@rikuhahl (11.07.2019 10:58): A já byl vždycky tak rád, že se mi o to tělo někdo postará a nemusím ho ukrývat. Kdybych býval věděl, za jakou cenu to je! :-)
Diskuze
V jedničce mi jednoho omráčenýho sežraly krysy, na to taky bacha :) Ideálně mít nějakej kumbál a tam je všechny nosit, a zavírat dveře :D
@Laurona (10.07.2019 20:35): Tam byla i jedna schopnost, kdy se nepřítel po omráčení změní v prach a Ty se tak nemusíš zaobírat jeho ukrytím, ale nejsem si jistý, jestli ta schopnost nebyla jen u zabití. Jinak příště musíš nepřítele hodit do moře tak, aby pak plaval hlavou vzhůru. :-)
@Sadako (10.07.2019 20:51): @SilentWolf (10.07.2019 20:43): Jo je možné, že to bylo i v prvním dílu, ale asi jsem tam nepřátele netopila, jinak by mi to určitě uvízlo v paměti :)
Každopádně si pak vždycky připadám jako pitomec, když se něco takového stane - ten následek (smrt) je přece logický. Já nevím jestli je to tím že hraju jiné hry ale nejsem prostě zvyklá že takový logický následek občas bývá. To je to samé jako u Kingdom come - u kterého jsem se X krát rozčilovala např. že nemocný NPC umřel, když mi trvalo dlouho, než jsem našla lék atd... Prostě mě to vždycky překvapí :D
Každopádně si pak vždycky připadám jako pitomec, když se něco takového stane - ten následek (smrt) je přece logický. Já nevím jestli je to tím že hraju jiné hry ale nejsem prostě zvyklá že takový logický následek občas bývá. To je to samé jako u Kingdom come - u kterého jsem se X krát rozčilovala např. že nemocný NPC umřel, když mi trvalo dlouho, než jsem našla lék atd... Prostě mě to vždycky překvapí :D
@Laurona (10.07.2019 20:35): To se stalo světlu mého žití už v prvním dílu Dishonored. Ježto na rozdíl ode mne není hovado, snažil se stealthovat a omračovat a ne jet na masomlejna. Inu, došlo na tu dlouhou misi v zatopené čtvrti... kde mu jeden nepřítel, trefený uspávací šipkou, sletěl do vody a jelikož se tak stalo až ke konci celého průchodu a musel by celý level opakovat, oželel s mnoha nadávkami achievement za nula zabití.
@Laurona (10.07.2019 20:35): to s tím utopením omráčeného mě překvapilo ve starém Splinter Cellu. Myslím úplná jednička to byla, případně Pandora Tomorow. To jsem tehdy považoval za vrchol detailismu. :D
@Steve (10.07.2019 19:21): nojo...jsem ho potřebovala rychle schovat a nebylo kam jinam :D nenapadlo mě, že ta hra bude tak inteligentní a on se tam utopí :D
@H34D (10.07.2019 19:41): jo já je taky měla pořád v patách :/ v téhle lokací jsem rezignovala na hledání run a amuletů, chtěla jsem být co nejdříve pryč. Ale jinak to byla snad nejnápaditěji vymyšlená lokace v celé hře:)
@H34D (10.07.2019 19:41): jo já je taky měla pořád v patách :/ v téhle lokací jsem rezignovala na hledání run a amuletů, chtěla jsem být co nejdříve pryč. Ale jinak to byla snad nejnápaditěji vymyšlená lokace v celé hře:)
Hehe, já taky nevěděl, že zabití těch robotů se počítá jako zabití. Bylo dost těžké to hrát tak, abych je nemusel zabít. To se mi myslím podařilo, ale nikdy se mi nepodařilo je nealarmovat, oni byli citlivější než lidští vojáci...
@Laurona (komentář): "...mám údajně dvě zabití. To první pravděpodobně způsobilo hození omráčeného nepřítele do moře... " Jednoznačně nejlepší pasáž komentáře, díky za pobavení :D
@Chuck (28.04.2019 10:56): Já si matně vzpomínám, že při jednom z mých prvních průchodů jsem tam lezla střešním oknem. Tak by se mu asi dalo vyhnout, ale nevím, jak bych se bez schopností dostala zase nahoru se Sokolovem. Možná to jde nějak jinak, ale nedokázala jsem se vůbec kolem toho vojáka proplížit, a to jsem tam strávila dost času.
@raisen (28.04.2019 02:59): A nedal se tenhle hlídající u Sokolova nějak obejít? Já mám totiž dojem, že se mi to po několika pokusech podařilo.
