Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Nejlépe hodnocené komentáře

Gish

  • PC 20
Přestože jsem do Gishe nešel s valným očekáváním, výsledek byl ještě mnohem horší. Neuvěřitelně krkolomné ovládání (zdlouhavé „rozskákávání“, Gish se rád stále někde zasekává a častokrát přilepený na zdi z jakéhosi záhadného důvodu odmítá lézt dál, o manipulaci s předměty ani nehovořím, to už je teprve řádné peklo), krátká hrací doba (v klidu jej sfouknete za jeden večer), nezajímavý level design (úrovně jsou krátké a překážky, na to jaký hra měla potenciál, příliš tuctové), opakující se nepřátelé (2 typy, u kterých se pouze mění vzhled) a souboje s nimi, je jen malý výčet negativ, které hra obsahuje a musím se přiznat, že jsem častokrát měl pocit, že autoři hru uplácali za jedno jediné odpoledne. O kvalitní hratelnosti tu pak můžeme mluvit pouze stěží a sám jsem se v závěru přistihl, že místo toho aby mě hra bavila, mě po většinu času silně srala.

Abych však pouze nekřivdil, závěr je fajnově ujetý, hlavní hrdina je „sympaťák“, hudba poslouchatelná a dynamické stíny tam vypadají pěkně. Také tu máme něco jako multi-player (avšak na úrovni lecjaké freewarovky) a asi stěžejní je možnost vytvořit si vlastní kampaně, což možná někomu dokáže prodloužit hrací dobu a možná ho to i na nějakou chvíli zabaví, avšak nic jiného Gish nabídnout nedokáže. Pokud však přesto hledáte originální arkádu s netradiční hlavní postavou a tedy i přístupem k překonávání překážek, doporučil bych raději mnohem propracovanější Edge.
+11 +12 −1

True Love

  • PC 90
Velice zábavná hra - skvělé dialogy a erotické scény.
- ovšem doporučuji hru hrát prostě podle návodu ( jako já ) aby jste získali všechny dívky ( obrázky, endingy ) během jednoho hraní.
- hra ke stažení zdarma
- já jsem si nahrál célé svoje komplet hraní - taky uploadnul na YT samozřejmě kromě těch sex-scén - erotická videa tatiž nejsou na YT dovolena.
TRUE LOVE - gameplay part 1
+11 +13 −2

Resonance

  • PC 80
Solidni oldschoolova adventura s nekolika prekvapujicimi zvraty a zajimavym koncem. Uz hodne dlouho jsem nehral hru, ze ktere bych mel takovou radost pokazde kdyz se mi podari rozlustit dalsi postup :).

Pro: idealne nastavena obtiznost, grafika, kvalita dialogu, puzzle mechanismy

Proti: mohlo byt delsi

+11 +12 −1

Manhunt 2

  • PC 85
Stejně jako Manhunt je i Manhunt 2 hrou brutální. Dokonce se dá říct, že v některých ohledech je hrou daleko brutálnější. Bohužel je však také hrou o něco méně zábavnou.

Především je celá hra velmi krátká- cca 4 hodiny – a velmi rychle přejde od čistě ručních způsobů zabíjení v obyčejnou střílečku. Takový normální zabiják sice ví, že každý mrtvý se počítá, ale každý správný zabiják okamžitě dodá, že na způsobu provedení také záleží. Krátká herní doba tak nedovoluje vyzkoušet všechny nabízené možnosti hned napoprvé. Zvlášť když ke starým známým hračkám z prvního dílu přibyly i nové kousky jako je stříkačka, lopata, zahradnické nůžky nebo kotoučová pila. Navíc v pasážích více zaměřených na střelbu dochází k poklesu hutné atmosféry, která je nejlepší v lokacích Asylum, Strip club, Fetish store nebo Brother.

Druhý díl je obohacen o tzv. environmentální popravy, při kterých je možné využít okolního prostředí k likvidaci protivníka. V nabídce jsou takové neodolatelné možnosti jako např. záchodová mísa, skříňka na pojistky, drtička odpadu nebo sud s tekutým dusíkem. Po vzoru konzolových mávátek se sice i PC verze snažila hráčům vnutit jakési šmudlání myší po stole, aby se zvýšil interaktivní požitek ze zabíjení, ale tato možnost zcela zbytečně odvádí pozornost od právě probíhající řezničiny, kterou si s tímto zbytečným prvkem nelze naplno užít. Naštěstí ho lze v menu vypnout.

Na příběhu v takto přímočarých hrách většinou příliš nezáleží. Nutno ale poznamenat, že na poměry tak přímočaré a brutální hry je příběh velice povedený, napínavý a v mnoha ohledech až geniální. Pokud však ke hře přistoupíte stejně "zodpovědně" jako někteří recenzenti a ani po 2 týdnech (dozajista poctivého recenzování) se vám nepodaří hru dlouhou na jedno odpoledne dohrát, tak příběh pravděpodobně nepochopíte a dopustíte se v jeho interpretaci trapného omylu. Nejpozději na konci však každý pochopí, proč museli všichni ti lidé zemřít....prostě proto :-)

Protože se u PC verze jednalo o dva roky starý port z konzolí bez jakýchkoliv úprav, je grafická stránka hry samozřejmě k zblití. V záplavě krve mě to však ani tak nevadilo. Komu se tak nelíbil první díl, těžko se mu bude líbit díl druhý. Pro mě je však série Manhunt příjemným osvěžením na poli nudných stealth akcí, které všechny vypadají a hrají se úplně stejně.
+11

F1 2002

  • PC 85
Sezóna 2002 byla pro mne, jakožto věrného fanouška týmu Ferrari, doslova jako z říše snů. Michael Schumacher dosáhl jedenácti vítězství, Rubens Barrichello přidal stáji z Maranella další čtyři výhry. I přes drtivou dominanci rudých vozů se určitě nejednalo o nudnou sezónu, každý závod nabídl mnoho krásných předjížděcích manévrů a také několik kolizí. Hlavně závod v Monte Carlu byl skvělý, rád na něj vzpomínám.

Nyní už pár řádků k samotné hře. Po pěkném intru se zobrazí vskutku nádherné menu, ve kterém je radost si nastavovat různé věcičky nutné k co nejpříjemnějšímu hraní. Hra se opravdu věrně snaží simulovat monoposty F1, s vypnutými asistenty se většina lidí ani pořádně nerozjede. Naštěstí hra obsahuje velké množství různých pomocníků při řízení, já osobně jsem využíval pouze asistent stability, automatickou převodovku a kontrolu trakce. Ještě před vyjetím na dráhu je samozřejmě možné si monopost všelijak nastavit, nejjednodušeji podle čtyř posuvníků. Kameru pro závodění je nutné vybrat v hlavním menu, asi nejlépe se dá hra užít při pohledu přímo z kokpitu. Pro co nejlepší pocit z hraní je samozřejmostí volant s pedály.

