@7c (07.04.2021 19:59): On to neví přesně, ale jen s tolerancí cca 30 metrů - zbavit se ho na delší dobu nejde, do simulace reality to má bohužel hodně daleko, ale jde ho tím plížením (tzn pomalým pohybem a občas vyčkáním pod postelí) nenalákat k tomu aby tě okamžitě sežral. Případně odvést pozornost aby koukal jinam, i když ani to jsem pak díky tomu plamenometu už nepoužíval, materiálů na noisemaker i molotovy jsem vždy měl přebytek.
Diskuze
@AlieN (06.04.2021 20:11): Mě právě opravdu moc nevzala ta "umělá inteligence" - protože Alien() v podstatě vždy přesně ví, kde hráč je, takže nějaké plížení a podobně nemá valný smysl. Jde jen o to, jakou toleranci autoři nastavili. Tedy klasické hraní proti systému a ne pokus o simulaci reality. Z tohoto pohledu mi plamenomet přišel jako slušné řešení téhle otravné části. Na druhou stranu, v té době už mě přestal zajímat i příběh.
Taky mě paradoxně nebavilo časté cestovaní tam a zpět - asi hlavně proto, že šlo o probíhání prázdných chodeb bez nějaké zásadní motivace. Píšu paradoxně, protože třeba v RE (a dalších hrách) mám tenhle prvek naopak moc rád.
Taky mě paradoxně nebavilo časté cestovaní tam a zpět - asi hlavně proto, že šlo o probíhání prázdných chodeb bez nějaké zásadní motivace. Píšu paradoxně, protože třeba v RE (a dalších hrách) mám tenhle prvek naopak moc rád.
@Adieu (07.04.2021 17:20): jsem oldskaut a dovoluji si tvrdit, ze nocni bojovky, kterych jsem zamlada mnozstvi zazil na taborech jako dite a pozdeji na druhe strane jako vedouci, nebyly zamysleny k tomu, abych se mene bal pri sledovani horroru a nebo hrani strasidelnejch pocitacovejch her :D
@Adieu (07.04.2021 17:20): Respirátor ti bude překážet ve vysunování čelisti, počkej s tím až po rozvolnění :-)
@ntz (07.04.2021 16:34): Ale ty seš skaut, ne? Tam přece máte nějaké bojovky! Že bych se taky přihlásil a vyskočil na tebe zpoza stromu v obleku vetřelce?
@AlieN (07.04.2021 16:26): nezavid ... me to strsane limituje :D .. spousta her je proto u me na cerne listine ... vzpominam, jak jsem pred mnoha lety obdivoval mladsiho brachu, kdyz hral AvP za Marinaka .. ja na to nedokazal ani koukat .... nebo onehda jak jsem v akci ziskal za dara Outlast 1 a 2, zkusil jsem to ... absolutne no-go zona ... a nebo slender .. zkusili jsme s kamosema .. ja se pak bal jit i do drevniku pro drivi ..
@ntz (07.04.2021 10:39): To ti v podstatě dost závidím - tedy ne že jsi to nedohrál, ale že to na tebe dokázalo takto působit. Faktem ale je že ani ten film na mě nepůsobil tolik jako horor, ale spíš jako čistokrevné a velezajímavé sci-fi.
@IceCreamYouScream (07.04.2021 11:09): Teď ti nerozumím, co je myšleno tím koncem? Že vyhazují stanici do vzduchu a utíkají z ní? To zase kopíruje film, ze kterého tahle pasáž zabírá zhruba celou šestinu. Mě naopak až ten úplný konec na Torrens připadal trochu uspěchaný... ale tak to bylo proto že tahle část filmu tu v podstatě byla dvakrát, kde poprvé proběhla v docela zajímavě obrácené perspektivě už při opouštění science modulu.
@IceCreamYouScream (07.04.2021 11:09): Teď ti nerozumím, co je myšleno tím koncem? Že vyhazují stanici do vzduchu a utíkají z ní? To zase kopíruje film, ze kterého tahle pasáž zabírá zhruba celou šestinu. Mě naopak až ten úplný konec na Torrens připadal trochu uspěchaný... ale tak to bylo proto že tahle část filmu tu v podstatě byla dvakrát, kde poprvé proběhla v docela zajímavě obrácené perspektivě už při opouštění science modulu.
