@MarezCZE (16.10.2024 17:54): Jen rumory, víš jak to bývá… :D Ale i kdyby dělali, tak bych si zas tipl nějaký spin-off, pro VR beztak. Nebo pro nějakou novou HW věc co Valve chystá. Beztak bude další generace VR od nich. Nebo nějaká úplně nová věc. Herni mobil třeba. :)
Diskuze
@Fritol (16.10.2024 11:59): Dělají nový Half Life ? Počkat něco mi uteklo? Naposledy jsem slyšel něco o White Sands:)
@TombSpirit (16.10.2024 11:11): Díky za tip s As Dusk Falls. Ještě jsem o tom neslyšel.
@Tulareanus (16.10.2024 11:18): @Marcusss (16.10.2024 11:10): Velká část z nich už ani ve Valve není, někteří ani nedělají hry už. První se mluvilo o tom, že udělají Alyx a pak se vrátí k té jejich hře, ale to už je teď nereálné. Pokud ta hra někdy vznikne, tak ji ve Valve dodělá někdo jiný nejspíš. Část, co zůstala, je teď podepsaná pod čímkoliv, co Valve vyprodukovalo od té doby.
Stejný osud čeká i Hopoo, kteří také zrušili své projekty a teď prý dělají nový Half-Life.
Stejný osud čeká i Hopoo, kteří také zrušili své projekty a teď prý dělají nový Half-Life.
@Marcusss (16.10.2024 11:10): Tak oni teraz pracujú priamo interne pre Valve, takže preto vôbec nerobia na svojom projekte.
@TombSpirit (16.10.2024 11:11): Edith jsem už dorhál, ale o As Dusk Falls jem neslyšel. Přidáno. Díky.
@Marcusss (16.10.2024 11:07): No koukm, že Valley of Gods je stále na steamu s datem vydání ... 2029.... což je kompletně insane datum zjevně jenom aby tam něco bylo. O_O
Co se tam sakra podělalo?
Co se tam sakra podělalo?
Zajímavá jednohubka. :) Konečně jsem si ji odškrtl z play listu.
Zaráží mě teda, že v roce 2018 Valve koupilo Campo Santo... a od té doby nic nevydali...
Zaráží mě teda, že v roce 2018 Valve koupilo Campo Santo... a od té doby nic nevydali...
Za 2€ na Steamu
@JohnCZ (komentář): S tím nevyřčením máš jistě pravdu, ale stále myslím, že to byl účel a vyvolalo to přesně ty emoce, to co vyvolat mělo.
@Cathan (22.07.2021 05:06): Stovku dej ;) já to tenkrát dohrál na jeden zátah a nikdy na to nezapomenu. Jeden z nejlepších důkazů že i hry jsou někdy skutečným uměním.
Tahle hra je vážně tak mistrovské dílo, že mě svrbí prsty a mám chuť po třetí zvýšit hodnocení a dát celou stovku. Vážně se mi otiskla do duše, to se jinak říct nedá. Jedná se o ten typ hra, která vás donutí prožít nostalgii po věcech které jste ani neprožili. Která vás donutí projít dušezpytem, po kterém jste ani netoužili. Je to umění. Chtěl bych vážně zapomenout a dá si to celé znova.
@mattesak (18.05.2020 21:21): dekuju kocoure ... zrovne od tebe me to 2x tesi pac ty jsi jeden z mych komentovych guru a zrovna tenhle koment povazuju za jeden ze svejch nejnudnejsich komentu ...
@ntz (komentář): +1
Skvěle napsaný. :-) Přesně takhle na tu hru vzpomínám a to už je to přes dva roky.
Skvěle napsaný. :-) Přesně takhle na tu hru vzpomínám a to už je to přes dva roky.