Potěší vysoká inteligence počítačových soupeřů, jen mi hodně vadilo, že při předjíždění se chovají až moc jemně. Kvůli zabránění srážky jsou schopní zajet mimo trasu. Samotné zpracování tratí je na vysoké úrovni, svým předlohám se věrně podobají. Pouze je škoda, že za zkrácení okruhu se nedostává žádná penalizace, je tedy pouze na hráči, zda bude jezdit poctivě či nikoliv. Teď něco k počasí. To je v této hře naprosto parádně zpracováno. Je klidně možné, že začátek závodu je mokrý, někdy uprostřed déšť poleví a třeba na posledních pět okruhů se znovu objeví. Dokáže to hodně zamíchat s pořadím. Právě mně se tato situace stala, rozhodl jsem se ale na posledních pár kol nepřezouvat. Málem se mi to vyplatilo, bohužel v předposledním kole jsem vinou stále sílícího deště dal pusinku bariéře :)

Grafické zpracování patřilo v době vydání k absolutní špičce, jak pestře zbarvené monoposty, tak okruhy i jejich okolí je perfektně zpracováno. Stejně tak rozmary počasí či kouř od pneu. Povedená je také zvuková stránka, monoposty v F1 2002 zní snad stejně jako ty reálné. Stinných stránek hra nemá moc, z těch významnějších bych vyjmenoval ne zrovna pěkný systém poškození vozů a absenci safety caru.

Dobu hraní ještě prodlužují různé modifikace stažitelné z internetu, většinou jsou kvalitně zpracované. Asi nejobjektivnější by bylo srovnat F1 2002 s Grand Prix 4, obě tyto hry vyšly ve stejném roce. Je těžké říct, který z těchto simulátorů je lepší. Grand Prix 4 je určitě zábavnější, osloví i lidi, kteří se o F1 vůbec nezajímají, zatímco F1 2002 je spíše určena pro hardcore závodníky, kteří mají chuť se neustále piplat v nastavení vozu. Já jsem si výborně užil závody u obou těchto her, tudíž jim dávám stejné, vysoce nadprůměrné hodnocení.
+11

Battlefield 3

  • PC 90
Označit tuhle záležitost za "Epickou" nebo "Revoluční" je zavádějící. Co do pořadí třetí díl úspěšné multiplayerové série uchází, ale jakožto hrdý nástupce Battlefield Bad Company 2 se rozhodně netváří. V jádru se jedná o lehce ochuzenou zmiňovanou dvojku s vylepšeným grafickým kabátkem a pořádnou porcí královské multiplayerové zábavy. Jedna z těch málo her co udrží úroveň v multiplayerových střílečkách. Záležitost, kterou se vyplatí vyzkoušet.

Pro: Stále je to vynikající Battlefield, Grafika, Multiplayer

Proti: S trojkou žádné problémy nejsou.

+11 +13 −2

Counter-Strike

  • PC 95
Pamatuju si to jako dnes když jsem CS poprvé zapnul. Měl jsem sto chutí hru po prvních pár mapách smazat, protože jsem neustále sledoval "DeathCam" (zemřel jsem hned při prvním kontaktu s nepřítelem). Ale nabízelo se tu hned několik výzev: Zahrát si s kámošema a zlepšit svoje kvality co se přesnosti a taktiky týče. Online hraní bylo pro mě neznámé a hra s lidmi, které znám tento zážitej jen umocňovalo. Po x hodinách hraní jsem se dostával výš a výš v tabulkách. Tato hra se v podstatě neustále opakuje, ale dokáže si udržet svoje fanoušky spoustu let. Možná že hlavním kouzlem se soupeření o lepší skóre a kdo by neměl rád soutěže ?
+11 +15 −4

Nexuiz

  • PC 65
Nexuiz jsem měl možnost zdarma vyzkoušet během free weekendu na Steamu. V podstatě je to Unreal Tournament (v mém případě spíš Quake 3 Arena, protože jsem UT nehrál) na CryEnginu 3. Hra tedy vypadá dobře, ale nijak oslnivá mi grafika nepřišla. Pro osvěžení konceptu jsou zde přidány tzv. mutátory, které po sebrání mohou změnit běh hry a vy si vybíráte ze 3 možných, který chcete použít. Mohou ovlivnit vás, váš tým, nebo všechny hráče (např. všichni skáčou; vidíte spoluhráče po celé mapě,..). Lze zvýšit pravděpodobnost výskytu jednotlivých mutátorů přidáváním nasbíraných bodů.
Hra jede ve vysokém tempu a je často obtížné dát třeba někomu headshot sniperkou. Jinak ale nic nového nečekejte, stejně jako v Quake Aréně zde sbíráte různé zbraně, štíty, zdraví a munici, běháte po futuristické mapě s teleporty a "pružinami" a snažíte se zabít co nejvíc nepřátel/ šlohnout jim vlajku. Naštěstí má hra nastavenou rozumnou cenu 10 eur, na druhou stranu zde není singleplayer, pouze boti. Hra trpí i pár bugy včetně nestability a zamrzání, dále jsou zde asi dost prázdné servery, což nemůžu úplně posoudit, protože v době free weekendu hru samozřejmě zkoušelo mnohem víc lidí. Hra zkrátka nepřináší nic revolučního a může potešit ty, kteří si chtějí zahrát graficky renovovanou Quake 3 Arenu.

Pro: přiměřená cena, solidní grafika, jednoduchý a známý koncept

Proti: bugy, prázdné servery, minimální originalita

+11

McPixel

  • PC 85
McPixel je jako svěží vánek do zakouřené místnosti. Plné dynamitů. Protože o tom tohle je. V každém levelu je dynamit, který pokud nezneškodníte, vyhladí celou lokaci. Pro kohokoli jiného by to byl nesplnitelný úkol, ne však pro McPixela.
Hra je až komicky jednoduchá. Každou obrazovku jde vyřešit jedním až dvěma kliknutími. Řešení je téměř vždy čistě nesmyslné a tak nemá cenu nějak zapojovat rozum nebo logické uvažování. Stačí prostě zkoušet.

