@Pluto (16.01.2025 13:44): No, ví se to, hned potom co řekl že je Gordon ho pustili. Ale bylo toho více. Celkově ten writing mi přijde nevýraznej a unylej. Rozdíl je taky o situaci. Tady řeší záhadnou smrt svého dědy a zmizení obou členů jeho rodiny. Myslím si že spíš mu jde hlavně o to aby se dovnitř dostal a ne že nechce využívat privilegia :D
Diskuze
@jones1240 (16.01.2025 13:42): Jak kdy a jak kdo. Já třeba nemám rád privilegia a když to jde, tak se snažím nevyužívat známostí. Ale hru si už nepamatuju, nevím souvislosti, nevím, jak moc je známé, že je jeho příbuzný, jestli tam jde poprvé apod.
@Pluto (16.01.2025 13:38): Hele vždyť v pohodě, nazory se liší. Mě prislo jen komicke ze prvne rekne ze jde za pacientem a pak ze prisel za Robertem. Pričemž to rekl az po vyzvani od sestricky. Preci kdyz nekam jdes kde je tvuj stryc reditel, tak se tim prokazes prvne ne?
@jones1240 (16.01.2025 13:30): No, komentář jsem si přečetl a i když jsem posla hrál hodně dávno, moc se s ním neztotožňuju. Ani ta uvedená ukázka mi nepřijde nepovedená. To Nibiru jsem hrál relativně nedávno (vloni) a hodně se mi to líbilo. Ale třeba mě to přiměje v pokračování dohrávání starých českých adventur, i když před Reprobates bych asi měl dát dle posloupnosti ještě Swigrida, Dreamland, Gooku či Horké léto. Každopádně, ještě před vydáním Pouta krve bych měl dát i všechny tři Posly, abych pak mohl srovnávat. Ale do roku 2027 mám ještě čas.
@Pluto (16.01.2025 13:26): No Nibiru, podle mě jasně ukazuje a objevují se v něm mnohonásobně více chyby jenž jsem viděl v Poslovi.
Já jsem napsal že kvůli absenci nostalgie jsou na tom hůře (to byla nadsázka a popíchnutí). Ale je zvykem a stává se že i horší tituly jsou vyzdvihovány právě kvůli nostalgii. Bylo to myšlené nadneseně. To že jejich další tituly dělali jiní lidi nic nemění, faktem je že hry od Studia Future Games jsou po Poslovi Znatelně horší.
Ale díky za info.
Faktem zůstává že ty výtky co mám k Poslovi zůstávají :)
Já jsem napsal že kvůli absenci nostalgie jsou na tom hůře (to byla nadsázka a popíchnutí). Ale je zvykem a stává se že i horší tituly jsou vyzdvihovány právě kvůli nostalgii. Bylo to myšlené nadneseně. To že jejich další tituly dělali jiní lidi nic nemění, faktem je že hry od Studia Future Games jsou po Poslovi Znatelně horší.
Ale díky za info.
Faktem zůstává že ty výtky co mám k Poslovi zůstávají :)
@jones1240 (komentář): Jen bych upozornil, že další hry od Futuregames (nepočítám předchozího Posla Bohů ani jeho remake Nibiru) nepsal autor Posla Smrti, ale úplně jiní scénáristi a designéři. A ty další hry nedosáhly nižších hodnocení kvůli nostalgii, ale jednoduše kvůli tomu, že jsou skutečně o dost horší.
@Red (16.01.2025 13:04): Hrál jsem Nibiru které přímo dojíždí na příšerné dialogy a nevýrazné postavy, ta pohádka to samé. Reprobates taky není klenot ve stylu dialogů atd. Alter Ego za svých dob mám pocit sklízelo ve Score a dalších časácích nižší hodnocení. Každopádně jsem to myslel v průměru. Měl jsem to asi lépe frázovat stylem "Bez nostalgie nikdy nedosáhli takových čísel jako Posel Smrti (v hodnocení)" což je bohužel pravda. Jejich adventury jsou poté zapomenutelné.
To že jsem ty hry nehodnotil neznamená že jsem je nehrál. Nehodnotím, tituly jenž jsem nedokončil či je hrál tak dávno že to nechci hodnotit protože by to nebylo fér.
To že jsem ty hry nehodnotil neznamená že jsem je nehrál. Nehodnotím, tituly jenž jsem nedokončil či je hrál tak dávno že to nechci hodnotit protože by to nebylo fér.
"Všimněte si, že ostatní hry od Future Games už neměly tak dobré hodnocení jako tato. Proč? Protože dojely na absenci nostalgie. Špatné dialogy a nezajímavé postavy jsou něco, co se v jejich hrách opakuje, a už to prosakovalo více a více znatelně."