Tak skoro dohrano (na jeden zatah), jsem asi ve finale (tipuju pul hodina gameplaye), vcera jsem u toho sedel od 11ti do 3 do rana ..
musim rict, ze ta hra je co se tyce atmosfery a immersion naprosto 100%, bohuzel ale plny hodnoceni dat nemuzu, pac v ty hre neni jedina nejaka herni mechanika (kdyz nepocitam chozeni) ..
A to teda musim rict, ze jsem si na prvni playthrough vypnul lokator na mape (a stoji to za to orientovat se podle kompasu a vrstevnic) a na chvili i HUD (pak jsem to ale zapnul - HUD, ne mapu) ..
ten zacatek, prvnich 15 minut je masterpiece ...
musim rict, ze ta hra je co se tyce atmosfery a immersion naprosto 100%, bohuzel ale plny hodnoceni dat nemuzu, pac v ty hre neni jedina nejaka herni mechanika (kdyz nepocitam chozeni) ..
A to teda musim rict, ze jsem si na prvni playthrough vypnul lokator na mape (a stoji to za to orientovat se podle kompasu a vrstevnic) a na chvili i HUD (pak jsem to ale zapnul - HUD, ne mapu) ..
ten zacatek, prvnich 15 minut je masterpiece ...
tak na gogu se slevou, zakoupil jsem, stahnuto, uz se tesim na nejaky pohodovy walking simulation
@BUMTARATA (19.11.2019 13:04): Valve asi potřebovali aby dělali skiny do Doty. Škoda, no...
@Red (05.07.2019 16:28): Sice reaguju dost pozdě, ale právě v době vydání Firewatch jsem to koumal a v USA to povolání stále funguje, akorát když jsem hledal nějaké nabídky, tak nezaměstnávají cizince, pokud tě to lákalo. :D
@Red (05.07.2019 16:28): Sice reaguju dost pozdě, ale právě v době vydání Firewatch jsem to koumal a v USA to povolání stále funguje, akorát když jsem hledal nějaké nabídky, tak nezaměstnávají cizince, pokud tě to lákalo. :D
Tohle mě bude mrzet, jestli se to potvrdí.
@Red (05.07.2019 16:28): V Kanade je to stale bezne povolanie, maju velke lesy a parky, ktore si strazia/chrania a to, ze je to modernizovane stale neznamena, ze sa to zaobide bez strazcov. V USA je to asi podobne - hlavne yellowstone.
@Red (05.07.2019 16:28): to bych taky rád věděl. Pokud něco zjistíš, budu první zájemce :D a k těm hlídačům na majáku... před časem se na novinkách objevil článek o letní práci v majáku ve Skotsku. posílám odkaz: https://www.novinky.cz/cestovani/502201- ... e-casti-skotska.html
Existuje ještě takové povolání, nebo to je stejně umírající jako například hlídač majáku?
Já musím říct, že mě tahle hra zase tolik neuchvátila. Téměř určitě to bude hlavně tím, že mi walking simulátory nepřirostly k srdci. Chození zbůhdarma z jednoho místa na druhé mě nikdy moc nebralo. Napětí a dialogy jsou napsané dobře, ale nic víc se tam neděje - žádné logické puzzly nebo nějaké úkoly. Nakonec jsem to dohrál až do konce, ale asi se ke hře už nikdy znova nevrátím.
@mattesak (17.04.2019 10:58): Souhlas. Po téhle stránce to bylo prostě zmáknutý.
@Kosi.. (komentář): Ano, přesně takhle jsem se na konci cítil i já. A ten konec - žádné osudové setkání, žádná konspirace, ke které hra přímo vybízí. Člověk stále čeká něco velkýho a pak to skončí a hráči dojde, že to byl vlastně úplně normální příběh. Chvíli jsem jen tak seděl a říkal si: "to myslíte vážně?" a pak mi došlo, že přesně takhle to skončit mělo. Byl to prostě jenom civilní, tragikomický příběh (především) o dvou lidech.