@AlieN (31.03.2021 19:30): Lidem nevadí to jak hra dlouhá, ale že je konec hrozně natahovanej. To je rozdíl. Vyvrcholení na konci by mělo přijít v rozmezí maximálně hodiny, ale tam se to táhle snad 3 hodiny. Jinak si taky nepamatuj, že bych kdy postrádal skákání nebo se mi zdála hra málo otevřená. Radši beru perfektně navrženej koridor, kde se furt něco děje než uzívanej open world.
@H34D (06.04.2021 17:36): mě se líbí tvůj komentář těchto dvou komentářů
@AlieN (06.04.2021 20:11): kazdopadne kolem a kolem, ze me to udelalo hrabete kakulu a nebyl jsem to schopen to dojet ... tys' to dal .. mam ve hre stravenejch cca 20-25 hodin a jsem v pulce .. (eg ano, nedelam si srandu, ty posledni levely jsem resil tak, ze jsem vecer v 10 zapnul hru, do pulnoci 2 hodiny preslapoval mezi dvema mistnostma, pak jsem se odvazil ven do chodby, kde uslysiv desuplne zvuky v hysterii a s pridusenym kvicenim selete pronasledovaneho seleci nocni murou jsem smatral po cudliku ESC ..) .. na me hra zapusobila jako cistejch 100% .. asi je to tim, ze miluju filmoveho vetrelce ..
@ntz (06.04.2021 15:41): Já se to v tom komentáři tak nějak snažil vysvětlit - šel jsem do kysela bo jsem si myslel že je to svíčková, nakrklo mě když jsem zjistil že není, ale pak jsem se smířil s kyselem a dobrý... ale ta svíčková by holt pořád byla lepší, no :)
S tím skákáním je to těžké - já nemám problém smířit se s tím že hra je designovaná s nějakým záměrem, ale opravdu nemám rád když ze mě dělá debila. A když musí zdlouhavě obcházet kus úrovně jen proto že ta holka nepřeleze půl metrovou překážku, nebo dokonce jsem v pasti nepřátel protože 20 cm rantl. I bez skákání se ta hra dala nadesignovat líp a smysluplněji, aby to tak nebilo do očí.
Ad Vetřelcova AI - on tu umělou inteligenci nemá špatnou, ale většinou právě nemá moc prostoru ji využít, protože mu navzdory ní hodně věcí přikazují skripty. A ty jsou občas takové klišé, že je vidíš na míle dopředu - a i v situacích kdy předvídatelné tolik nejsou, tak v té hře umíráš dost často na to abys většinu lokací procházel nadvakrát, a podruhé už prostě víš že "když zapneš tenhle čudlík, tak potom vyleze támhle"... takže mu na to místo rovnou hodíš molotova.
Jako vyloženě pitomci se tu chovají jen ti roboti, u těch opravdu není problém ustupovat dva metry před nimi a ustřílet je či ubít klackem, a nebo utéct tři metry za roh, schovat se tam do skříně a oni u ní budou jen bezmocně rozhazovat rukama. Střelba po Vetřelci jim přímo za zády je taky nerozhodí.
Naopak u lidí se mi hodně líbilo jak reagují, že hráče dokáží pronásledovat na hodně velkou vzdálenost, nebo třeba i střílí naslepo do míst kde ho naposledy viděli - to jsem ve hrách ještě neviděl.
S tím skákáním je to těžké - já nemám problém smířit se s tím že hra je designovaná s nějakým záměrem, ale opravdu nemám rád když ze mě dělá debila. A když musí zdlouhavě obcházet kus úrovně jen proto že ta holka nepřeleze půl metrovou překážku, nebo dokonce jsem v pasti nepřátel protože 20 cm rantl. I bez skákání se ta hra dala nadesignovat líp a smysluplněji, aby to tak nebilo do očí.
