@Gordon (26.01.2017 19:44): To ja som to priebežne striedal, takže mi to tak neprišlo. Ale môže byť.
Diskuze
@PRIVATE MARTIN (26.01.2017 18:51): Já celkem častý, třeba do brokovnic ne, ale do pistolí a samopalů celkem často.
@Gordon (komentář): Teda ja som s nedostatkom munície problémy nemal.
@Všivák (04.12.2016 18:11): je to možný.
@Walome (03.12.2016 22:54): Tak pár filmů jsem už viděl. Hru dohrál asi 4 krát a tady mě to fakt praštilo do oka. A hodně i do ucha. Hodně podobná intonace hlavních hrdinů.
@Všivák (03.12.2016 22:35): jde mi o to že se jedná o normální formu vyprávění, která se prostě občas použije.
Jak myslíš. Mě to tak přijde. Mafie byla pzději než Max Payne nebo Klub Rváčů..
@Všivák (03.12.2016 22:22): jakože retrospektiva? Na tom není nic extra, to je i v Mafii. A intonace, no budiž, nepřijde mi.
@Walome (03.12.2016 14:16): Začátek jako konec. Intonace hlavního hrdiny..
@Všivák (03.12.2016 13:06): co tim myslis?
Včera jsem se díval na oiginální znění (bez dabingu) Klubu Rváčů. Už vim, kde brali autoři největší inspiraci ke stylu vyprávění příběhu.
Aha, tak to nevím, protože já zařval jen jednou až skoro úplně na konci.
@Sasakr (09.06.2016 09:56): Občas jich tam bylo i vícero najednou a pokud jsi zařval, tak prostě zmizel... zvlášť na survival horor fakt debilní casual mechanika, Penumbra to měla řešené o dost lépe (ať už se jedná o save systém či absenci tohoto pitomého prvku).
@Sasakr (09.06.2016 09:56): Jeden příklad za všechny - neviditelný týpek v zatopených chodbách. Zařvi tam dostatečně mnohokrát, a týpek zmizí úplně. Tipuju, že stejně tak by to bylo s jedním viditelným týpkem.
V Amnesii byl jeden typek na celou místnost. Nějak nevím, co se na tom dá upravovat.
@Sasakr (02.06.2016 14:00): Po úmrtiach sa počet nepriateľov v daných lokalitách znižoval, prípadne sa niektorí vytratili úplne. Ale Amnesia to robí veľmi nápadne, čo som naopak čítal, hry ako Max Payne, či Resident Evil 4 to upravujú iba nepatrne, ale stále mierne upravujú. Teda pokiaľ je to pravda. Myslím, že sa to spomína aj v tomto videu, ale už si to nepamätám.
@Isair (31.05.2016 21:55): V Amnezii něco takového bylo?
@Ronik (31.05.2016 22:11): kecá. Chce vypadat akorát zajímavě.
Nedalo mi to a podíval jsem se, jestli najdu nějaký zdroj, který by to potvrdil, našel jsem článek od Scotta Millera (producenta Maxe Payne), ve kterém zmiňuje, že to tam vážně v nějaké podobě je:
Auto-dynamic difficulty
Auto-dynamic difficulty
@Kwoky (31.05.2016 22:00): Jedině jako možnost volby, rozhodně nemám chuť, aby se mi hra kvůli vlastní neschopnosti zjednodušovala (naopak mám rád ten pocit, když se to po xtém pokusu (a pár sprostých slovech:)) pořádně naučím a ten obtížný úsek konečně zvládnu sám a bez pomoci).
A v Maxovi imo nic takového stejně není.
A v Maxovi imo nic takového stejně není.
@Isair (31.05.2016 21:55): Debilní max-imálně v tom, že pak má každý hráč vlastně jinou hru. Jinak se mi to nezdá špatné, pokud je to udělané citlivě.
A já osobně jsem si teda v Maxovi ničeho takového nevšiml.
A já osobně jsem si teda v Maxovi ničeho takového nevšiml.
@Walome (31.05.2016 21:49): v LEVELu taky často psali kraviny:).
