Nesnáším long jump. Hra mě ho snad nenechá skočit... :-/
Diskuze
Garret: Známe. FM je geniální. Tvůrce a zároveň hlas je od Rosse Scotta, který původně začínal ještě s jinou sérií - Civil Protection (nedávno vyšel 20 minutový díl, na kterém dělal přes rok). CP mi přijde ještě o kousek lepší.
Matthias - ale prosimtě, ten smajlík znamená, že to byl žert, neboli vtip...
Garret - největší "na co je sakra tahle místnost? To tady stěhujou bedny sem a tam!" :-D Navíc ten hlas je parádní. A moc se mi líbí, jak tam neni vidět HUD...
Garret - největší "na co je sakra tahle místnost? To tady stěhujou bedny sem a tam!" :-D Navíc ten hlas je parádní. A moc se mi líbí, jak tam neni vidět HUD...
koukám na ten "seriál" na youtube Freeman´s mind a je to neskutečná hlína... po MASHi můj nejoblíbenější ;-)
Walome: Ne nemohlo by tu být omezení komentářů, proč by mělo? :))) Že tobě osobně se nelíbí dlouhý komentáře neznamená, že se ti musí přizpůsobit systém DH, já si dlouhej koment třeba rád přečtu.
walome: díky, dokázalo nás to fakt rozesmát :-)
HL jsem hrál asi 5x, ale třeba jsem sklerotickej - tahle lokace byla i v původním HL nebo je to jen ve Srource HL? http://www.youtube.com/watch?v=_wR55DLfhDA&feature=related
Myslím, že toto není soutěžní web o plusové bodíky, ale o možnost pokecat o hrách a popsat je tak, jak každý uzná za vhodné. Velmi dlouhý koment k oblíbené hře. Debatovat, zda si zaslouží plus nebo mínus ... tady je každý porotce sám za sebe a netřeba si to obhajovat.
Kdo chce číst, ať čte, kdo ne, ať nečte. :)
Kdo chce číst, ať čte, kdo ne, ať nečte. :)
Souhlas. Na mínus to rozhodně není, ale na plus bych to musel nejdřív přečíst. A to asi nehrozí.
Molasar82, "komentář" na sedm stran a počet slov/znaků zvíci skoro čtvrtiny mojí diplomky... respekt:D. Mínus ti dávat nebudu (zatim), ale co je moc, tj.moc.
Jen za poslední větu si Molasar82 zaslouží plus.
Více takových :)
Více takových :)
Molasar82: Nic proti tobe nemam, ale mel by to byt komentar a ne recenze na vice stranek. Vzhledem k tomu, ze tady obcas hudruju nad delkou i mnohem kratsich komentaru, musim ti dat minus.
Toz necetlo se to spatne, ale nekde za pulkou jsem s tim prastil, kdyz jsem zjistil, ze jsem teprv nekde za pulkou >_>
Mozny to de me bude znit blbe, ale ty komentare by mely byt dost kratke na to, aby mel clovek silu precist si jich najednou vic.
Mozny to de me bude znit blbe, ale ty komentare by mely byt dost kratke na to, aby mel clovek silu precist si jich najednou vic.
Nechcem byť zlý, ale tá dĺžka je fakt odstrašujúca a nepáči sa mi. :D
Dunemaster: s tým "menej je viac" absolútne súhlasím :)
Dunemaster: s tým "menej je viac" absolútne súhlasím :)
Možná by v DH 2.0 mohlo být nějaké znakové omezení :)
Tohle na profi recku?:-o
No, článek pěkný, minimálně na nějaké téma o dvou částech, profi recku a tak. Dlouhý je ale opravdu dost, že jsem jej napoprvé nedočetl a dal si přestávku. Jak tak ale vidím ten úplně poslední odstavec, říkám si, že by stačil jen ten, odstranit to "Celkově ale" a mohl to být perfektní, výstižný a hodně kladně hodnocený komentář. Ale rád jsem si to přečetl celé.
Tohle je spíš takovej zmatenej popis každýho okamžiku ve hře, než smysluplný a konzistentní zhodnocení. Proto za mě mínus.
2SavageCZ: Diky moc, trochu jsem se bal, ze vas tady nasejrim ale tahle hra mi toho dala fakt hodne a ja cejtil jako povinnost neco o ni napsat, proste jsem to ty hre dluzil...