Ad Vetřelcova AI - on tu umělou inteligenci nemá špatnou, ale většinou právě nemá moc prostoru ji využít, protože mu navzdory ní hodně věcí přikazují skripty. A ty jsou občas takové klišé, že je vidíš na míle dopředu - a i v situacích kdy předvídatelné tolik nejsou, tak v té hře umíráš dost často na to abys většinu lokací procházel nadvakrát, a podruhé už prostě víš že "když zapneš tenhle čudlík, tak potom vyleze támhle"... takže mu na to místo rovnou hodíš molotova.
Jako vyloženě pitomci se tu chovají jen ti roboti, u těch opravdu není problém ustupovat dva metry před nimi a ustřílet je či ubít klackem, a nebo utéct tři metry za roh, schovat se tam do skříně a oni u ní budou jen bezmocně rozhazovat rukama. Střelba po Vetřelci jim přímo za zády je taky nerozhodí.
Naopak u lidí se mi hodně líbilo jak reagují, že hráče dokáží pronásledovat na hodně velkou vzdálenost, nebo třeba i střílí naslepo do míst kde ho naposledy viděli - to jsem ve hrách ještě neviděl.
Mně se líbí ntzho komentář Alienova komentáře.
@AlieN (komentář): me se koment libi, je tam nejaka vypovidaci hodnota ackoliv s mnoha pasazema nesouhlasim ... napriklad uplne nutne nehledam nejakej ultra-real-hardcofe simulator, takze mi tam nevadi, ze nemuzu neco preskocit (asi jsem to nejak automaticky adaptoval a nevzpominam si, ze bych se dostal do situace, kdy by mi to vadilo) .. to stejne s tema koridorama .. mozna jsem odchovanejch na starej dobrejch koridorovejch klasikach, ale me tady neprislo *nijak* zarazejici, ze hra se odehrava ve formatu postupu vpred s resenim lokalnich problemu - takze kdyz jsem dosel do nejake lokace, proste jsem vedel, ze hra je designovana tak, ze tou lokaci mam projit a ne ze mam hledat jak ji obejit ...
co se tyce naskriptovanejch scen, tak imho vetrelci AI (a umela inteligence dalsich obyvatel stanice) neni skriptovana, tu si nejak vydevelopili a dokonce i tvrdi, ze vetrelec se uci a naskriptovane sceny mi naprosto nevadily .. dokjonce mi ani neprisly nijak deterministicke .. je tu narativni vypraveni jako u mafie, neni to openworld, kde si vybiras kterej ukol budes delat drive a kterej pozdeji, to je tam tak imnplicitni, ze jsem podobne myslenky vubec nemel ..
trosku mi Vetrelce na tvem komentu pripada, ze jako Trautenberg nadavas ze kyselo je moc kysely a bramborak je moc bramborovej ;) ..
co se tyce naskriptovanejch scen, tak imho vetrelci AI (a umela inteligence dalsich obyvatel stanice) neni skriptovana, tu si nejak vydevelopili a dokonce i tvrdi, ze vetrelec se uci a naskriptovane sceny mi naprosto nevadily .. dokjonce mi ani neprisly nijak deterministicke .. je tu narativni vypraveni jako u mafie, neni to openworld, kde si vybiras kterej ukol budes delat drive a kterej pozdeji, to je tam tak imnplicitni, ze jsem podobne myslenky vubec nemel ..
trosku mi Vetrelce na tvem komentu pripada, ze jako Trautenberg nadavas ze kyselo je moc kysely a bramborak je moc bramborovej ;) ..
@Phoenix (31.03.2021 19:41): Jo, to bude nepochybně rozdíl mezi mými 15 hodinami a těmi průchody za 4 (speedrunerům stačí dvacet minut, heh).
Vetřelec na gumě mě taky docela iritoval, hlavně to vůbec nedává smysl - stanice je obří, plná lidí (že prý se vylidní, bah, jsou tam až do konce), ale on je pořád v okruhu padesáti metrů kolem mě. Kdyby aspoň pořádně reagoval na zvuky okolí, a nechal se přilákat či odlákat třeba robotem či zapnutím hlasitých strojů, ale on holt na cokoli co nedělám přímo já reaguje jen když to má naskriptované.