@SilentWolf (04.03.2019 13:36): Souhlasím, až na to s tím dohráním. Já to dohrál asi čtyřikrát a to nemluvím tom, kolikrát jsem se k tomu vrátil bez dohrání :D
@Pluto (04.03.2019 13:27): Ono je fajn, pokud má hra "něco na víc", ale walking simulátory ze své podstaty nejsou adventury. Dear Esther třeba, to je typický příklad žánru, a tam se fakt jenom chodí. Firewatch taky není na adventůrních prvcích vůbec založen, je to hra o dialogu, kochání a atmosféře. Není to tom přemýšlet, ale nechat se unášet.
Pro mě je na hře nejlepší to, jak na mě působí s odstupem času.
Po dohrání jsem si říkal "to je vše?" a docela ji i zkritizoval. Ale když si ji připomenu, tak je to i s takovým odstupem tak strašně nepříjemné téma a hře se podaří nám jej předhodit tak ošklivě vlezlým a realistickým způsobem, že z toho prostě mrazí. Znovu si ji určitě nedám, nechci, a to je největší klad té hry a je u mě díky tomu momentálně na pozici nejlepšího Walking Simulatoru.
Po dohrání jsem si říkal "to je vše?" a docela ji i zkritizoval. Ale když si ji připomenu, tak je to i s takovým odstupem tak strašně nepříjemné téma a hře se podaří nám jej předhodit tak ošklivě vlezlým a realistickým způsobem, že z toho prostě mrazí. Znovu si ji určitě nedám, nechci, a to je největší klad té hry a je u mě díky tomu momentálně na pozici nejlepšího Walking Simulatoru.
@Cathan (04.03.2019 13:14): Snažím se na instikt dát a tak většinou hraju jen to, na co mám chuť. Ale zase na druhou stranu chci mít rád přehled o aktuálním stavu adventurního žánru, takže si občas vyzkouším i něco, kde vím, že to není můj šálek čaje, ale chci tomu dát šanci. Podobný případ je třeba What Remains of Edith Finch - to je vpodstatě taky walking simulator, ale toho adventuření je tam mnohem víc.
@Gordon (04.03.2019 12:58): Bral jsem to tak, že autorka si případně přečte můj komentář a pochopí proč jsem jí to mínus dal :) Ale příště na to nějak upozorním nebo to zdůvodním.
@Pluto (04.03.2019 13:08): Zjistil jsem, že ono očekávání je při spuštění nové hry to nejhorší, obvykle pak totiž následuje zklamání :) Proto je lepší dát na instinkt a buď do toho nejít vůbec, nebo nejlépe bez očekávání.
Já třeba walking simulátory taky nemusím, ale všichni Firewatch vychvalovali, tak jsem si ho zahrál a i dohrál. I tak jsem ale čekal, že se tam toho bude dít trochu víc. Přesněji řečeno, čekal jsem lepší poměr mezi adventuřením a chozením.
@Cathan (04.03.2019 12:36): Chápu kritiku, chápu, že je pro tebe asi mínusko novinka. :-D Ale když už na něj upozorňuješ, tak je lepší tu kritiku napsat rovnou, jinak to může vypadat všeljak.
@Gordon (04.03.2019 12:31): Myslím, že důvod proč se dá asi nejlépe najít v mém komentáři. Hlavní důvod je ale ten, že cartoongojira si stěžuje na něco, co je hlavní náplní hry. Je to jako bych já hodnotil Far Cry a stěžoval si, že se tam moc střílí. Firewatch svůj žánr - atmosférický walking simulátor - splňuje na jedničku, pokud někoho takový žánr nebaví, asi by si měl rozmyslet než to začne hrát.
@Pluto (04.03.2019 12:30): Přidavám se k otázce.
@Cathan (04.03.2019 12:25): A proč?
@cartoongojira (komentář): Omlouvám se, obvykle mínus nedávám, ale zde opravdu musím :)
@Fritol (10.10.2018 20:58): Mám pocit, že Walome (Dúfam, že nešírim fake news :D ).