To je zajímavý závěr, ale podle čeho soudíš? Kolik si toho odehrál? U komentářů například u posledního a jinak kritizovaného Alter Ego jsou naopak postavy a dialogy často mezi hlavními klady.
To je zajímavý závěr, ale podle čeho soudíš? Kolik si toho odehrál? U komentářů například u posledního a jinak kritizovaného Alter Ego jsou naopak postavy a dialogy často mezi hlavními klady.
@M.a.t.t. (14.01.2025 22:12): Jde o to, že ty přemýšlíš jak to prodat na německý trh, protože znají více ten fan-servis než původní dílo. Já říkám to, že ke kvalitě bude lepší vycházet z originálu.
@veselykralicek (13.01.2025 21:20): Ani ja s tým nepočítam.
@Red (14.01.2025 00:20): Broken Sword 2.5 je za mňa lacný fanservis, ktorý len opakuje hlavnú tému jednotky a herne je určite horší. A tú poslednú vetu asi úplne nechápem. :)
@Red (14.01.2025 00:20): Broken Sword 2.5 je za mňa lacný fanservis, ktorý len opakuje hlavnú tému jednotky a herne je určite horší. A tú poslednú vetu asi úplne nechápem. :)
@M.a.t.t. (13.01.2025 07:02): Nechce se mi plivat na hry, na které si úplně nevzpomínám, jenom si pamatuju tu emoci podobnou u hraní Broken Swordu 2,5, že vlastně nehraju regulérní pokračování, ale nadstavbu umožňující se vrátit na stejná místa a v tom to bylo fajn. Jestli je to němectvím těžko říct. Německo je adventurní velmoc, ale nejsem si jist, jestli k nákupu licence a vzniku dalších her nevedla právě česká originalita vytvořit prostě dobrou hru namísto vytvoření adventury pro německý trh.
@M.a.t.t. (13.01.2025 07:02): já bych byl z remasteru nadšený, ale myslím, že tolik se nevybere. Ale třeba by na tom mohli zapracovat dodatečně, kdyby se to potom zase normálně prodávalo. Jako prostředí jsou sice pořád super, i když HD by jim slušelo, ale ty postavy by potřebovaly vylepšit jako sůl..
@Red (12.01.2025 23:01): Až na to, za tie zabudnutelné adventúry sú lepšie prijaté v zahraničí, a nielen preto, že sú herne kvalitnejšie. S rešpektom navyše rozširujú a dopĺňajú príbeh jednotky, ktorá úprimne žiadnu dieru do sveta neurobila (a tým pádom je tvojimi slovami zabudnuteľná). A tu radšej tvorcovia volia cestu lazy writingu, hoci ak by chceli, určite by to zvládli. Argument, že je to nemecké a preto nechcú, úplne neberiem.
Za mě by byl remaster super. Původní hru mám rád, ale hodně věcí by šlo vylepšit. Kdyby šlapalo ovládání, animace, byl kvalitní anglický dabing a byl trochu upraven původní konec tak by to imho patřilo ke klasikám typu Syberia nebo Longest Journey. Samozřejmě doba je někde jinde, ale bylo by fajn to představit příští generaci jako super hru a ne nějaký ztrouchnivělý artefakt.
Jinak ty pokračování v čem byly dobrý byly ty původní lokace jinak jsou to zapomenutelný adventury a je dobře že na ně nenavazují.
Jinak ty pokračování v čem byly dobrý byly ty původní lokace jinak jsou to zapomenutelný adventury a je dobře že na ně nenavazují.
@stepankoby1 (12.01.2025 21:11): Přesně, mít zásek jen protože si třikrát na něco neklikl je k posrání. Tady v Poslovi mě ještě vyloženě sere potřeba klikat obouma tlacitkama mysi. S tim jsem se jeste nesetkal. Navíc to hra ani neřekne. Takže ze začátku jsem fakt dumal co dělám špatně :D Až mi došlo, co zkusit pravým…
V dobách bez návodů to byli takové soulsovky :D
V dobách bez návodů to byli takové soulsovky :D
@jones1240 (12.01.2025 20:00): Jo, někdy mě až překvapuje, kolika lidem přijde zábavný ten starý adventurní zážitek klikání po celé obrazovce, nejasnosti počtu kliknutí, levého x pravého tlačítka a zmatenosti, co s čím zkombinovat. Starší adventury mám sice ve spoustě případů rád, ale zároveň jsem měl za konsenzus, že tohle na nich bylo vždycky nejhorší. :D
@Tulareanus (12.01.2025 20:32): To je jasné, iba som reagoval na to, že pôvodná hra je i z dnešného pohľadu dokonalá, čo fakt nie je.