Mix poměrně dobré a docela návykové hudby, nostalgická grafika a zvědavost z toho, co vás čeká na další obrazovce z téhle jednoduché hříčky na těch pár hodinek (dvě, tři) udělá celkem dobrou zábavu.

Pro: nostalgická grafika, poměrně chytlavá hudba, naprostá nesmyslnost

Proti: kraťoučké, nemusí bavit každého, téměř žádná challenge

+11

Just Cause 2

  • PC 75
S (Z) této hry jsem v celku na vážkách. Hra má hodně plusu ale i dost mínusu a co víc některé plusy se po delším hraním stávají mínusy....

Just Cause 2 je akční hra s otevřeným světem, jak je napsáno v popisu a opravdu s velkým světem!! Hlavní náplní hry je revoluce ukončení diktatury. Vaše postava je takový zakrslí ošklivý Rambo co má hlas jako Batman při nemoci hlasivek. Nějak jsem si ho moc neoblíbil. To zase vynahrazuje padák a přidělaný hák na ruce kterým se můžete přitáhnout kam chcete, alfa omega hry.
Základní kampaň je v celku dobrá, zajímavé mise ale jenom 7... Vedlejší úkoly jsou s počátku docela zábavné ale po 15h nic nového - jdi a zabij tohohle, znič tohle a pak zase zabij tamtoho znič tamto.... Furt dokola. To samé platí o sbírání boxů s vylepšením (zbraní, zdravý, aut), na začátku fajn alespoň bude co sbírat, dobrý ale těch boxů je 4000. Proto je nejlepší vylepšit nejpoužívanějších věci, zbytek nemá smysl.
Co mne opravdu potěšilo je grafika při cestování po velkém světě. Kdy sluníčko zapadá či vychází a vy cestujete od ostrova k ostrovu. (v letadle či na lodi nebo pomalu a jistě na padáku) Je to fantazie!! To jsem se neudržel a dělal jeden screenshot za druhým. Myslím, že právě to mne udrželo u hry a i kvůli tomu si jí rád ještě zapnu.

Verdikt je pro mě opravdu těžký. Hra je jako den a noc. Hra má skvělé nápady a pak je ničí neustálým opakováním.... Dávám 75%!! chtěl bych dát víc ale těch nocí je až moc...
Možná kdyby hru hrál v 2010 kdy vyšla asi by to hodnocení bylo o dost vyšší.

Edit: Končím na 50% celkové hry a na 70% achievementu. Poslední 10% bylo neskutečně dlouhých. Herní doba 31h.
PS: Ano hned první písmeno je hrubka jako blázen!! Nebudu to opravovat protože to se jen tak nevidí :-)

Pro: Grafika, Velký svět, Hák a padák.

Proti: Ošklivý Rambo, Opakování se vedlejších úkolu, Sbírání boxů.

+11 +13 −2

Game of Thrones

  • PC 65
Největším kladem Game of Thrones je jednoznačně příběh. Nejedná se o miliontou variaci na "parta hrdinů se vydala porazit zlého kouzelníka", jde o středověk plný intrik, podrazů a sledování vlastních cílů, kvalitní knižní předloha se holt nezapře. Téměř do konce hry není jasné, kdo je na čí straně, kdo co zamlčel nebo překroutil. S tím souvisí propracovanost motivů jednotlivých postav (herních i neherních) a ukecanost dialogů (mně osobně díky kvalitě příběhu vůbec nevadila) spolu s velmi kvalitním dabingem (hlavních, nikoli vedlejších postav). Dva hlavní hrdinové mi k srdci přirostli jako dlouho žádná postava v nových RPG. A ačkoli se to zpočátku nezdá (protože ve většině rozhovorů se nedá příliš ovlivnit), tak hra obsahuje čtyři různé konce podle toho, na čí stranu se hráč přikloní a jak se navíc daná postava rozhodne ke konci zachovat . Komu navíc v klasické fantasy vadí magie, elfové a jiné typické fantasy prvky, tak si v Game of Thrones přijde na své. Draci se vyskytují pouze v legendách, jiné rasy než lidé neexistují, magie funguje spíše sporadicky a středověkým stylem "alchymie/modlitba" než klasickým fantasy stylem "hážu 2x fireball a 3x lightning bolt". Bojový systém je celkem průměrný, nicméně zajímavé je to, že různé typy zbraní mají bonusy proti určitým typům brnění, dlužno dodat logicky (bodné zbraně proti kroužkovkám, drtivé proti plátovému brnění atd.). Jeden z hlavních hrdinů má také psa, kterého je možné na různých místech využít k provedení stealth kill nebo k plnění úkolů pomocí stopování.

Je celkem logické, že příběhové RPG bude lineární. Game of Thrones je ovšem na můj vkus lineární až příliš. Často se stává, že hrdinové kráčí jedinou možnou cestou a absolvují jeden boj za druhým (proti stále stejným nepřátelům). Vedlejší úkoly jsou sice obsaženy, ale je jich na poměry RPG dost málo (jednotky kusů). U obou postav je možné vybrat jedno ze tří zaměření a podle vybraného směřovat zbraňové a jiné bonusy, což se na druhou stranu úspěšně tluče s tím, že člověk nachází kvalitativně výrazně rozdílné zbraně různých typů. Vývoj postav stran stromu speciálních schopností je také poměrně diskutabilní, protože na konci hry ovládá každá postava téměř každou schopnost, kterou bylo možno vybrat. Boje bývají občas celkem nevyvážené, ve většině je jedno, jakou speciální schopnost člověk použije, mnohdy stačí základní útok. A najedou člověk narazí na nepřítele, u kterého vymýšlí několikrát úplně jinou taktiku, použije všechno možné a boj se podaří na popáté s jazykem na vestě. Respawn neexistuje, takže trénovat se není kde. Autoři také ani zdaleka nevyužili možnosti Unreal Engine, takže hra grafický nevypadá nijak zvlášť (na druhou stranu asi nejsem sám, kdo grafiku u RPG nějak zvlášť neřeší).