@Coldplaz (10.10.2018 20:55): Jo to se mě neptej, netuším kdo ji spravuje a já to nejsem. :D
@Fritol (10.10.2018 09:42): Čo mám urobiť aby som sa na tú stránku dostal ja?
@Fritol (10.10.2018 09:42): Jen škoda že to ten admin docela loudá, těch perel je tu ohromný množství.
@Fritol (10.10.2018 09:42): to je dobrý! :-D
@montana (10.10.2018 09:27): Ideální materiál pro Humans of Databaze-her.
Archivuje někdo ty jeho příspěvky pro příští generace? Takový abstraktní umění se jednou vydraží za miliony.
Hra je parádne pro LGBTatď, aborcie, mutikult ... pretože ja nemám možnosť zvoliť cestu, kedy sa o ženu ktorú milujem môžem postarať, ide automaticky k rodičom, ale predsa ja ju milujem viac ako jej rodičia, je to môj jednorožec...
PS: Som biely heterosexuálny muž.
PS: Som biely heterosexuálny muž.
@sxg (07.09.2018 22:32): Ja som to hral už dávnejšie.
@Coldplaz (07.09.2018 22:28): Si to kúpil. či-čo? Ja som ju doteraz nekúpil, a to HB už bola za 4 evrá.
Táto hra bola pre mňa dosť sklamaním, snažilo sa to budovať napätie a nakoniec to celé nikam neviedlo.
Mně to doporučuje bratr, ten v tom nahrál dost hodin :)
@raisen (07.09.2018 18:15): Subnautica je best, odporúčam, pretože každý skoče rád do vody.
@raisen (07.09.2018 18:15): Subnautica mě taky dost láká.
@Wild One (07.09.2018 18:10): Já ještě survival nikdy nezkoušela, neboť mi vadí to, jak hra nutí hráče každých pár minut jíst, pít a tak podobně. Chápu, že tam plyne čas rychleji, ale i tak mi to přišlo otravné, když jsem nějaké video ze hry viděla. Na to mám reálný život :) Ovšem je pravda, že The Long Dark mě spolu se Subnauticou zaujal nejvíce. Možná to někdy zakoupím a vyzkouším.
@raisen (komentář): na toulání krajinou doporučuji The Long dark :D tam tě vyruší jen vlci, medvěd a hlad :P
@MarezCZE (14.09.2017 20:58): Ze mě rasistu dělá zase práce... :D
Jo je to dobrá hra... ehm pošleš mi tu hambatou Xenu? Asi jsem to tam nestihl... :D
Jo je to dobrá hra... ehm pošleš mi tu hambatou Xenu? Asi jsem to tam nestihl... :D
@Bodkin (14.09.2017 18:53): Ale ne, v podstatě máš pravdu a jestli jsem to, co jsi napsal správně pochopil, tak jsi právě důkazem toho, co jsem napsal. Tak trochu cítím utočný směr tvé reakce, na můj mírně rasistiky zabarvený koment.
Prostě mě sere sluníčkářská politika dnešního celého světa. Nevím jestli je ten borec co na youtubera tak mohutně zaútočil je černej, bílej, nebo pákikstánec, tak by se právě před padesáti lety černejch štítil, pokud ovšem fakt není černej. :D. Zrovna v Americe, kde na černejch byly páchaný neuvěřitelný zvěrstva, jsou dnes nejcitlivější. Ovšem kde na světě ne? Tak třeba Kambodža? Čína? V životě jsem neviděl číňana, kterej by si stěžoval i v americe na rasismus. Jen chudáčci čenoušci jsou neustále a brutálně i po tolika letech utlačováni. Ale nebojí se vyjít po celém svetě vyjít do ulic a demolovat vše, jen pro to že jednoho z černých seřezal nějakej brutální nacistickej fízl. Tohle se bohužel toleruje pouze tomuto etniku...