@Laurona (27.04.2019 23:05): Naštěstí se ti mechaničtí vojáci nepočítají do zabití. Protože si neumím představit, jak by se dal zachránit Sokolov, když ho tam ten jeden hlídá. Zkoušela jsem přes něj projít, ale vůbec to nešlo. A děkuji :)
@Tarhiel (28.04.2019 02:19): Díky, chvílemi to bylo o nervy a neviděla jsem světlo na konci tunelu :D
@Tarhiel (28.04.2019 02:19): Díky, chvílemi to bylo o nervy a neviděla jsem světlo na konci tunelu :D
@raisen (25.04.2019 15:49): Ty si to dohrala bez zabitia (okej, to sa este da), a este k tomu bez spozorovania a naviac bez schopnosti (to si vlastne hrala ghosting ako v Thiefovi)? Rešpeeekt! :)
@raisen (komentář): Jsi dobrá, že jsi to dohrála bez zabití ,bez spatření a ještě k tomu bez schopností :) Na to bych neměla trpělivost - hlavně v tom mechanickým domě si to neumím představit. Už ho mám naštěstí za sebou, tak snad teď ta nová lokace bude o trochu příjemnější :D
Tak po dvou a půl hodinách jsem dokončila pátou misi. Mělo by to být bez zabití a bez spatření nepřáteli, tak uvidím na konci :) Čekala jsem, že ty lens budou těžší na získání, ale naštěstí Breanna měla tendenci často chodit nahoru a dolů, tak se dalo proklouznout do její laboratoře.
@Bodkin (25.04.2019 10:12): No jo, tohle všechno skloubit je asi reálné a statisticky by Tě za to hra ohodnotila na maximum, ale každá mise by trvala věčnost a možná by to bylo i trochu nezáživné. V téhle souvislosti se mi okamžitě vybavil Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, kde tichá a nesmrtící likvidace je především velmi zábavná a bez ní, kdy nepřátele obcházíš, to nemá tu správnou šťávu. ;-)
@Chuck (25.04.2019 10:08): Omračování i alertovaných enemáků ve dvojce je mnohem snazší než v jedničce (kdes na to musel mít vylepšenou šipku), tady jim jen slidneš do nohou a křápneš hlavou o zem. Hotovo.
Bez killů je to relativně easy, ale bez killů a bez zahlédnutí a současně všechno přezkoumat... to je docela oříšek (ale já to hrál na nejtěžší obtížnost, tam jsou všichni super nabroušení)
Bez killů je to relativně easy, ale bez killů a bez zahlédnutí a současně všechno přezkoumat... to je docela oříšek (ale já to hrál na nejtěžší obtížnost, tam jsou všichni super nabroušení)
@raisen (25.04.2019 04:38): Mně kolikrát přišlo, že ty statistiky občas lhaly, hlavně pokud šlo o spatření nepřáteli. To byla věc, na kterou jsem si dával velký pozor, a chtěl ty mise projít bez spatření, a i když jsem si ty statistiky kontroloval i v průběhu hry, na konci mise se mi minimálně jedno spatření ukázalo.
@SilentWolf (25.04.2019 06:20)@Laurona (25.04.2019 08:44): Mně se nakonec podařilo omráčit i hlavního bosse, což jsem vzhledem k tomu průběhu považoval za malý zázrak. :-)
@SilentWolf (25.04.2019 06:20)@Laurona (25.04.2019 08:44): Mně se nakonec podařilo omráčit i hlavního bosse, což jsem vzhledem k tomu průběhu považoval za malý zázrak. :-)
@SilentWolf (25.04.2019 06:20): u těch psů jsem taky nevěděla. Jinak pár smrtí bohužel mám (byly to ale neúmyslné smrti protože vědomě jsem nikoho nezabila) ale už se mi ty mise nechtělo opakovat. Stejně tak pohybovat se úplně nepozorovaně se mi nedaří ale trápit se s tim nebudu :)
@Laurona (25.04.2019 05:51): bez zabití to dohrát jde docela dobře ale s tím aniž by tě někdo spatřil je to zejména na konci trochu puzzle založené na náhodě.. :-D
Jinak psi se nepočítají. Často jsem nechápal jak situaci rozumně vyřešit a u konce hry jsem se dozvěděl, že se nepočítají. :-D
Jinak psi se nepočítají. Často jsem nechápal jak situaci rozumně vyřešit a u konce hry jsem se dozvěděl, že se nepočítají. :-D
Super, diky za odpovědi :)
A počet zabití jde pak kontrolovat ve statistikách dané mise v jejím průběhu, takže se člověk po zabití robota může ujistit, že se to nepočítá jako zabití.