Vetřelec na gumě mě taky docela iritoval, hlavně to vůbec nedává smysl - stanice je obří, plná lidí (že prý se vylidní, bah, jsou tam až do konce), ale on je pořád v okruhu padesáti metrů kolem mě. Kdyby aspoň pořádně reagoval na zvuky okolí, a nechal se přilákat či odlákat třeba robotem či zapnutím hlasitých strojů, ale on holt na cokoli co nedělám přímo já reaguje jen když to má naskriptované.
@AlieN (31.03.2021 19:30): Já mám na Steamu 20 hodin se všemi (příběhovými) DLC a to jsem nehrál nijak rychle. U gameplay na youtube je naopak třeba počítat s tím, že většina (myslím obecně, ne jen u A:I) jich je nahrávána v momentě, kdy hráč už dobře ví, co má dělat (jen menšina jsou první průchody, kdy se něco třeba desetkrát za sebou nepodaří nebo někde hráč hodinu trčí, protože neví, co má přesně dělat).
Audiovizuálně a atmosférou je to paráda, gameplay trochu kulhá (zbraně, skripty, celý design vetřelce "na gumě").
Audiovizuálně a atmosférou je to paráda, gameplay trochu kulhá (zbraně, skripty, celý design vetřelce "na gumě").
Tak dohráno, no mám pocit že jsem prostě hrál dost jinou hru než všichni ostatní, a jsem z toho trochu zmaten. Fakt jsem po těch nadšených ohlasech čekal něco trochu jiného.
Že je hra dlouhá, na 25+ hodin snad? Proboha kde, nemohlo mi to i s opakovanými loady trvat víc než 15, když si najdu normální gameplaye na yt tak ty jsou na 8, některé i polovině. To jste se 15 hodin schovávali ve skříni?
A nějaký paralyzující strach z vetřelce? Mám ho rád, dodnes si pamatuji panický záchvat který jsem dostal z prvního setkání s nimi v AvP2, ale tady jsou opravdu dobré a silné pasáže s ním nakonec jen ty víceméně počáteční, které jsem si dole pochvaloval, v nemocnici - pak dostanete plamenomet a dají se vyrábět molotovy, i jeho skriptování se stane ještě předvídatelnějším než na začátku, a od té chvíle jsem Vetřelce spíš sám lovil, hnal se mu v ústrety když moc otravoval.
Když mi zbraně hra vzala, měl jsem radost že teď už to konečně začne naplno. Marné, hned jsem je zase dostal zpátky...
Nebo všichni hráli na Nightmare obtížnost která je nějak úplně jiná než Hard?
Ale nemůžu říct že jsem se nebavil, byť je to nakonec spíš další lineární konzolovka ala Plague Tale, než jako stealthovky od Looking Glass či od Arkane. Ty jsou prostě úplně jinde, nejen hratelností, ale i tou dusivou atmosférou.
Tohle je každopádně jako reimaginace Scottova originálního filmu do videoherní podoby velmi hezké, audiovizuálně hotové orgie, no a hned mám chuť si ten film pustit znovu... už bych nespočítal po kolikáté, však já tu přezdívku tady taky nemám bezdůvodně :)
Že je hra dlouhá, na 25+ hodin snad? Proboha kde, nemohlo mi to i s opakovanými loady trvat víc než 15, když si najdu normální gameplaye na yt tak ty jsou na 8, některé i polovině. To jste se 15 hodin schovávali ve skříni?
A nějaký paralyzující strach z vetřelce? Mám ho rád, dodnes si pamatuji panický záchvat který jsem dostal z prvního setkání s nimi v AvP2, ale tady jsou opravdu dobré a silné pasáže s ním nakonec jen ty víceméně počáteční, které jsem si dole pochvaloval, v nemocnici - pak dostanete plamenomet a dají se vyrábět molotovy, i jeho skriptování se stane ještě předvídatelnějším než na začátku, a od té chvíle jsem Vetřelce spíš sám lovil, hnal se mu v ústrety když moc otravoval.
Když mi zbraně hra vzala, měl jsem radost že teď už to konečně začne naplno. Marné, hned jsem je zase dostal zpátky...
Nebo všichni hráli na Nightmare obtížnost která je nějak úplně jiná než Hard?
