINGMAN (15.03.2016 09:50): přesně tak, taky jsem tuhle fázi měl, když jsem byl mladší a her jsem měl pár. Dneska už nemá smysl se trápit (a hlavně, někdy mě hra nebaví protože mi prostě nesedne, takže to skrečnu a za rok dva tři zkusím znova :) ).
Co mi přijde zajímavý na příběhu Dishonored, on je naprosto předvídatelnej a "klišé", ale zároveň mi přijde moment-to-moment dobře napsanej. Žádný velký facepalm momenty, bavilo mě si ty postavy prokecávat a dovídat se o tom světu víc, číst si ty různý poznámky apod. Prostě kvalitní worldbuilding.
A to propojení s datadiskem Dauda je perfektní.
Nekdy v 7. misi (dle Steamu odkroucenych 14 hodin) me Dishonored zacal celkem tragicky nebavit (pribeh mne nebavi od zacatku, nyni jde ovsem o celkovy gameplay, coz je pomerne vazne), myslite ze ma cenu nasilu se nejak proklikat do konce? Co jsem tak cetl tak pribeh ani level design se smerem ke konci urcite nelepsi.
@Paul (11.03.2016 17:58): Tedy také jsem si při hraní hodně vyhrál s kreativním masakrováním všeho kolem, ale nechat pomocí Possession a Bend Time vojáka ať sám sebe zastřelí, TO je cool :))

A samozřejmě, je to přesně nacvičené, ale právě i k tomu ta hra sama vybízí a je to nemálo zábavné - třeba právě v poslední misi si pamatuji že jsem snad 15 krát loadoval, jen aby se mi podařilo vybít nádvoří s desítkami vojáků co nejefektnějším způsobem.
@Barbar Conan (12.03.2016 09:59): Hlavně já mluvil o tom prvním videu, který se tu postlo, který mi přijde naprosto standardní. To, že pak se tu postovaly videa, kde borec vystřelí šipku, která za několik vteřin spadne tam, kam má, to už je jinačí level :D
@Garret (12.03.2016 09:45): No proto píšeme, že se tomu průměrný gameplay dost BLÍŽÍ. Tj. při normální hře máš mezi adrenalinovejma úsekama menší pauzičky, který v tom videu nejsou, ale samotný souboje jsou takhle "hravý" i normálně.
@Walome (11.03.2016 20:37): očividně ti nedochází, že nejde o způsob hraní, ale jde o ten gameplay samotný. jak se fluidně pohybuje po úrovni, jak má naučený každý pohyb stráže a jak naprosto přesně ví, kde se má v jaký moment nacházet. musel to opakovat tak stokrát, než se mu podařilo natočit jedno nepřerušované video.
Tak je jasný, že ten týpek to takhle taky normálně nehraje, že je to zahraný jen pro video, musí to mít přesně rozepsaný podle scénáře a kolikrát to musel dělat než to zahrál perfektně.