Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (komentář): V Commandos byla myš? Myslíš psa jménem Whiskey, nebo mi něco uniklo?

@Walome (20.10.2024 20:09): To sis to trochu ztížil teda. Zrovna tady jsem to nepoužíval, ani mě to nenapadlo, ale když byli někde dva samurajové u sebe, tak se to hodilo.

@Walome (20.10.2024 20:43): Já bych to klíďo prošel bez zabíjení, má rád tenhle humánnější postup, ale když jdou všichni jen omráčit, ale ne svázat a za chvíli se proberou, tak maj smolík a umřou, to se nedá nic dělat. Nebudu jim tam chodit každejch pár minut dávat přes držku.
Až po dohrání jsem na yt zjistil, že samuraje lze omračovat mrtvolama :D (v následujícím odkaze je spoiler jako prase)
@pajmič (19.10.2024 23:51): nevím, já myslím, že to zařízli moc brzo po vydání. Že se to moc neprodávalo.

To je jak Ubisoft se Star Wars, že se to moc neprodávalo. Vždyť budou Vánoce, slevy, ještě se to pořád prodává a prodávat bude. Pravděpodobně celý roky.

Nevím, proč mají tendenci to hodnotit po týdnu prodejů..
@Walome (komentář): "Technicky je hra bez chyby. Což ovšem nezachránilo studio od krachu." Shadow Tactics se prodávalo velmi solidně. Desperados 3 podstatně hůř a ta jejich pirátská hra skoro vůbec. Měli se pustit do pokračování ST. S produkčníma hodnotama jaký měl desperados 3, by to byla epesní záležitost, leč tomu tak nikdy nebude.
@Fencer (komentář): Cigarety v prích Commandos nebyly, to přinesl až datadisk ;) Škoda, že ve svém komentáři jen popisuješ hru, ale žádné svoje zážitky, tak snad příště ;)
@karadum (komentář): Škoda, je to jedna z nejlepších her za posledních 10 let, teda aspoň v mym vidění světa :) Až budeš mít někdy v budoucnu víc času, tak to určitě zkus znova dohrát, máš pravdu, že jak nemá člověk aspoň 2 hodiny času v kuse, tak nemá cenu tohle hrát.
@Red (komentář): To logo štúdia som si musel pozrieť a fakt je to mimo. :D Nechápem, aký človek alebo marketér si povedal, že toto bude super názov a logo, ktoré nás predá a bude symbolizovať našu prácu. :D
@rikuhahl (05.10.2020 17:21): Díky! :) Toť otázka, ale i tak bych to od nich viděl strašně rád. Obzvlášť právě u Commandos, který je takovým tatíčkem toho žánru. Nikomu jinýmu než Mimimim bych to nesvěřil.
@Vurhor (komentář): super komentář ;) Taky chci, aby Commandos oprášili právě Mimimi, on by ani ten německý náhled na věc nemusel být úplně špatný a pár misí za německý záškodníky by bylo hodně cool, ale je otázka, jestli by to už dnešní společnost snesla :)