Já to dočetl a dokonce s chutí i když podobné grafomanské výplody většinou nudí, tato práce ne.
vidim, ze mam na cem pracovat :D
2Eru: Sorry, muselo to po těch letech ven... Naivně věřím, že to někdo dočte a zahraje si to, pokud to ještě nehrál...
Co to je proboha za komentář? (Molasar82). Nebude to nejdelší komentář na DH? Jedná se o téměř 9 stran ve Wordu (písmo Times New Roman, velikost 12).
Molasar82: K čemu komentář, který téměř nikdo nedočte?
Molasar82: K čemu komentář, který téměř nikdo nedočte?
Asi tak.
že je dobře napsán je jen názor. jeho informativní charakter je navíc hodně zcestný... ale to je také jen názor.
Však je také komentář Matthiase dobře napsán, navíc je vcelku informativní.
Drolin: někdo hodnotí obsah komentáře, ne jeho povahu.
Isair: přeci už je to přes 10 let, co jsem to hrál, takže věřím, že máš pravdu. každopádně - když se řekne respawn, představím si hromadu panáků vyrojíchvší se z již vyčištěné mísnosti a to nejlépe přímo před mým nosem zhmotnění ze zvduchu ;-)
Isair: přeci už je to přes 10 let, co jsem to hrál, takže věřím, že máš pravdu. každopádně - když se řekne respawn, představím si hromadu panáků vyrojíchvší se z již vyčištěné mísnosti a to nejlépe přímo před mým nosem zhmotnění ze zvduchu ;-)
Say: Tak to ti věřím. Doufám že později napíšeš komentář :)
Včera jsem nainsatloval Crysis, a za tu hodinu hry jsem se bavil mnohem více než za celé HL2.
Včera jsem nainsatloval Crysis, a za tu hodinu hry jsem se bavil mnohem více než za celé HL2.
Drolin: Podobné pocity mám při prokousávání HL2. A to jsem to zkoušel včera... Asi 20 minut.
hehe, drazí, já věděl, že dostanu hodně mínus, za ten komentář. Er, ano, ten modrák s plamenomety mě docela štval - ale nebylo to nic hroznýho. No a ten nekonečnej respawn byl až na konci na Xenu, hlavně co se týče těch pištících lítajícíh potvor...
Ale nejde o nějakou extrémně závadnou chybu a nijak jsem to nehrotil v tom komentáři a v podstatě se to nepodepsalo na hodnocení. Já to jen nemám ve hře rád - mám rád, když je vidět, co jsem si *vybojoval* :)
(btw: já to hrál VČERA)
Ale nejde o nějakou extrémně závadnou chybu a nijak jsem to nehrotil v tom komentáři a v podstatě se to nepodepsalo na hodnocení. Já to jen nemám ve hře rád - mám rád, když je vidět, co jsem si *vybojoval* :)
(btw: já to hrál VČERA)
Ha, někdo HL vychválí a stejně má šest mínusů :)
Přeseně o tomto mluvím, nejpřeceňovanější FPS...
Přeseně o tomto mluvím, nejpřeceňovanější FPS...
Ono sa to možno nedá ani brať ako respawn nepriateľov, skôr ako určitý "go go go!" script. :)
popkec: Z môjho pohľadu je tam viac vecí zlých, prvý odstavec taký dosť wtf zbytočný, a tie ďalšie také nesúrodé a najviac sú vypichnuté veci, ktoré tam vlastne ani (skoro) nie sú. :)
popkec: Z môjho pohľadu je tam viac vecí zlých, prvý odstavec taký dosť wtf zbytočný, a tie ďalšie také nesúrodé a najviac sú vypichnuté veci, ktoré tam vlastne ani (skoro) nie sú. :)
6 mínus za tohle? :-D
Byl a dokonce 2x;). Však jsem, myslím, jasně vypíchl kde;)... ale tak ještě jednou... nekonečně se spawnují "Alien Controlleři" před skokem do portálu na Xen a později na Xenu v lokaci, ve které máte naskočit na tu "mimozemskou loď", která vás zaveze k dalšímu portálu.
Nicméně, je fakt, že to nebylo nic častého/strašného a označit zrovna tohle jako zápor je, pravda, přehnané.