Ale nemůžu říct že jsem se nebavil, byť je to nakonec spíš další lineární konzolovka ala Plague Tale, než jako stealthovky od Looking Glass či od Arkane. Ty jsou prostě úplně jinde, nejen hratelností, ale i tou dusivou atmosférou.
Tohle je každopádně jako reimaginace Scottova originálního filmu do videoherní podoby velmi hezké, audiovizuálně hotové orgie, no a hned mám chuť si ten film pustit znovu... už bych nespočítal po kolikáté, však já tu přezdívku tady taky nemám bezdůvodně :)
Mě to dost zabíjí atmosféru, to zjednodušování a konzolově neohrabané ovládání, a když vidím jak jsou některé události ve hře nucené a skriptované. A ani moc nedávají smysl, třeba proč někteří lidé jsou tu jen jako nepřátelé na odpravení, nedá se s nimi nijak mluvit. Nebo třeba netuším proč na mě oni či androidi někdy neútočí a někdy ano, i na místě kde předtím to tak nebylo.
No každopádně těm androidům se dá docela snadno prostě utéct, za rohem se zabouchnout do skříně - a oni k ní jen dojdou, chvíli blbě čumí, něco zahlásí, a odejdou. I když Amanda s těma dvířkama tříská tak moc že to musí slyšet celá Sevastopol. No a nebo ustřílet, vydrží sice hodně, ale šourají se jak zombie, tak stačí poodstoupit, dát jim kulku mezi ty svítící oči, a zase poodstoupit. S lidmi je to ještě snazší, ti nevydrží nic, nebo na ně stačí přilákat Alíka, ať si spolu hrají, zatímco já v klidu šmejdím po stanici a hledám věci.
Celkově je škoda že ve hře vůbec zbraně jsou. Aspoň bych si mohli ušetřit to nasrání nad pitomým gamedesignem že nejdou zvednout ze země (ale ze stolu jo, heh)
Ale to nahánění se s Vetřelcem v některých méně lineárních misích funguje, to je dost fajn. Toho si asi ještě užiju dost, tipuji že jsem pořád jen na začátku. I když i u něj to skriptované chování je místy docela cítit.
A vizuálně a zvukově je to boží - teď jsem měl "cutscénu" na LV-426, no nádhera. Opravdu jako bych se procházel v tom filmu. Mám pocit že je to celé trochu jeho akčnější herní remake.
No každopádně těm androidům se dá docela snadno prostě utéct, za rohem se zabouchnout do skříně - a oni k ní jen dojdou, chvíli blbě čumí, něco zahlásí, a odejdou. I když Amanda s těma dvířkama tříská tak moc že to musí slyšet celá Sevastopol. No a nebo ustřílet, vydrží sice hodně, ale šourají se jak zombie, tak stačí poodstoupit, dát jim kulku mezi ty svítící oči, a zase poodstoupit. S lidmi je to ještě snazší, ti nevydrží nic, nebo na ně stačí přilákat Alíka, ať si spolu hrají, zatímco já v klidu šmejdím po stanici a hledám věci.
Celkově je škoda že ve hře vůbec zbraně jsou. Aspoň bych si mohli ušetřit to nasrání nad pitomým gamedesignem že nejdou zvednout ze země (ale ze stolu jo, heh)
Ale to nahánění se s Vetřelcem v některých méně lineárních misích funguje, to je dost fajn. Toho si asi ještě užiju dost, tipuji že jsem pořád jen na začátku. I když i u něj to skriptované chování je místy docela cítit.
A vizuálně a zvukově je to boží - teď jsem měl "cutscénu" na LV-426, no nádhera. Opravdu jako bych se procházel v tom filmu. Mám pocit že je to celé trochu jeho akčnější herní remake.
@Paul (29.03.2021 13:53): Hlavně ty jejich svítící oči, brrr
@Paul (29.03.2021 13:53): me tam prislo desive uplne vsechno ... ti roboti rozhodne taky .. jak vas tak ctu tak si rikam, ze bych se mel zkousnout a zkusit to dohrat ..
Ti hloupí roboti mi přišli děsivější než samotnej Xenomorph, perfektní design..
@AlieN (28.03.2021 05:18): ty ses' teda strasne kritickej :D
Škoda. Zatím se plížím hlavně před extra hloupými roboty a Vetřelce jsem potkal jen na pár místech jako past, kde na mě bafnul, tak snad se to vylidní brzy.