@jones1240 (12.01.2025 20:34): Inak áno, tiež nepríde úplne šťastné izolovať prequel od vcelku vydarených pokračovaní, ktoré majú fanúšikovia pomerne radi.
@jones1240 (12.01.2025 20:34): Inak áno, tiež nepríde úplne šťastné izolovať prequel od vcelku vydarených pokračovaní, ktoré majú fanúšikovia pomerne radi.
@Tulareanus (12.01.2025 20:32): Je to tak. Já jen chtěl poznamenat že je furt co zlepšit :D
Teď mi ještě došlo jak neuctivé, lazy a i lehce egoistické mi přijde to rozhodnutí ignorovat ty dva sequely. Pamatuji si že když jsem byl dítě, tal frnčeli u mých vrstevníků právě ty a jedničku ignorovali :D
@M.a.t.t. (12.01.2025 20:03): @jones1240 (12.01.2025 20:00): To už by bol lepší (aspoň čiastočný) remake. A remaster dali ako stretch goal samozrejme preto, že je to oproti novej hre easy money a výrazne nižšie náklady na výrobu.
@Pluto (12.01.2025 19:46): Já myslím, že tak daleko to nedojde. Ale též mě to překvapilo.
@Pluto (12.01.2025 20:05): Kdyby to chytře upravili, mohlo by se to dostat k hromadě mladším hráčům. To je asi i ten účel. Asi budou chtít to více sladit vizuálně s Poutem Krve či třeba i něco upravit aby to lépe korespondovalo.
Btw: Pokracovani se tvoří, jmenuje se Pouto Krve! Tohle je jen bonus prostě od nich :D
Btw: Pokracovani se tvoří, jmenuje se Pouto Krve! Tohle je jen bonus prostě od nich :D
@jones1240 (12.01.2025 20:00): I tak bych radši viděl nějaké plnohodnotné pokračování než předělávku starého kultovního díla.
@jones1240 (12.01.2025 20:00): Súhlas, remaster by tu rozhodne dával zmysel, nielen čo sa týka vylepšenia vizuálu ale aj úprav hrateľnosti.
@Pluto (12.01.2025 19:46): To asi z tebe mluví nostalgie. Teď to hraju a hnusná polygonová grafika, neostré textury, pomalý a neohrabaný přesun postavy i přes double click, Dead End, Některé puzzly žádají dvakrát kliknout napriklad na dvere aby postava zaregistrovala ze jsou zamcene apod. Animace postav ztuhlé a někdy vyloženě hnusné. Je toho dost. Remaster by se určitě hodil.
Hra je btw fajn, ale dokáži si jí tedy představit hezčí.
Hra je btw fajn, ale dokáži si jí tedy představit hezčí.
Tak bohužel, tvůrci zklamali. Jako nový cíl kampaně na úrovni pěti mega dali tvorbu remasteru původního Posla smrti 1. Ten prostě žádný remaster nepotřebuje, pořád je dobrý tak, jak je. Jakákoliv práce na remasteru je mrhání času i energie všech tvůrců, které by mohli raději investovat do čehokoliv NOVÉHO.
@jones1240 (11.01.2025 15:15): Nebol som si istý, kým som nevidel tých 90 :)
Tak gratulácia, teraz akékoľvek podporenie rozšírenia smerom k lepšiemu, dlhšiemu a prepracovanejšiemu príbehu (či už v rámci DLC alebo hlavnej hry) bude vítané :)
Tak gratulácia, teraz akékoľvek podporenie rozšírenia smerom k lepšiemu, dlhšiemu a prepracovanejšiemu príbehu (či už v rámci DLC alebo hlavnej hry) bude vítané :)
@ViRus (11.01.2025 19:40): Krása, tak teď překonat Bulánky :)
Koukal jsem, že se vyprodaly ty tři postavy za 50 tisíc, to hodně pomohlo.
Koukal jsem, že se vyprodaly ty tři postavy za 50 tisíc, to hodně pomohlo.
@Jumas (11.01.2025 19:37): je to tam, neco malo pres dva dny.. Pecka.
Tak už jen jeden jakýkoli příspěvek a je vybráno.
Když se mohlo vybrat na Poldu a hlavně přes sedm milionů na Bulánky (který jsou teď free to play :)), což doteď nechápu, tak tohle byla samozřejmost. Tak rychle jsem to nečekal, ale s tím, že se vybere cílová částka, jsem tak nějak počítal.
@Tarhiel (11.01.2025 13:10): Vy jste tu někdo pochyboval? Vždyť to není žádná nová značka, to bylo jasný že se to vybere :D
Konecne trochu casu, a konecne jsem jim mohl tez hodit nejaky grosik :-)
Už majú 90%.