Pro: příběh, propracovanost postav, zasazením téměř klasický středověk se vším všudy

Proti: nevyvážené boje a vývoj postav, grafika

+11

Ford Street Racing

  • PC 70
Po stylu NFS se série Ford Racing přesunula ze závodních okruhů, pouštních oblastí či tropických lesů do ulic velkoměsta, přesněji do Los Angeles. Už menu napovídá, že se jedná o konverzi playstationové hry na pc. Nabídka módů je vskutku bohatá, asi nejzajímavěji zní Team Racing (týmové závodnění), kde má hráč na starosti více vozů. Musím říct, že mě to strašně moc bavilo a na nejvyšší obtížnost jsem si nebyl nikdy jist, na kterém místě mé káry dojedou. Samotný jízdní model je povedený, jak na klávesnici, tak na volantu jsem si jízdu hodně užíval. Požitek z jízdy ale tak trochu narušují pouliční lampy nebo stromy, kterými lze za cenu mírného zpomalení projet. Sice to přispívá k plynulosti závodu, ale zase je zbytečné do nich vytlačovat soupeře :)

Nyní něco k nabídce vozů i tratí. Projedete se třeba klasickými modely z šedesátých i sedmdesátých let, v nabídce nechybí ani populární evropské modely Sierra, Escort, Focus či Fiesta. Samozřejmě všechny vozy jsou v té nejlepší výbavě s nejvýkonnějším motorem. Jejich grafika je pěkná, jen by neuškodilo více pohledů kamery, na výběr je pouze klasický zadní pohled, nebo ten z předního nárazníku. Samotné trasy jsou pěkně vymodelované, mají mnoho ostrých zatáček, tunelů, okolí je dostatečně bohaté. Jejich počet ale není zrovna velký, když počítám i jejich opačné varianty tak se dostanu k číslu 24. Zvuková stránka se nedá označit za povedenou, motory zní dosti slabě a během závodů nehraje žádná hudba.

Ford Street Racing je relativně sympatickou závodní hrou, která na nějakou chvíli dokáže hodně zabavit, ale nepříliš velký obsah, nekvalitní zvuková stránka nebo nějaké zvláštní jevy při jízdě (třeba ty průjezdy pouličními lampami) mi nedovolují udělit lepší hodnocení. Jestliže jste fanouškem automobilů Ford a hledáte nějakou závodní hru s tématem právě těchto vozů, více než FSR bych doporučil Ford Racing 2.

Pro: Týmové závodění, zdařilé ovládání vozů, jakž takž pěkná grafika, na nějaký čas dokáže hodně zbavit.

Proti: Neuškodilo by více tratí i vozů, nekvalitní zvuková stránka, málo pohledů kamery, podivné jevy při jízdě.

+11

EF2000

  • PC 80
ENGINE ON
TAXI TO RUNWAY 24 - LINE UP - CLEAR TO TAKE OFF
UNDERCARRIAGE UP
AUTOPILOT ENGAGE

Vítejte pilote
Jmenuji se EF2000 a ráda vás provedu vaším prvním letem. Doufám, že základní výcvik máte úspěšně za sebou, nejsem totiž žádná hračka pro malé děti. Prosím prostudujte si Letovou příručku! Vím že má skoro 300 stránek, ale nemusíte jí číst celou, hlavně se věnujte popisu ovládání, ostatní se naučíme v pokračovacím výcviku. Vzlet už jste zvládl, nyní nacvičíme přistání a tankování za letu, poté se budeme věnovat zbraňovým systémům a na závěr krizovým situacím. Pokud vám zbude trochu času, můžeme spolu absolvovat několik cvičných letů. Tak hodně štěstí.
***
Pokračovací výcvik jste zvládl dobře, i když ta porucha hydraulického systému vám dala zabrat. Čeká nás naše první mise pilote. Rusko zvyšuje svou aktivitu v oblasti Pobaltí, musíme se tedy přesunout do Skandinávie a čelit jejich agresi. Nebojte společně to dokážeme. Nezapomeňte, že nejste na palubě sám, máte tu mě. Neunavujte se s letem po trati, ten zvládnu kompletně sama, a mějte na paměti, že vám mohu pomoct i v soubojích. Nicméně zbraně musíte ovládat sám.
***
Máte za sebou křest ohněm pilote, ale vedl jste si dobře. Musíte ovšem upevnit disciplínu, a stát se součástí týmu. Vaše následující mise vyžaduje dokonalou spolupráci se svými křídly. Prosím věnujte pozornost ovládání komunikačních systémů. Síla a schopnosti vašich wingmenů se budou hodit. A nezapomeňte že nad námi bdí AWACS! Nebojte se přivolat si pomoc, když to bude potřeba.
***
Zvládl jste to, gratuluji vám. Máme před sebou poslední přistání, prosím převezměte řízení. Je už zbytečné vám připomínat že po čtvrté zatáčce musíte stroj usadit do ILS paprsku. Hlavně nezapomeňte vysunout podvozek. Bylo mi ctí pilote. Na shledanou.


AUTOPILOT DISENGAGED
UNDERCARRIAGE DOWN
CLEAR TO LAND
RUNWAY VACATED
ENGINE OFF

------------

Snad se mi alespoň trochu podařilo navodit atmosféru jednoho z nejlepších vojenských simulátorů na PC. Dnes nás už samozřejmě neoslní grafika, ale tehdy to byla bomba. Také nároky na hardware byly v době vydání krvavé a většina tehdejších recenzí se o tom nezapomněla negativně zmínit. DID se navíc podařilo trefit tu správnou hranici mezi hrou a leteckým simulátorem. Ovládání tak není úplně triviální, využití najdou skoro všechny klávesy na klávesnici a to nesmíme zapomenout na kombinaci kláves se SHIFT a ALT. Manuál má tak skoro 300 stránek a hra dokáže skutečně navodit dojem realističnosti. Na druhou stranu je to pořád ještě hra a pokud jste jenom trochu zasaženi virtuálním létáním, nemusíte projít dlouhým výcvikem, abyste s tímto strojem vzlétli nebo přistáli. Nakonec co si budeme povídat, když jsem se k EF2000 dostal poprvé, žádný manuál jsem neměl a přesto netrvalo dlouho a absolvoval jsem své první tankování za letu a úspěšné souboje.

Pokud se ale má něco u této hry vyzdvihnout, tak to byl systém WARGEN na generování misí. Tento systém přinesl totiž výborný základ pro tzv. dynamickou kampaň, kdy mise nejsou předem jednoznačně nalajnovány, ale systém je generuje a to v závislosti na vývoji konfliktu včetně vyhodnocení úspěšnosti absolvovaných misí. Toto bylo dovedeno pak skoro k dokonalosti ve verzi EF2000 SE s datadiskem TACTCOM. Hra tak skutečně připomíná živý konflikt a dynamická kampaň v této verzi je ještě dnes považována za jednu z nejlepších v historii počítačových leteckých simulátorů.

Pokud si tedy chcete čichnout k některému simulátoru zlaté éry konce 90. let, EF2000 (ideálně VE verzi s datadiskem TACTCOM) mohu vřele doporučit.

