Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Fenris ma pri hraní myšlienkovo vrátil tak do roku 2004, keď ešte žili emáci. Anders ma však bavil, hlavne jeho prerod z nervózne vtipkujúceho šmelinára v Awakening na človeka serióznejšie berúceho svoju rolu mága a spoločenské bremeno, ktoré to obnáša. Práve jeho sociálne a politické témy celkom reflektujú aj súčasné dianie a problémy vo svete.

@Malignus (16.05.2019 08:01): Otázka je, či sa nezameriavaš na nesprávne holky alebo či nie si vyhodnotený ako ten debílek ty. :D
@Ria Kon (15.05.2019 21:19): No, když se rozhlídnu kolem sebe (třeba na nádraží), tak vidím, že čím větší debílek, tím je pro holky přitažlivější. Nic ve zlém. To je taky důvod, proč už se s holkama nebavím, nejsem jejich typ - debílek. :-D
Merill jsem se bál romancovat. Vzhledem k tělesné struktuře elfů v DA2 jsem se obával, že by po první milostné noci po ní zbyl jen mastný flek.
@Malignus (28.04.2019 17:24): "Přesně Fenris a Anders jsou takový nic moc. Zato ženský a Varric jsou vyloženě super. :-D"

Tak na nás dámy stačilo Fenrisovo zabručení a už sme podlehly :D
Teď vážně, krom Varrica (který je top) jsou pro mě nej postavy Fenris, Isabela a Anders. A popravdě... nesnáším Merill. Ale já jsem taky jen divnej člověk, co má radši Carvera než Bethany, takže...
@Fritol (28.04.2019 18:27): GOTY edice na PS4 ma DLC formou kodu, takze bazarovka bude obsahovat jen zakladni hru. Pokud by ti stacila zakladni hra, tak mi napis adresu do PM a zejtra ti ji kolega posle za 300 + 80 postovne:)
@Charllize (28.04.2019 18:22): Koupil bych ideálně komplet krabičku na PS4, ale nějak to na českých bazarech nikdo nenabízí a novou taky nikde nemají. A na ebayi docela drahé. Digitálně to na PC ve slevě bývá za necelých 200, takže bych to bral spíš tam. Záleží kde bude lákavější sleva dřív no.
@pajmič (28.04.2019 17:42): Nejraději bych to rozehrál hned, ale bohužel jsem to nikdy ve slevě nekoupil a plnou cenu se mi za to dávat nechce. Taky by to mohli dávat do Origin Accessu i s DLC a ne jen základ. Snad bude nějaká sleva v brzké době. Barvy ve trojce se mi líbí už jen ze screenů, to je fakt. :)
@Fritol (komentář): Jestli tě u dvojky bavily dialogy, tak si budeš ve trojce lebedit. Taktéž tě potěší, jak rozmanitá a barevná trojka je. Ovšem se side-questama bude asi problém, ty se na úkor otevřenější mapy dost zjednodušily. Těšim se na tvé postřehy a komentář ke trojce :)
@Charllize (28.04.2019 17:13): Jo, postavy jsou rozhodně trochu detailnější. Prostředí ale výrazným posunem neprošlo bych řekl.

@raisen (komentář): Fenrise stačilo jednou vidět a hned mi bylo jasné, že toho už nikdy nenavštívím a Anders mi přišel dost nezajímavý.

Ha, to jsme na tom uplně stejně s tim Fenrisem. :D A Anders mi přišel vyloženě nesympatický, ale tak aspoň jsem u něj plnil každý dostupný quest.
@Fritol (komentář): Me u dvojky prisla teda ta grafika o dost lepsi nez u jednicky. Hlavne na mne pusobila uplne jinak po vzhledovy strance. Postavy mi taky prisly lip vykresleny a detailnejsi. A jinak jo, je to dobra hra:)