Tak trochu se ze mě asi stává rasista z donucení :D :D
Ale honem pryč od tohoto OT, nebo budu smazán, jako když jsem vložil odkaz na hambatou XenU v diskuzi u HL 2 :D :D
Jinak Firewatch určite pecka hra, musím si ji zahrát :)
Prostě mě sere sluníčkářská politika dnešního celého světa. Nevím jestli je ten borec co na youtubera tak mohutně zaútočil je černej, bílej, nebo pákikstánec, tak by se právě před padesáti lety černejch štítil, pokud ovšem fakt není černej. :D. Zrovna v Americe, kde na černejch byly páchaný neuvěřitelný zvěrstva, jsou dnes nejcitlivější. Ovšem kde na světě ne? Tak třeba Kambodža? Čína? V životě jsem neviděl číňana, kterej by si stěžoval i v americe na rasismus. Jen chudáčci čenoušci jsou neustále a brutálně i po tolika letech utlačováni. Ale nebojí se vyjít po celém svetě vyjít do ulic a demolovat vše, jen pro to že jednoho z černých seřezal nějakej brutální nacistickej fízl. Tohle se bohužel toleruje pouze tomuto etniku...
Tak trochu se ze mě asi stává rasista z donucení :D :D
Ale honem pryč od tohoto OT, nebo budu smazán, jako když jsem vložil odkaz na hambatou XenU v diskuzi u HL 2 :D :D
Jinak Firewatch určite pecka hra, musím si ji zahrát :)
@MarezCZE (14.09.2017 17:37): Hlavně že před sedmdesáti lety se v evropě ještě hromadně umíralo na tuberkulózu a lidi teď stejně odmítají očkování!
Moment, asi jsem to špatně pochopil a zamotal se do toho...
eh, fuck it.
Moment, asi jsem to špatně pochopil a zamotal se do toho...
eh, fuck it.
Hlavne ze jeste pred sedesati lety jezdili v autobusech negri oddelene.... Precitlivela spolecnost...
@Bodkin (14.09.2017 10:27): ja chtel napsat "tamta hra co hraje porad Bodkin". Vim o co jde a na steamu mi skaces porad, jen ten nazev si presne nevybavuju (protoze je debilni). Ale zas se tu nemuze cela databaze tocit kolem tveho "jmena", i kdyz by mela.. :-D
@SilentWolf (14.09.2017 08:06): Jakési?! To bylo u samotného PUBG! Mazej si PUBG koupit, ať tě můžu umlátit pánví!
@Gordon (14.09.2017 08:30): samozrejme se dela takove halo kvuli slovu, ktere mu jen vyklouzlo, ale denne probiha ohromne mnozstvi cilene verbalni sikany pri tymovem hrani online her - zejmena sexismus. Ale to je vsem jedno a jaksik se to neresi :-D :-D
A Firewatchi Pewduv letsplay urcite prospel. Takze u me ten populisticky vyvojar docela ztratil sympatie. A dobre jim tak. Akorat me zas desi jakou "moc" ma jeden YT kanal. :-D
Samozrejme Pewds je mamlas, o tom zadna.
A Firewatchi Pewduv letsplay urcite prospel. Takze u me ten populisticky vyvojar docela ztratil sympatie. A dobre jim tak. Akorat me zas desi jakou "moc" ma jeden YT kanal. :-D
Samozrejme Pewds je mamlas, o tom zadna.
@SilentWolf (14.09.2017 08:06): To jsou komedie... :)
PewDiePie slovem negr na streamu jakesi online hry odstartoval sled udalosti, ktery vedl k tomu, ze to schytal Firewatch v nedavnych hodnocenich. Za to, ze se do nej vyvojar Firewatch oprel.
:-D To jsou ty internety.
:-D To jsou ty internety.
@montana (10.07.2017 10:25): V té slevě už to šlo, ale plná palba okolo 20 Euro už je fakt přehnaná.
