Stylizace:
- Amanita na ní stojí a tvoří velkou část zážitku. Každou hru považuji za malé umělecké dílo plnou originality. Dobře se na to kouká.
- Gomo je hnědý a nějaký.
Level design:
- Skoro každá obrazovka v Amanita hrách má své místo korespondující s dějem.
- V Gomo mi přišla většina obrazovek navíc, sloužící snad jen k natahování.
Hádanky:
- Amanita je má skvěle vybalancované. Nejsou těžké, ale zadarmo se nedají.
- Gomo je sice párkrát nelogický, ale naprosté minimum předmětů a aktivních míst nedá prostor pro delší přemýšlení. Většinou je máte do 20 sekund vyřešené. A to i ty nelogické.
Humor:
- Amanita hry jsou milé, nevtíravě vtipné a neprvoplánové.
- Gomo je infantilní, někdy až trapný a prvoplánový.
Příběh:
- Amanita hry nejsou žádné opusy, ale mají děj, který přirozeně plyne.
- V Gomo máte na začátku problém > jdete přes cca 20-30 obrazovek > závěr.
Shrnutí:
Gomo je srovnatelná s flashovými hrami zdarma, které nabízejí stejný a někdy dokonce i zajímavější zážitek. Z fleku mě napadá třeba Gretel and Hansel. Vím, je to prvotina studia, to ale nemění nic na faktu, že nepřináší nic nového ani zajímavého a hra vás začne nudit téměř hned po zapnutí.
4. bod herní výzvy 2017
Pro: pútavá a zrorumiteľná hrateľnosť, príjemný herný svet a príbeh, 38 achievementov, ozvučenie, pomer cena/kvalita
Proti: zdĺhavý pixelhunting pri plnení "pozbieraj X vecí" výziev, všetky úlohy a situácie ste si už prežili nespočet krát v iných fantasy hrách