@Laurona (24.04.2019 22:01): roboti nejsou lidi = do usmrcení se nepočítaj, stejně jako ty divný psi.
@Laurona (24.04.2019 22:01): roboty můžeš klidně likvidovat i v non-lethal průchodu
Nevíte, zda se bude počítat jako smrt, když zabiji v mechanickém domě pár robotů? zatím jsem jim vždy nějak utekla, ale teď jsem se dostala do laboratoře, kde musím splnit úkol a docela mě tam štvou.
Ty mise v posuvném sídle a starém baráku plném čarodějnic byly asi nejlepší v celé hře, tak si je koukejte užít a začněte hlavně konečně killovat :)
@Chuck (22.04.2019 19:41): Tak díky za radu :) Já právě stealth hry téměř nehraji, protože mě moc nebaví. Dishonored je výjimka.
@Laurona (22.04.2019 19:34): Rád bych Tě přesvědčil o opaku, ale v téhle misi je výběr těch nejnepříjemnějších protivníků celé hry, takže bič a pryč! A to Ti říká zkušený stealth gamer! :-)
@Chuck (22.04.2019 19:29): Asi ano :) Budu se muset překonat a některé předměty tam nechat, jinak to v životě nedohraju :D
@Laurona (22.04.2019 19:23): V téhle misi jsem cítil úplně to samé! :-D Ale jestli chceš v téhle části přežít, tak udělej to nejnutnější a zvedni kotvy. :-)
@raisen (22.04.2019 18:56): děkuju :)
@Chuck (22.04.2019 18:59): Když ono mě odrazuje více věcí. Mám potřebu sbírat všechny amulety a teď jak jsem v tom mechanickém domě, tak jsou ty amulety na X místech ale tohle zrovna není lokace, kde bych to chtěla celé prolézat- naopak mám chuť odtamtud vypadnout co nejrychleji, ale nadruhou stranu tam nechci nechat ty věci :D Je to se mnou těžké no :D
@Chuck (22.04.2019 18:59): Když ono mě odrazuje více věcí. Mám potřebu sbírat všechny amulety a teď jak jsem v tom mechanickém domě, tak jsou ty amulety na X místech ale tohle zrovna není lokace, kde bych to chtěla celé prolézat- naopak mám chuť odtamtud vypadnout co nejrychleji, ale nadruhou stranu tam nechci nechat ty věci :D Je to se mnou těžké no :D
@raisen (22.04.2019 18:23): S čarodějnicemi rozhodně nebojovat! To je mnohem větší peklo než hledat způsob, jak je obejít. :-) Ale každopádně se obejít dají.
@Laurona (22.04.2019 18:34): Ty, která jsi bez zkušeností dohrála Dark Souls, bys vzdala tuhle hru kvůli obtížnosti? :-)
@Laurona (22.04.2019 18:34): Ty, která jsi bez zkušeností dohrála Dark Souls, bys vzdala tuhle hru kvůli obtížnosti? :-)
@rikuhahl (22.04.2019 18:24): Děkuji. A hlavně hodně nervů budu potřebovat :)
@Laurona (22.04.2019 18:34): Jo, to chápu. Moje nadšení nahradil respekt a obavy, protože ty čarodějnice měly strašně rychlou detekci a ta mise s nimi bude těžká. Tak ať to jde :)
@Laurona (22.04.2019 18:34): Jo, to chápu. Moje nadšení nahradil respekt a obavy, protože ty čarodějnice měly strašně rychlou detekci a ta mise s nimi bude těžká. Tak ať to jde :)
@raisen (22.04.2019 18:23): Tak to jsem nechtěla vědět :D Zrovna v tom mechanickém domě jsem momentálně zaseknutá a hledám motivaci to hrát dál..tak snad se odhodlám..
@raisen (22.04.2019 18:23): jo ty jsou drsný i při použití schopností. Přeji hodně štěstí ;)
Snažím se o hru bez zabíjení, bez toho, aniž by mě viděl nepřítel a bez schopností. Mám za sebou hrůzostrašný Clockwork Mansion a říkala jsem si, že nic horšího už snad nebude. Jenže pak jsem na konci potkala čarodky, přes které byl porod přejít, a uvědomila si, že je tam celá mise s těmi pitomými witches. Ach jo.
