Feist mě zaujal během první vteřiny svým parádním vizuálem. Může připomínat Limbo, ale ve skutečnostni je to akční skákačka, zatímco Limbo tíhlo k řešení hádanek.
Umíral jsem hodně často. A přesto jsem nebyl frustrovaný. Každý nepřítel má dost nevyzpytatelný vzorec chování, díky čemuž jsou potyčky prostě zábava. Navíc, spíš než sílu, používá Chumláč úhybné manévry, díky kterým se často nepřátelé pobijí sami navzájem. Fyzika funguje na jedničku a svízelné situace se často vyřeší tak nějak náhodně.
Hratelnost je celkově parádní a spolu s Capsized se řadí k mým nejoblíbenějším plošinovkám. Bohužel, délka je žalostná - tipuju tak 2 hodiny čistého času, možná ani to ne.
Hodnocení: ✰✰✰✰
Umíral jsem hodně často. A přesto jsem nebyl frustrovaný. Každý nepřítel má dost nevyzpytatelný vzorec chování, díky čemuž jsou potyčky prostě zábava. Navíc, spíš než sílu, používá Chumláč úhybné manévry, díky kterým se často nepřátelé pobijí sami navzájem. Fyzika funguje na jedničku a svízelné situace se často vyřeší tak nějak náhodně.
Hratelnost je celkově parádní a spolu s Capsized se řadí k mým nejoblíbenějším plošinovkám. Bohužel, délka je žalostná - tipuju tak 2 hodiny čistého času, možná ani to ne.
Hodnocení: ✰✰✰✰