@M.a.t.t. (10.02.2016 09:26): Jop, ale co tě v nepovinné hrobce čeká? Žádný rare item, ale jen fragment nové zbraně, nový skill či nový outfit (což je pro mě asi to nejcennější, co ta hra nabízí). Naštěstí jsou tyto hrobky velmi dobře nadesignované, takže mě baví je prolejzat jen tak. Co se vedlejších questů týče, ty jsou někdy fajn, ale i tak tam jsou kousky jako "obejdi 10 radiových vysílačů a stiskni E". Nevim, prostě ty collectibles nejsou volitelné secrety jako třeba v RtCW, ale normální součást hry, kterou je potřeba dělat aby ses dozvěděl další části příběhu a měl šanci okusit všechny zbraně. Tvůrci tě do nich tlačí. Sorry, ale to mi prostě vadí. Nechci znít jako někdo, kdo adoruje "staré" hry. Sám jsem to vždycky nesnášel, ale nemůžu se zbavit dojmu, že mnohé věci dělaly jinak a zábavněji.
K Expeditions módu jsem se ještě nedostal, takže nevim ani co to je.
@Fritol (10.02.2016 08:48): Už druhej člověk, co tu hru nehrál a argumentuje na základě předchozího dílu, kde ty collectibles byly kvantitativně imho ještě celkem ukočírované. C'mon. :D
@Fatality (10.02.2016 08:55): Nevím jestli vyloženě OCD, ale prostě takovej ten podvědomej pocit, že bych měl toho pobrat co nejvíc, aby mi neunikla nějaká důležitá zpráva či užitečný item. Možná by i pomohlo, kdyby nebyly ve hře statistiky. Jakmile tam vidím: "Sebrané deníky: 5/7", tak mám tik v oku. A určitě nebudu jediný, kdo to tak má.
Takový třetí Zaklínač je hrou, která dělá z mého pohledu open world správně. Člověk má pořád co objevovat, ale není tlačený do repetitivního pátrání po collectibles (obzvlášť pokud si v menu vypne na mapě otazníky).
K Expeditions módu jsem se ještě nedostal, takže nevim ani co to je.
@Fritol (10.02.2016 08:48): Už druhej člověk, co tu hru nehrál a argumentuje na základě předchozího dílu, kde ty collectibles byly kvantitativně imho ještě celkem ukočírované. C'mon. :D
@Fatality (10.02.2016 08:55): Nevím jestli vyloženě OCD, ale prostě takovej ten podvědomej pocit, že bych měl toho pobrat co nejvíc, aby mi neunikla nějaká důležitá zpráva či užitečný item. Možná by i pomohlo, kdyby nebyly ve hře statistiky. Jakmile tam vidím: "Sebrané deníky: 5/7", tak mám tik v oku. A určitě nebudu jediný, kdo to tak má.
Takový třetí Zaklínač je hrou, která dělá z mého pohledu open world správně. Člověk má pořád co objevovat, ale není tlačený do repetitivního pátrání po collectibles (obzvlášť pokud si v menu vypne na mapě otazníky).