A snad mě brzy i přestane srát že nepřeskočím ani 30 cm vysoký rantl, a že interakcí s prostředím je minimum - a když už nějaká je, tak většinou skrze pitomou minihru...
A snad mě brzy i přestane srát že nepřeskočím ani 30 cm vysoký rantl, a že interakcí s prostředím je minimum - a když už nějaká je, tak většinou skrze pitomou minihru...
@AlieN (27.03.2021 05:34): Samozrejme, že sa stanica časom vyľudní a bude to takmer výhradne o tebe a votrelcovi. Ale koridorová zostane hra až do konca. Toto Prey rozhodne nie.
Začal jsem... a instantně mě hra začala strašlivě srát neuvěřitelnou stupiditou některých prvků designu. Nepochopím jak někdo takové kraviny vymyslí. Ale zároveň se mi to prostředí hrozně líbí, jsou to jen "blbé chodby na lodi", ale vypadají nádherně a mají atmosféru.
Nicméně trochu mě otravuje že je to zatím herně docela tunel s množstvím skriptů a klišé situací, a taky překvapivé množství žijících lidí, doufal jsem ve volnější pohyb po vylidněné stanici s méně lineárním plněním úkolů jako v Prey, s tím že tady mě loví Vetřelec místo zamaskovaných hrníčků. Změní se to někdy, nebo mám od hry špatné očekávání?
Nicméně trochu mě otravuje že je to zatím herně docela tunel s množstvím skriptů a klišé situací, a taky překvapivé množství žijících lidí, doufal jsem ve volnější pohyb po vylidněné stanici s méně lineárním plněním úkolů jako v Prey, s tím že tady mě loví Vetřelec místo zamaskovaných hrníčků. Změní se to někdy, nebo mám od hry špatné očekávání?
@Bosper (11.03.2021 18:28):
@ntz (12.03.2021 18:46):
Přesně jak říkáte, bylo to neskutečný...hodně krát jsem rozmýšlel, že to prostě vypnu a už to nikdy hrát nebudu...ale pořád mi něco hlodalo v hlavě, že mě to vlastně hrozně baví a chci jít dál. A i když mi to misemi přišlo hodně na jedno brdo, tak se to proměňovalo a jak se rozjel surrealismus na lodi, tak to bylo doslova peklo...to jsem nebyl schopnej jít ani na záchod :-D
@Adieu (13.03.2021 10:44): Děkuji :-) jo ten save je vyjimečná událost, vesměs to šlo, ale do toho momentu jsem u každého ukládání měl nervy v podstatě stejně na dranc...pak když mě vetřelec překvapil, tak to mělo úplně jinou úroveň. Call of Cthulhu si moc dobře pamatuju, ten znepokojivej začátek, pak vstup do té rybářské vesnice a atmosféra, že by se dala krájet...mně pak vadilo postupem času to výrazný nadpřirozeno...ale chápu , že k Lovecraftovi to patří :-)
@ntz (12.03.2021 18:46):
Přesně jak říkáte, bylo to neskutečný...hodně krát jsem rozmýšlel, že to prostě vypnu a už to nikdy hrát nebudu...ale pořád mi něco hlodalo v hlavě, že mě to vlastně hrozně baví a chci jít dál. A i když mi to misemi přišlo hodně na jedno brdo, tak se to proměňovalo a jak se rozjel surrealismus na lodi, tak to bylo doslova peklo...to jsem nebyl schopnej jít ani na záchod :-D
@Adieu (13.03.2021 10:44): Děkuji :-) jo ten save je vyjimečná událost, vesměs to šlo, ale do toho momentu jsem u každého ukládání měl nervy v podstatě stejně na dranc...pak když mě vetřelec překvapil, tak to mělo úplně jinou úroveň. Call of Cthulhu si moc dobře pamatuju, ten znepokojivej začátek, pak vstup do té rybářské vesnice a atmosféra, že by se dala krájet...mně pak vadilo postupem času to výrazný nadpřirozeno...ale chápu , že k Lovecraftovi to patří :-)
@malarkey (komentář): Pěkný komentář! Spousta lidí hovoří o tom, jak je Vetřelec vybrabčil u savu, ale pokud se mi to stalo, tak maximálně jednou. Ta délka je tuším nějakých 30 - 35 hodin a i kvůli tomu si dost vážím skalpu v podobě dohrání, fakt to nedá každý. Hodně děsivé a temné momenty má pak také Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth, dokonce bych řekl, že je strašidelnější než Alien, ovšem hrál jsem CoC podstatně dříve a byly tam chvíle, kdy mi žabí muži s Tommy guny přišli trochu k smíchu, Alien si drží vyrovnanější kvalitu (a nemizí v něm mrtvoly nepřátel, což ve hrách nenávidím). Alien je pak pro mě spíš nervydrásající určitými obtížnými pasážemi, například to rané setkání v kruhovitě rozvržených laboratořích či co to bylo.