@montana (10.07.2017 10:25): Jak může sám? Tomu nerozumím.
@Karasman (komentář): Jen malej dotaz k té ceně. Tobě fakt přijde zlevněných 230 korun za takhle vypadající, znějící a napsanou hru moc? Jen kvůli tomu, že je kratší? Tohle fakt nechápu. Ale herní průmysl si za to může sám no.
Po pár dnech se mi příběh trochu rozležel v hlavě, tak jsem se podíval i na nějaký YT videa a překvapilo mě, že se mi moje teze potvrdily - Delilah je prolhaná, až to bolí. Je kravina, aby nevěděla o výzkumné stanici, když na ni měla ze své věže přímou viditelnost a navíc jako ranger pracuje 10 let, stejně jako je kravina, že nachystala Henrymu novou vysílačku, když by na cestě k té truhle míjela Henryho věž a mohla mu ji dát rovnou a hlavně je to tak daleko, že to nemohla stihnout. Navíc v okolí té truhly jsou neustále slyšet zvuky praskajících větví, jako že vás někdo sleduje, za celou hru to nikde jinde není a ani dříve/později to v této lokaci není slyšet). Dal ji tam tedy sám Ned, což znamená, že celou dobu peče s Delilah. Je toho rozhodně víc, ale jsem rád, že se mi to potvrdilo. Za tohle vývojářům palec nahoru.
@Paul (07.04.2017 18:35): Jo soundtrack se povedl.
jsem ještě v práci, poslouchám soundtrack, a mám z toho goosebumps. Remo odvedl fakt dobrou práci.
@Chuck (18.01.2017 09:19): Nie a je to lepšie :)
@montana (18.01.2017 09:59): Takže je to lepší! :-)
@Chuck (18.01.2017 09:19): Nedá.
@Chuck (18.01.2017 09:19): paradoxně tvůrci Ethana Cartera se Firewatch z několika důvodů nelíbil (viz článek níže)
@Garret (18.01.2017 09:29): Absence hádanek mi zní jak rajská píseň. :-)
@Chuck (18.01.2017 09:19): Firewatch nemá "hádanky" a je to hodně o vztahu dvou postav, jejich dialogu.
Dá se to přirovnat k The Vanishing of Ethan Carter?
Checknul jsem nějakej gameplay a vskutku máte pravdu, takže to měl asi nějak buglý či co.
Ja taky. Xbox one gamepad. Bez problemu.
@Paul (17.01.2017 22:19): Podrobnosti si úplně nepamatuju, ale hrál jsem na PC s gamepadem a zcela bez problému.
@Paul (17.01.2017 22:19): ted uz to zkouset nebudu, ale krajne se mi to nepozadava. Nopak si skoro rikam jestli tam nebyly zvlast labely pro xbox/ps/steam gamepady, ale to si mozna s necim pletu.
@Bodkin (17.01.2017 22:45): cool story bro
@Paul (17.01.2017 22:19): Na PSku nic nechybělo... ¯\_(ツ)_/¯
Adrian Chmielarz (autor Ethana Cartera/Gorky17/Bulletstormu) se trochu rozepsal o Firewatch
https://medium.com/@adrianchm/firewatch-75d0b364d0db#.qievtgw6j
Fakt ta hra nemá plnou podporu gamepadu (labels)? wtf
https://medium.com/@adrianchm/firewatch-75d0b364d0db#.qievtgw6j
Fakt ta hra nemá plnou podporu gamepadu (labels)? wtf
@Laurona (31.12.2016 11:52): tak zatím je pořád jen alpha, ale i ta už stojí za to. Je to pecka, doporučuju :)
@Wild One (31.12.2016 11:49): Zkusím :) The long dark mám v seznamu přání ale bůhví kdy se k tomu dostanu.
