Nejsilnější stránkou není ani tak grafické zpracování nebo nějaké efekty, ale pocit ze hry a atmosféra. Jakmile se člověk naučí trať jezdit tak dobře, že je pro něho samozřejmá, pak si to už jen užívá a vylepšuje desetinky sekund. Tenhle pocit je nicméně dvojsečný a není vždycky pozitivní. S tím, jak jede na limit, zvyšuje se automaticky riziko pádu a vzhledem k tomu, že hra stojí na výsledném čase, resp. skóre, pak dokáže pocuchat nervy jako málokterá jiná. Pád je totiž krkolomný a stává se, že jste-li někde uvízlí ve špatném místě, vede to k opakovanému pádu, někdy i ke srážce se soupeřem.
Uvítal bych větší rozmanitost tratí a hlavně větší počet. Je jich tam 7 a jsou si relativně podobné.
Hru jsem hrál na ZX, C64, Amize. Nejde porovnat mezi platformami, protože je na každé z nich specifická a dá se říct, že stejně dobrá. Zvuk je na každé vydařený, i když úplně jiný. Graficky nejlépe vyjde určitě na Amize, ale i verze pro ZX Spectrum je strašně pěkná a kvalitní.
Pro: hratelnost, zvuk, atmosféra
Proti: nervové kolapsy z pádů, malá rozmanitost tratí