@malarkey (11.03.2021 17:24): vzdal jsem to v misi 9 nebo 10 ... na zacatku te dalsi mise, ktere nasledovala po hnizde ... tam jsem mel fakt nervy uplne v kyblu
@malarkey (11.03.2021 17:24): Ten moc dobře znám :D před druhým dohráním jsem se musel hodně přemlouvat, protože jsem věděl jak jsem měl nervy v kýblu při prvním průchodu hrou xD
@ntz (10.03.2021 23:54): No přesně, já si říkal, že to dám, ale zatím bojuju sám se sebou. Spozoroval jsem, že to je hra, o které hrozně mluvím, hrozně se na ní těším, ale když jí zapnu, tak už přemýšlím nad tím, že bych ji vypnul :-D
Kde si příběhově skončil?
Kde si příběhově skončil?
Myslím že spolu s Resident Evil 7 a 2 je tohle rozhodně nejlepší survival horror hra za posledních 10 let.
@malarkey (09.03.2021 21:25): ja to nedal ... skoncil jsem nekde v pulce .. je to jeden z mejch nejvetsich hernich pytlu ... pritom jsem v tom stravil desitky hodin .. ja treba celej vecer chodil mezi dvema mistnostma a neodvazoval se jit dal ...
@ještěr (komentář): Dobrej komentář, ale jak to teď hraju tak musím říct, ze u začátku komentáře jsem se hrozne nasmal. Taky už jsem chcipnul kde se dalo. :-D Nazval bych tuhle hru jednou z nejlepších her, které nejsem schopny hrát dal, protože každé její průběžné hraní ve mne vyvolava psotnik :-D
@Gordon (05.11.2020 13:24): Hm, žeby receptory na votrelcových druhých ústach?
Takže on keď vlastne vykusuje mozgy ľuďom, on sa vlastne chce len porozhliadnuť okolo? :D
@ntz (05.11.2020 13:23): Ale nič, len ako fanúšikovia proste špekulujeme nad tým, ako vlastne vidí :)
Takže on keď vlastne vykusuje mozgy ľuďom, on sa vlastne chce len porozhliadnuť okolo? :D
@ntz (05.11.2020 13:23): Ale nič, len ako fanúšikovia proste špekulujeme nad tým, ako vlastne vidí :)
@Tarhiel (05.11.2020 13:22): Hadi třeba vidí infračerveně díky vyplazování jazyku, na kterém mají receptory. :-)
nevim co resite .... me videl jak lezu do skrine .. takze asi vidi, ne ?
@strejdafido (05.11.2020 08:44): Nikdy nebolo kanonicky nejak vesvetlené, ak sa nemýlim, ako vlastne votrelec pozerá.
Áno, je pravda, že pôvodne mal mať oči a tie odstránili, vďaka čomu má ten efektný vzhľad.
Ten pozostatok ľudskej lebky v hlave pôvodného Big Chapa (mal to aj v pôvodnom filme, aj keď nebola poriadne vidieť, skôr na fotkách z natáčania je to jasnejšie) som si vždy vysvetľoval ako genetický pozostatok po obeti - ak to bol človek, vyzerala inak, ak to bol pes/vôl (Alien 3), zrejme zase inak, etc.