Já jsem si ničeho nevšiml, pokud tam něco takového je, pak v hodně nepatrné podobě (na rozdíl třebas od Amnesie), každopádně je to tak či onak imo debilní prvek, který bych do žádné hry natvrdo necpal.
Já jsem si ničeho nevšiml, pokud tam něco takového je, pak v hodně nepatrné podobě (na rozdíl třebas od Amnesie), každopádně je to tak či onak imo debilní prvek, který bych do žádné hry natvrdo necpal.
@John Mirra (31.05.2016 21:47): v LEVELu psali, že to tam je, auto aim tam je (ale teda jde vypnout) a jelikož si nemůžeš na začátku zvolit obtížnost, dodnes věřím tomu, že to tak funguje - ale důkazy nemám :)
@Walome (31.05.2016 21:43): No já právě myslel, že se to vyřešilo závěrem, že to tam nebylo... nemůžu si pamatovat všechno :P
@John Mirra (31.05.2016 21:11): ježiš ano, řešilo se to tady minimálně už jednou :)
Ono je tam fakt to upravování obtížnosti dle toho, jak se hráčovi ne/daří? :D
Max Payne je pro mě ukázkou toho, jak na první pohled tupá střílečka, je ve skutečnosti úplně něco jiného. V podstatě od začátku do konce hráč jen zabíjí a zabíjí. A přitom o tom ta hra vůbec není. Dodnes nemůžu pochopit, jak se jim to podařilo.
@Walome (31.05.2016 10:42): Díky :)
@Ronik (komentář): moc hezký koment :)
@Korbitch (28.03.2016 01:48): no to nebyly ůplně dva konce. Mxslim si, že mluvil o bonusovym levelu kterej se odemkl až po dohrání na nejtěžší ůroveň, ale nejsem si ůplně jistej,
Že má dvojka dva konce, jasný. Ale jednička?
Zduř. Nevím jestli se to tu už někdy neřešilo, nicméně nevíte, jestli vyšla nějaká kniha o Maxi Paynovi? Nemyslím ten komiks ke trojce (ten mi přijde špatnej), myslím přímo knihu. Řekl bych, že by přepis her mohl být dost dobrý.
Navíc dvojka má velkou výhodu, když se s tim člověk nemaže tak se dá hra sfouknout do 5 hodin :).
@Walome (07.03.2016 14:37): jj ten "medovej" bžuletajm byl fakt pěknej.
@Red (07.03.2016 14:29): až na ten drobnej rozdíl, že v jedničce se hýbe zpomaleně i Max, kdežto ve dvojice je furt stejně rychlej, čímž vzniká ta výhoda zpomalení času :)
Mimochodem perlička - když hra vyšla, měl jsem starou grafárnu a při bullet timu mi nezežloutl obraz. S novou grafárnou už jo a to jsem koukal jako vrána :)
Mimochodem perlička - když hra vyšla, měl jsem starou grafárnu a při bullet timu mi nezežloutl obraz. S novou grafárnou už jo a to jsem koukal jako vrána :)
Jednička a dvojka jsou herně prakticky totožný až na to že zpomalení času se dobíjí ve dvojce automaticky.
@mvp23 (07.03.2016 12:32): Je to jasné, teď dám South Park a pak bude Max Payne. Když už vím, do čeho půjdu a vím jak si Payne stojí, možná se mi dvojka bude hrát líp nebo totálně otráví :-)
Já začínal na demu jedničky, které jsem hrál pořád dokola a dokola :) Pak jsem se dostal k celé hře a přišla mi docela fajn... (a to jsem se jedničce původně vysmíval jako trapné parodii na Matrix :))
A po pár letech přišla dvojka a ta mě teda srazila ze židle (viz můj komentář a avatar :))
Trojku jsem hrál nedávno a teda jako... meh... dobrá hra, ale špatný Max Payne :)
A po pár letech přišla dvojka a ta mě teda srazila ze židle (viz můj komentář a avatar :))
Trojku jsem hrál nedávno a teda jako... meh... dobrá hra, ale špatný Max Payne :)
@Strady (07.03.2016 08:49): A pro mě je zase dvojka jedna z nejlepších her vůbec, kterou jsem v rozptylu několika let dohrál několikrát!