@Chark (17.07.2020 22:21): Hrob světlušek jsem nedávno viděl a moc se mi to nelíbilo, nešlo ani tak o příběh a emoce, ale ten film mi přišel celej takovej ošklivej :)
Doporučuji anime Hrob světlušek pro pochopení, že anime mnohdy ani omylem není pro děti ani infantilní zábavou.
Jediný film z japonského prostředí, který jsem viděl, byl Poslední samuraj a to už je téměř 20 let. Tahle hra mě nejdříve příliš nenadchla, ale když byla sleva snad 85%, nešlo odolat. Teď jsem rozehrál Desperados III a je to ještě větší peklo. Časy speedrunů jsou v řádech minut a obtížnost Desperado bez znalosti každého koutu mapy nehratelná.
@Fritol (16.07.2020 12:26): Jo, taky to mám v desítce na CSFD :-) Škoda, že už Miyazaki netočí, nevíš o nějakém nástupci? Kdysi jsem četl, že má šikovného syna, ale film asi ještě žádný neudělal...
@Radecker (16.07.2020 12:23): Já mu to přímo nevyčítám, to bych mohl pak vyčítat kde komu, protože jak říkáš, většina lidí to tak má. Každopádně tipy na filmy dobré, taky je mám rád. Hlavně Mononoke řadím mezi vůbec nejlepší filmy co jsem viděl. :)
@Fritol (16.07.2020 11:26): Já bych to ani nikomu nevyčítal, pro většinu lidí je jedinou dosavadní zkušeností s anime seriál Pokémon. A nahlédnout za mainstream není tak jednoduché, pokud k tomu dotyčný nemá úplně vztah. Spíš jsem chtěl tuhle příležitost využít k tomu dát kvalitní tip na zaručené klasiky (tak jako jsem sám kdysi takový tip dostal). Princezna Mononoke je pro mě doteď možná nejlešpí epická fantasy a Cesta do Fantazie zase nejlepší komorní fantasy - a to včetně hraných filmů :-)
@Fatality (16.07.2020 11:30): Nejsem, ale tak je to i s tím anime. Je tu určitá většina, která je infantilní/o komunismu a zároveň je tu spousta jiných filmů či seriálů, u kterých to neplatí, akorát jsou zastíněný tou většinou. A tohle jde použít téměř na cokoliv v zábavním průmyslu. Vždycky to je jen o člověku, zda hledá nebo si dělá povrchní názor dle většiny. :D
@Radecker (16.07.2020 11:03): Říct, že anime je infantilnost je to samé, jako říct, že všechny české filmy jsou o komunismu. Zbytečné škatulkování které vypovídá akorát o tom, že dotyčný nevynaložil špetku snahy pro to, aby nahlédl za mainstream. Ale jak říkáš, část Ghibli filmů je dobrým příkladem pro vyvrácení.
@DEU (komentář): Jestli ti anime připadá infantilní, tak si asi zatím nenarazil na ty správné filmy :-) Zkus Cestu do Fantazie nebo Princeznu Mononoke. Než jsem tyhle filmy (a další od Miyazakiho) viděl, myslel jsem si to samé.
Hra mi i s odemknutím všech achievementů zabrala téměř 80 hodin. Musím se ale pokorně přiznat, že jsem si téměř polovinou obsahu pomáhal návody na YouTube. Herní čas by jinak určitě atakoval 200 hodin. Ono například zabít generála Okkota předčasně, najít smějící se stvoření v jeskyni, sejmout Nobora zmatením stráže, najít tajnou jeskyni, zabít 11 slepic napadne málokoho. Korunu všemu ale nasazuje Kraken ve čtvrtém levelu, tam jsem doteď nepochopil klíč pro získání achievementu.
Čistě pro upřesnění, aniž bych se chtěl někoho dotknout; hra se odehrává v období Tokugawa r. 1615, což je pro Japonsko raný novověk. Japonský středověk končí rokem 1573 obdobím Muromači.
@Kostěj (26.06.2020 22:23): Tak to bylo jasné už od konce devátého levelu a já osobně jsem tušil co se namane už někdy od pátého levelu. Tato Shakespearovská vložka, i když zdě s trochu jiným vyústěním je v dílech ze středověku poměrně častá. . Nicméně Mugen to završil dost nečekaně , v posledních misích citelně chybí a zejména na nejvyšší obtížnost jsou hardcore, nemluvě o lovení všech medailí a odznaků. . Nicméně hra je to víc než povedená a na nejvyšší obtížnost opravdu velmi, velmi těžká. A to je ve směsici dnešních her plných tun asistentů víc než dobře.
Vyzkoušel jsem si demo a ve hře je několik nových mechanik. Například vám hra skrz zvyšující se časový limit říká, kdy jste naposledy uložili hru, klávesy jsou nastaveny na čísla pro výběr postav a A,S,D pro výběr útoku či jiných dovedností. Ovládání je víc než uživatelsky přívětivé. Mimochodem, na Steamu je sleva 75% do konce tohoto týdne.
@rikuhahl (02.09.2019 18:28): Zaklad dobre mise je, ze se muzes hnout z mista, coz pro me ve ctvrte misi bohuzel neplatilo. Hrat to znovu uz asi nebudu, ale kdovi.

@Starletka (02.09.2019 18:32): Nerikam, ze byla nejtezsi ale jedna z nejtezsich. Utek z vezeni mi prisel ve skutecnosti docela ok. Byt tam je ten zacatek hodne o spravnem nacasovani, takze save load zne no. Zavolat Kumu, sestrelit krapnik hned jak se Samuraj otoci abych pak mel co nejvic casu se dostat k Yuki. Strelit samuraje, omracit, sebrat nozik, zabit samuraje a pak uz je to ok, Yuki ma svuj nozik, mas Kumu, dal uz se to da. Mne prisla nejtezsi asi ta, kde musis s Yuki a dedkem vysvobodit Mugena a zajatce a dostat se s nimi pryc.

@BUMTARATA (02.09.2019 19:06): Stopy se samo vyuzit daji, ale treti mise je strasne brzo, clovek se se hrou sotva seznamuje.

Jo ta posledni mise je zajimava. Prakticky cele je to o tom propasovat Takumu nahoru. S ostatnimi se tam da dostat v pohode.
@marwel (25.08.2019 18:34): Level design je výtečný! Každá postava umí rozptýlit nepřítele (nejvíce jsem si oblíbil právě Yuki), a stopy ve sněhu lze využít též ve svůj prospěch.