Dajú to.
Dajú to.
71%
Přes víkend to nejspíš padne.
Přes víkend to nejspíš padne.
@veselykralicek (10.01.2025 21:31): Mně ne. Přitom jsem myslel, že se bude kolem Vánoc již odesílat.
A už někomu z Vás přišly ty odměny z kampaně remasteru hudby?
@Jumas (10.01.2025 20:56): Jasný, já taky ne, už jsem smířenej.:-)
@veselykralicek (10.01.2025 20:31): Vím a pokud to někde zahlídnu, tak dám vědět, ale moc šancí tomu nedávám.
@Jumas (10.01.2025 17:33): no, tak ten mi zrovna proklouzl..:-(
@veselykralicek (10.01.2025 16:07): Tak já si umím představit tohle v kovovém provedení, když budou dobré formy, tak na tom ani není moc co zkazit. Ale já na tyhle věci na výstavku moc nejsem. Líbí se mi styl artbooků Xzone edice, kdy se všechno vejde do kapsičky na deskách. Mimo turistického deníku ze Someday You'll Return.
@Jumas (10.01.2025 14:41): jo, to jsem viděl, ale upřímně si to neumím úplně konkrétně představit, jak ten konkrétní klíč bude vypadat, až bude hotovej..
Krom toho, že bude mít cca 12 cm..
Krom toho, že bude mít cca 12 cm..
@Tarhiel (10.01.2025 14:07): dělá na tom částečně tvůrce hry Polda a jejich kampaně jsou dynamické. Takže si myslím, že bude i tahle, minimálně zkušenosti s tím mají.
@Jumas (10.01.2025 14:41): to by byl skvělý merch.
@Jumas (10.01.2025 14:41): to by byl skvělý merch.
@veselykralicek (10.01.2025 14:22): Zrovna ten Klíč duší svou grafiku má.
@Tarhiel (10.01.2025 14:07): Ta absence anglické verze kampaně je chyba, na kterou jsem upozorňoval už dopředu. Ale autoři se evidentně rozhodli cílit primárně na české hráče (ostatně, kdyby chtěli na cizince, tak musí zvolit kickstarter, protože jakékoliv kampaně na jiné platformě obvykle nemají příliš šancí přilákat cizince),
@Tarhiel (10.01.2025 14:07): no je pravda, že nevíš, jak ten klíč bude vypadat, stejně jako tričko nebo "luxusní krabička v červeno černé barvě". Aspoň nějaký orientační obrázek by dost pomohl..
@veselykralicek (10.01.2025 04:57): Je to tak.
Ja by som ešte dodal, že im by veľmi pomohlo, keby tie prehľady rôznych verzii nenahádzali lenivo do excelu, ale urobili peknú infografiku, tak ako to robia hry na Kickstarteri.
Nikto nie je zvedavý na excelovské tabuľky, ale prehľadný obrázok si rád pozrieš. a okrem toho budú musieť zapracovať na nejakých updatoch počas kampane, aby ľudia mali pocit, že na tom pracujú (aj keď väčšinou v tejto fáze sú akékoľvek detaily len dohady, a kľudne sa počas vývoja môžu ešte mnohokrát zmeniť).
No a ľudia zo zahraničia sú sklamaní, že si nevybrali nejakú anglicky hovoriacu platformu a zdráhajú sa do toho zainvestovať, keďže jazyku nerozumejú.
Dúfam, že sa im cieľová suma podarí vybrať.
Ja by som ešte dodal, že im by veľmi pomohlo, keby tie prehľady rôznych verzii nenahádzali lenivo do excelu, ale urobili peknú infografiku, tak ako to robia hry na Kickstarteri.
Nikto nie je zvedavý na excelovské tabuľky, ale prehľadný obrázok si rád pozrieš. a okrem toho budú musieť zapracovať na nejakých updatoch počas kampane, aby ľudia mali pocit, že na tom pracujú (aj keď väčšinou v tejto fáze sú akékoľvek detaily len dohady, a kľudne sa počas vývoja môžu ešte mnohokrát zmeniť).
No a ľudia zo zahraničia sú sklamaní, že si nevybrali nejakú anglicky hovoriacu platformu a zdráhajú sa do toho zainvestovať, keďže jazyku nerozumejú.
Dúfam, že sa im cieľová suma podarí vybrať.
Právě překonali půlku :)
@Tarhiel (10.01.2025 02:32): no. Oni všichni říkaj, že ten první ten je ten nápor největší, pak to začne slábnout. Nevyberou 47 % každej den..
@Pluto (09.01.2025 17:05): Tak som ich teda podporil a 47% už vybrali - to nie je zlé na prvý deň :)