@Laurona (komentář): Zkus si zahrát Miasmata :-) = o poznání temnější a bez rozhovorů, atmosféra stojí za to. A taky The long dark... survival s dost šílenou obtížností, ale není lepšího potulování po virtuální divočině :-)
Děkuji všem zúčastněným :)
@USER47 (02.11.2016 21:15): na sledovanie losov... Dokonca aj nazov stanice to naznacuje (vo francuzstine)
Jo, byla to stanice na monitoring pohybu medvědů či tak něco...
@novoten (komentář): Ke spoileru na konci: Já měl za to, že se jedná o normální výzkumnou stanici, kterou akorát ten maník využil a dal tam ty spisy s odposlechy, aby si Henry myslel, že je to konspirace.
@novoten (komentář): pěknej komentář. no, kdyby ses chtěl pořádně ztratit, tak doporučuju The Long Dark a pokud i trochu bát, tak Miasmata :-P
Mě se to moc líbilo. Mělo to takový lidský příběh, který v jednu chvíli vypadal na Twin Peaks zápletku (malinkaté zklamání že to dopadlo jak to dopadlo), hezky to odsýpalo (což mi v poslední době vyhovuje), interaktivita tak akorát, aby to nebyla další Telltale hra "drž šipku dopředu 2 vteřiny a pak sleduj další cutscénu", ale aby byl člověk vtažen do děje. A krátké mi to také nepřišlo, možná proto, že jsem to nechtěně musel hrát v průběhu 4 víkendů po kratších úsecích.
@Memphis (komentář): noo kurna, konecne to nekdo vystihnul.
@Maximus (22.02.2016 18:01): tim ze by byla s nedem ve spojeni by ne/setkani osefovala. Co se tyce jeji motivace tak utfg, ale tam je to opravdu v oblasti spekulaci.
(spoiler z konce hry)
Otázka do pranice.. jeli byste navštívit svou nemocnou ženu ve fázi ve které se nacházela a dál žít tuhle realitu, nebo to přecijen zkusit na tu Delilah a utéct od toho?
Otázka do pranice.. jeli byste navštívit svou nemocnou ženu ve fázi ve které se nacházela a dál žít tuhle realitu, nebo to přecijen zkusit na tu Delilah a utéct od toho?
@Maximus (22.02.2016 20:48): jn, hlavně všechny v jeden den. koukal jsem, že u mafie jich bylo asi 6 v jeden den, ale to ještě startovala Databáze a taky to mohlo bejt proložený komentama z dalších her.. :)
4 z 10 komentov na Firewatch :) Bolo už niekedy aj viac komentárov v tom istom čase na hlavnej stránke na tú istú hru?
@Maximus (22.02.2016 18:01): Nebylo to tam imo nikde ani naznačené, to si jen hráč mohl domyslet, pokud chtěl.
Ako ste ten príbeh pochopili?
@pipboy (22.02.2016 11:13): Bolo to aj niekde potvrdené, že Delilah spolupracuje s Nedom, lebo ja som to nikde nevidel, prečo by potom Henryho posielala na vežu, keď mu tam nechával Ned odkaz, veď by predsa hrozilo, že sa stretnú nie? celý čas by to len hrala v rozhovore na Henryho? a keby Delilah chcela aby sa ten chlapec nenašiel, prečo by stále nabádala Henryho aby šiel celej záhade po stope? keby nechcela aby ho našiel tak by ho nikde snoriť neposielala. Či?
@pipboy (22.02.2016 11:13): Bolo to aj niekde potvrdené, že Delilah spolupracuje s Nedom, lebo ja som to nikde nevidel, prečo by potom Henryho posielala na vežu, keď mu tam nechával Ned odkaz, veď by predsa hrozilo, že sa stretnú nie? celý čas by to len hrala v rozhovore na Henryho? a keby Delilah chcela aby sa ten chlapec nenašiel, prečo by stále nabádala Henryho aby šiel celej záhade po stope? keby nechcela aby ho našiel tak by ho nikde snoriť neposielala. Či?