@Starletka (02.09.2019 18:32): Pro mě to asi byly vždycky konkrétní momenty v konkrétních misích, ale obecně jsem se možná nejvíce zapotil na začátku té poslední.
@marwel (02.09.2019 18:07): to by mě zajímalo, co je na tom nádraží v Commandos špatně, zrovna předminulý týden jsem to zas hrál a za nějaký 2 hodiny bylo hotovo. Stačí občas Němce postupně lákat na vysílačku, nebo jim dát do cesty past. Je ramp ale míst, kde je potřeba trpělivost, ale nic zvláštního. Pátá mise je pak lahůdka, zatni zuby a dáš to v klidu ;)
Konec dobry, vsechno dobre. Stale si nejsem jisty proc se vyvojari rozhodli dat jednu z nejtezsich a nejotravnejsich misi do hry tak brzo, jako treti, jinak je ale hra dobra. Charaktery se dobre doplnuji jak schopnostmi, tak povahou, hra je challenging ale neni to nejak brutalne tezka hra. Desperados mi prijdou tezsi, datadisk k prvnim Commandos netreba zminovat vubec (stale jsem na vyvojare toho datace nasrany za ctvrtou misi, ktera je takova p*covina, ze jsem ten datac kvuli tomu nedohral).
Ta treti mise byla solidni vopruz. Muze mi nekdo vysvetlit proc je Hayato jedinej kdo muze hazet sutry? Odpovim si sam - game design, tedy vec, kterou bezne v diskuzich obhajuji xD. Kvuli jeho nepritomnosti ve treti misi jsem tu ji hral dve hodiny a desne me to sralo. Yukina pistalka funguje temer stejne, jen vas vystavuje riziku, plus ty stopy ve snehu a uz se na hvizdani radeji vyserete uplne. Nakonec jsem nektere situace udelal vicemene nahodou prave diky tem stopam ve snehu. A to 3d prostredi je take dost na prd. Sice se to v podstate tolik nelisi od Commandos 2 a 3, kde jste mapu take rotovali, ale tady mi to ze zahadnych duvodu obcas prestane fungovat (pri pouziti Q E) a to nasere. No uvidime jak dal. Zatim plus za postavy a pekne stylizovanou grafiku, ale level design nic moc.
@rikuhahl (14.06.2019 09:59): tady je inteligence nula ... jsou to strojecky (resp. skriptiky), kteri obchazeji v sekundove presnem intervalu svoji trasu v sekundove presnem intervalu hejbou hlavickama aby se koukli na pravou a nebo levou stranu ...

kdyz jen tak pro pobaveni sledujes to deni na te mape, tak ti to pripomina nejake monstrozni vlacky (jak se skladali takove ty vlacky, nadrazi, atd)
tak odsmazeno uz asi 6 hodin .. hra me krute bavi .. dodelal jsem teprve 3ti misi ... loadoval jsem v ni asi 50x na `normal' obtiznost ...

samozrejme musi se to brat s rezervou, pac AI tady chybi uplne .. docela by me zajimalo, jestli nekdo neznate nejakou podobnou taktickou hru, kde hrajete s panackama (jako napr. jagged alliance) a ktera je commandos-like-clon ale zaroven ktera ma skutecnou AI a snazi se byt vic realisticka ...
koupil jsem si hru na GOGu .. vcera jsem to smahnul od 10pm - 02am .. muzu rict, ze hra me fakt chytla .. po prvnim veceru hodnoceni 85%

@pajmic .. dobrej koment ;)
@Starletka (komentář): čekal jsem jak se ti to bude líbit, když jsi to poslední hry hrála na steamu. Jsem rád, že i jako nehráč Commandos a Desperados dokážeš hru ocenit, asi je hra fakt dobrá :)
První čtvrthodina za mnou a zatim paráda. Nejtěžší obtížnost je povinnost ;)
Konečně se to ke mně dostalo v rámci Humble Monthly a musím smeknout klobouček a vyšvihnout hlubokou poklonu. Výborná záležitost ve které je všechno dotažené.
@Garret (28.04.2017 19:54): Tak to pak ano, první mise je procházka už jen proto, že tam máš 3 nejužitešnější postavy, věř mi, že časem pěkně přituhne. Já jsem v misi 6 a už mám chutě stáhnout obtížnost. I..must...not...do that.
@Garret (28.04.2017 17:31): Možná, avšak já jsem nikdy přehnaný compjůtr badass nebyl. v kontrastu s Commandos 2, které jsem kvůli Shadow Tactics zkoušel pro porovnání mi to přijde skutku výrazně těžší. Možná je to tím, že znám Commandos už skoro nazpaměť.
Hergot, tohle by se mělo hodit do nové kategorie BDSM. Daleko těžší než Commandos...nebo Robin Hood.