Ja to teda hral po roce a pul od vydani (to je u mne takova "normalni" doba zahajovani "novych" her, nejak mne zlehynka uslo ze uz je to vydany) a musim rict ze zadny vyznamny dropy jsem nezaznamenal. Spis mne mistama mizely questovy predmety coz bylo takovy mrzuty. Ale ta hra se IMHO tak dobre hraje ze stoji zato cosi prisolit do hardwaru at je klid. Ciste hratelnostne snad nejlepsi akce od vydani HL2... A ty skluzy za Emily zakonceny krocnutim chlopa nozem do rozkroku... Lepsi, nez kdysi Roberto Carlos na levym beku Realu Madrid :)
@Guldy (04.03.2019 11:05): Já tohle vnímám prakticky stejně, ne-li podobně, jako Ty, ale jak říkám, naštěstí to byl poměrně vzácný jev, takže můj požitek ze hry to příliš nezkazilo. Ale je mi jasné, že pokud bych to zažíval častěji, byl bych z toho určitě otrávený a hratelnost by mi to výrazně zhoršilo. Tehdy jsem to hrál na 8 GB RAM a doporučenou konfiguraci jsem tím pádem nesplňoval, takže bych věřil, že přidáním RAM na dvojnásobek, což jsem nedávno udělal, by ta plynulost mohla být výrazně lepší. Pokud jde o grafickou kartu, tou jsem konfiguraci splnil.
@Chuck (04.03.2019 10:48): Prilis casty to nebylo, ale parkrat se to proste stalo a zcela jednoznacne jde o znamky vadnyho a chybnyho chovani. Prisla mi to jako skoda; pri takhle dobry a kvalitni hre. Holt na optimalizaci zalezi taky. Mrzelo me to. Takze nebyt toho, premyslel bych o 90-95%.
@Guldy (04.03.2019 10:52): Jak říkám, jsi velmi statečný, že si tu hru dokázal při občasných pádech na 30 FPS dohrát.
@H34D (04.03.2019 10:48): A vzhledem k tomu, ze propad z 60 na 30 vyvola dojem prezentace, tak na tom opravdu zalezi. Kdyz maji konzolisti statickych 30, to je jejich problem, ale taky to nepusobi sekane.
@Guldy (04.03.2019 10:17): Je teda fakt, že ke 30 FPS mi to nepadalo nikdy, ale k nějakým těch 45 FPS sem tam jo.
@H34D (04.03.2019 10:48): Co to tu blekotas? Precti si znovu to, co jsem psal ty sasku.
To jsem napsal jeste pred tvym editem, nejspis sis to precetl znovu a poradne, ale furt to nestacilo :)
To jsem napsal jeste pred tvym editem, nejspis sis to precetl znovu a poradne, ale furt to nestacilo :)
@Guldy (04.03.2019 09:05): Jsi můj hrdina za to, že jsi vydržel FPS drop až někam ke 30.
@Guldy (04.03.2019 10:17): Občas jsem podobný problém měl, ale co si tak vzpomínám, nebylo to příliš časté a nějak drastické. Každopádně mi to nějak výrazně hraní neovlivňovalo.
@Chuck (04.03.2019 09:22):
@ugraugra (04.03.2019 10:13):
Nahodne a nesmyslne propady FPS z 60 nekam ke 30, kdyz k tomu neni realne duvod. Ze hra na max. nastaveni zere 3,5 gb z vramu a vytizeni normalni pameti je okolo 6gb a cim dele hraju, tim vice se to zaplni (az do maxima, cimz je 6gb vram a 8gb ram, cimz dochazi k sekani a musi se to nechat uvolnit). Pak zase hra funguje jako hodinky.
@ugraugra (04.03.2019 10:13):
Nahodne a nesmyslne propady FPS z 60 nekam ke 30, kdyz k tomu neni realne duvod. Ze hra na max. nastaveni zere 3,5 gb z vramu a vytizeni normalni pameti je okolo 6gb a cim dele hraju, tim vice se to zaplni (az do maxima, cimz je 6gb vram a 8gb ram, cimz dochazi k sekani a musi se to nechat uvolnit). Pak zase hra funguje jako hodinky.
@Guldy (04.03.2019 09:05): "Works on my machine" :P
@Guldy (04.03.2019 09:05): A co jsi s tím měl za problém?
Dal jsem tomu v tydnu druhou sanci - kdyz hra vysla, koupil jsem si ji a po chvili refundnul kvuli technickymu stavu. Ted to sice nebylo o moc lepsi (sleduju jednotlivy statistiky pres afterburner), ale prekousl jsem to a hru o vikendu dohral. A musim rict, ze to bylo sakra dobry! Kdyby to fungovalo v technicky rovine lepe, byla by to snad i silna devitkova hra.
@Drolin (26.02.2019 14:09): Vida, sebereflexe, konečně.