Hra však umí být mírně stereotypní. Po čase zjistíte, že od první mise používáte vždy tu stejnou taktiku a předměty, protože zkoušet něco jiného je úplně zbytečné, či to hra vyloženě trestá. Jako trestá kupříkladu zabíjení nepřátel, místo prostého omračování.
Shrnutí:
Tahovek podobného ražení moc není a Invisible, Inc. je k tomu ještě tahovkou zábavnou, leč po čase trochu stereotypní. Bez DLC hru však dohrajete do cca dvou hodin, takže vám to začne vadit až při několikátém průchodu.
Ad Contingency Plan: DLC hru značně prodlužuje, což ještě více zvýrazní mou předchozí výtku, ale jinak nepřídává nic, co by hru radikálně vylepšovalo/měnilo. Noví nepřátele jsou fajn, vyšší obtížnost jsem nezaznamenal, side úkoly spíš v misích zdržují, noví agenti mohou zvýšit znovu hratelnost (ale k čemu mi je agent, který dostává bonusy za zabití, když se zabíjení moc nevyplácí?).
1. bod herní výzvy 2021 (hardcore)
Pro: Grafika, design bunkru, atmosféra v začátku
Proti: Dabing, nemožnost rychlejšího pohybu, slabší příběh, natahování už tak krátké herní doby