Že "nejako" vidí, je jasné (napr. zábery z pohľadu votrelca v Alienovi 3), inak by nebol tak nebezpečný, ale ako konkrétne to funguje - ¯_(ツ)_/¯
Áno, je pravda, že pôvodne mal mať oči a tie odstránili, vďaka čomu má ten efektný vzhľad.
Ten pozostatok ľudskej lebky v hlave pôvodného Big Chapa (mal to aj v pôvodnom filme, aj keď nebola poriadne vidieť, skôr na fotkách z natáčania je to jasnejšie) som si vždy vysvetľoval ako genetický pozostatok po obeti - ak to bol človek, vyzerala inak, ak to bol pes/vôl (Alien 3), zrejme zase inak, etc.
Že "nejako" vidí, je jasné (napr. zábery z pohľadu votrelca v Alienovi 3), inak by nebol tak nebezpečný, ale ako konkrétne to funguje - ¯_(ツ)_/¯
@strejdafido (05.11.2020 08:44): Tady sis odpověděl: it was looking
@Gordon (05.11.2020 01:12): Hmmmm... herní vetřelec je jiný druh než filmový? :-)
"After Giger was hired, he worked at Shepperton Studios for several months and hand-sculpted several creatures. He first created the “facehugger,” the repulsive alien parasite which lays its offspring inside of human hosts. When he created the xenomorph, he purposely designed the creature to have no eyes, because he thought it would be more frightening if nobody knew in which direction it was looking."
"After Giger was hired, he worked at Shepperton Studios for several months and hand-sculpted several creatures. He first created the “facehugger,” the repulsive alien parasite which lays its offspring inside of human hosts. When he created the xenomorph, he purposely designed the creature to have no eyes, because he thought it would be more frightening if nobody knew in which direction it was looking."
@Shoggot (04.11.2020 22:43): To se mi nějak nezdá - původně měl mít oči, ale byly odstraněny z důvodu dosažení méně lidského vzhledu. Takže ne, oči prostě nemá a tudíž je slepý.
@strejdafido (04.11.2020 21:51): They have elongated, cylindrical skulls, with eyes underneath the "visor". In the novelization of Alien, the character Ash speculates that the Xenomorphs "see" by way of electrical impulse, similar to a shark's lateral line.
@Kosi.. (04.11.2020 21:05): Já to mám tak, že nemít oči = být slepý :-)
@strejdafido (04.11.2020 20:44): Oči nemá, ale slepej by bejt neměl :D Dokonce by měl vidět dobře i ve tmě, pokud se nemejlím.
@Kosi.. (komentář): Jenom taková poznámka - není náhodou vetřelec skutečně slepej? Myslím tím, že nemá oči.
Skvělej noclip doc o vývoji včetně spousty záběrů jak hra vypadala v third person, než to díkybohu změnili zpět na first person:
https://www.youtube.com/watch?v=wNIfQzAOKT4
https://www.youtube.com/watch?v=wNIfQzAOKT4
@ntz (23.10.2020 15:41): Zůstaň pod tím stolem a budeš žít dýl :-)
@BUMTARATA (23.10.2020 11:28): vidis, ja po prvnim encounteru udelal jeste asi 2.5 levelu a pak jsem se zasekl (doslova) pod stolem, z pod kteryho se bojim vylezt a nemuzu v tyhle hre dal pokracovat ... :D
ps. precti si moji pridanou zajimavost v sekci hardware .. must-have
ps. precti si moji pridanou zajimavost v sekci hardware .. must-have
Mám z toho infarktový stavy. Jsem ten první encounter dělal asi desetkrát.
No právě, tak nějak si tam lozí po konstrukci ve volném prostoru a je to v té části kdy Amanda ve skafandru spouští destrukci Sevastopolu. Oni si tam pochodují, bez vzduchu a bez gravitace, i když u té gravitace jsem si říkala, jestli tam není uměle nějak vytvořená i co se týká Amandy (nebo je to díky botám co patří k obleku), i když je to přitažené za vlasy. Správně by se měli v prostoru spíše vznášet.. Ta hra je skvělá, ale tohle mě docela zarazilo, jsem si říkala, že pokud je někde Amanda v bezpečí, tak je to mimo stanici ve volném vesmíru.