Tak... A teď si vyber! ;)
Tak... A teď si vyber! ;)
@Maximus (07.03.2016 12:25): jo, byly :)
@Walome (07.03.2016 12:18): Tiež som hral demo stále dokola, to boli pekné časy :)
Se mi vybavilo jak jsem furt dokola hrál demo, kde byl tutorial a šlo tam neustále respawnovat enemáky :) stačilo to ke štěstí na několik hodin.
Dvojka má hodně fajn atmosferický začátek, ale pak spadne celkem rychle do docela tuctové béčkové akce (byť s dost sympatickými postavami, zvlášť hlavní záporák je hodně fajn:)) a to procházení některých lokací dokola je taky docela otrava. Jedničku mám o něco raději, byť ji též nepovažuji za nějaké top terno.
Jinak jsem si při hraní obou dílů říkal, že za tak moc lineární level design by se nemusel stydět ani kdejaký CoD:).
Jinak jsem si při hraní obou dílů říkal, že za tak moc lineární level design by se nemusel stydět ani kdejaký CoD:).
Hm tak koukám, že to tu má každej jinak. Mě dvojka bavila víc než jednička. Technicky dokonalá a příběhem víc na zemi než jednička. Ale mě se dost líbila i trojka :D
@marwel (07.03.2016 09:14): A to je přesně co vyčítám jedničce!! Kurník, takhle to budu oddalovat co to půjde. Jedině, že jí prostě dám jako Výzvu 2016..
@Strady (07.03.2016 08:49): No nevim. Ja dohral jednicku poprve nekdy pred peti sesti lety (kurva to to utika, kdyz koukam na datum sveho komentare) a bavilo me to dost. Dvojku jsem dohral letos v lednu a hratelnostne me to moc nechytlo. Scenar, postavy, dabing, hudba, atmosfera to hodne podrzi ale hratelnost zadne terno neni. Je tam pak nekolik hodne otravnych momentu, kdy se dej nijak neposouva a clovek ma chut s tim seknout.
@Strady (07.03.2016 08:49): Dvojka je taky nářez. Lepší fyzika a pořád dost nářezové souboje.
@Chuck (06.03.2016 17:14): Asi to co píše mvp23, první jsem hrál trojku a systém krytí mi víc seděl než běhání ze strany na stranu, popřípadě skákání ze strany na stranu. Pak vždy rozsekal ten typ za dveřmi s brokovnici, plus bossové byla těžká otrava.
Ani to není tím, že by hra byla stará. Pamatuji jak mi to kdysi dávno kamarád ukazoval jako novinku a odehrál jsem u něj pár minut a už tenkrát mě to nesedlo... shrnul bych to na herní mechanizmy. Na druhou stranu hudba a vyprávění děje je skvělí ale když tě hra nebaví, tak prostě už to nic nezachrání.
Jak je na tom dvojka? Je tam nějaký posun od jedničky? Moc se mi do ní nechce ale budu muset uzavřít trilogii.
Ani to není tím, že by hra byla stará. Pamatuji jak mi to kdysi dávno kamarád ukazoval jako novinku a odehrál jsem u něj pár minut a už tenkrát mě to nesedlo... shrnul bych to na herní mechanizmy. Na druhou stranu hudba a vyprávění děje je skvělí ale když tě hra nebaví, tak prostě už to nic nezachrání.
Jak je na tom dvojka? Je tam nějaký posun od jedničky? Moc se mi do ní nechce ale budu muset uzavřít trilogii.
@Coldplaz (07.03.2016 01:49): Trojka je taky dobrá, jen je prostě jiná, což někteří nemohli rozdýchat, protože ten původní styl a atmosféra Maxe byla fakt paráda. A pravdou je, že to sedělo k Maxovi jak zadek na hrnec.
Ja som Maxa Payna dohral len pred asi 3 rokmi a páčil sa mi o dosť viac ako 3.