Pro: Dynamická kampaň, Zdání realističnosti, Přesto zábavná hratelnost

Proti: Složitější ovládání

+11

Star Trek Newton: Part One - Anomaly

  • PC 65
O krátkych adventúrach sa nikdy nepíše najlepšie. Či už je to komentár alebo ich vlastný popis. Totiž aby sa náhodou nestalo, že komentár bude dlhší ako herná doba hry. Nuž, pri prvej časti Star Trek Newton to nehrozí. O nej je možné povedať, že príbehovo sa drží ducha Star Treku, tak najlepšie ako to niektorí fanúšikovia dokážu. Nesústredí sa na žiadnu známu osobnosť z tohto vesmíru, takže má autor relatívne voľnú ruku v spracovaní jednotlivých charakterov a prostredia. To mu ide výborne.

Grafické spracovanie je však (i na pomery AGS hier) zvláštne, trochu nedokonalé. Pozadia sú vymyslené celkom dobre, akési prierezy kulisami. Kde-tu človek vidí, čo sa nachádza za stenami atď. Čo je však výrazne slabšie je spracovanie postavičiek, ich animácie. Svojou jednoduchosťou síce sedia do prostredia, ale ich chôdza a pohyb pôsobia naozaj zvláštne. Avšak dá sa na to zvyknúť.

I krátka adventúra môže byť špičkovo spracovaná, na to sme si už pri AGS hrách zvykli. Star Trek Newton má však pár kozmetických problémov – nepresností a nedotiahnutostí v spracovaní niektorých obrazoviek: postavička občas trčí cez stenu, niekedy sa neprepne ďalšia miestnosť aj keby sa logicky mala... Drobnosti, ktoré však trošku kazia celkový, inak dobrý, herný zážitok. A potom je tu tá hudba. Vlastne ruch na pozadí, v jednej slučke, ktorý vám po pár minútach začne liezť hrozne na nervy. Neprestane a neprestane! Ach.

Avšak, ak hľadáte nejaký herný Star Trek – i keď len krátky – a všetky komerčné hity už poznáte naspamäť, myslím, že Star Trek Newton môžete pokojne vyskúšať. Nezaberie veľa času a na chvíľu zabaví. Škoda len, že sa autor už nedostal k pokračovaniu. Mohla to byť zaujímavá séria.

Pro: skutočne slušný Star Trek

Proti: "hudba" na pozadí; vidno, že hra nie je úplne odladená

+11

Nina: Agent Chronicles

  • PC 30
Dnes se mi podařilo Ninu dohrát. Protože jsem se obával o svoji duševní rovnováhu, raději jsem hru dávkoval po pouhých několika hodinách rozvržených do mnoha dní. Odměnou mi bylo naprosto skvělé outro, ve kterém se nic nestalo, protože hra prostě žádné nemá. Ale pojďme hezky popořadě. Obal hry vypadá hezky, odhodlaná sexy Nina odjíždí plnit důležitou misi do jakéhosi arabského zapadlého městečka.

Samotný úvod hry představuje její prolog (každá nová mise začíná jejím okecáváním a kamera zabírá danou lokaci shora a ukazje důležitá místa), přičemž mluví jako kdyby zrovna tlačila myšlenku na záchodové míse. Zřejmě snaha o drsný ruský přízvuk? To už nikdo nezjistí. Jakmile úbodní "filmeček skončí" spojí se vysílačkou se slovy "Nina to the Santa, blabla in village". Před Ninou se tak zjeví docela obstojně hranaté a místy nedodělané otexturované domy a první nepřítel, který se nechá ihned zastřelit aniž by cokoli stihl. Fajn, lehký začátek. Druhý voják, ten už střílí! Tak jsem se rozhodl opětovat palbu a...konec hry. Kdo má ksakru vědět, že se zrovna k tomuhle mám přiblížit a zhypnotizováním od něj získat informace?? Nehledně na to, že proces hypnózy vypadá jako kouzlení fireballu v céčkovém dungeonu.

Děs a bída ze začátku ale nekončí. Nepřátelských vojáků postupně přibývá, z metru se skoro netrefí, mnohdy prchají. Takže na začátku vznikají situace sprinterských závodů, kdy za chlápkem se samopalem běžím a on utíká, jakoby se bál vypálit z metru. Načež jakmile si nadběhne na určitou vzdálenost otočí se a pálí přesně. Prvek stealth tu ani praktikovat nejde. Ninu zřejmě bolí klouby a tak se s funkcí přikrčení nesetkáte. Schovávat za bedny nebo rohy nemá smysl. Nepřítel vás trefí pokaždé. Často se stane, že zpoza rohu vykouknete, s muškou na hlavě protivníka, vypálíte a umřete. Proč? protože přesnost střílení je na nic a zvuk pistole vojáka přivedl k pozoru. Ne neprotiřečím si. Opravdu se vojáci buď přesně trefí, nebo se netrefí vůbec. Rambo styl vítězí. Hra totiž připravuje obrovský prvek překvapení. Za každý roh nacpala vojáka. Pokaždém zatočení se opravdu zas a zas lekám a lekám a neustále jsem překvapen z číhajícího vojáka v zároží. Kam čert nemůže, nastrčí ženu. Tady platí, kam rozum nedáme nacpeme vojáka. Vojáka do každé rodiny! Vojáka za každý roh!

Hudba je naprosto skvělá, zaslechnete spoustu známých songů, mezi ně patří například ticho nebo ticho. Realistické zvuky zbraní přináší nevšední pocit plácání otevřené dlaně do péřového polštáře. A ty účinnější znějí dokonce jako klepání koberce. Úplně to dokresluje atmosféru! Zbraní tu je jako šafránu. Ke každé misi jsou k dispozici dvě. Obyčejná pistole a samopal. V té poslední misi jsem měl dokonce pistoli bez nábojů a samopal. Při boji proti zlu se setkáte také s kulometnými hnízdy. Pokud za kulometem stojí voják, stačí jen vykouknout z rohu a je prakticky po vás. Pokud ale kulomet pálí sám, jde okolo něj proběhnout.

Rovněž se mi ve hře stalo dvakrát, že se mi zasekla zbraň a nešlo střílet i když byla nabitá. Řekněme, že se autoři snažili o realismus (nechtěně). Některé pasáže lze vyřešit pouze střelou do vybuchujícího barelu. Takže i když vpálím vojákovi do hlavy celý zásobník, nehne ani brvou. Nejspíš má tvrdý výcvik a odolává i kulkám.