PS: ja mam dojem ze ve sve dobe to melo moznost, po nejakem patchi zapnout DX10 vykreslovani a pak to vypadalo o dost lip, a nejsem si jisty jestli to dneska ma nejakou ucinost, mozna to bezelo jen ciste na tehdejsich novinkovych DX10 kartach.
@raisen (komentář): Fajn koment. Celkem vystihuje moje DA 2 pocity. Mě ta hra zklamala tolik, že jsem jej ani nepsal. Ne že by tedy jednička byla takovej zázrak. Awekening ale šel a tohle byl drastický sešup v kvalitě.
@Sadako (07.06.2018 17:27): Jojo, ten ninja-wave styl nepřátel je někdy na zabití. S AoE kouzly byla vždycky prča, obzvlášť Fire storm pokaždé udělal své, ale s tím FF, pokud teda nechci usmažit svoje parťáky nebo sebe, je to bohužel tabu.
Já z tý dvojky zase moc nadšený nebyl. :) Už vůbec ne z příběhu a celkové atmosféry, což mě zrovna u Bioware mrzí. Jednička a trojka se mi líbily daleko víc. Ale souhlas, že dialogy a NPC jsou fajn.

Btw, narazil jsem na vyjádření šéfa Dragon age série Mika Laidlowa ohledně dvojky: "And if you play nightmare... well, good luck to ya. A few of our playtesters were able to do it."
@Vurhor (07.06.2018 16:23): V tom případě asi pro tebe škoda, že u friendly fire není nativně možnost vypnout/zapnout.

Já se na souboje v DAII (Another wave!) podívala, zasmála se a Hawke si vytunil v prvé řadě magické AoE tak, aby co nejrychleji kapalo co nejvíc nepřátel a s tímto se po celou hru a mnoho another waves ani nezadýchal (na easy, ofkózy) a ještě si u toho zvládal hrát na stíracího losa.
Ta hra se mi, k velkému překvapení, protože jsem dle internetových reakcí očekávala strašlivé zvěrstvo, nakonec velmi líbila po příběhové, dialogové a NPC stránce, líbilo se mi přepínání dne a noci v Kirkwallu, ale boje z mého pohledu naprosto brutálně sály. Na stranu druhou, mne nenadchly boje ani v DA:O.
@Sadako (07.06.2018 16:00): Na Hard jsem to už hrál a až na pár výjimek jsem neměl problém. Takže v rámci dalšího rozehrání, kdy jsem chtěl nově hrát za podlého a zlého Hawka, jsem se rozhodl, že si to ještě trochu okořením. (A protože jsem si chtěl trochu nahonit ego, přiznávám) U tý nightmare obtížnosti je fakt největší voprus ten friendly fire, jinak ale snižuje cooldown schopností nepřátel, zvyšuje jim regeneraci, útoky a životy, tak jsem si říkal, že by to mohlo být zajímavé, protože mně se třeba boje v DA2 líbily. Ale s tím FF to je opravdu spíše otravná frustrace než vzrušující výzva.
@Vurhor (07.06.2018 08:06): Ehm, proč to hraješ na nightmare - anebo ještě líp, proč uvažuješ o stažení modu, který jeden z jejích prvků odstraní namísto snížení obtížnosti jako takové?
Jestli má DAII něco opravdu hodně špatné, tak to jsou boje, hrát to na vyšší obtížnosti mi přijde jako nastoupit bez zubů a s plastovou lopatkou v ruce proti tanku.
Zkouším to na nightmare obtížnost... A tyvole, to je teda dost silný kafe. Nepřítelé jsou samozřejmě silnější a tužší, ale absolutně nejhorší věcí je přidanej friendly fire. Tady je ale dost extrémní. Parťáky samo sebou taktéž zraňují vlastní plošinová kouzla jako fireball, to není zvláštního, ale týká se to i projektilových kouzel, zcela stačí, aby byl parťák hned vedle cíle. To samý útočné schopnosti válečníků s obouručákem (už ani nevím, kolikrát mi Fenris zabil Isabelu) Nepomáhá ani ten fakt, že nepřátelé se chovají jak ninjové, kdy se v dalších a dalších vlnách znenadání objevují na různých místech bojiště, takže z připravované taktiky se rázem stává improvizace. Je to fakt frustrace za frustrací. V podstatě z každého boje, i třeba z pouličních šarvátek, se stává otázka života a smrti. Já už úplně cítím, jak z toho zase budu unavenej.