Nicméně, je fakt, že to nebylo nic častého/strašného a označit zrovna tohle jako zápor je, pravda, přehnané.
.
žádný respawn v HL nebyl
Z môjho pohľadu je správne slovo k tým veciam - "prehnané". :)
Tak jasně, já to té hře nijak nevytýkám... nicméně co zde napsal Matthias, není úplný bullshit;) (a že jemu to nesedlo, je ostatně jeho věc).
Tak Respawn bol absolútne minimálny, nedá sa teda tvrdiť, že to bolo tak v celej tej hre, v podstate bol len v lokácia, kde sa hralo "o čas". A nesmrteľní nepriatelia, no je logické, že také veľké hovädo asi človek páčidlom neutlče a ten špeciálny spôsob bol zábavný + keď bolo treba utiecť tak to nebolo ťažké a bol to príjemný "adrenalínový" prvok.
No jasně, to je fakt. Ale stačilo :)
Ale stejně, ty vzpomínky - HL jsem hrá asi v roce 2001 a byla to jedna z prvních her, které jsem na svém/našem pc hrál... a to překvapení/úžas, když jsem zjistil, že ten modrák se dá zničit, to bylo úžasný. Dneska člověk hraje hry a ani z nich nemá tak velkou radost... mno, taky to bylo možná věkem, deset let je dost :)
Ale stejně, ty vzpomínky - HL jsem hrá asi v roce 2001 a byla to jedna z prvních her, které jsem na svém/našem pc hrál... a to překvapení/úžas, když jsem zjistil, že ten modrák se dá zničit, to bylo úžasný. Dneska člověk hraje hry a ani z nich nemá tak velkou radost... mno, taky to bylo možná věkem, deset let je dost :)
Uzemnit samozřejmě šel (nejen granátama), ale pouze dočasně (na pár sekund).
Ježiš tak to si vůbec nepamatuju. Netuším, co je Gargantua ani Tentacle a ten respawn si fatk nepamatuju... jo, to může nasrat, to uznávám :)
(pokud si jadná o toho trojhlavého hada, tak ten šel přece kráspě uzemnit granátama)
(pokud si jadná o toho trojhlavého hada, tak ten šel přece kráspě uzemnit granátama)
Walome: Tak to je asi nejvyšší čas si ho zahrát znovu:)... co takový "Gargantua" a "Tentacle"? Nutná likvidace "složitějším" způsobem, jak píše. Přičemž při druhém a třetím setkání s "Tentacle", je nelze zlikvidovat vůbec. Nekonečný respawn nepřátel byl zase před portálem vedoucím na Xen a v jedné z lokací přímo na Xenu.
Matthiasi, teda hrál jsem HL několikrát, naposledy před necelými dvěma lety a na žádný nekonečný respawn nepřátel si nepamatuju. A na nesmrtelné nepřátele taky ne. Pokud myslíš modráka u dráhy, tak je přece jasné, že ho nejde zastřelit pistolí :)
Tak ten Black Ops je celkom fasa, akčnosťou mi to trochu pripomenulo Opposing Force.
A ešte rozmýšľam, že sa pustím na They Hunger.
A ešte rozmýšľam, že sa pustím na They Hunger.
Mod si už nepamatuji, ale zřejmě je cesta dál někde schovaná, nebo musíš něco udělat. Pár gameplay videí je na Youtube, ale hůře se hledají, kvůli stejnému názvu aktuálního Call of Duty.
Tak v 1. misii Black Ops behám bezcieľne po metre a hľadám niečo ako cestu ďalej. Neexistuje na to nejaký návod?
Vďaka za pomoc, už to behá jak hodniky :-)
PRIVATE MARTIN: Mrkni do mého FAQ, dozvíš se v něm vše podstatné. Se spuštěním Black OPS jsem problémy neměl. Ale ještě se řada modů spouští i přes konzoli z menu hry (hlavně jednotlivé mapy) a k tomu je příkaz map a její konkrétní název a pak stačí dát Enter. Tyto jednotlivé mapy patří do složky maps v adresáři s hrou HL.
Není v menu HL nabídka módů? Jinak to určitě půjde přes hl.exe s nějakým parametrem, podobně jako kdysi Counter Strike.