Dalším otravným prvkem je autosave. Nemůžete si hru uložit. Hra má své "čekpointy". V drtivém případě bývají smysluplně umístěné ale jsou i vyjímky, kdy se hra uloží až když vlezete do nějaké slepé chodby, kde je na zemi lékárnička. Pokud neprozkoumáváte okolí jako já minete nějaké savepointy.

Co říci na závěr? Tahle hra je prostě brak. O tom žádný pochyb. Je to tupá střílečka s hrdinkou, která by po vzoru Gordona z Half-life raději měla mlčet. Je to holka která si neumí kleknout. Má svůj automat na svoji colu Nina cola automat ve hře opravdu je. Umí dokonce i plavat a je nejzdatnější v umírání. A umírat budete často. Hra by se měla jmenovat NINA: DIED IN ACTION.

Ještě malinký spoiler na závěrečného bose se vrhne Nina v negližé!Vyzkoušejte a sami zjistíte o čem mluvím. Nehledně na hrůznou obrazovku smrti, kdy na krásném hnědočerveném pozadí svítí žlutojakýsi nápis ...died in action. Divím se, že jsem tenhle paskvil dohrál. Děs a bída přátelé. Doporučuji hru aplikovat maximálně každou půlhodinku, s denními mezipřestávkami!

Na hru jsem natočil jedno ze svých prvních letsplay tu

Pro: Nina Cola, pistole střílí a světla svítí, dostatek munice, závěrečný oblek Niny

Proti: Nina bez Coly, Nina s pistolí, Nina mluví, Nina

+11

Rome: Total War

  • PC 90
Pokud chcete opravdu zažít bitvy starověkého světa tak je Rome Total war hra pro vás. RTW je v mnoha drobných věcech rozdílná. Například, že po rozehrání kampaně za jednu ze tří římských frakcí, je to, že nesmíte zaútočit na jinou římskou frakci bez dostatečné popularity. Nezbývá vám tedy, než zaměřit svou expanzi mimo Apeninský poloostrov na jiné národy – Řeky, Egypťany, Kartagince, Španěly, Galy, Germány a mnoho dalších,. Expanze je prostě v této hře nutnost, protože bez ní se vyhrát nedá. Kromě bojů se musíte také zaměřit na správu svých měst aby vám vydělávala dost pěněz a aby se města nebouřila. Pokud se vám město vzbouří ihed se přesune pod kontrolu rebelů s poměrně početnou armádou a vy z něj nemáte nic.

Co je na této hře fantastické je herní systém. Celá mapa je rozdělena na několik území, která ovládají jednotlivé frakce. Frakce mají své vůdce a členy, kteří velí armádám a za boj získávají zkušenosti. Pokud napadnete armádu přesunete se do bitevního módu, kde už nestačí jen mít lepší jednotky, ale také mít správnou strategii na které jednotky zautočit a na které né. Například není dobré útočit na fanagu zepředu, ale ze zadu nebo ze stran kde je zranitelná. Terén je rozmanitý a mlžete svojí armádu schovat v lese a napadnou nepřítele ze zálohy nebo se opevnit na mostě. Pkud si myslíte, že máte dostatečnou převahu (kterou vám při napadnutí armády naskočí v prním okně kde máte počet vojáku a velitele. Nedoporučuju se na dané číslo převahy 100% spoléhat) a nechce se vám bojovat můžete dát automatickou bitvu Za samotnou kapitolu stojí zmínit dobývání měst. Boj vojáku na hradbách nebo v ulicích měst a vaši vojáci které vidíte ve obléhací věži šplhat nahorů na nepřátelské hradby, grafika měst kde cílem je obsadit střed města a brána kterou máte obsadit.

S jinými frakcemi můžete pomocí diplomatů uzavírat spojenectví nebo podplácet nepřátelskou armádu aby se rozpustila nebo přidala k vám. Můžete si budovat špehy kteří vám prozkoumají armádu, kterou má ve městě nebo si vybudujete vrahy a budete s nimi likvidovat nepřátelské členy frakce (moje oblíbená činnost). Římské frakce příjímají mise od senátu, které jsou důležité pro propularitu u senátorů a u lidí. Pokud se znelíbíte Senátu vyhlásí vám válku a spolu s ním zbylé dvě frakce. Pokud jste příliš populární u lidí Senát vás začne podezírat, že chcete získat moc jen pro sebe a dá vám na vybranou popravit člena frakce nebo vám on a další frakce vyhlásí válku.

Pro: Mód bitev,dobývání měst, herní systém, šehové a vrahové, možnost diplomacie

+11 +12 −1

Borderlands 2

  • PC 70
Série Borderlands je opravdu dělaná pro CooP. Když hraje člověk sám, tak to opravdu není taková zábava, jaká se dostane právě v CooPu. Od jedničky se dvojka liší tím, že má hlavní příběhovou linii, která se mi ale zrovna 2x nelíbí. Příběh zvážněl a tak trochu se vymyká šílenosti a komičnosti samotné hry. Rozmanitost misí je dobrá a víceméně jsou udělané tak, aby jste prošli celou instanci/lokaci. Avšak některé mise jsou zvláštní double-respawnem nepřátel, kdy místo vybijete před tím než máte úkol (třeba chránit Clap Trapa) a hned po tom tam jdete s úkolem a ejhle nepřátelé se resli i když ještě jejich mrtvoly leží na zemi :D. Bazillion zbraní ve hře sem teda moc nepobral, modelů je v tomto dílu zhruba stejně jako v tom prvním, ale tento díl se liší úplným překopáním Výrobců zbraní a Elementárních účinků - musím říct že k lepšímu :). Engine je stále upravený UE3 v Cel Shadu, přibyl PhysX, ten je tu použitý nadmíru dobře, kdo by čekal reálnou fyziku tekutin nebo reálné množství částic tak bude překvapen, jak je zde fyzika šíleně přehnaná, ALE to v podstatě dokresluje komičnost celé hry a hra se hned stává zábavnější (alespoň pro mě). Dále se mi zdá, že je hra náročnější na HW než byl první díl.
Zatím jsem CooP ještě nehrál (za to v SP jsem už ve druhém PlayThroughu), ale i tak musím dát slušných 85%
Smíchy sem se popadal, když sem narazil na Easter Egg v Caustic Caverns (ne opravdu sem nevěděl že to tam je, prostě sem procházel lokaci a náhodou to našel) :D


EDIT: zruba po dvoustech odehraných hodinách a po minimálně 6. dohrání příběhu jsem nucen snížit hodnocení (ne nijak drasticky :D), hra obsahuje enormní množství zbytečných chyb, které jsou sice postupně opravovány, ale bohužel jsou opravovány ve špatném pořadí (např. patch 1.3.1 opravuje chybu u DTho kdy obnovoval nepřátelům štíty. Proč doteď neopravili ten zprasený inventář, který postihuje úplně všechny bez ohledu na to, s jakou postavou hrají, je mi záhadou). Dále jsem našel spoustu míst kde mě úplně zbytečně omezuje neviditelná textura (příklad kdy je za takovouto neviditelnou zdí bedna s lootem).