Asi si stáhnu nějaký mód, který ten friendly fire omezí, protože srandu z hraní fakt nemám.
@JohnCZ (komentář): "V praxi sice nemá hráč možnost svou postavu profilovat do naivního dobráka/drsného renegáta" Svojim spôsobom má. :) Častým používaním jedného tónu si totiž buduješ osobnosť u a okolie ťa pozná napríklad ako dobráka, alebo ako niekoho, kto sa nebojí zašpiniť ruky. V niektorých dialógoch máš potom na výber aj špeciálnu možnosť závislú od tvojej reputácie.
@vodkasesemtexem (komentář): "To je Antikrist. Přišel vás zachránit. Už ted se potýkáte s problémy, které v lepším případě zvládne vyřešit jen prej umělá iteligence, image, kterému druhá šelma vdechne život
- Jste v pěkný rejži, víc vám neřeknu" ...:)

Síce som to nehral, ale už len za toto si tento koment zaslúži moje malé, bezvýznamné plusko... :)
Walome. To jako fakt? Jsem nečekal, že v době digitální distribuce budu takto buzerován. A když nemám mechaniku, tak jsem jako v zádeli? Nejzajímavější zajímavost, co jsem kdy četl. Díky.
Walome: No počkej, to s tím Originem je pravda? Krabicovka pochází ještě z dob, kdy jako "ochrana" se bralo mít jen originální DVD/CD v mechanice ne? (+zadat klíč při instalaci)
Neměl jste někdo problém s "unauthorised DLC"? Chtěl bych si zkusit zahrát Legacy, ale i když ho mám nainstalovaný, hra mi hlásí tohle a nechce mě k němu pustit. Na internetu různě radí smazat složku "profile" ze settings a re-lognout se ve hře, ale ani to nefunguje...
@pajmič (26.07.2016 14:35): Ale kdyby jen ta vizáž, jenže Fenris je odpornej i charakterově. Ach, celý svět se proti mě spiknul, všechno je tak nespravedlivé, ale ne, nelitujte mne, protože já a moje vyjímečná lyriová prdel ještě ukážeme všem, zač je toho loket.
Tuhle kreaturu už může trumfnout jen tak fanatickej psychopat z DLC.
@Ria Kon (komentář): Máš plus ale teda o chlup :)) Jako on fakt někdo zbožňuje Fenrise?! Na mém soukromém žebříčku nejoblíbenějších postav z DA a ME obsadil jedno z posledních míst. :)
Soundtrack k trojce je naprosto senzační. Tohodle Morrise jsem před tím moc neznal, snad jen ještě z Vikingů, kde hudbu dělá taky, ale tady si Zura vyloženě strčil do kapsy.
@Vurhor (01.05.2016 19:25): Práve Throne of Bhaal mi príde ako svetlá výnimka, ale nemyslím si, že by Hoeniga prekonal. Z Lionheartu sa mi páčila akurát titulná skladba.

@pajmič (01.05.2016 19:50): Fallout 4 som nehral a hudbu z neho nepočul, ale v F3 tá generická epická téma ako do fantasy a snaha o napodobenie Morrowind ost Jeremyho Soula v otvorenom priestore mi tam prišli dosť wtf. Mne sa nepáčil ani soundtrack k Dragon Age: Origins, v podstate Dragon Age sú pre mňa si jediné BioWare hry, ktoré pre mňa nemajú žiadne pamätné melódie.
@Tulareanus (01.05.2016 16:33): Však taky Dragon age je čistá hrdinská fantasy, k tomu ty afektované písně přímo sedí. S Falloutem zrovna souhlasím, nicméně stejně si stojím za tím, že na poli herních skladatelů je na předních místech. OSTem k Baldurs Gate 2 Throne of Bhaal podle mého překonal Hoeniga, plus třeba i v takovým Lionheartu se činil.