Dále jsem si všimnul nevybalancovaných dropů legendárek (například z Warriora po dohrání hry mi nepadlo vůbec nic za 4 dny co jsem ho farmil, ale z Huntera Hellquiesta mi The Bee za 1 den padl 3x ). Největším problémem hned po inventáři by bylo asi nevybalancování samotných postav: Siren je teď neskutečně OP (healing/self-healing), Gunzerker má nekonečno munice a na druhou stranu co má Commando? odpověď je nic - špatně vybalancované skilly (rakety snižují DMG zbraní o 13%, double guny snižují taky DMG o 13%, turrrety mají nehorázně málo HP, to se sice napravit dá, ale +HP je spojeno s Longbow efektem - k ničemu, navíc je to v půlce středního stromu, který já nepoužívám, ani nemá schopnost doplňovat si munici. Ve srovnání se Soldierem z jedničky má vlastně jen Turret jinak ho očesali na kost, je to docela podivné proč aspoň nemá týmové doplňování munice, které je tam do určitých zbraní až stupidně málo. Gunzerker to má jako Class mod, ale ještě sem se nesetkal s dobrý Classmodem na doplňování munice, víceméně každého Gunzerkera jenž jsem potkal měl něco jako Slayer of Terramorphus a podobně vyspělé mody, týmové mody na 50. lvl jsou téměř nepoužitelné).

Dále bych vytkl drobný nedostatek zajímavých zbraní respektive výrobců, třeba je to jen můj případ tak mě hned nekamenujte :) (např Torgue nepoužívám kromě legendárních granátů, Tedior mě nezaujal vůbec a to ani legendárkami, Maliwanské sniperky jsou v porovnání s Vladof sniperkami k ničemu, tak samo je to u Hyperion vs Vladof sniperek, dále mě až s podivem nezaujala majorita Assault zbraní - v prvním díle byly mnohem zajímavější, dále Dahl sniperky jsou skoro k ničemu na jiné postavy než na Assassina, pak tu máte zbraně co na jednu střelu vypotřebují víc nábojů - u sniperek a broxen je to katastrofa, během pár vteřin nemáte náboje).

Pak mě ještě prudí málo místa v bance a v Secret Stash, jako kam si mám uložit ty legendárky když už mi nějaká padne ??, a ta Secret Stash to je výsměch, to si radši zapnu 2 instance Borderlands 2 a připojím se s jednou postavou ke druhé přes LAN a vyhodím si equip (s tím souvisí další bugy: v Sanctuary mám u FTS buglou podlahu a cokoliv tam vyhodím se propadne do neznáma, další místo kde se propadávají itemy je v Bunkeru, u Warra a podobně), tak samo Trade jen 4 místa a nemožnost transféru Eridia z toho dělá téměř nepoužitelný systém.

Závěr: Je mi jasné, že jsou to chyby co se možná příštím patchem vychytají, ale ani tak je nemůžu pominout, protože kazí dojem z celé hry. Dokud nebudou ty velké chyby opraveny nechám hodnocení sníženě, až budou opraveny tak bych se nebál hře udělit 90% :)

EDIT závěru: ne 90% bych tomu nedal spíš 70 a hned vysvětlím proč: DLC.

DLC systém mi jako takový o Borderlands nevadí, ale to by nesměl být tak špatně udělaný. Ve srovnání s prvním dílem, kde byly DLC zároveň se zvýšeným level capem (takže vás to jakoby nutilo projít to DLC) tady je Level Cap samostatně = zbytečné procházet většinu DLC, jelikož většina stála za prd. Abych pravdu řekl, líbilo se mi jen pirátské dlc, zbytek byl tragédie, včetně toliko propagovaného Hunter DLCčka, na nějaké další už sem neměl ani čas ani chuť (další Playthrough ? po tom co sem to prošel už 8x už nemám chuť to projít jen kvůli levelům znova, zvýšený level cap? proč když už mám všecko projíté, další postava ? bez zábavného obsahu zbytečnost...).

Takže poslední závěr: 70% a zpackaná příležitost být zábavnější než 1. díl
+11 +12 −1

Pathologic

  • PC 100
takmer vsetko, co by som rad napisal, uz napisali predosli hodnotiaci, napriek tomu prispejem kvapkou do mora; hru vnimam ako takmer dokonalu originalnu zmes adventury, RPG, akcie a survival hororu. rusky vyvojovy tim mozno nevsadil na skvelu grafiku, mne vsak aj tato vyhovuje, nakolko presne zapada ako posledny chybajuci kamen do mozaiky pochmurnej atmosfery, ktora sa cloveku usadi napriec celej nervovej sustavy, resp. od koncekov vlasov az po odtlacky prstov na nohach. tazivo-mraziva hudba len podtrhuje obcasne depresivne stavy a nuti hraca zbystrit pozornost na maximum s cielom dozit dalsej polnoci, kedy dostane priebezne vyuctovanie. obcas pridlhe rozhovory vtahuju obet do stale hlbsich suvislosti spletiteho, no skvele a do detailu premysleneho pribehu. moznost hrat za tri ruozne postavy z celkom inych uhlov a za inych hernych parametrov len roztahuju aj tak siroke pole puosobnosti, na druhej strane neuprosny tikot hodin taha hraca vpred a nuti ho neoblomne prekonavat tisickrat prejdene trasy, na konci ktorych caka na dalsiu odpoved. hra urcite nie je pre vsetkych. vyzaduje dostatok casu, otvorenej mysle a chuti zazit nieco nove. ak cakate dalsiu pohodovku, resp. dalsi klon standardnych akcnych FPS ci adventur, ktore prejdete popri sledovani sitcomu na TV, otvorili ste tie nespravne dvere. trpezlivych hracov titul odmeni nezabudnutelnym hernym zazitkom.

Pro: neopakovatelna taziva atmosfera, vtierava, vyborne komplementarna hudba, originalita, nelinearita

Proti: velmi velmi obcasne zlyhanie herneho modelu (hrac nedostane presnu a korektnu info kam a kedy)

+11

Medal of Honor: Warfighter

  • PC 50
Tohle je jedním slovem PARADOX. Osobně nevím, co si mám o tom myslet. Začnu třeba od "motoru". Engine je tu použitý z BF3 neboli FrostBite 2 a přesto jsem neměl takový audiovizuální zážitek jako v BF3 (mluvím teď samozřejmě o Singlu), zvuky v novém MoH jsou lepší než v CoD sérii, ale na BF3 to opravdu nemá. Pak je tu nedodělaná fyzika kdy neprostřelíte překližkou udělanou zeď ale plotek z masivu prostřelíte jak nic.

Další věcí co mě osobně kazí herní zážitek je to, co by ho podle vývojářů mělo spíš nabudit: řízené scenérie. Už první mise mě neskutečně nasr*la, hned na začátku vás hra stopne a požaduje, abyste zmáčkli tlačítko pro střelbu a někoho zastřelili, PROBOHA PROČ?? Hned po tom následuje rádoby epická scéna s výbuchem, kde vás hra nutí se na to dívat - opravdu realistické, místo toho abych se kryl, se na to budu dívat…
Hned po tom scéna s vrtulníkem, tam se vám lockne zaměření na tu heli, ale hýbat se můžete, tohle už ani nekomentuju.

Další na řadě je fakt, že podle reklamy a trailerů se jedná o realisticky pojatou střílečku s moderními taktickými prvky jako například pevné uchopení pistole oběma rukama, breaching, můžete nést jen 2+1 zbraně (vždy budete mít 2 původní a jednu k tomu můžete sebrat po mrtvolách, ale nedostáváte do ní munici a jakmile si budete chtít zbraň přehodit tak ji vlastně zahodíte), taktické dvojité zaměřovače (např: M4 s ACOGem, ale i Iron Sightama na boku), tactical reload u brokovnice ale už ne u M4 a pak nastává ten paradox: Celé tohle snažení padá na tom, že vždycky máte do sidearm weapon nekonečno munice a prakticky máte nekonečno munice i do hlavní zbraně (prostě je to střílečka jako CoD, jenže CoD si na nic takového už dávno nehraje :D). Dále je tu šíleně nepoužitelné AI spolubojovníků – vy střílíte po nepřátelích a váš team je často desítky metrů za vámi. Další pro mě dost brutální zjištění je účinnost některých zbraní – párkrát jsem zkusil CoD styl vletět na ně, tak sem vzal USAS a šel dávat hedky. A tady jsem narazil – stojím před teroristou 30cm, dávám mu hedky, ale on pořád stojí (a ne nebyl to ten obrněný), občas má USAS takový rozptyl, že na 3 metry nedá ani jednou DMG do 3 teráčů stojících krásně v řadě. Leaning je vám tu k ničemu, neboť nepřátelská AI o vás téměř vždy ví a tak jako v CoD sérii jde vyloženě po vás – v některých situacích, když už byl teda můj team předemnou, jsem si hledal lepší pozici a dostával sem hity od teráča který předtím útočil na jednoho mého spojence, který mu byl blíž než já. Navíc má AI dost dobré reakce a ani rychlý lean mi nepomohl se vyhýbat hitům.

Některé mise mě vyloženě nudily, jiné mě bavily. Asi nejvíc mě bavily mise v autě. Jakoby si vypůjčili jízdní model a modely aut ze hry NFS: The Run (tady to beru jako obří + jelikož když se podíváte na jízdu v autě v CoD tak je to něco strašně směšného :D). A pak zvrat o 180° - akčnost tu má přednost před realitou a tak ve druhé auto misi zdemolujete půl města, jakoby jste byli hlavní protagonisti seriálu Kobra 11.
Já vím co je to za hru a kam směřuje, navíc mě tyhle mise bavili, ale přesto to zkritizuju, protože si hra hraje na něco, co nikdy nebyla, není a asi nikdy nebude.

Celkové pojetí m hodně připomíná Medal of Honor: Underground, tenhle díl byl na PSX a zezačátku se to tvářilo jako seriózní hra, kde jste stáli sami proti celé německé armádě a k tomu s naprostým hendikepem: můžete jen střílet a chodit, němci se můžou krýt, střílet z poza rohu, můžou odkopnout/zalehnout granát nebo ho chytit a hodit vám ho z5. Ale na konci najdete tančící psy se samopalama, psi s raketometem, psi coby řidiči transportéru a roboti. Prostě mám dojem, že je to stejně rádoby reálný díl jako teď Warfighter.
Když nový Wafighter srovnám s BF3, což nebylo nějak ultra-epické dílo, tak z toho vyjde MoH jako hodně špatné. Když ho srovnám s GR:FS tak z toho MoH:W vyjde taky jako poražený, i přes fakt že Future Soldier je graficky nepěkný, místy až hnusný, zvukově normální a co se týče optimalizace tak odfláklý titul. Jedním z důvodů proč je FS lepší je samozřejmě funkční AI spolubojovníků a celkové průběhy misemi (teda až na poslední ta celou hru shodila na dno mého zájmu).

Právě proto že to je paradoxní hra ji ani nemůžu hodnotit, na jednu stranu se mi líbí a na druhou stranu je zase ubohá a nudná.

Pro: Grafika, Taktické možnosti, Válka proti teroristům

Proti: Taktické možnosti, zvuky horší než v BF3, hra si hraje na něco co není, AI

+11 +15 −4

Mafia: The City of Lost Heaven

  • PC 100
Jedna z mých prvních her . Vynikající zážitky z této hry . Už jenom hudba v menu mě donutila abych si zahrál . Tutorial v této hře dokáže dobře naučit . Město Lost Heaven ,které je jedním ze symbolů celé hry je velmi a to opravdu VELMI efektní a uchvátí i náročné hráče . Další věc je dabing . Dabing v podání Marka Vašuta alias Tommyho , Antonína Molčíka alias Dona Salieriho a Petra Rychlého alias Paulieho je skutečně kouzelný . Zábavu vám zajistí Paulie , zážitek na celý život vám zajistí tato hra . Velice dobrý je samozřejmě design aut a interiéry bytů jsou též vynikající . To je vše co bych řekl o této hře .

Pro: Dabing, Hudba, Město, Postavy, Grafika, Auta, Příběh a Hra sama o sobě

Proti: Postavy jsou občas velmi neinteligentní

+11 +13 −2